Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Mitäs rataletut on mieltä, toimiiko radalla kombinaatio SuperCorsa SC2 edessä, Diablo Corsa takana?

    Kun Diablo Corsan pitoa ja kestoa oikeilla paineilla on niin kehuttu, niin tulipa mieleen että jos tommosta takana koittas. Perän luistot kun ei yleensä suuresti yllätä. Eturenkaalla en lähtis kikkailemaan, mutta takasella voinee kokeilla. Olen siis ymmärtänyt, että Diablo Corsa ei paljoa häviä Supercorsan pidolle.

    Miten lämpeneminen, lämpeneekö nopeemmin/hitaammin kuin supercorsa sc2? Lämppäreitä en käytä.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  2. #2
    No joo, itse olen sitä mieltä, että tuo Diablo Corsa on parempi kuin Supercorsan katuseos.

    Uskoisin, että tuo on ihan toimiva yhdistelmä. Ajelin itse tonnisella usein SC edessä ja DC takana. Ei noissa profiileissa ihan hirveitä eroja mielestäni ollut, ainakaan tällainen puuperse ei eroa ajossa tuntenut.

    Tuolla Diablo Corsalla on muuten mahdollista piirtää näyttäviä lakuja nopeiden mutkien ulostuloissa. Kumi luistaa hienoisesti mutta ei karkaa.

    Pitää todeta, että onhan nuo seosrenkaat luotettavamman tuntuisia mutta jos ajaisin metrinkin kadulla niin tod.näk. ajaisin Diablo Corsilla.

    Edit: Tuosta lämpenemisestä sen verran että kun vetää ekan kiekan nätisti ja toisenkin kohtuudella niin kolmannella voi jo laskea melko surutta. Kyllähän se rengas alkaa pitämään jo sen ekan kierroksen jälkeen mutta jotta koko renkaan runko lämpiää, on hyvä päästellä se vähintään kaksi kierrosta hieman rauhallisemmin. Sen huomaa sitten, jos kumi alkaa nopeasti repeytymään, että jotakin on vialla (renkaan lämpö, paineet tai alusta)



  3. #3
    Lainaa (gikseri @ Kesä. 02 2006,14:07) kirjoitti
    Edit: Tuosta lämpenemisestä sen verran että kun vetää ekan kiekan nätisti ja toisenkin kohtuudella niin kolmannella voi jo laskea melko surutta. Kyllähän se rengas alkaa pitämään jo sen ekan kierroksen jälkeen mutta jotta koko renkaan runko lämpiää, on hyvä päästellä se vähintään kaksi kierrosta hieman rauhallisemmin. Sen huomaa sitten, jos kumi alkaa nopeasti repeytymään, että jotakin on vialla (renkaan lämpö, paineet tai alusta)
    Kiitos vastauksesta. Lämpenemistä lähinnä mietin siltä kantilta, että jos kyseiset kumit lämpeävät kovin eri tahtia, niin voi tulla tilanteita. Ainahan se sen pari kiekkaa vaatii, että seosrenkaat lämpenee. Viimeksi alla ollut takanen, SC000 tai jotain sinne päin (supersoft) vaati jopa kolmea kierrosta. Takanen eli omaa elämäänsä 2 ekaa kiekkaa, vasta kolme kierrosta ajettuna alkoi pitämään. Mutta pitoa sitten löytyikin kiitettävästi.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  4.  
  5. #4
    Lainaa (Make80 @ Kesä. 02 2006,13:55) kirjoitti
    toimiiko radalla kombinaatio SuperCorsa SC2 edessä, Diablo Corsa takana?
    Itse itseäni lainaten. Nyt takana kaksi päivää (Ahvenisto + Motopark) rataa kyseisellä rengastuksella. Isompia murheita ei ole ollut. Virtasalmella takanen lipsahti kerran pari, mutta mutkan keskiosassa. En sitten osaa sanoa mikä siellä muljahti, kun esmes ulostuloissa kumi ei tuntunut liukkaalta, vaikka oli paljon kovemmassa rasituksessa.

    Motoparkissa oli erittäin lämmin, ilma ehkä +26 ja rata varmaan +35 tai enemmän. Etunen meinasi vähän sulaa alle, mutta takanen paistui vaan siististi nypylöille. Paineet oli edessä 2.2 ja takana 2.4. Takanen ei havaittavasti kulunut noina kahtena päivänä.

    Eli ehkäpä noilla renkailla uskaltaa harrastusta jatkaa.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.