Niin, huvittaisi vaihtaa pyörää, kun tuo erska-5 alkaa tuntumaan vähän pieneltä.
Kokemuksia kyseistä vehkeestä; onko tyyppivikoja, mitä kannattaisi tarkastaa jos/kun menen sopivaa pyörää katsomaan (käytettyä)
Tuossahan on 72hv tehoa ja erkissä on 50hv. Kysyn siis onko järkeä vaihtaa 50 heppasesta 72 heppaseen? Kiinnostaisi vaan saada enemmän jarrutehoa (varsinkin 2 päällä ajaessa) sekä vähän katteita suojaamaan tuulelta....
Ei sitten kannata ehdotella mitään kilogixxeriä en tule sellaista hankkimaan...vielä (ei olisi kyllä rahaakaan)pitää reenaa noilla pikku mopoilla eka.
Suzuki SV 650 S
Mukava pelihän tuo twini on ja ketterä menemään. Itse olen tykännyt pyörästä erittäin paljon, vaikka tehoa jo kaipaakin lisää. Etupään josusitus on aika huono ainakin tässä vanhemmassa mallissa ( itsellä 2001 ) ja siihen täytyy saada viimeistään talvellla parannusta jos tuo pyörä minulla vielä ensi kesänä on.
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
itselläni nyt ollu tuo 650 2500km ajan ensimmäisenä pyöränä ja olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen. mökäpönttöä kiinni niin V2 äänet on kyllä jykevät ja vääntöä löytyy joka vaihteella. tiukemmin kun käskee mutkissa niin tulee kyllä jousituksen puutteet esille. etutolpat on liian löysät ja ohjausiskaria kaipaisi. no noillehan voi jotain tehdä. mulla on juuri tuo S versio jossa on vielä kaiken lisäksi kokonainen alakate. spoileripleksikin löytyy jolloin matkakin taittuu varsin mukavasti. eli kaikin puolin suositeltava peli erskan jälkeen jos ei kiloseen oo varaa ja haluja. kakspäällä voi olla vähän nihkeetä menoa mutta jos ootte erskalla pärjänny niin kyllä SV:ssä on sen verran enemmän vääntöä että se riittää. itse tein sen virheen että menin koeajamaan kaverini 10R:ää ja nyt tuo oma tuntuu tehottomalta....![]()
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Pitäs tollanen noutaa perjantaina niin mitens tohon laukkurautoja saa ? Uusiin malleihin löytyy joka kataloogista, mutta just noi vanhemmat 99-02 Onko rungossa takana niin suuret erot, että uusien ei käy ?
Etuouset on tossa mun nykysessä GS:ssä sama ongelma, mutta iskin sinne progressive suspensionin progressiiviset jouset ja vähän jäykemmät öljyt niin jo rauhottu. Tohon SV:hen voi saman homman tehdä - tuloksista en tiedä, mutta uskoisin parantavan keulaa.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Kiitoksia vastanneille.
Yhä mietin sitä, että onko tuo 22 hv tehollisesti liian pieni lisäys? Eli onko rahan tuhlausta? Tuntuuko heti mopolta?
Mitä luulette paljokohan tuollaisesta '04 erkistä saa euroja liikkeestä/yksityiseltä? Ajettu vasta ~5000km; ostettu uutena vuonna 2005.
Suzuki SV 650 S
Kannattaa käydä kokeilemassa. Onhan se 22 hepoa aikas paljon, jos ajattelee sen prosenteissa.Kaikkeen tottuu, että ihan sama jos hommaat 100 tai 150 hevosen kuljettimen, niin jossain vaiheessa sekin tuntuu mopolta.
e: olipas virheitä...
GSR 600 -06
XV 535 -92 Projekti
---------------------
SV 650 S -03
CB 500 -99
Parhaiten sen tosiaan tiedät kun käyt koeajolla. Onhan tuo moottori varmasti ihan erilainen kun ER5:ssa joten myös tuo twinin mukava alavääntö voi olla mieleesi. Tietysti tehoon kyllästyminen riippuu myös paljon ajotyylistäsi.(Ruoska500cc @ Kesä. 13 2006,22:49) kirjoitti
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
tämän voin allekirjoittaa. toukokuun alussa kun otin oman pyöräni ajoon ja aloin harjoittelemaan vähän rivakampaa ajoa niin tuntui että hui! eihän tuosta tarvi enää enempi tehoa. no tosiaan viikonloppuna kokeilin 2004 10R:ää jossa on akran kokotitaaniputkisto ja PC niin johan tuntu oma pyörä letkulle ja tehottomalle.(Jayded @ Kesä. 13 2006,22:58) kirjoitti
Laukkusarjoista en tiedä mitään kun harrastan tankkilaukku ja reppu (50 l) yhdistelmää. toimii hyvin jos ei oo kyytiläistä.
