Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 118:een 118:sta
  1. #91
    Juu, ekat 500km pidin alle 6000, mutta toisaalta aika harvoin tulee rajoittimelle vedettyä normaaliajossa muutenkaan
    Noh, katsotaan muuttuuko kulutus nyt sisäänajon jälkeen..
    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  2. #92
    NO HUHHUH!

    Kävi sitten kukkahattu Wäinöilijä hakemassa Brutalen koejoon ja aijai kun on kivaa. Lapsuuteni Imatralla viettäneenä ja Agostinia jumaloineena ko. merkki on aina ollut ihan gurujuttuja.
    No. Hain sitten eilen pyörän ja sovittiin että vasta huomenna (tänään) takaisin. Hyvä niin, sillä parin ekan tunnin jälkeen oli kultturishokki vielä melko voimakas ( vrt. VN1500 Classic/ Brutale). Kun hommaan alkoi pääsemään kiinni, ei hymyä voinut enää millään pidätellä. Kertakaikkiaan mahtava vempele. Käntyy kuin ajatus, lähtee "ihan" kivasti ja huippunopeuskin pitäis jo riittää.
    Kova satula arvelutti ensin täysillä, mutta eipä paljoa pakara puutunut, vaikka noin 10 tuntia melkolailla putkeen eilen lasettelin.
    Ajoasento suorastaan pakottaa kuskin samaan nippuun pyörän kanssa, jolloin tiukemmistakin mutkista tulee jopa näin katulöllöttelijälle varman tuntuisia jopa hiukka ripeämmillä vauhdeilla. Ja ne soundit...

    Peilit lähinnä huono vitsi.
    Ja nopeusmittarissa oli kai jotain häikkää, kun motarilla pienen autoletkan ohituksessa mittarin kaksi ensimmäistä numeroa olivat 2 ja 2. Eturenkaassakin oli kai liian vähän ilmaa painona, kun tuntui nousevan kovin helposti kohti taivasta.

    Ja perkele, ei tässä malta istua kirjottelemassa, kun Brutale odottelee autohallissa!

    Suosittelen.




    Kawasaki VN1500 Classic
    "Ken vitsaa säästää saa kaatumataudin"
    "Vitsit vähissä, ihan naurattaa"
  3. #93
    8.1 oli nyt kulutus seka-ajossa pääkaupunkiseudulla, kohtuullista sanoisin, kun on tullut kiihdyteltyä joka mutkasta ;)
    Luistokytkimen toiminta mua nyt kiinnostaa. Tosi tiukalta tuntuu mulla, ei kyllä lukitse rengasta, mutta jarruttaa kunnolla kun vaihtaa pienemmälle.. eikös sen pitäis luistaa?
    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  4. #94
    Brutale 1078 ja F4 koeajettu uusimmassa Moto-Ykkösessä.
    Melkoista ylistystä
    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  5. #95
    910ssäkin on mulle ihan liikaa tehoa. 1078-Brutale olis aivan turha kun nykyinenkin on helmiä sioille.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6. #96
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 14 2008,21:30) kirjoitti
    MP-Racingillä 12tkm huolto 910ässään 435,95e. Sanoisin että ihan on samoissa japsien huoltohintojen kanssa.
    Syyshualto tuli tehtyä sopivasti, tuskin enää kauheasti kilometrejä tulee kun kermapersiillä on kylmä...

    Eli *18tkm huolto taas mp-racingillä 174e. Eli voisinpa sanoa, että huoltojen hinnoissa ei MV Agustassa ole mitään ihmeellistä. Huoltokustannukset per kilsa on halvemmat kuin mitä mulla oli tonnisessa 2-venttiilisessä Ducati Monsterissa, joka siis oli vielä vanhaa tekniikkaa, käsittääkseni neliventtiilisissä duksuissa huollot on työläämpiä.

