Sivu: 3 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 4629:sta
  1. #61
    Lainaa (Thunderace @ Elo. 06 2006,10:32) kirjoitti
    Onkohan kenelläkään sattumoisiin asennettuna Ivan's t.r.e. palikkaa (TRE-006) tuohon kymppiin tai pikemminkin löytyykö keneltäkään asennusohjeita tuohon??

    Edellinen omistaja kun oli asentanut tähän nykyiseen pyörääni tuon palikan ja nyt olisi tarve saada pois se. Tästä syystä olisi ehkä hyvä, jos olisi asennusohjeet, niin pystyisin poistamaan sen hieman "oikea"oppisemmin... *
    kyllä löytyy tre-006 ja asennusohjeet,mut miksi olet poistamassa sitä,koska omasta mielestä pyörän luonne
    muuttui aikalaillla asennuksen jälkeen??
  2. #62
    Lainaa (kivakasa @ Elo. 12 2006,00:45) kirjoitti
    Lainaa (Thunderace @ Elo. 06 2006,10:32) kirjoitti
    Onkohan kenelläkään sattumoisiin asennettuna Ivan's t.r.e. palikkaa (TRE-006) tuohon kymppiin tai pikemminkin löytyykö keneltäkään asennusohjeita tuohon??

    Edellinen omistaja kun oli asentanut tähän nykyiseen pyörääni tuon palikan ja nyt olisi tarve saada pois se. Tästä syystä olisi ehkä hyvä, jos olisi asennusohjeet, niin pystyisin poistamaan sen hieman "oikea"oppisemmin... *
    kyllä löytyy tre-006 ja asennusohjeet,mut miksi olet poistamassa sitä,koska omasta mielestä pyörän luonne
    muuttui aikalaillla asennuksen jälkeen??
    Lähinnä siksi, koska omat ajoni ovat 99% rataajoa ja siellä kun mutkista lähdettäessä tahtoo tuo etutassu pyrkiä nousemaan yläilmoja kohti hieman turhan herkästi. Tästä syystä juuri haluaisinkin kokeilla sitä, että millaiseksi pyörän luonne muuttuu ilman tuota tre:tä, eli paremmaksi vai huonommaksi...

    Mutta, jos sinä tai vaikka joku muu jaksaisi lähettää minulle ne ohjeet, vaikka sitten digikameralla otettuna kuvana (jos ei niitä jaksa kirjoittaa), niin olisin tästä ERITTÄIN kiitollinen!

    fireblade@jippii.fi
  3. #63
    Minkälaisia öljyjä käytätte ja onko teillä ollut vaihteisto-ongelmia?Esim.kytkin pohjaan,mutta veto jatkuu jonkin aikaa ennen kuin kierrokset tippuu...Ja miten sitä luistokytkintä säädetään esim.löysemmälle tai tiukemmalle?
    Suk dik!
  4. #64
    Synteettisillä öljyillä menee kytkin sellaiseksi, ettei tahdo kytkin irrottaa. Mulla ainaskin toimii kytkin parhaiten ( hävettää sanoa) hondan GN-4 litkulla. Sulla taitaa olla synteettiset?
    https://www.mprengas.fi
  5. #65
    Lainaa (anttari @ Elo. 14 2006,16:35) kirjoitti
    Minkälaisia öljyjä käytätte ja onko teillä ollut vaihteisto-ongelmia?Esim.kytkin pohjaan,mutta veto jatkuu jonkin aikaa ennen kuin kierrokset tippuu...Ja miten sitä luistokytkintä säädetään esim.löysemmälle tai tiukemmalle?
    joo, hyvä on öljyy käyttää ettei koneet leikkaa kiinni mun 12R vääntää ja jaksaa ja menee niinmaan perkeleesti , no asiaan synteettiset parhaita .
    blue busa -> black äffä
  6. #66
    Lainaa (anttari @ Elo. 14 2006,16:35) kirjoitti
    Minkälaisia öljyjä käytätte ja onko teillä ollut vaihteisto-ongelmia?Esim.kytkin pohjaan,mutta veto jatkuu jonkin aikaa ennen kuin kierrokset tippuu...Ja miten sitä luistokytkintä säädetään esim.löysemmälle tai tiukemmalle?
    epäilen että kytkimes vetää viimosia
    blue busa -> black äffä
  7. #67
    Lainaa (kawa10r @ Kesä. 03 2006,15:46) kirjoitti
    ongelman ytimeksi paljastui pää-jarrusylinteri, joka onnettomalla 14mm porauksellaan ei oikein pysy leikissä mukana.
    loppuuko originaalista liikerata kesken?
  8. #68
    Tervehdys!
    Eilen tuli tehtyä kaupat 13tkm ajetusta -04 10r:stä *

    Vaimolle tuli keväämmällä hankittua -03 6r, jonka jälkeen alkoi itseäkin haluttaa tuoreempi pyörä (nykyinen -91 1100 gixxer).