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Teho on todella suhteellinen käsite. Itse kokeiltuani SV:tä en pitänyt sen tasaisesta vedosta. Joku potku yläkierroksilla pitää mielestäni olla. Kuitenkin kikotin kulki aivan riittävän ripeästi ainakin yksi päällä. Vrt ZX-6R 115hp vs tuo 74hp, niin normiajossa en kyllä koe isoa eroa. Sitten kun kierrokset nousevat, eroa alkaa löytyä..
Makukysymyksiä.
TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ , TÄÄLTÄ , TÄÄLTÄ , TÄÄLTÄ , TÄÄLTÄ , TÄÄLTÄ , ja sitten vielä TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ löytyy jotain pientä. Joskus toi hakunappi on ihan jees toiminta. *
ja sitten lainaan itseäni toisesta threadistä :
"ja toinen lainaus:(GriZzLy @ Maalis. 17 2006,19:53) kirjoitti
"(GriZzLy @ Maalis. 18 2006,14:11) kirjoitti
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Hittolainen, ainakaan nettimotosta oo löytynyt vielä sopivaa vaihdokkia. Millos kaasari vaihtu ruiskuun noissa svessoissa? Sitäpaitti oon alkanu miettiin 600cc cebaria![]()
...kele ei osaa päättää....
Eipä taida näin keskellä kesää toi vaihdokkien tilanne olla muutenkaan kovin kaksinen? Jos sitä jaksais sinnitellä tolla erskalla tonne syyskesään asti...
Suzuki SV 650 S
Muistaakseni -03 malleista alkaen on ruiskupelejä.(Ruoska500cc @ Kesä. 18 2006,00:29) kirjoitti
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
Suosittelen, 5 kesää tuli ajeltua moisella.. ei mitään valittamista*
Edit: Ei tarsse huutaa...
Mulla oli 2003 vuoden sv650 eikä ollut mitään vikaa ajoin n.16000km. ja kun viiva otetaan 600 rr pyörien kaa niin rr tulee ohi vasta n.180km/h
Mitä?
Hyviä vekottimia, ja kestävät hienosti, siitä on todisteena SV-heebon joku miljoona kilometria ajettu äsvessa, minkä se onnnistu radalla vasta rikkomaan...
Pientä keulimista se kestää hienosti, mutta pidemmät siivut on nou no -00 asti...
Ja jaksaahan sillä ajaakkin, vaikka kuinka ja paljon...
Kiva paskahuussi se on, mutkilla nöyrryttää isompansa hienosti...
Ps. mä voin myydä edullisesti -00 ,mallisen 34tkm ajetun ;)
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Vaikka itse päädyinkin gixxeriin niin SV on ollu aina pienoinen kysymysmerkki takaraivossa, ja se taitaa olla ainut pyörä minkä mä voisin ostaa pelkästään takavalojen persuteella![]()
![]()
loud pipes save lives
perän perusteellahan sitä muitakin tärkeitä valintoja useasti tehdään..(Fishface @ Kesä. 20 2006,13:59) kirjoitti
![]()
Makuasia, sanoi kettu kun perävalonsa nuoli, vai miten se menikään?(paradox @ Kesä. 20 2006,14:08) kirjoitti
...koira kun kassejaan nuoli...(GriZzLy @ Kesä. 20 2006,14:38) kirjoitti
No pitäs saada toi erkki poies alta ekana.... *(Kukko @ Kesä. 20 2006,13:57) kirjoitti
Liikkeeseen en oo viemäs; maksaa varmaan 4 kiloeuroa ja pistää sit hinnaks 5500ekuu... *![]()
Pitää muutenkin kattella jos sitä joutuu menee koulun penkille syksyllä, niin voi olla ettei uusvanhaa konetta tulekkaan...mut pakko se olis silti saada tavalla tai toisella
Suzuki SV 650 S
SV650S sivu vai perä telineet??
Itsellä SV650S -04. Pidemmälle reissulle ajattelin sillä lähteä. Roinaa pitäisi kyytiin saada ja perälaukku/sivulaukut pitäisi hommata. Onko kellään sivu/perä telineitä ko. pöyrässä? Kokemuksia? kummat kannattaa hommata, mitkä sopii, mistä edullisesti..
kiitos jo etukäteen!
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
kertokaapas uudemman sv:n omistaja (vm03-06) että onko tuo sv:n etupää edelleen yhtä surkea mitä se ollut alusta alkaen, vai onko tullut muutoksia? ja sitä vielä että kun on tullut harkittua myös uudemman sv650:n hankkimista jtn -06 niin tarvitseeko tuo ruisku välttämättä sen powercommanderin jos vaihtaa pelkän sliparin? eli saako penkissä säädettyä säädöt kohdalleen tarpeeksi hyvin ilman commanderia? onko joku vaihtanut tuohon sv650 crossi stongan vakion tilalle, muuttuiko ajoasento kuinka paljon, parempaan vai huonompaan suuntaa? itse on tullut köröteltyä tuolla s-mallilla n.17tkm ja pirun mukava se on, tehoja en tarvitse enempää, ainut vaan että tekis mieli saada nakuversio ja sitä hieman rakennella mieleisekseen.