Sivu: 93 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43839192939495103143 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2761:stä 2790:een 4629:sta
  1. #2761
    Lainaa (Attitude @ Joulu. 14 2011,20:41) kirjoitti
    Oho, kerrankin itella yllätti positiivisesti *
    Nimittäin eilen iltapäivällä laitoin servoeliminaattorin Jarskalta tilaukseen ja tänään se oli jo postilaatikossa!
    Tosin taitaa mennä vielä hetken aikaa että pääsee sitä testaamaan - hommat kun on vielä vähän vaiheessa *
    No tulipa nopeesti Attitude.

    Täällä päässäkään ei ole päästy kokeileen toimiiko,kokeilkaas nyt joku ennenkuin ehdin tehdä näitä lisää.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  2. #2762
    Tuo 'servoeliminaattori', mahtaako toimia -09 ZX-6R:ssä?
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  3. #2763
    Lainaa (Aamies @ Joulu. 14 2011,22:49) kirjoitti
    Tuo 'servoeliminaattori', mahtaako toimia -09 ZX-6R:ssä?
    Voin laittaa tulemaan ja kokeile toimiiko.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  4. #2764
    Lainaa (Aamies @ Joulu. 14 2011,22:49) kirjoitti
    Tuo 'servoeliminaattori', mahtaako toimia -09 ZX-6R:ssä?
    Uutta tietoo...toimii ainakin malleissa:

    -2004-2010 zx10r
    -2005-2011 zx6r
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #2765
    Nyt kun oon mopoton mies, niin tiedä josko ostaisi ensi kesäksi C-mallin 10ärrän On se vaan niin hieno ja hauska laitos.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  6. #2766
    Kaveri ystävällisesti kokeili tätä mun tekemää servoeliminaattoria pyöräänsä,kuulemma pelaa ja häiriövalot sammui.

    Nyt voipi tehdä lisää kun tietää et toimii...
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  7. #2767
    Joo pitää jarskalta tilata keväällä jos sillon vielä niitä jaksat väkerrellä!!
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  8. #2768
    Lainaa (soherrys @ Joulu. 19 2011,19:17) kirjoitti
    Joo pitää jarskalta tilata keväällä jos sillon vielä niitä jaksat väkerrellä!!
    On noita jo laatikollinen, varmasti riittää sullekkin.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  9. #2769
    mihin tuo niinkös auttaa???
    niin kauan hyvä ku lämpimän paskan tekee ja sokeri sulaa suuhun...
  10. #2770
    Lainaa (kusti83 @ Joulu. 20 2011,21:45) kirjoitti
    mihin tuo niinkös auttaa???
    Tuossa Jarskan hyvä selostus asiasta:
    Siis tässä
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  11. #2771
    Lainaa (Goofy S @ Joulu. 20 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (kusti83 @ Joulu. 20 2011,21:45) kirjoitti
    mihin tuo niinkös auttaa???
    Tuossa Jarskan hyvä selostus asiasta:
    Siis tässä
    Seloksessa yksi virhe: Ei se pelkkä servon paikoilleen jättäminen pidä FI-valoa sammutettuna. Vaan se servo vaatii viel sen ylimääräsen rajottavan peltiläpyskän siihen, jotta FI-valo pysyy puiss.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #2772
    Lainaa (scuuba @ Joulu. 21 2011,03:02) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Joulu. 20 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (kusti83 @ Joulu. 20 2011,21:45) kirjoitti
    mihin tuo niinkös auttaa???
    Tuossa Jarskan hyvä selostus asiasta:
    Siis tässä
    Seloksessa yksi virhe: Ei se pelkkä servon paikoilleen jättäminen pidä FI-valoa sammutettuna. Vaan se servo vaatii viel sen ylimääräsen rajottavan peltiläpyskän siihen, jotta FI-valo pysyy puiss.
    Okei,kiitoksia korjauksesta Scuuba.