    Kävin bladen, k6:sen ja uuden 10r:n koeajamassa ja olin jo melkein tilaamassa uuden Suzukin, kun sattui tämä pyörä löytymään kohtuuhinnalla.

    Kysymys:
    Onko ko. pyörässä titaaniventtiilit? Keväällä kun huollattelin 6r:ää ja vaihdettiin siihen ilmansuodatinta, sanoivat, että vapaavirtausfilttereitä ei näissä uudemmissa enää oikein suosittele, koska titaaniventtiilit eivät kestä epäpuhtauksia koneeseen, jotka kuluttaisi karkaisua. Kyllähän paperifiltterit on perinteisesti ainakin autopuolella olleet suodattavampia, mutta onko jollain tietoa asiasta?

    Minun pyörässäni on juuri laitettu KN:n suodatin. Vaihdanko paperiseen?

    Entä seokset jos ajelee KN:llä? Putki on vakio, pitäisikö seosta silti rikastaa, moottorijarrutuksissa paukkuu kyllä putkeen.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  9. #69
    Lainaa (12R @ Elo. 14 2006,19:53) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Elo. 14 2006,16:35) kirjoitti
    Minkälaisia öljyjä käytätte ja onko teillä ollut vaihteisto-ongelmia?Esim.kytkin pohjaan,mutta veto jatkuu jonkin aikaa ennen kuin kierrokset tippuu...Ja miten sitä luistokytkintä säädetään esim.löysemmälle tai tiukemmalle?
    epäilen että kytkimes vetää viimosia *
    Epäilys/olettamus=suurin virhe
    Suk dik!
  10. #70
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 05 2006,19:33) kirjoitti
    Morjensta kymppi ukot ja akat.
    Ite tässä kikkailen ysi ärrällä ja seuraava liike vois olle juuri tuo kymppi är.
    Olen kuullut että 05 mallin ja 06 mallin teho erot on huomattavat, pitääkö paikkansa?
    Ja onko mitään muuta järisyttävää tapahtunut vuodessa?

    Jos nuo teho erot on niin hirveät kuin olen kuullut niin en kyllä 05 laita ainakaan. Meinaan mun vanhassa ysissäkin on enemmän tehoa

    Kiitos etukäteen
    Kyllä niissä kuulemma eroa on.Itellä 10r 06 ja tehoja tarpeeksi.Ajanut 04 mut tehoja liikaa .Keula pystyssä koko ajan.Heinolla sanoivat kun kyselin et tietoisesti/tarkoituksella 2006 malliin tehtiin tasasempi tehokäyrä koska 2004-05 ampui yli ja oli liian raju luonteinen tehdas värkiksi Tehoja samanverran mut erilaisilla kierroksilla...Vakaampi ja tiivismittaisempi 2006 on.Suurena vaikuttajana on öhlins vakiona.Painopiste korkeammalla kun putket nostettu ylös ja niitä on viä tuplat.Mittaristo ehkä 50% parempi kun entinen(myös todella hieno pimeelä!).Suosittelen 2004-5 jos haluu kunnon räppäys vehkeen mut jos diggaa tasasemmasta kyydistä niin 06
    BMW S1000rr 2010
  11. #71
    Onkos kenelläkään kokemusta mahtuuko 10r:ssä pyörimään 190/60-17 takarengas ilman, että on takaswingissä kiinni (huggerinhan saa aina ruuvattua pois, joten se ei ole ongelma)...? *
  12. #72
    Lainaa (kemo @ Syys. 02 2006,11:26) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 05 2006,19:33) kirjoitti
    Morjensta kymppi ukot ja akat.
    Ite tässä kikkailen ysi ärrällä ja seuraava liike vois olle juuri tuo kymppi är.
    Olen kuullut että 05 mallin ja 06 mallin teho erot on huomattavat, pitääkö paikkansa?
    Ja onko mitään muuta järisyttävää tapahtunut vuodessa?

    Jos nuo teho erot on niin hirveät kuin olen kuullut niin en kyllä 05 laita ainakaan. Meinaan mun vanhassa ysissäkin on enemmän tehoa