    Ja tuo 7500km mitä mulla tällä kaudella brutaalilla on tullut on ollut täysin huolettomia tekniikan suhteen. Aina lähtee laakista käyntiin, eikä mitään sähkökiukutteluja vaikka sateellakin on ajettu. Laatuvaikutelma on muutenkin erinomainen. "It reeks quality" sanois amerikkalainen.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  7. #97
    Mihis hintaan ne halvimmat Brutalet lähti EE-Speediltä sillon aikanaan? Tässä olen nyt silloin tällöin tiiraillut, josko niitä ilmestyisi myyntiin ja mihin hintaan, mutta eipä noita Agustoja niin hirveästi kaupustella.
  8. #98
    Herra on hyvä ja ottaa silmän käteen...

    http://www.ee-speed.com/index.php?na...yorat&sec=muut
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  9. #99
    Juu ei ole Agustat hinnalla pilattuja tuolla, sieltä omani ostin ja pitkää toimitusaikaa lukuunottamatta ei ole ollut valittamista.
    Ton rahanhan joudut maksamaan japsistakin, alla on sentään italialainen legenda, taideteos.



    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  10. #100
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 17 2008,17:19) kirjoitti
    Herra on hyvä ja ottaa silmän käteen...

    http://www.ee-speed.com/index.php?na...yorat&sec=muut
    No voihan... Ihan kuin tuolla EE:llä ei olisi ollut kuin tuota Hydrogeniä viimeksi kun katsoin, mutta mitään en mene vannomaan. Perhana sentään, kun tekisi mieli ostaa, mutta ei taida tälläinen +190 senttinen enää taipua tuohon taideteokseen vaikka sitä kuinka haluaisi...



  11. #101
    Lainaa (villero @ Syys. 17 2008,21:27) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 17 2008,17:19) kirjoitti
    Herra on hyvä ja ottaa silmän käteen...

    http://www.ee-speed.com/index.php?na...yorat&sec=muut
    No voihan... Ihan kuin tuolla EE:llä ei olisi ollut kuin tuota Hydrogeniä viimeksi kun katsoin, mutta mitään en mene vannomaan. Perhana sentään, kun tekisi mieli ostaa, mutta ei taida tälläinen +190 senttinen enää taipua tuohon taideteokseen vaikka sitä kuinka haluaisi...
    Toimitusongelmia oli kuulemma MV:n kanssa, johtuen HD:stumisesta
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  12. #102
    Oikeaan aikaan on Alfaholic Brutalen ostanut, hinnat on pompsahtanut ee-speedilläkin. Liekö HD-kaupat syynä?

    ee-speed

    Ja tuskinpa hintojen noustessa ja taantuman painaessa mva-populaatio kauheasti lisääntyy. Eli eipä ole pyörästä edelleenkään mitään bulkkinakua tulossa, vaikka vähän aikaa siltä pelottavasti näyttikin kun noita sai melko halvalla.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  13. #103
    Samaa itsekkin myhäilin, hinnat on pompsahtaneet tuollakin.
    Erikoista on että listahinnan mukaan 910r ja 989r on samanhintaisia 19990e..



    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  14. #104
    Toi luistokytkin maininta 1078 malleissa alkoi sen verran ärsyttämään, että soitin ee-speedille.
    Luistokytkin on siis kaikissa r-malleissa, enpä tiedä vaikka olis s malleissakin..



    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  15. #105
    Ei mulla ainakaan. Kyllä se takapää kivasti luistelee, kun heittää tarpeeksi hätäsesti pientä pesään.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #106
    Jepjep. Se on siis yks ero mallien välillä.
    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  17. #107
    Pakko korjata omaa höpötystäni ^
    Vasta 1078cc malleissa on luistokytkin, sekä Brutalessa että F4 mallissa. Väärää tietoa luin kaikkitietävästä netistä ja aloin täälläkin sitä jakamaan.. *
    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  18. #108
    Uudessa Bike:ssa Brutale 1078RR koeajossa.
    Kommenttina vaatimattomasti: "maailman paras katupyörä" ja "täydellisyyttä hipova moottoripyörä" *
    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  19. #109
    Lainaa (Alfaholic @ Maalis. 22 2009,10:03) kirjoitti
    Uudessa Bike:ssa Brutale 1078RR koeajossa.
    Kommenttina vaatimattomasti: "maailman paras katupyörä" ja "täydellisyyttä hipova moottoripyörä" *
    Ei oo, siinä on liikaa voimaa. 910 on täydellinen...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  20. #110
    Tuusmotorissa katselin ja hipelöin Brutale 1078 RR On se vaan niin pirun kaunis pyörä. Kuola valuen kaveri veti pois liikkeestä ettei myyjä olisi vaan pistänyt kauppasopimusta eteen. (olisi ollut helpot kaupat)
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  21. #111
    Ostin uuden Moto 1 lehden , kun on uudet brutalet koeajossa.
    Aika masentavaa, noista on yritetty tehdä HDn omistuksessa miedompia painoksia sopivaksi USAn markkinoille. EI HYVÄ!
    Onnex HD myy Agustan, toivottavasti se päätyy italialaiseen omistukseen. Kompromissit ei mielestäni kuulu merkkiin.



