Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 64:sta
  1. #1
    Näitä ketjuja on ennestäänkin ja olen todennäköisesti niistä suurimman osan lukenut, mutta kun mitään ei jääny päähän kuten ei silloin koulussakaan, niin ajattelin nyt aloittaa uuden. Älkää lyökö.

    Tullut tässä mietittyä pyörän vaihtoa jo jonkin aikaa. Nykyinen cbr 600f on tän 8tkm perusteella aivan loistava pyörä, mutta koskaan ei voi olla liian kivaa pyörällä, kun muuten on niin tylsä elämä.
    Soralle ei oikein huvita tällä vehkeellä lähteä eikä nuo asfalttiteiden rajoitukset oikein siedä edes mun vaatimattomia taitojani. Kyllä mä nautin ajamisesta ihan rajotusten mukaan hyvällä mutkatiellä, mutta joskus kasvaa sarvet päähän eikä se oikein tee hyvää kortille (siitä luopuminen ei ole vaihtoehto).

    Miettiny tässä todennäköisimpänä vaihtoehtona KTM:n LC4 supermotoa. Ajaminen olisi karkeasti sanottuna ehkä 75% asfalttimutkaa ja loput sitten sora/hiekkateitä suht sallituissa vauhdeissa sekä hieman kaupunkikurvailua. Varsinaisesti puhtaaseen metsään tai kinttupoluille ei olisi tarkoitus mennä ellei pyörä lähde lapasesta ja ajaudu väkisin sinne. Toimiiko tällainen vehje tän tyyppisessä ajossa (ja ennen kaikkea onhan se yhtä hauskaa kuin mitä saanu käsityksen ) vai olisiko kenties jokin parempikin vaihtoehto? Mitkä renkaat olisi tällaisessa tapauksessa sopivat? Ei tarvita mitään superpitoa soralle, mutta kunhan ei joka mutkassa lippais.

    Itselleni pyörän suorituskyky 0-100 vauhdeissa on tärkeintä (en tarkota kiihdytystä vaan käyttöaluetta). Siitä ylöspäin ei ole niin justiinsa, mutta kunhan nyt tarvittaessa saa sen 150, oli se sitten mukavaa tai ei. Mitä nyt kokemuksia lukenu, niin ilmeisesti tossa vehkeessä riittää sen verran potkua. Nykysessä pyörässä on ainakin itselleni ihan tarpeeksi ja ylikin, vaikka se useimpien mielestä ihan mopo onkin.

    Pieni tankkihan tossa LC4:ssa on, mutta käsittääkseni siihen saa 18L tankin suht helposti? Jos nyt meen kaupasta ostamaan tän vuoden version, niin onko siinä jotain mitä pitäs ehdottomasti vaihtaa/muuttaa? Tai jotain mitä olisi suositeltavaa tehdä? Subjektiivistahan se on, mutta kuitenkin.

    En ole mikään hääppönen näpertelijä, joten pyörä sais kestää kohtuu hyvin. Mielipiteitähän tästäkin on kotarin suhteen laidasta laitaan, hajoo heti - kestää kaiken. Käyttöhän olisi tosiaan suhteellisen kevyttä pyörälle. Miten muuten nää huoltojen hinnat ktm:ssä? Ymmärtääkseni vähän suolasempaa kuin esim mun hondassa. Jotain suosituksia huoltoliikkeistä pääkaupunkiseudulla?

    Tuli aika paljon tekstiä (lähinnä että avautus mitä haen pyörältä) ja sinne sekaan tipahteli muutamia ehkä vähän hölmöjäkin kysymyksiä, mutta harvoin sitä voi aiheesta liikaakaan tietää. Jos joku asiasta jotain tietää ja jaksais vastaa, niin kiitoksia.
    Koeajan tietysti pyörän eli ei tarvi sitä mainita .

    Tärkein meinasi tietysti unohtua. Saako tällaista vehjettä ajaa kyykkyvarusteissa ?

    Vai unohdanko koko jutun ja ostan vähän käytetyn Toyota Corollan?
  2. #2
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Ajaahan ne ns kyykkyvarusteissa kisaakin noilla (tai no, ainakin nahkapuvussa)

    Kotariin saa kyllä osia, mutta se 18 litran tankki ei oikein ole "the essence of supermoto"..

    Tärinästä jotkut ovat valittaneet, ite oon koeajanut LC4 adventurea eikä se nyt mitenkään häiritsevästi tärissyt.