    Kiitos etukäteen
    Kyllä niissä kuulemma eroa on.Itellä 10r 06 ja tehoja tarpeeksi.Ajanut 04 mut tehoja liikaa .Keula pystyssä koko ajan.Heinolla sanoivat kun kyselin et tietoisesti/tarkoituksella 2006 malliin tehtiin tasasempi tehokäyrä koska 2004-05 ampui yli ja oli liian raju luonteinen tehdas värkiksi Tehoja samanverran mut erilaisilla kierroksilla...Vakaampi ja tiivismittaisempi 2006 on.Suurena vaikuttajana on öhlins vakiona.Painopiste korkeammalla kun putket nostettu ylös ja niitä on viä tuplat.Mittaristo ehkä 50% parempi kun entinen(myös todella hieno pimeelä!).Suosittelen 2004-5 jos haluu kunnon räppäys vehkeen mut jos diggaa tasasemmasta kyydistä niin 06
    Edelleen noista tehoista että molemmissa riittävästä mutta kun
    noi ajettu 04 ja 06 penkissä peräkanaan niin 06 mallissa on myös enemmän lopputehoa ja vääntöä,se keulan herkästi nouseminen johtuu muistakin asioista,tosin suuria eroja lopputehossa ei ole ollut,meidän yksilöissä n.4hv. Mieluummin noita tehoja kannattaa kysellä noilta penkittäjiltä kuin maahantuojilta.
  13. #73
    Kawa myyty ja musta tuli nyt sit K6 kuski Oli kivaa niin kauan kun sitä kesti,uus 10r ei vaan sytyttänyt
    Suk dik!
  14. #74
    Onko kukaan nyt kahdentanut noita kympin ajovaloja? Vai onko se toinen umpio pitkän umpio?

    Tuolta löytyisi valmis johtosarjakin, Yamaha-foorumilta tällaisen bongasin.



    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  15. #75
    Lainaa (Thunderace @ Syys. 02 2006,21:49) kirjoitti
    Onkos kenelläkään kokemusta mahtuuko 10r:ssä pyörimään 190/60-17 takarengas ilman, että on takaswingissä kiinni (huggerinhan saa aina ruuvattua pois, joten se ei ole ongelma)...? *
    Pidennä ketjuja jos ei muuten mene.

    Aikaisempaan kommenttiisi Kawan keulimisesta. Se on pikkasen turhan lyhyt ja korkea tehoihin nähden. Ketjut kannattaa olla kohtuullisen pitkät, ja jos sinulla on säädettävä takaiskari, pudota keulaa ja perää jonkin verran. Paljoa enempää nokalleen sitä ei kannata säätää, menee aika hermostuneeksi jarruissa.

    Edit: Mutta on se makea mutkissa. Gixxer 1000 tuntui sen jälkeen pikkasen bussilta.

    Myös säädössä kannattaa keskittyä ennemmin hyvään vääntökäyrään kuin maksimitehoihin. Siinä oli ainakin noin 9.5 tonnissa vääntöpiikki, jonka vuoksi itse annoin 1.5 heppaa huipputehoista vääntökäyrän pyöristämiseen. Arrowin putki. Silti jäi pari heppaa enemmän kuin toiseen pyöräämme. *



    - JAM Racing Team -
  16. #76
    Lainaa (sam77 @ Kesä. 03 2006,13:54) kirjoitti
    Tällainen tuli mulle eilen!

    VAROITUS JA KORJAUSKUTSU!

    ZX-10R 2006

    Kyseisissä moottoripyörissä ohjausiskunvaimentimen kiinnityspultti on saattanut jäädä kokoonpanolinjalla liian löysälle, tämä voi johtaa ohjausiskunvaimentimen irtoamiseen kiinnikkeestään, ohjattavuuden *
    menetykseen ja erittäin vakavaan vaaratilanteeseen

    Kawasaki on julkaissut takaisinkutsukampanjan korjatakseen kaikki vialliset moottoripyörät.
    Mullekin tuli tuo takasin pyyntö lappu pariviikkoa sit.Huomenna tarvis käyttää pyörä tarkistuksessa vaik tiän kyllä et ei siinä mikään irti ole..
    BMW S1000rr 2010
  17. #77
    Lainaa (kawa zx10 @ Kesä. 11 2006,00:16) kirjoitti
    Kysytääs vielä että onko ketään asentanut vielä viriputkea 06 zx,ään? Ja merkit ja kokemukset myös kiinnostavat! Itse odottelen yosin putkea markkinoille,powercommanderin pitäisi tulevan 2vko sisällä. Yoshimura on kyllä markkinoilla mutta kuukauden sisällä Suomessa saatavilla,trc ja r-22 mallit. Acraltahan tuli kawaan omalla logollakin putki,myytävänä sumekolla.
    Nuo akrat ruuvasin kiinni omaani viimeviikolla.Garponia.Db killerien kans äänet todella vaimeat mut ne pois niin äänet aikas sopivat.Ei liian suuret mut ei liian vaimeatkaan.Ulkonäkö parani kovasti ja perästä lähti muutamia kiloja painoa..
    BMW S1000rr 2010
  18. #78
    Noniin, tulipa sitten poistettuu tähänkin talouteen uusi -05 mallin kymppi. Nälkä saattaa olla aika kova kun sen keväällä saa liikenteeseen
    GSX 600F
    Zx-10r
    ZZR 1400 ABS
  19. #79
    Lainaa (orfeus @ Loka. 15 2006,17:15) kirjoitti
    Noniin, tulipa sitten poistettuu tähänkin talouteen uusi -05 mallin kymppi. Nälkä saattaa olla aika kova kun sen keväällä saa liikenteeseen
    Onnea kovasti,loistava valinta
    Suk dik!
  20. #80
    Lainaa (orfeus @ Loka. 15 2006,17:15) kirjoitti
    Noniin, tulipa sitten poistettuu tähänkin talouteen uusi -05 mallin kymppi. Nälkä saattaa olla aika kova kun sen keväällä saa liikenteeseen
    Keväällä saat vielä kitua sitten pitkän sisäänajonkin (1600km)

