Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 75:sta
  1. #31
    Iski kevyt kesäflunssa mutta jos illalla tunnen itseni ajokuntoiseksi niin yritetään ainakin kaffeelle tulla...
  2. #32
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 14 2006,22:18) kirjoitti
    Jos en väärin käsittänyt niin Petri ei ole tulossa, eli letkan vetopaikka on vapaana. Joku porvoon mestari voisi ottaa ajolenkin karttana toimimisen ?
    Näin valitettavasti on, että en itse pääse paikalle.
    Ilta menee työn merkeissä, eli kesäillallinen, juomaa ja illan viettoa. Harmillista, mutta valitettavaa.

    Pitäkää letka kasassa.
    ©
  3. #33
    Lainaa (Petri12r @ Kesä. 15 2006,11:07) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 14 2006,22:18) kirjoitti
    Jos en väärin käsittänyt niin Petri ei ole tulossa, eli letkan vetopaikka on vapaana. Joku porvoon mestari voisi ottaa ajolenkin karttana toimimisen ?
    Näin valitettavasti on, että en itse pääse paikalle.
    Ilta menee työn merkeissä, eli kesäillallinen, juomaa ja illan viettoa. Harmillista, mutta valitettavaa.

    Pitäkää letka kasassa. *
    Näillä näkymin edelleen tulossa, ja toinen Ihme myös. Eiköhän jompikumpi meistä voi karttapaikan ottaa. Ja tuo "wannabee-Ihme/talonrakentaja" tuolta metsästähän oli myös tulossa.
    Ja empiville tiedoksi, reissuun 2,5vkoa aikaa, joten korttia EN aio menettää.....
    Ja edelleen, jos Affelle huomenna menevää porukkaa tulee, voisin ottaa osan liiveistä mukaan, vaikka 10kpl, koko paketti on niin s****nan iso. Mutta infotkaa ajoissa.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  4. #34
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ok, ace vetää siis letkaa mahdollisesti.

    Mitenkäs onko muista "vakiotoimitsijoista" mitään tietoa? Rimmon, yammutar, köpi?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  5. #35
    Lainaa (dago @ Kesä. 14 2006,23:32) kirjoitti
    oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
    Juu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
  6. #36
    Lainaa (tks @ Kesä. 15 2006,12:12) kirjoitti
    Lainaa (dago @ Kesä. 14 2006,23:32) kirjoitti
    oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
    Juu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.
    Voisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellillä
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969.
  7. #37
    Lainaa (mopokuume @ Kesä. 15 2006,12:30) kirjoitti
    Lainaa (tks @ Kesä. 15 2006,12:12) kirjoitti
    Lainaa (dago @ Kesä. 14 2006,23:32) kirjoitti
    oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
    Juu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.
    Voisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellillä
    tähdätään samaan jos saan mopon huollosta ennen sitä
    KooTeeÄm
  8. #38
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 15 2006,12:02) kirjoitti
    Mitenkäs onko muista "vakiotoimitsijoista" mitään tietoa? Rimmon, yammutar, köpi?
    Heikolta näyttää, mökin kalustaminen vie aikaa, ja juhannukseen on vain viikko
  9. #39
    Lainaa (shwoomie @ Kesä. 15 2006,13:35) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Kesä. 15 2006,12:30) kirjoitti
    Lainaa (tks @ Kesä. 15 2006,12:12) kirjoitti
    Lainaa (dago @ Kesä. 14 2006,23:32) kirjoitti
    oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
    Juu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.
    Voisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellillä
    tähdätään samaan jos saan mopon huollosta ennen sitä
    Mehän saadaan jo oma porukka menomatkallekin
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
  10. #40
    Mä ehkä tulen jos löydän sinne Rimmon joutuu jäämään töihin...

    Mulla on Navigaattori hajalla että suunnistaminen on mitä on
    Yammutar
  11. #41
    Täällähän minä pyörin jo kaupungilla ja ihmettelen missä kaikki ovat Keli on aivan mahtavaa, mutta nyt syömään ennen kun lähtee Romssin rassille ihmettelemään.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  12. #42
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Loistava keli täällä terassilla ja porukkaakin mukavasti liikkeellä. Kahvi maistuu ja sämpylät on tuoreita.