    Soralla noilla katumotoillakin pärjää ihan tavallisilla katurenkailla kunhan ei missään liejussa ajele. Itse asiassa pärjää yllättävän hyvin.

    Koeajoa suosittelen. Moto-seinäjoella taitaa ainakin olla vielä 05:sia myynnissä, vois saada suhteellisen halvalla.
  3. #3
    Tollanen LC4 kottarainen on just passeli tollaseen ajoon. Menee soralla mukavasti ja asfalttimutkissa kerrassaan erinomaisesti. Tukeva ja jämäkän tuntuinen peli.

    Täristää tosiaan jonkun verran, mutta siihenkin tottuu hyvin nopeasti. Pitkillä matkoilla kädet ja jalat puutuu just ton tärinän takia, mutta ei kai kukaan tollasella matkaa ajakkaan.
    Se orkkistankki piisaa ihan mukavasti, kun ei toi papatin tuota bensaa kauheesti hörpi. Oma budjettiviritteinen(pönttö, airbox + suuttimet) vie ajotyylistä riippuen 4-5.5l/100km.
    <p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
  4. #4
    Tottahan se on, että ei semmonen isompi tankki oikein sovi supermotoilun henkeen, mutta jostain vaan oli hiipiny ajatus, että tolla vakiolla kerkee korttelin ympäri ja taas joutuu olemaan tankilla. No mutta ehkäpä se riittää, kun tuo ajo tosiaan vähän muuttuu. Kai se pitää vääntäytyä koeajamaan tollanen joku päivä, niin tietää häiritseekö se tärinä tai jokin muu noin erilaisessa pyörässä . Noin muuten kuulostaa niin mahdottoman mukavalta vehkeeltä, aiai.
  5. #5
    Lainaa (Hullu-Jari @ Kesä. 09 2006,09:05) kirjoitti
    Tottahan se on, että ei semmonen isompi tankki oikein sovi supermotoilun henkeen, mutta jostain vaan oli hiipiny ajatus, että tolla vakiolla kerkee korttelin ympäri ja taas joutuu olemaan tankilla.
    kyllä tolla tankillisella suihkii yli 200km helposti...
    <p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
  6. #6
    Lainaa (Teekki @ Kesä. 09 2006,13:02) kirjoitti
    Lainaa (Hullu-Jari @ Kesä. 09 2006,09:05) kirjoitti
    Tottahan se on, että ei semmonen isompi tankki oikein sovi supermotoilun henkeen, mutta jostain vaan oli hiipiny ajatus, että tolla vakiolla kerkee korttelin ympäri ja taas joutuu olemaan tankilla.
    kyllä tolla tankillisella suihkii yli 200km helposti...
    Niin no, no niin...Sehän riippuu ihan siitä miten sillä ajetaan. Ite sain sorarännissä välillä kääntää varalle jo vajaan 100km jälkeen .
    Mut mulla nyt ei muutenkaan ole kuin kaksi asentoa sille kaasulle :P
  7. #7
    Lainaa (Jury @ Kesä. 09 2006,15:17) kirjoitti
    Niin no, no niin...Sehän riippuu ihan siitä miten sillä ajetaan. Ite sain sorarännissä välillä kääntää varalle jo vajaan 100km jälkeen .
    Mut mulla nyt ei muutenkaan ole kuin kaksi asentoa sille kaasulle :P
    no mun ajo ei todellakaan ole sieltä rauhallisemmasta päästä ja silti ei koskaan oo menny yli 6l/100km. lähelle 6 on joskus haukannut kun ajoin kunnon mutkapätkää tuppi nurin n.40km matkan.

    käytännössä jää alle 5.5l:n vaikka kikkailee ja kiusaa konetta kaiken aikaa...
    <p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
  8. #8
    mun 400 exc imas sorarännissä 9litran tankin tyhjäks ~105km kohdalla, ja siitäkin oli 30km asvaltti siirtymää. Että kyllä sen saa kuluttamaankin kun muista pitää sitä kaasua oikeassa asennossa
  9. #9
    huimia lukemia. tollasia kulutuksia saa muute aikaseks ku vetämällä motaria kahva kaakossa... *
    <p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
  10. #10
    Tuskin edes motarilla, mutta hiekkatiellä kun rengas kyntää +5cm syvää rantua urku auki, niin tarviihan se menovettä moiseen rasitukseen. Tosin pitää olla nopeita teitäkin että voi moista lystiä harrastaa.... cityräppäilyssä se 5l/100km lienee lähempänä.
  11. #11
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Tossa olis parikyt sivuu aiheena "LC4 kokemuksia"