    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  22. #112
    Uusimmassa MP-maailmassa oli uudet Agustat testissä. Aika maukas olisi tuo uusi RR . Tyylikäs!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  23. #113
    Tosta sais vielä "vanhan" taideteoksen:
    appelsiini

    Jollei sitä uutta Tuonoa rupea kuulumaan niin...
    *Näin käytän käyttöohjetta*

    RD 350 LC '85, CBX 750 FII '85 - valovuosia-> GSR 600 '06, Tuono Factory gen.I -05
  24. #114
    Terve kaikille ja erityisesti Brutalisteille.
    Ajattelin etten ainakaan heti aloita uutta threadia tälle tiedustelulle, mutta nyt kun pukkaa noita 989R malleja 'halvalla', kun on tulleet nää uudemmat 990 ja *1090 mallit, niin onko kenelläkään tuosta 989R:stä mitään kokemuksia? Itse en ole onnistunut pääsemään koeajamaan nimenomaista mallia, vaan 910 ja 990 mallit. Muuten en kyllä uutta konepyörää haikailisi, mutta kun noiden uusien 989R:ien hinnat on mielestäni sen verran lähellä vähän ajettuja käytettyjä 910:jä, että siksi kovasti houkuttaa ja 990 onkin sitten jo ihan normaali hintainen MV Agusta
    Eniten mietityttää että mahtaako olla perintöä aiemipien 910 mallien kanssa olleista sähköongelmista tai mahdollisesti överi laihalle säädetystä vakio kartasta? Kummassakaan koeajamassani Brutalessa ei kylläkään ollut moitteen sijaa polttoaineen syötön toiminnassa, hienosti pelasivat kaupunkiajossakin tasakaasulla. Tosin tuo 990 nyt onkin jo kai monelta osalta uudistetumpi laite.
  25. #115
    Reilu 1000km takana omalla 989R:llä (vm 2008) eikä muuta voi kuin kehua. Ongelmia ei toistaiseksi ole ollut minkäänlaisia, käy nätisti ja tasaisesti. Sähköongelmia ei ole esiintynyt, tosin mopolla onkin ajeltu ainoastaan auringonpaisteessa.

    Mene kauppaan vain..
  26. #116
    Kiitos rohkaisevista kommenteista hiber. Melkein on jo kaupat tehtykin, vielä odottelen varmistusta että tuossa mallissa nyt varmasti on säädettävät iskarit, kun 989lle löytyy 2 eri versioista teknistä dokumenttia, joissa eri tiedot noista ja aiheesta ei ollut täyttä varmuutta. Olikos sinun yksilössäsi säädettävät iskarit hiber?
  27. #117
    Säädöt löytyy niin taakse kuin eteenkin. En tosin ole niitä ruuvaillut, pyörä tuntuu olevan oikein loistavassa iskussa muutenkin. Olisin kyllä kuvitellut että kaikki ovat samoilla kilkkeillä varustettuja. Lieneekö sitten pienet tuontantomäärät syynä siihen, että uudet palikat menee heti tuotantoon tjsp.
  28.  
  29. #118
    Juu, tänään sainkin vahvistuksen asiasta, että säädöt löytyy kyllä edestä ja takaa.
    Epäilykseni niiden puuttumiseen johtuivat täällä: http://mvagusta.net/forum....pension olevista keskusteluista, sekä mm. tällä sivulla: http://www.mp-racing.fi/agusta-bruta...ta-p-2725.html löytyvistä tuotekuvista ja tästä teknisten tietojen dokumentista: http://www.mp-racing.fi/images/webku...989/989_09.pdf
    Valmistajan sivuilla on uudempi versio tuosta dokumetista, jossa sitten taas kyllä on säädöt mainittuna: http://www.mvagusta.it/uploads....ev3.pdf vaikka tuotekuvat valmistajankin sivuilla: http://www.mvagusta.it/en/contents/brutale-989r-my09# näyttävät siltä, että kuvatuissa yksilöissä ei olisi keulassa säätöjä.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234