Sivu: 1 / 155:sta 1231151101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 4629:sta
  1. #1
    Eli tästä lähtee:Risuja,ruusuja ja kaikkea siltä väliltä
    Itellä-04 korkeammalla pleksillä ja duck taililla.Alkuperäinen pleksi persiistä ja peilit myös.Suunnitelmissa ehkä hommata ohjausiskari,tosin hyvin oon ilmankin pärjänny(en oo ajanu sillä yli 200km/h) Onkos se tarpeellinen?Ts.onko mukavampi ajaa?
    Suk dik!
  2. #2
    Mulla 04,sininen,racefit putki,powercommander,K&N,ohjausiskari bitubo,yms sälää.Ohjausiskari vie sen hermostuneisuuden tunteen,eli pienen värinän joka tuntuu aina kiihdytyksissä...Pyörä on toiminu ku unelma ja voimaa on ku pienes kyläs....
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
  3. #3
    Mä jatkan kysymyksellä...
    Onko joku keksinyt kymppiin pitemmän ketjusuojan? Tuo alkuperäinen päästä ketjurasvat lentämään takarattaan päästä siihen takapenkin sivulle.
  4. #4
    jatka sitä hyvä mies ite tein samoten 9:lle mut ei sekään tunnu riiittävän, joten anti olla pientä se on tähän maailmanmenoon verrattuna
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  5. #5
    Lainaa (Duster @ Touko. 31 2006,21:26) kirjoitti
    Mä jatkan kysymyksellä...
    Onko joku keksinyt kymppiin pitemmän ketjusuojan? Tuo alkuperäinen päästä ketjurasvat lentämään takarattaan päästä siihen takapenkin sivulle.
    Joo,mulla sama juttu,sen huomaa aika kivasti kun pesee pyörän hyvin ja rasvaa ketjut=sitten ajeleen ja eikun pyyhkiin rasvaklöntit takakatteesta pois Pitäis varmaan vaan käyttää vahaa
    Suk dik!
  6. #6
    Ja pyöränä 06 zx10r ja hienosti on pärjäilty,vielä ei ainakaan risuja.
  7. #7
    Joo täytynee koittaa jatkaa tuota ketjusuojaa jollain.
    Vaihdettiin tässä taannoin pyöriä kaverin kanssa kolmeksi päiväksi, kaverilla -05 1000rr Blade ja mulla siis -05 10r.

    Omat plussat ja miinukset molemmille:
    Honda:
    +arkiajoon sopivampi ajoasento
    +parempi keula, huomattavasti helpompi hallita käännettäessä stonga äärasentoon.
    +kyytiläinen viihtyi takapenkillä vähän paremmin
    +mittaristo
    +vaihteiston toimivuus, vaihdevälit tosin vähän liian pitkiä

    -miksi sen rungon pitää olla juuri polvien kohdalta niin leveä? Kawassa polvet uppoaa runkoon/tankkiin. Minulle tuo ainakin auttaa saamaan paremman tuntuman pyörästä.
    -tylsempi
    -tuntuu toimivan huonommin, välillä sai sahata niin Perk*leesti käyntiin
    -ruisku ei toimi niin hyvin kuin Kawassa, aiheuttaa levottomamman *nykäisyn lisättäessä kaasua nopeasti.

    Kawasaki: * *
    +selvästi enemmän tehoa
    +aktiiviseen ajoon sopivampi ajoasento
    +äänet, vakioputkella ärjyy enemmän kuin Honda
    +keulii herkemmin
    +"luonnetta" enemmän

    -kierroslukumittari on surkea, siitä ei pääse mihinkään. Onneksi on vaihtovalo helpottamassa
    -keulii herkemmin
    -keula liian jyrkkä, ei se ohjausiskarikaan täysin poista levottomuuden tunnetta



  8. #8
    Lainaa (anttari @ Touko. 31 2006,21:35) kirjoitti
    Lainaa (Duster @ Touko. 31 2006,21:26) kirjoitti
    Mä jatkan kysymyksellä...
    Onko joku keksinyt kymppiin pitemmän ketjusuojan? Tuo alkuperäinen päästä ketjurasvat lentämään takarattaan päästä siihen takapenkin sivulle.
    Joo,mulla sama juttu,sen huomaa aika kivasti kun pesee pyörän hyvin ja rasvaa ketjut=sitten ajeleen ja * eikun pyyhkiin rasvaklöntit takakatteesta pois Pitäis varmaan vaan käyttää vahaa
    Motorexsin "strong" mömmö tuntuu pysyvän hyvin ja ei sotke nimeksikään (muutama tippa siellä täällä), muita öljyjä sai kyllä olla aina pyyhkimässä takakatteesta pois *
    - XT 660 R
  9. #9
    Asiata seitsämänteen: onko kukaan tilaillut katteita sumekolta 04-05 malliin? Minkälaisia toimitusajat ovat olleet? Vantaan BW:ssä sanoivat "jotain 3-4viikkoa" tuntuu melko pitkältä ajalta, kun ei kuitenkaan ole mistään uudesta/tuoreesta mallista enään kyse.
    Poistettuja viestejä jo vuodesta 2006.
  10. #10
    Mua taas kiinnostais mahtuuko 190/55 Supercorsa alkuperäisen huggerin alle pyörimään? Jos ei niin saako mistään sellasta huggeria, jonka alle mahtuis, koska olisi kiva ettei pyörä kurastuisi niin pirusti. Vai pitääkö ihan itse väsäillä?

    edit: kyseessä siis 04-05-malli



    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  11. #11
    Lainaa (heijani @ Kesä. 01 2006,18:41) kirjoitti
    Mua taas kiinnostais mahtuuko 190/55 Supercorsa alkuperäisen huggerin alle pyörimään? Jos ei niin saako mistään sellasta huggeria, jonka alle mahtuis, koska olisi kiva ettei pyörä kurastuisi niin pirusti. Vai pitääkö ihan itse väsäillä?

    edit: kyseessä siis 04-05-malli
    Eiköhän se mahdu Entäs onko kukaan/kellään käyny mielessä alkuperäisen putken modaus vapaammin hengittäväksi?Eli pystyykö sieltä takaa irrottaa ne 6-koloruuvit ja tekeen pahoja ja ns.kansi kiinni
    Suk dik!
  12. #12
    Lainaa (massma @ Kesä. 01 2006,17:16) kirjoitti
    Asiata seitsämänteen: onko kukaan tilaillut katteita sumekolta 04-05 malliin? Minkälaisia toimitusajat ovat olleet? Vantaan BW:ssä sanoivat "jotain 3-4viikkoa" tuntuu melko pitkältä ajalta, kun ei kuitenkaan ole mistään uudesta/tuoreesta mallista enään kyse.
    taisi viime kesänä mennä muutama kuukausi kun katteita odoteltiin... varmaa japanin päässä silloin vasta ruvettiin niitä tekemään
    - XT 660 R
  13. #13
    Olisko tietoa mistä löytäis 06seen kilpitelineen?
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
  14. #14
    Lainaa (heijani @ Kesä. 01 2006,18:41) kirjoitti
    Mua taas kiinnostais mahtuuko 190/55 Supercorsa alkuperäisen huggerin alle pyörimään?

    edit: kyseessä siis 04-05-malli
    Mahtuu
  15. #15
    Lainaa (anttari @ Kesä. 01 2006,20:52) kirjoitti
    Entäs onko kukaan/kellään käyny mielessä alkuperäisen putken modaus vapaammin hengittäväksi?Eli pystyykö sieltä takaa irrottaa ne 6-koloruuvit ja tekeen pahoja ja ns.kansi kiinni
    Joo, mulla on änkkärin modaus meneillään, tarkoitus tehdä slipari alkuperäisestä ulkokuoresta.
    Ostin rosteriputkea d (päältä)=60.3mm, se reikiä täyteen.
    Sekä yhden 90 asteen rosterikäyrän.

    Vesileikkuutin ulostulopäähän ellipsinmuotoisen alumiinilevyn, jossa se 60,3 mm:n reikä.
    Sekä uusi kolmipulttilaippa isommalle putkelle (änkkärin etupäähän).

    Värkit makso yhteensä, alkuperänen änkkäri: 50€, putki: 7€, käyrä 10€, vesileikkeet 17€, sekä power commander + BMC-filtteri 220€.

    Yhteensä siis 304€ (+oma työpalkka , mikä on VALTAVA)

    Mutta siitä änkkärin purkamisesta: Kun otat ne kuusiokoloruuvit irti, niin näät, että änkkärin kuori on taitettu päätylaipan päälle. Eli huullos pitää rälläköidä pois.

    Etupään hitsattua päätylaippaa ei_tartte_leikata irti, niinku mä huolimattomuuttani tein. Vetää vaan sisuskalut pois, kyllä ne sieltä syntyy, vaikka tiukkaa onkin *
    Eli bolt-onin sais aika helposti tehtyä, tosin tehohyötyä slipariin verrattuna en osaa sanoa. Se alkuperäinen väliputki on kyllä aika mehupilli...
  16. #16
    eiks muute kymppi-ärrän huiput oo jotenki rajoitettu tuonne 299 paikkeille? ku kaiken järjen mukaa tuon pyörän pitäs jo vakiona kulkea yli 300km/h ku eihänse paina ku alta 180 Kg
    ja tehoaki löytyy sen 182hevosen verran.
  17. #17
    Onko kukaan mietiskellyt tai jopa ronkkinut tuon putkiston kanssa? Onnistuisiko teoriassa katalysaattorin poisto, ja mikä tuon "butterfly valven" merkitys siellä putkessa on?

    Oletteko ostaneet lasikuitukatteita tai pikakaasukahvoja Suomesta, mistä ja mihin hintaan?
    00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)

    - Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
  18. #18
    Lainaa (Seven @ Kesä. 02 2006,16:28) kirjoitti
    Onko kukaan mietiskellyt tai jopa ronkkinut tuon putkiston kanssa? Onnistuisiko teoriassa katalysaattorin poisto, ja mikä tuon "butterfly valven" merkitys siellä putkessa on?

    Oletteko ostaneet lasikuitukatteita tai pikakaasukahvoja Suomesta, mistä ja mihin hintaan?
    Laihduta ennemmin ku pistät rahojas hiilariin
    Suk dik!
  19. #19
    Lainaa (sam77 @ Kesä. 02 2006,10:08) kirjoitti
    Olisko tietoa mistä löytäis 06seen kilpitelineen?
    Itse on väännelty,itse asiassa aika helppoa noihin kun vilkutkin takakatteessa.
  20. #20
    Lainaa (anttari @ Kesä. 01 2006,20:52) kirjoitti
    Lainaa (heijani @ Kesä. 01 2006,18:41) kirjoitti
    Mua taas kiinnostais mahtuuko 190/55 Supercorsa alkuperäisen huggerin alle pyörimään? Jos ei niin saako mistään sellasta huggeria, jonka alle mahtuis, koska olisi kiva ettei pyörä kurastuisi niin pirusti. Vai pitääkö ihan itse väsäillä?

    edit: kyseessä siis 04-05-malli
    Eiköhän se mahdu Entäs onko kukaan/kellään käyny mielessä alkuperäisen putken modaus vapaammin hengittäväksi?Eli pystyykö sieltä takaa irrottaa ne 6-koloruuvit ja tekeen pahoja ja ns.kansi kiinni
    Eipä mahdu. Ainakin 190/55 Racetecci ottaa pikkasen kiinnu huggeriin. Ilman huggeria pärjää mainiosti, ei se pyörä paljoa enempää kuraannu.
  21. #21
    Tällainen tuli mulle eilen!

    VAROITUS JA KORJAUSKUTSU!

    ZX-10R 2006

    Kyseisissä moottoripyörissä ohjausiskunvaimentimen kiinnityspultti on saattanut jäädä kokoonpanolinjalla liian löysälle, tämä voi johtaa ohjausiskunvaimentimen irtoamiseen kiinnikkeestään, ohjattavuuden
    menetykseen ja erittäin vakavaan vaaratilanteeseen

    Kawasaki on julkaissut takaisinkutsukampanjan korjatakseen kaikki vialliset moottoripyörät.
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
  22. #22
    Lainaa (anttari @ Kesä. 02 2006,21:56) kirjoitti
    Laihduta ennemmin ku pistät rahojas hiilariin
    Lasikuituhan ei ole hiilikuitua, senkin banaani. Ihmettelin tuota vastaustasi kovin ennenkuin äkkäsin katsoa profiiliasi...
    00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)

    - Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
  23. #23
    Mitäs mieltä olette 04-05 etujarruista? punosletkujen jälkeen muuttuivat alkuperäistäkin paskemmiksi. ongelman ytimeksi paljastui pää-jarrusylinteri, joka onnettomalla 14mm porauksellaan ei oikein pysy leikissä mukana. brembon 19*18 sylinteri korjaa kyllä asian.
  24. #24
    Lainaa (kawa zx10 @ Kesä. 02 2006,22:11) kirjoitti
    Lainaa (sam77 @ Kesä. 02 2006,10:08) kirjoitti
    Olisko tietoa mistä löytäis 06seen kilpitelineen?
    Itse on väännelty,itse asiassa aika helppoa noihin kun vilkutkin takakatteessa.
    Ei sattuis kuvaa olemaan?
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
  25. #25
    Lainaa (Seven @ Kesä. 03 2006,15:28) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Kesä. 02 2006,21:56) kirjoitti
    Laihduta ennemmin ku pistät rahojas hiilariin
    Lasikuituhan ei ole hiilikuitua, senkin banaani. Ihmettelin tuota vastaustasi kovin ennenkuin äkkäsin katsoa profiiliasi...
    Ekkai vaan runkannu kattellessas mun profiilia Sori,syö jotain ni verensokeris tasaantuu
    Suk dik!
  26. #26
    Lainaa (mka @ Kesä. 02 2006,23:53) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Kesä. 01 2006,20:52) kirjoitti
    Lainaa (heijani @ Kesä. 01 2006,18:41) kirjoitti
    Mua taas kiinnostais mahtuuko 190/55 Supercorsa alkuperäisen huggerin alle pyörimään? Jos ei niin saako mistään sellasta huggeria, jonka alle mahtuis, koska olisi kiva ettei pyörä kurastuisi niin pirusti. Vai pitääkö ihan itse väsäillä?

    edit: kyseessä siis 04-05-malli
    Eiköhän se mahdu Entäs onko kukaan/kellään käyny mielessä alkuperäisen putken modaus vapaammin hengittäväksi?Eli pystyykö sieltä takaa irrottaa ne 6-koloruuvit ja tekeen pahoja ja ns.kansi kiinni
    Eipä mahdu. Ainakin 190/55 Racetecci ottaa pikkasen kiinnu huggeriin. Ilman huggeria pärjää mainiosti, ei se pyörä paljoa enempää kuraannu.
    Juu, ei mulla sitä huggeria ole itteasiassa paikalla nyttenkään. Alla on 180/55 ja senkin väliin jää sika vähän tilaa kun huggeria paikalleen sovittelin. Täytyy siis pärjätä ilmeisesti ilman jatkossakin.
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  27. #27
    Parhaista renkaista ja änkkäreistä on ollut viestejä foorumissa jo heti 10r:n julkaisusta lähtien. Mutta nyt olisi omassa pelissä ensimmäinen jarrupalojen vaihto ajankohtaista ja kysyisin jo vaihtaneilta että:
    a) onko alkuperäiset ns. sinter-palat? Tarvikepaloja ei eteen tietääkseni muunlaisia saa? Tutkinut olen Duell, Allright, Storm, Tokimoto katalookeja.
    b) jos olet vaihtanut muut kuin orkkispalat, niin mihin vaihdoit, paraniko tuntuma, oletko huomannut sinter-palojen kuluttavan jarrulevyjä?
    -Villiaasin poika-
  28. #28
    Lainaa (Ninza @ Kesä. 03 2006,20:55) kirjoitti
    Parhaista renkaista ja änkkäreistä on ollut viestejä foorumissa jo heti 10r:n julkaisusta lähtien. Mutta nyt olisi omassa pelissä ensimmäinen jarrupalojen vaihto ajankohtaista ja kysyisin jo vaihtaneilta että:
    a) onko alkuperäiset ns. sinter-palat? Tarvikepaloja ei eteen tietääkseni muunlaisia saa? Tutkinut olen Duell, Allright, Storm, Tokimoto katalookeja.
    b) jos olet vaihtanut muut kuin orkkispalat, niin mihin vaihdoit, paraniko tuntuma, oletko huomannut sinter-palojen kuluttavan jarrulevyjä?
    On sintteripalat.
    Raider
    CBX1000 -82 & ZX12R -04
    Kotisivu
  29. #29
    Lainaa (Samigo @ Kesä. 02 2006,11:03) kirjoitti
    Värkit makso yhteensä, alkuperänen änkkäri: 50€, putki: 7€, käyrä 10€, vesileikkeet 17€, sekä power commander + BMC-filtteri 220€.

    Yhteensä siis 304€ (+oma työpalkka , mikä on VALTAVA)
    Mistä sait commanderin ja filtterin noin halvalla??
    ZX-10R 2011, ratalelu KTM RC8R 2010
  30.  
  31. #30
    Lainaa (kawa10r @ Kesä. 03 2006,15:46) kirjoitti
    Mitäs mieltä olette 04-05 etujarruista? punosletkujen jälkeen muuttuivat alkuperäistäkin paskemmiksi. ongelman ytimeksi paljastui pää-jarrusylinteri, joka onnettomalla 14mm porauksellaan ei oikein pysy leikissä mukana. brembon 19*18 sylinteri korjaa kyllä asian.
    18tkm vaihdoin uudet palat ja nyt 3tkm myöhemmin alkoi kahva painumaan kemorassa. olisiko jarrunesteet menneet jo huonoksi vai olisiko ilmaa jarruissa? paloissa kyllä on pintaa.
    - XT 660 R
Sivu: 1 / 155:sta 1231151101 ... ViimeinenViimeinen