    http://www.bomber.fi/modules....&t=9640
  12. #12
    Nyt kun tuli Kottaraisesta puhetta nii vois vähän avautua..
    Itse hommasin pari vuotta sitten 660 SMC:n.
    Monessa paikassa on tullu laitetta kokeitua.
    Jotta ei tarviis aivan romaania kirjoittaaa niin kerrotaan lyhesti. Parhaimmillaan tämä peli on kyllä niillä syheröisillä mutkateillä ja radalla. Eilen kävin hieman vetämässä Porkkalanniemen mutka baanaa ja muistui hyvin mieleen, mihin olin pyörän alunperin hommannut. Eivät haitanneet pahemmin pienet soran levitykset asvaltillakaan. Taas oli joku "ralli" kuski näet oikonut mutkissa.
    Ducatillani oisin varmasti ollut näissä kohti ollut vähän helisemässä.
    Hirsalan pätkää tuli myös kokeiltua ja hauskaa oli todella.
    Radoista tälle laitteelle ehkä parhaiten sopii Ahvenisto. Nopeudet eivät nouse liian koviksi, jolloin pääsee kyykyttämään myös isompiaan. Jurvassa ja Motoparkissa olen Kotkaa myös ulkoilluttanut pari kertaa. Hyvin tuntuu laite sopivan niillekin, ainakin mutka osuuksille. Tosin Motoparkin takasuora nyt tuntuu vähän pitkältä. Motoparkissa sain suoran päähän 188km/h, vakio välityksillä ja vakio putkella. Nykyisellä Acran pukistolla ja isommilla suuttimilla saattais mennä enempikin. Tosin menihän tuo mutka viimesikin pitkäksi.

    Malmin mikroautorata tuntui hieman pieneltä tälle pyörälle. Voipi johtua myös sopimattomista välityksistä. Hitaisiin mutkiin ei tuntunut löytyvän oikein sopivaa vaihdetta.
    Alastarolla tänä kesänä pyörä oli myös oikein mukava kuskattava. Hauskempaa oli kuin Ducatilla muutama vuosi aiemmin. Muuten en niin kauhiasta tästä radasta perusta.

    LC4 640 en ole koskaan kokeillut ja veikkaan että paukussa saattaa olla vielä vähän eroa.
    Talvella olen käynyt kokeilemassa myös piikeillä Kottaraista.
    Spoorissa tehoa on aivan liikaa. Ainakin minulle. Vie kyllä miestä siihen malliin. Lumisille mutkateille taasen soveltuu oikein hyvin.
    Paikkoihin joissa pääsee kunnolla avaamaan.
    Kilometrejä on nyt kertynyt nyt reilu 10 000km ja on pelannut kuin enkeli. Ei tosiaan mittään valittamista. Öljyjä olen vaihtanut 700- 2000km välein. Ohjeessa neuvovat 2500km välein.
    Hauska peli kaikenkaikkiaan.
    Tällä pyörällä oppii mielestäni oikeasti ajamaan. Voi myös ottaa pientä riskiä ja pyörän hallittavuus on kokoajan kuskin hanskassa, ainkin melkein. Asvaltillakin sladit ainakin nykyisellä rengastuksella lähtevät tosi jouheasti. Samaa en lähtis edes kokeilemaan Ducatilla.
    Suosittelen supermoton hankitaa kaikille!

    PS. Tämä laite EI sitten sovellu pitkille tylsille siirtymille.
    Onhan näitä.
  13. #13
    Lainaa kirjoitti
    no mun ajo ei todellakaan ole sieltä rauhallisemmasta päästä ja silti ei koskaan oo menny yli 6l/100km. lähelle 6 on joskus haukannut kun ajoin kunnon mutkapätkää tuppi nurin n.40km matkan.

    käytännössä jää alle 5.5l:n vaikka kikkailee ja kiusaa konetta kaiken aikaa...
    joko ajat varovasti tai kone käy laihalla..??
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
  14. #14
    niin onkos kenelläkään kokemuksia LC4 640:sta ja SMC625/660:stä sen verran että täriseekö kumpikin yhtä paljon? intissä ajelin 400 kotarilla pari vuotta sitten mutta en prkl muista enää että tärisikö se häiritsevästi sen tiedän kyllä että tuo 625 tärisi ainakin koeajon aikana aika mukavasti etenkin jalkatappeihin ja persaukseen. *
  15. #15
    Lainaa (pissis88 @ Heinä. 16 2006,16:35) kirjoitti
    niin onkos kenelläkään kokemuksia LC4 640:sta ja SMC625/660:stä sen verran että täriseekö kumpikin yhtä paljon? intissä ajelin 400 kotarilla pari vuotta sitten mutta en prkl muista enää että tärisikö se häiritsevästi sen tiedän kyllä että tuo 625 tärisi ainakin koeajon aikana aika mukavasti etenkin jalkatappeihin ja persaukseen. *
    Vertailupohjaa ei ole, mutta oma 660SMC seisoo tallissa. Kyllä siinä tärinä on ainakin jotain lähes infernaalista. Viime syksynä rekisteröity pyörä ja mittarissa nyt n.5500km. Rekisterikilpi poikki, kaksi ruuvia pudonnut pakoputken kiinnikkeistä, tiiviste hävinnyt alkukäyrän ja kollektorin välistä, oikea takavilkku tärissyt poikki, kaksi vilkun merkkivalopolttimoa pimentynyt, työkalupussi hinkautunut riekaleiksi ja venyttää ketjuja. Alkuperäiset tosin lienee Regina-laatua. Siinä nyt ainakin aluksi mitä tulee mieleen. Pahinta tärinä on jalkatapeissa. Ainakin mun pyörässä on samanlaiset tapit kuin 950 adventuressa ja kaverin sellaisesta kokeilin jalkatapin kumeja ja kyllähän ne hieman auttaisivat, mutta ainakaan pari viikkoa aikaa ei Lahelassa sellaisia ollut hyllyssä.
    -Timppa-

    Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  16. #16
    Jos toi tärinä oikeesti haittaa (prkl goldwing kuskit ), niin eikös hussen uudessa motossa ollut TP-akselit koneessa? Olikohan se joku te610 tai jotain?

    Tärinä on kyllä siitäkin huono, koska hajottaa koneen nopeemmin.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  17. #17
    Lainaa (Timo Tasakaasu @ Heinä. 17 2006,11:17) kirjoitti
    Lainaa (pissis88 @ Heinä. 16 2006,16:35) kirjoitti
    niin onkos kenelläkään kokemuksia LC4 640:sta ja SMC625/660:stä sen verran että täriseekö kumpikin yhtä paljon? intissä ajelin 400 kotarilla pari vuotta sitten mutta en prkl muista enää että tärisikö se häiritsevästi sen tiedän kyllä että tuo 625 tärisi ainakin koeajon aikana aika mukavasti etenkin jalkatappeihin ja persaukseen. *
    Vertailupohjaa ei ole, mutta oma 660SMC seisoo tallissa. Kyllä siinä tärinä on ainakin jotain lähes infernaalista. Viime syksynä rekisteröity pyörä ja mittarissa nyt n.5500km. Rekisterikilpi poikki, kaksi ruuvia pudonnut pakoputken kiinnikkeistä, tiiviste hävinnyt alkukäyrän ja kollektorin välistä, oikea takavilkku tärissyt poikki, kaksi vilkun merkkivalopolttimoa pimentynyt, työkalupussi hinkautunut riekaleiksi ja venyttää ketjuja. Alkuperäiset tosin lienee Regina-laatua. Siinä nyt ainakin aluksi mitä tulee mieleen. Pahinta tärinä on jalkatapeissa. Ainakin mun pyörässä on samanlaiset tapit kuin 950 adventuressa ja kaverin sellaisesta kokeilin jalkatapin kumeja ja kyllähän ne hieman auttaisivat, mutta ainakaan pari viikkoa aikaa ei Lahelassa sellaisia ollut hyllyssä.
    heh hehe * kuullostaa hyvältä * noo eiköhän siihen sitten totu jos nyt tuollaisen LC4:en ensi kesän ajoihin hommaa.
  18. #18
    625 tärisee niin maan perkeleesti! lähdin ajamaan, niin ihmettelin kun polvetkin tärisi.

    se voi tietysti johtua muustakin kuin pyörästä
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  19. #19
    Lainaa (jiiässä @ Heinä. 15 2006,16:20) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    no mun ajo ei todellakaan ole sieltä rauhallisemmasta päästä ja silti ei koskaan oo menny yli 6l/100km. lähelle 6 on joskus haukannut kun ajoin kunnon mutkapätkää tuppi nurin n.40km matkan.