    Toisin kuin normaalina porvoon torstaikahvipäivänä niin tänään _ei_ sada

    Orgin mobiilikahvittelija kuittaa.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #43
    Takarengas sisäänajettu, kahvit juotu, bensaa poltettu, ja kivaa oli taas koko rahan edestä. Suurin osa taitaa vielä olla jossain Pernajan puolella maaseutumatkalla, ja Riihimäkeläiset etsivät toisiaan Porvoon kaupungista, ja meikäläinen oli petturi, ja lopetti kierroksen kesken kaiken.

    Kiitoksia kaikille mukanaolijoille, keli oli meidän puolella!
    Toivottavasti loppumatka sujui kaikille yhtä hyvin kun alkutaipale

    Karhu kiittää ja kuittaa!
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  14. #44
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Peräpään valvoja kuittailee kotosalta. Olihan jumalaiset tiet tuolla ! Kiitos ace letkan vetämisestä...

    ... ja musta tuntuu et busan jälkeen mun seuraava pyörä on SV 1000



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #45
    Kotona ollaan ja olipahan kivat mutkat. Yks punanen golffikin lähti kilpaa ajelee Porvoon mutkateillä.



  16. #46
    Lainaa (GriZzLy @ Kesä. 15 2006,20:22) kirjoitti
    Takarengas sisäänajettu, kahvit juotu, bensaa poltettu, ja kivaa oli taas koko rahan edestä. Suurin osa taitaa vielä olla jossain Pernajan puolella maaseutumatkalla, ja Riihimäkeläiset etsivät toisiaan Porvoon kaupungista, ja meikäläinen oli petturi, ja lopetti kierroksen kesken kaiken.


    Riihimäkeläiset (hämeen hitaat) löysi toisensa jo Pårvååssa, tulipahan säpinää meillekkin
    Kotio päästiin ja kivaa oli, on se meri aina niin upea nähdä.

    *Kiitos ja kumarrus, eikun niiaus*
    -Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-

    -Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
  17. #47
    Kiitokset myös täältä, oli kyllä hienot tiet missä ajeltiin. Pitää laitella kuvia myöhemmin kun muutama sellainen tuli otettua.

    Kuvat



  18. #48
    Kivaa oli ja Riihimäkeläisetkin löysivät toisensa.....Kivaa tietä ja kauniit maisemat ympärillä.
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  19. #49
    Kivaa oli, kiitokset seurasta itse kullekkin.
    ainahan ne vähän osuu
  20. #50
    Juu, hyvät oli mutkapätkät ja SV1000 nousi mun moporanking-
    listalla melko monta pykälää ylös.Aika möyheät äänet.
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
  21. #51
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (känkkä @ Kesä. 15 2006,22:26) kirjoitti
    Juu, hyvät oli mutkapätkät ja SV1000 nousi mun moporanking-
    listalla melko monta pykälää ylös.Aika möyheät äänet.
    No vittusaatana, mä fiilistelin tosiaan koko päivän uutta putkistoani ja olin niin tyytyväinen sen ääniin - sit tää yks sankari tulee ja päräyttää SV:n käyntiin niin se oli sit siinä
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  22. #52
    Ja vähän faktaa. Romssilta lähti 30 pyörän letka Tirmoon jossa kahvit. Sieltä Kuninkaantien Essolle, tässä välissä oli letka jo VAPAAEHTOISESTI jakautunut. Essolla tapahtui viimeinen jakautuminen, osa lähti suoraan kotiin ja osa Koskenkylän ja Myrskylän kautta kotiin. Minä tämän pitemmän lenkin ajaneena mittailin vähän... kilometrejä tuli 131 ja ajoaikaa siihen meni 1.58 joka tekee keskinopeudeksi 66.3 km /h.
    Jos se Golf ja tila-auto olivat kirittäjiä niin meillä oli viimeiset 15km tosi kiva kirittäjä cv2, sätkäkone painoi edellä niin ,että joka mutkassa odotti milloin se kaatuu. Sillä oli varmaan yhtä hauskaa kun meillä perässä hiipiöilläkin.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  23. #53
    Justis kerkesin lenkiltä kotiin, ajeltiin vielä pienellä porukalla Koskenkylästä Myrskylän kautta Porvooseen.
    Hyviä mutkia alusta loppuun *

    Tuo cv2 Myrskyläntiellä oli tosiaan hauska ilmestys, kun pyörällä mutkassa kallistetaan sisäänpäin, niin Rättärillä ulompi astinlauta viisti mutkissa maata. En ole aikaisemmin tiennytkään, että noillakan pääsee tuollaista vauhtia mutkatiellä, taisi olla viri viri peli.



    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  24. #54
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 15 2006,22:27) kirjoitti
    Lainaa (känkkä @ Kesä. 15 2006,22:26) kirjoitti
    Juu, hyvät oli mutkapätkät ja SV1000 nousi mun moporanking-
    listalla melko monta pykälää ylös.Aika möyheät äänet.
    No vittusaatana, mä fiilistelin tosiaan koko päivän uutta putkistoani ja olin niin tyytyväinen sen ääniin - sit tää yks sankari tulee ja päräyttää SV:n käyntiin niin se oli sit siinä
    No oli ne bussin äänetkin ihan möyheät.. Ei toki SV-möyheät, mutta kuitenkin..
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
  25. #55
    Kiitos hienosta ajelusta.
    Ensikertalaisella tosin meinasi mennä vähän ns. jyrsijä ajohousuihin...sinnehän se on toki tarkoitettukin
    Näillä kilometreillä kai saa hieman aristellakin...

    Juhannuksen jälkeen uudestaan.

    Kiitos kaikille,
    tv. punaisen Kawan (ujo ;), keski-ikäinen kuljettelija
    ZZR-1400
  26. #56

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Romssin terassilla kahviteltiin, isäntä tarjosi ainakin mulle ja mun ORG!:n porukoihin tutustumaan tulleelle kaverille ilmaiset limut, kun meitä oli niin paljon. Kiitos Porvoon mitalla!

    Ajelukierros Acen tyylipuhtaalla johdolla ja Jassun huolehtivaisella
    peräpään valvonnalla oli Porvoonseudun merimaisemissa, vehreässä ympäristössä, mökkisaunojen koivuhaloista lähtevien, tunnelmaa jo juhannukseen johdattavien, savutuoksujen säestyksellä, aivan mahtava.

    Vaikka itse kaikkeni tein mutkissa saadakseni teinihaihtuvat takapyörästä poistettua, oli tulos vähän kyseenalainen.

    No. Pääasia kait, että ajeltiin, ja oltiin yhdessä, me kaikki 31 ORG!laista.

    Jälleen kerran kiitos Teille kaikille matkassa mukana olleille.
    Hyvälle tuntuu, että on tällaisia mahdollisuuksia ajella isoissa porukoissa Suomen upeissa kesäilloissa .
  27. #57
    Joo, kerta kaikkiaan mahtava reissu. kilometrejä tuli kasaan 257 kpl. Iso kiitos sille terassin pitäjälle koska tarjosi vissiin koko porukalle ilmaiset syötävät ja juotavat, todella upeata.
    Lähdettiin parin svessan kanssa sieltä lossi rannasta ja siinä samassa sitten Hämeen hitaiden porukka hieman jakautui.
    No porukka löytyi sitten Porvoon essolta joita sitten näytti kaupungissa olevan vielä 2 kpl ja tietysti ensimmäinen ei ollut se missä letka odotteli
    "On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo." - Nalle Puh
  28. #58
    Kiitos taas kaikille seurasta, yhtä mukavaa kuin aina ennenkin !

    Löysin perille - molempiin suuntiin -
    Yammutar
  29. #59
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MikaJ @ Kesä. 15 2006,23:41) kirjoitti
    Iso kiitos sille terassin pitäjälle koska tarjosi vissiin koko porukalle ilmaiset syötävät ja juotavat, todella upeata.
    Kyllä me siel alkupäässä tulleet ihan rahaa käytettiin
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 16 2006,06:45) kirjoitti
    Lainaa (MikaJ @ Kesä. 15 2006,23:41) kirjoitti
    Iso kiitos sille terassin pitäjälle koska tarjosi vissiin koko porukalle ilmaiset syötävät ja juotavat, todella upeata.
    Kyllä me siel alkupäässä tulleet ihan rahaa käytettiin
    Jahas, se on ens kerralla tultava sitten myöhässä paikalle .
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen