Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    95- mallin zzr 600

    Ilmoitettu: -teho?
    -kiihtyvyys?
    -huippunopeus?

    Minkälainen käsitellä mutkapätkillä, maantiellä, radalla?
  2. #2
    Tulisi mieleen että kymmenenvuotiaissa pyörissä on jo paljon eroja yksilöissä. Joku hyvin pidetty saattaa olla paljon nopeampi kuin joku johon öljyt on vaihdettu viimeksi 90-luvulla ja iskarit vuotaa. Puhumattakaan omistajien tekemistä muutoksista kuten ratastuksista tai rengaskokojen muutoksista.

    No joka tapauksessa itse kysymykseen: matkaan sopii ja mutkatiellekin kunhan ei siellä kilpaa ajele. Ja oon radalla nähnyt huonomminkin sinne sopivia harjoittelemassa, mutta jos haluat enemmän ajaa radalla, niin ei ole hyvä hankinta.
  3. #3
    Joo mopotin on kompromissi hinta/ vaimo pystyy ajaa/ itse viitsin ajaa. CBR600 olis ollu mielyttävämpi mutta hinta/ ikä/kilometrit ihan hanurista. Ei tuu kauppaa -94-95 mallin vanhasta ceebosta kukaan ei myy alle 4t€, haluavat kai pitää itellään.
  4. #4
    On muutens viimesen päällle hyvä yleispyörä , soveltuu lähestulkoon ajoon kuin ajoon ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  5. #5
    zzr 600 on hyvä pyörä, itse ajelin vajaat 50tkm kymmenen vuoden aikana. Muistaakseni uutena 3,2 sataseen ja 240 huiput ja 101 hepoa. Hyvä ajaa muuten mutta etupää tahtoo pohjata kovemmissa jarrutuksissa. Taipuu myös radalla...
    ZX6-R ´06
  6. #6
    Broidilla on tollanen ZZR 6satku, otteessa 98Hp.
    Kiihtyvyydestä ei tietoo, mutta hyvin toi on pysyny meikäläisen Fasun vauhdeissa
    Huippunopeus yli 200.

    Ainiin, ainut mitä broidi on moittinu, voi tietysti johtua pyörän iästäkin, mutta on valittanu takajousituksen löysyydestä vaikka lisäsikin esijännitystä.

    http://www.bikez.com/motorcycles/kaw...r_600_1995.php

    Kato lisää tosta linkistä

    Jaha, puusilmä kun en huomannu tota edellisen vastausta



    * * GSX 1200 INAZUMA -99
  7. #7
    ZZ-R 600

    Nämä on viralliset tiedot, ei mitään mutu-juttua.

    Kiihtyvyys 0-100 km/h 3,7 sek
    Huippunopeus 240km/h
    Teho 72 KW/98hv

    Erittäin hyvä yleispyörä. Itsellä kolmas hankinnassa.
    Live Fast, Die Young
  8. #8
    Jos tarvitset, mulla löytyy alkuperäinen TM-testi.
    Voin kopioida, jos haluat lukemista.

    Itse ajelen -93 Zetorilla.
    ZZR-1400
  9. #9
    Kaksi kesää -96 600:lla takana ja tyytyväinen olen. Kohtuullisen pirteä jo vakiona. Tietty jos lähtöjä haluaa, niin kierroksia saa nostaa kun kusiainen on.

    Ainoat miinukset tulee myös tuosta MiKaPan mainitsemasta takajousituksesta myös omassa yksilössäni, esijännityksen lisäyksellä ei ole enää toivottuja vaikutuksia omaani, joten tuo palikka menee vaihtoon. Muuten on toiminut erittäin hienosti, jopa paremmin mitä odotin ;)
  10. #10
    Kompaktin tuntuinen pyörä. Ehkä liiankin kompakti isolle miehelle. Isossa Zetorissa on paremmin tilaa hytissä.
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  11. #11
    Lainaa (KMSwallower @ Marras. 16 2006,11:36) kirjoitti
    Kompaktin tuntuinen pyörä. Ehkä liiankin kompakti isolle miehelle.
    Itse ajelen -95 ZZR600:lla ja olen ollut oikein tyytyväinen - erittäin monipuolinen peli! Kovin kompaktiksi en kyllä olisi keksinyt sitä väittää, ennemminkin tuntuu että kun nykypyörät näyttäisivät olevan pienenemään päin niin fyysiseltä kooltaan tuo kohta vastaa melkein uusia 1000cc pelejä ;)

    Zetori tuntuu toimivan hyvin monenlaisessa käytössä: nopeita mutkäpätkiä on kiva ajaa, mutta toisaalta pitkät päivämatkat maantiellä onnistuvat myös.
    "What we sell is the ability for a 43-year-old accountant to dress in black leather, ride through
    small towns and have people be afraid of him." — Harley-Davidson executive
  12. #12
    Lainaa (Sakusammakko @ Marras. 16 2006,14:49) kirjoitti
    Kovin kompaktiksi en kyllä olisi keksinyt sitä väittää, ennemminkin tuntuu että kun nykypyörät näyttäisivät olevan pienenemään päin niin fyysiseltä kooltaan tuo kohta vastaa melkein uusia 1000cc pelejä ;)
    Et ilmeisesti ole tyypännyt isoja ZZ-R:iä(1100, 1200, 1400). En lähtisi vertaamaan ratapyöriin ollenkaan.
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  13. #13
    Lainaa (KMSwallower @ Marras. 17 2006,13:30) kirjoitti
    Et ilmeisesti ole tyypännyt isoja ZZ-R:iä
    Oon mä niitä sen verran tyypännyt että tiedän toki niiden mittasuhteet. Kaikki riippuu niin siitä mihin vertaa...mut jos vaikka verrataan ZZR600:sta uusiin 600:iin niin ennemmin se on iso kuin pieni. Ja kooltaan karkeasti samaa luokkaa pienempien tonnisten kanssa - mutta toki pienempi kuin isot zetorit tai matkapyörät. Oon niilläkin ajellut, mutta mitä suuremmaksi pyörä menee niin kyllä siinä alkaa usein käsittelyominaisuudet kärsimään: iso matkapyörä ei välttämättä enää olekaan niin kiva ajeltava tiukemmilla mutkapätkillä.

    Pilotin paikalla on toistaiseksi löytynyt ihan hyvin tilaa isommillekin kuskeille, ei sitä ahtaaksi ole kukaan moittinut. Mut tämäkin toki riippuu siitä mihin vertaa.
    "What we sell is the ability for a 43-year-old accountant to dress in black leather, ride through
    small towns and have people be afraid of him." — Harley-Davidson executive
  14. #14
    Lainaa (Sakusammakko @ Marras. 17 2006,14:59) kirjoitti
    Kaikki riippuu niin siitä mihin vertaa...mut jos vaikka verrataan ZZR600:sta uusiin 600:iin niin ennemmin se on iso kuin pieni.
    Menee vähän liikaa offtopiciksi, mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi mitoitusta pitäisi verrata saman sylinteritilavuuden omaaviin ratakyykkyihin, jota Zetori ei missään nimessä ole.
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  15.  
  16. #15
    Meninpä ostaa kyseisen pyörän, onkohan kellään myydä pakoputkistoa tähän ?