    Noh, modaus helpottaa sitten vielä enemmän kun ei tarvii pelata servomoottorin lisäksi läpysköjen kanssa saadakseen häiriövalon sammuun.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  13. #2773
    Lainaa (scuuba @ Joulu. 21 2011,03:02) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Joulu. 20 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (kusti83 @ Joulu. 20 2011,21:45) kirjoitti
    mihin tuo niinkös auttaa???
    Tuossa Jarskan hyvä selostus asiasta:
    Siis tässä
    Seloksessa yksi virhe: Ei se pelkkä servon paikoilleen jättäminen pidä FI-valoa sammutettuna. Vaan se servo vaatii viel sen ylimääräsen rajottavan peltiläpyskän siihen, jotta FI-valo pysyy puiss.
    Missä vuosimallissa?

    Itselläni oli aikaisemmin '07 kymppiärrä ja nyppäsin vain vaijerin irti servolta eikä koskaan ollut mitään ongelmaa. FI valo ei palanut.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  14. #2774
    Lainaa (-kepa- @ Joulu. 21 2011,12:49) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Joulu. 21 2011,03:02) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Joulu. 20 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (kusti83 @ Joulu. 20 2011,21:45) kirjoitti
    mihin tuo niinkös auttaa???
    Tuossa Jarskan hyvä selostus asiasta:
    Siis tässä
    Seloksessa yksi virhe: Ei se pelkkä servon paikoilleen jättäminen pidä FI-valoa sammutettuna. Vaan se servo vaatii viel sen ylimääräsen rajottavan peltiläpyskän siihen, jotta FI-valo pysyy puiss.
    Missä vuosimallissa?

    Itselläni oli aikaisemmin '07 kymppiärrä ja nyppäsin vain vaijerin irti servolta eikä koskaan ollut mitään ongelmaa. FI valo ei palanut.
    Tuolla tarkoitetaan sitä ,että jos otat myös servo moottorin sähköliittimet irti niin FI valo alkaa palamaan...

    Mutta jos olet ottanut vain vaijerit irti niin servo kuitenkin liikuttelee normaalisti sitä vaijeria
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  15. #2775
    Liittyiskö toi peltilätyskä viritys ainoastaan 6R:ään - kun myöskään Z-kawoissa sellasta ei tarvitse kun heivaa vaijerit v.....



    ZH2 2020
  16. #2776
    Voiskohan tossa olla myös merkitystä vuosimallilla? Ts vanhemmat kaipaa sen rajottavan peltiläpyskän jos vaijerit on puiss, ja uudemmat ei kaipaa sitä peltiläpyskää.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #2777
    Terve toverit..

    Nyt olisi pikkuhiljaa aika siirtyä tänne isompien poikien viestiketjuun. Vanha pyörä siis on pikku Zeta.

    07- mallin 10r on nyt haussa ja olen näillä näkymin menossa sitä ensi viikolla katsomaan.
    Onko tällä mallilla ja -06 mallilla käytännössä mitään eroa? Typpivikoja?

    Lisäksi hieman epäilyttää tuo pyörän osto näin talvella, kun sitä ei koeajamaan pääse. Kertokaas siis vinkkejä, että mitä kannattaa tarkistaa yms.

    Olen jo alustavasti katsellut Yoshimuran sliparia. Kauan tuon asentamiseen menee aikaa?


    Kiitos etukäteen vastauksista.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  18. #2778
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Terve toverit..

    Nyt olisi pikkuhiljaa aika siirtyä tänne isompien poikien viestiketjuun. Vanha pyörä siis on pikku Zeta.

    07- mallin 10r on nyt haussa ja olen näillä näkymin menossa sitä ensi viikolla katsomaan.
    Onko tällä mallilla ja -06 mallilla käytännössä mitään eroa? Typpivikoja?

    Lisäksi hieman epäilyttää tuo pyörän osto näin talvella, kun sitä ei koeajamaan pääse. Kertokaas siis vinkkejä, että mitä kannattaa tarkistaa yms.

    Olen jo alustavasti katsellut Yoshimuran sliparia. Kauan tuon asentamiseen menee aikaa?


    Kiitos etukäteen vastauksista.

    Onnee jo tulevalle pyörälle.

    Sitten vaan myös TÄNNE mukaan, siellä niitä isoja poikia vasta onkin.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #2779
    Itseasiassa..

    Myykää joku mulle -07 mallin pyörä !

    Ei kaadettu, eikä radalla rällätty. Alle 15.000 ajettu.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  20. #2780
    Lasken tyyppiviaksi invalidisoidun(iskarin neulassa ohivuotoreikä) ohjausiskarin.Sen saa kuntoon asennuttamalla racekitin vaikkapa Gustafsson racingilla.Myöskin vittumaisia resoja silloin tällöin antava virtalukon kiinnitys,tyyppivika.Etuputkista korkkaa aika helposti stefat,alkaa vuotamaan. Tämmöisiä huomasin omasta 06 ärrästä. Konehan siinä on jumalattoman voimakas jo keskikierroksilta alkaen.Koneen luonnetta on onneksi sivisteetty 05 mallista.Ajettavuus on radallakin aivan ok.Takaiskari on vaan suoraan sanottuna aivan paska,etupää taas on aivan eri paria takapään kanssa,eli hyvä. Sliparit on muistaakseni 4 pulttia per puoli.Tunnin verran meni omia asentaessa ja ihmetellessä.

    06 ja 07 mallit on samoja pyöriä.


    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Terve toverit..

    Nyt olisi pikkuhiljaa aika siirtyä tänne isompien poikien viestiketjuun. Vanha pyörä siis on pikku Zeta.

    07- mallin 10r on nyt haussa ja olen näillä näkymin menossa sitä ensi viikolla katsomaan.
    Onko tällä mallilla ja -06 mallilla käytännössä mitään eroa? Typpivikoja?

    Lisäksi hieman epäilyttää tuo pyörän osto näin talvella, kun sitä ei koeajamaan pääse. Kertokaas siis vinkkejä, että mitä kannattaa tarkistaa yms.

    Olen jo alustavasti katsellut Yoshimuran sliparia. Kauan tuon asentamiseen menee aikaa?


    Kiitos etukäteen vastauksista.
    Viimeksi muokannut: grandi67; 17.01.2012 klo 16:53.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  21. #2781
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Itseasiassa..

    Myykää joku mulle -07 mallin pyörä !

    Ei kaadettu, eikä radalla rällätty. Alle 15.000 ajettu.
    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/1248286

    Tarjoo tosta jotain.Olin aikeissa viime keväänä ostaa tän,mutta sain lähempää halvemman.Tarjoo kylmästi alle 7 k. varmasti lähtee
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  22. #2782
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/1248286

    Tarjoo tosta jotain.Olin aikeissa viime keväänä ostaa tän,mutta sain lähempää halvemman.Tarjoo kylmästi alle 7 k. varmasti lähtee
    Ei kaksikilpiset oikein houkuta. Vaikka ei nyt välttämättä ole kaadettu, mutta siltikään.

    Tällä hetkellä nettimotossa aika heikko tarjonta, mutta mitä tilastoja katsoin niin viime vuonna on kyllä aimo määrä myyty ko. malleja.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  23. #2783
    Täällä osastolla on kyllä hiljaista.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  24. #2784
    Ne taitaa kaikki olla täällä:

    www.kawarb.fi
    Aikansa kutakin...
  25. #2785
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun oon mopoton mies, niin tiedä josko ostaisi ensi kesäksi C-mallin 10ärrän On se vaan niin hieno ja hauska laitos.
    Moikka kepa !
    Mihinkäs sinä olet 10 r;s kadottanut? mulla se on seissyt kanssa koko kesän loukkasin itseni aika pahasti ja olkapää leikataan nyt vasta 20.02.12 Tientenkin tuli hieman temppuiltua pariinkin otteeseen viime keväänä ! Mulla on tuossa 10:n vieressä kiinnipistämättä kaikki uudet palikat edelleen. Mutta onneksi ei ollut kyseessä mun musta sotaratsu vain iso nelari Supermotard
    Mun pitäis olla kondiksessa kun kausi alkaa, ei se mitään Kauhukahvailija coming soon back
    Parhain Terveisin kaikille vanhoille ja uusille jäsenille KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  26. #2786
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Lasken tyyppiviaksi invalidisoidun(iskarin neulassa ohivuotoreikä) ohjausiskarin.Sen saa kuntoon asennuttamalla racekitin vaikkapa Gustafsson racingilla.Myöskin vittumaisia resoja silloin tällöin antava virtalukon kiinnitys,tyyppivika.Etuputkista korkkaa aika helposti stefat,alkaa vuotamaan. Tämmöisiä huomasin omasta 06 ärrästä. Konehan siinä on jumalattoman voimakas jo keskikierroksilta alkaen.Koneen luonnetta on onneksi sivisteetty 05 mallista.Ajettavuus on radallakin aivan ok.Takaiskari on vaan suoraan sanottuna aivan paska,etupää taas on aivan eri paria takapään kanssa,eli hyvä. Sliparit on muistaakseni 4 pulttia per puoli.Tunnin verran meni omia asentaessa ja ihmetellessä.

    06 ja 07 mallit on samoja pyöriä.
    Minulla laitettiin vakio ohjaus iskariin uusi neula ja toisenlaiset öljyt, kyllähän se jollekkin on ihan hyväkin tuo kunnon öhlins, mutta vaihdoin sen samantien Gpr :ään se on hyvä säätää ajossakin vaikka olis vauhtiakin ja ajohankat kädessä ja etupää rakennettiin uuteen uskoon, shimmattiin,stefat ojyt jne Takapää laitettiin kondikseen ym kyllä toimii jos sulla on vielä vakio niin onhan se tehokas jo tehtaalta tullessaan mutta kun sitä" hieman" modifioidaan johan rupes mopo totteleen kahvaa mulle vaihdettiin myös se virtalukko kokonaan ja sinne boxiin uudet kilkkeet kun master key oli kadoksissa ja ei voinut teettää uusia avaimia( kallis homma )jos piikataan paljon etujarru puristimet kannattaa vaihtaa että saa 10 R:n edes pysähtymään KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  27. #2787
    Lainaa Kauhukahvailija kirjoitti Katso viesti
    Moikka kepa !
    Mihinkäs sinä olet 10 r;s kadottanut? mulla se on seissyt kanssa koko kesän loukkasin itseni aika pahasti ja olkapää leikataan nyt vasta 20.02.12 Tientenkin tuli hieman temppuiltua pariinkin otteeseen viime keväänä ! Mulla on tuossa 10:n vieressä kiinnipistämättä kaikki uudet palikat edelleen. Mutta onneksi ei ollut kyseessä mun musta sotaratsu vain iso nelari Supermotard
    Mun pitäis olla kondiksessa kun kausi alkaa, ei se mitään Kauhukahvailija coming soon back
    Parhain Terveisin kaikille vanhoille ja uusille jäsenille KK
    Se tuli myytyä ja sitten tuli ostettua 690 SMC joka on myös nyt myyty

    Katsoo nyt, että millä kaksipyöräisellä ensi kesänä ajaa vai ajaako millään

    ZX-10R C-model kiinnostaisi mahdollisesti josko löytyisi hyvä yksilö, mutta saas nähdä..
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  28. #2788
    Noniin

    Vanhasta Zetasta päästy eroon ja lauantaina katsomaan/noutamaan -08 mallinen 10 ärrä.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  29. #2789
    Täällä on niin hiljaista, että ehtii vastaamaan itselleen.

    Nyt tuli siis tännekin huusholliin 10ärräläinen.

    Musta -08 mallinen Yoshimuran koko rännillä. Ainoa miinus oli, että ilmeisesti tuo servoeliminaattori puuttuu, koska virrat päällä vilkutti punaista valoa ja FI merkkiä (?) Lupasivat kyllä laittaa kuntoon ennen lumien sulamista. Varusteita muutenkin ihan mukavasti.

    Muuten on aivan loistavassa kunnossa oleva peli ! Tulivat hinnassakin mukavasti vastaan.

    Tulis jo kevät.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  30.  
  31. #2790
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Täällä on niin hiljaista, että ehtii vastaamaan itselleen.

    Nyt tuli siis tännekin huusholliin 10ärräläinen.

    Musta -08 mallinen Yoshimuran koko rännillä. Ainoa miinus oli, että ilmeisesti tuo servoeliminaattori puuttuu, koska virrat päällä vilkutti punaista valoa ja FI merkkiä (?) Lupasivat kyllä laittaa kuntoon ennen lumien sulamista. Varusteita muutenkin ihan mukavasti.

    Muuten on aivan loistavassa kunnossa oleva peli ! Tulivat hinnassakin mukavasti vastaan.

    Tulis jo kevät.
    Kowasti onnea uudelle menopelille, meinaatko tuota myös radalla ulkoiluttaa.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Sivu: 93 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43839192939495103143 ... ViimeinenViimeinen