    käytännössä jää alle 5.5l:n vaikka kikkailee ja kiusaa konetta kaiken aikaa...
    joko ajat varovasti tai kone käy laihalla..??
    en aja varovasti, eikä kone tunnu käyvän laihalla...
    <p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
  20. #20
    Justiinsa kävin tankkaamassa oman pyorän (Duke2 Akrapovic hiilari slipareilla isommilla suuttimilla ja pienemmällä eturattaalla yms. ilmanputsari hässäköillä) 145km ja tankkiin mahtu hieman yli 6litraa ajo sekalaista mutkaa,motaria,kaupunkia ja etupyörä ilmassa ajoa.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  21. #21
    Mulla duke menee varatankille aina n.160km kohdalla. Ihan sama miten ajaa. silloin kulutus on jossain 6L paikkeilla. Modeina avara putki yoshimuran sliparilla, keihin FCR ja avarrettu putsari. Tää vajaa 9tkm ajettu -04 peli olisi kaupan kun ajattelin hyödyntää ensi talvena pohjolan ympärivuotista vakuutusta Menee yllättävän nätisti hiekkatielläkin.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  22. #22
    Oon päässy parhaimmillaan 220km enne, ku menee varalle. Yleensä 170-180km varatankille.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  23. #23
    Tuonne ratafoorumille jo jokin aika sitten kirjoittelinkin, kun .org:in ratapäivillä Ahvenistolla kävin, että 660SMC:n 9l tankillisella sai ajettua rata olosuhteissa 124km. Sen jälkeen pääsi vielä 600m lähemmäs bensiiniasemaa ennen kuin loppui.
    Hei moderaattorit, eiks sais sellasta hymiöö, missä pyörää työnnetään!
    -Timppa-

    Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  24. #24
    Heh!
    Kuulosti kovin tutulta tämä bensan loppuminen.
    Viimeksi Ahvenistolla pääsin 121km kun bensan loppui sinne
    sillan alle. Onneks ei ollu pidempi matka työnnellä varikolle.
    Taas tuli oltua niin tohkeissaan ettei tullu yhtään seurattua
    noita kilometri kertymiä. Nii pyörähän oli 660 SMC ja se
    yheksän litran tankki ja valmiiksi jo varalla.
    Onhan näitä.
  25. #25
    Täristääkö toi SMC 660 nyt sitten niin paljon että paikat lähtee hampaista?? Kun juuri tuollaine pyörä kiinnostaisi kovasti ja ei oikein pääse koe ajaa sellaista. Pyörä tulisi ihan huvi ajeluun joten mitään matkaa sillä ei taiteta. Jotain mutka pätkää tulisi jonkun verran ajettua. Toi LC4 olisi varmaan myös hyvä mutta loppuuko siitä paukut kesken?? Taitaa painaa jonkun verran enemmän kuin tuo SMC.
  26. #26
    Lainaa (Emppu85 @ Tammi. 03 2007,19:40) kirjoitti
    Täristääkö toi SMC 660 nyt sitten niin paljon että paikat lähtee hampaista?? Kun juuri tuollaine pyörä kiinnostaisi kovasti ja ei oikein pääse koe ajaa sellaista. Pyörä tulisi ihan huvi ajeluun joten mitään matkaa sillä ei taiteta. Jotain mutka pätkää tulisi jonkun verran ajettua. Toi LC4 olisi varmaan myös hyvä mutta loppuuko siitä paukut kesken?? Taitaa painaa jonkun verran enemmän kuin tuo SMC.
    SMC 660 on hupiajoon oiva peli. Kokeilin kesällä myös Husqvarnan SM610:ä, tykkkäsin siitäkin kovasti
  27. #27
    Mitäs tollasessa Husgvarnassa on potkua. Kokeilin kesällä jotain 00 vuotista huskua. Ihan jees peli, vähän tehoton.
  28. #28
    Lainaa (Emppu85 @ Tammi. 03 2007,19:40) kirjoitti
    Täristääkö toi SMC 660 nyt sitten niin paljon että paikat lähtee hampaista?? Kun juuri tuollaine pyörä kiinnostaisi kovasti ja ei oikein pääse koe ajaa sellaista. Pyörä tulisi ihan huvi ajeluun joten mitään matkaa sillä ei taiteta. Jotain mutka pätkää tulisi jonkun verran ajettua. Toi LC4 olisi varmaan myös hyvä mutta loppuuko siitä paukut kesken?? Taitaa painaa jonkun verran enemmän kuin tuo SMC.
    Se tärinä on suhteellista, kaikki LC4-koneisissa tärinää enemmän tai vähemmän mutta kaikkeen tottuu. Itselläkin oli hetken aikaa tuollainen 95-mallinen vessa, hetken aikaa mietin että mitäköhän taas tuli ostettua kun ei liikennemerkkejäkään tahtonut näkyä (silmälasit) mutta tarpeeksi kun ajoi ei oikeastaan muuta haittaa jäänyt kuin että kämmenet puutuivat yli 100 km:n lenkeillä. 2000-luvulla tehdyt kuulemma täristävät paljon vähemmän, oisko niissä sitten jonkinlaista tasapainotussysteemiä koneessa.