    Itsellekin löyty loppukesästä tollanen -05 ylivuotinen ja kyllä on kiva peli. Hyvää kannattaa odottaa

    Toi on mulle eka kawa ja aluksi koneenkolinat/kolinat/räminät yllätti voimakkuudellaan, mutta nyttemmin niihin on tottunut. Toi originaali takagummi kesti nippanappa 5000km ilman että käytetty radalla (käytännössä hajosi sitten kehän toiselta puolelta).

    Ainut ongelma on ollut toisinaan ilmenevä peränpompotus (nyt alla Metzeler M3). Onko muilla ilmennyt tuollaista? Onko tuo kovin herkkä takanakin paineille? Manuska sanoo 2.9baria taakse, mutta lieko tiukalle mutkapätkälle liikaa -> pompottaa?!?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  21. #81
    Ei niitä kummemmin sisäänajeta.Tuppi nurin vaan.Takuu pelaa.Eikä renkaan pompotusta mulla ilmennyt,paineet vaihteli 1-3baariin Kadulla ja radalla.Jousituksesta ehkä kiinni
    Suk dik!
  22. #82
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
  23. #83
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,15:18) kirjoitti
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
    Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaan Menivät vähän liikaa varmaan muuttamaan mallia
    Suk dik!
  24. #84
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,15:18) kirjoitti
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
    tulihan sitä köröteltyä Tosin parin kuukauden tauko tuli väliin
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
  25. #85
    Lainaa (anttari @ Loka. 18 2006,20:16) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,15:18) kirjoitti
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
    Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaan Menivät vähän liikaa varmaan muuttamaan mallia
    Makunsa kullakin. Mielestäni saavatkin muuttaa jotain muuta kuin lisätä yhden putken lisää..kuten kävi yhdelle mallille.....
  26. #86
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,20:58) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Loka. 18 2006,20:16) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,15:18) kirjoitti
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
    Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaan Menivät vähän liikaa varmaan muuttamaan mallia
    Makunsa kullakin. Mielestäni saavatkin muuttaa jotain muuta kuin lisätä yhden putken lisää..kuten kävi yhdelle mallille.....
    Niin,pilasi sitten senkin Vanhassa mallissa vara parempi Ps! Ja kulku
    Suk dik!
  27. #87
    Lainaa (anttari @ Loka. 18 2006,21:14) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,20:58) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Loka. 18 2006,20:16) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,15:18) kirjoitti
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
    Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaan Menivät vähän liikaa varmaan muuttamaan mallia
    Makunsa kullakin. Mielestäni saavatkin muuttaa jotain muuta kuin lisätä yhden putken lisää..kuten kävi yhdelle mallille.....
    Niin,pilasi sitten senkin Vanhassa mallissa vara parempi Ps! Ja kulku
    joo...suzukiahan tarkoitin.
  28. #88
    Lainaa (sam77 @ Loka. 18 2006,20:35) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,15:18) kirjoitti
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
    tulihan sitä köröteltyä Tosin parin kuukauden tauko tuli väliin
    Virkavaltako paussin aiheutti? Teitkö mitään muutoksia pyörääsi?
  29. #89
    Lainaa (anttari @ Loka. 18 2006,15:04) kirjoitti
    Ei niitä kummemmin sisäänajeta.Tuppi nurin vaan.Takuu pelaa.
    Niinpä kai. Turhaan karstottaa konetta Toisaalta kuskille toi sisäänajo uuteen pyörään on ihan hyväksi varsinkin, jos pyörä muuttuu paljon edellisestä. Kuskia kun ei edes takuu korvaa
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  30.  
  31. #90
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,22:16) kirjoitti
    Lainaa (sam77 @ Loka. 18 2006,20:35) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Loka. 18 2006,15:18) kirjoitti
    Onko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
    tulihan sitä köröteltyä Tosin parin kuukauden tauko tuli väliin
    Virkavaltako paussin aiheutti? Teitkö mitään muutoksia pyörääsi?
    Ei ollut virkavalta syyllinen, itse ajoin kotilon perään Ei
    oo mitään muutosia tullut, katsotaan jos talven aikana tekis
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
Sivu: 3 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen