Sivu: 141 / 141:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4191131139140141
Tulokset 4201:stä 4213:een 4213:sta
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Huomenna ehkä kaupat, mitä kannattaa tutkia?? Huoltokirja, renkaat. Yksi tälläinen mulla jo oli mutta myin

https://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/2360316
    Vähällä ajolla on ollut jos kymmenessä vuodessa on 6000 km kertynyt? Mä oon samassa ajassa ajanut noilla laitteilla +150 tkm 😜
    Mikä lie on pelin historia? Huoltoväli on 6 tkm joten ei kirjassa pitäisi olla kuin 1 tkm ja 6 tkm huollot. Tuossa Gen 3 laitteessa taisi olla jännitteen säätimen recall aikoinaan. Edullinen ostaa ja pitää jos lisenssimaksuja ei lasketa. Laitoikko H2'n pois?
    <p>ZX-10RR 2018</p>
    Huoltokirjassa tonnin huolto tehty, liike tekee vielä ennen kevättä 6t, huollon. Todella siistissä kunnossa. Alkuperäiset renkaat vielä alla, ne varmaan vielä vaihtoo. H2 on tietty vielä ja pysyy, Tämä lähinnä kahvi ajoihin ja radalle..
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
    Niin ja vielä tää 3 Gen taipuu geometriansa puolesta (vakiona) seuraavaa sukupolvea (Gen4) notkeammin ratahommissa, näin ainakin mun kokemuksen perusteella.
    Uusin alkaen 2016 on myös erinomainen käsitellä.
    <p>ZX-10RR 2018</p>
    No hyvältä kuulostaa. 6 t on pikkuhuolto, nesteet yms. Jarruletkut 3 vuotta muistaakseni vaihtoväli. Laitat punosletkut eteen ainakin. Bensalinjan kattoo jos on enimmäkseen seissyt. Hyvä jos H2 pysy, tommosen kun hävittää niin kaduttaa..joskus myöhemmin....Etulevyjä mul on menny noista kieroiksi jokunen. Ja akku on varmaan finaalissa jos on orggis ja seissyt runsaasti.
    <p>ZX-10RR 2018</p>
    minkä takia jarruletkut pitää vaihtaa??
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry vanhentuva jäsenyys
    minkä takia jarruletkut pitää vaihtaa??
    Jos ei ole teräspunokset vakiona niin parantaa jarrutuntumaa. Etua varsinkin ratahommissa. Esim. Mamasan myy mittojen mukaan HEL-jarruletkuja. Maksavat muutaman kympin.
    Superbike #7
    Joskus pitänyt laskea, paljonko joku 0.2 mm painuma kumiletkussa (halkaisija kasvaa 0.4 mm) vaikuttaa jarrukahvan liikkeeseen, mutta on jäänyt tekemättä. Sormet kyllä sanoo, että eroa olisi.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
    Ja toi mun alkuperäinen kommentti liittyi siihen että letkut pitää vaihtaa 3 vuoden välein. Jarruissa ei kannata lähteä säästään.
    <p>ZX-10RR 2018</p>
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Ja toi mun alkuperäinen kommentti liittyi siihen että letkut pitää vaihtaa 3 vuoden välein. Jarruissa ei kannata lähteä säästään.
    ....,ja nesteet kannattaa vaihtaa joka vuosi ,varsinkin jos omaa " aktiivisen" ajotyylin,sanokoot huoltokirja opus mitä hyvänsä...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry vanhentuva jäsenyys
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Joskus pitänyt laskea, paljonko joku 0.2 mm painuma kumiletkussa (halkaisija kasvaa 0.4 mm) vaikuttaa jarrukahvan liikkeeseen, mutta on jäänyt tekemättä. Sormet kyllä sanoo, että eroa olisi.
    Liikkeessä tuskin kovin kummoista eroa on, mutta tuntumassa huomaa kyllä selvästi.
    Superbike #7
    liike tekee vielä ennen kevättä 6t, huollon.
    Oo sitten skeptisellä asenteella, että huolto onnistuisi moitteetta. Eli kato tarkkaan, että kaikki menee oikein. Nuo ammattiautohuoltajat voivat olla turhan kovakouraisia prätkien kanssa...

Pidän kuitenkin peukkuja, että huolto onnistuu moitteetta. Komee prätkä!
    Braaaaap
    Huoltokirjassa tonnin huolto tehty, liike tekee vielä ennen kevättä 6t, huollon. Todella siistissä kunnossa. Alkuperäiset renkaat vielä alla, ne varmaan vielä vaihtoo. H2 on tietty vielä ja pysyy, Tämä lähinnä kahvi ajoihin ja radalle..
    Et satu kuitukatteita tarviimaan?
    Olis ylimääräisenä kaatumaton valmiiksi värjätty (vihree/musta) sarja.
    Sekä lasik.etulokasuoja.
    Aikanaan MP hotellin kautta ostettu.
    Saat halvalla...

Nimim. Hyllyn täytteenä
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  13.  
    Sain sittenkin katin ohitukseen putkenpätkän ja löytyy reijät lambdalle. Myykää joku minulle servo eliminaattori!
    Ghostrideriltä unohtanut hakea lokarin
Sivu: 141 / 141:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4191131139140141