    Normi 640-motosta loppuu paukut kesken jos kokeilet sitä 660:stä? Se on vähän eri tuntemus jokaisella tuo tehon määrä, ja saahan näihin koneisiin lisää potkua tarvittaessa. Kaveri sai 640:ään piristettyä mukavasti ihan pikkujutuilla (putki, kaasarin rukkaaminen).

    660 painaa tosiaan hieman vähemmän, tekisköhän joku 10 kg vuosimallista riippuen vissiin.

    Jos käytettyä etsit niin suosittelen tutustumaan myös Ruotsin tarjontaan, pelkästään Blocketistakin löytyy paljon ehdokkaita, tuominen aika paljon helpompaa kun Saksasta hakeminen ja hintataso aika kohtuullinen, verotkin on aika pienet. Sitä en tiedä miten katsastus menee, Suomessahan uudet kun myydään kuristettuina.

    SM610:n tehoista en ole oikein päässyt selville, ainakin Molitorin koeajoversio ei hirveästi hyökännyt mutta toisaalta jostain lehtiartikkelista luin että olisivat jopa 180 km/h oikeata nopeutta saaneet kulkemaan/kehuivat hyökkäävän hyvin. Olisikohan siinäkin sitten kuristuksia tänne tuotaessa.
  29. #29
    Lainaa (Emppu85 @ Tammi. 03 2007,19:40) kirjoitti
    Täristääkö toi SMC 660 nyt sitten niin paljon että paikat lähtee hampaista?? Kun juuri tuollaine pyörä kiinnostaisi kovasti ja ei oikein pääse koe ajaa sellaista. Pyörä tulisi ihan huvi ajeluun joten mitään matkaa sillä ei taiteta. Jotain mutka pätkää tulisi jonkun verran ajettua. Toi LC4 olisi varmaan myös hyvä mutta loppuuko siitä paukut kesken?? Taitaa painaa jonkun verran enemmän kuin tuo SMC.
    No kyllähän se tärinä on ihan reipasta jos johonkin rivinelkkuun vertaa. Kuten aiemmin todettua niin vaikea sitä on toisen puolesta sanoa mikä tärisee liikaa. Itse vaihdoin GSX-R750:stä SMC 660:seen ja eipä tuo tärinä ole pienen totuttelun jälkeen haitannut. Normi LC4:sta en ole kokeillut joten siihen en osaa verrata. Ymmärtääkseni suurin ero on kaasarissa.

    Kaupunkipäristelyyn ja taajama-ajoon tuon laitteen hommasin ja tuntuu siihen sopivan mainiosti. Kaippa sitä radalla tulee tuollakin käytyä muutaman kerran. Lavangossa ehdin syksyllä kertaalleen käydä ja hauskaa kyllä oli.



    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
  30.  
  31. #30
    Minä olen joskus kokeillut vakio 660:stä ja se oli painavahko ja laiskempi kuin 525 EXC, mutta kun ei se 525:kaan oikein riitä. Jääradalle mulla on CR500 Honda, mutta kun rataa ei yleensä ole niin talvisille mettäteille tarvii kilvet ja siihen sekä metsään ostin 525. Mutta nyt olisi saatavana uusi (vanha?, mutta ajamaton) Supermoto 660 Factory 114 kg ja 79 hv. Ehkäpä sen saisi jopa kilpiin. Onko jollain semmoisesta kokemusta? Husaberg 650 ajattelin myös, mutta siinä on rapiat 60 hv eli huomattavasti vähemmän kuin tuossa Factoryssa. Tuo Factory vaikuttaa aika kunkulta. Superenduro on myös aivan liian raskas, ainakin paikallaan.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen