Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni on uskaltanut investoida roponsa
    Husseen ja minkälaisia pelejä löytyy?Itse aloitin Husse-manian
    n. 10v sitten aivan loppuun ajetulla wr125:lla ja siitä asti on ollut ko. merkkinen mopo kurapyöränä. Kovasti tuntuu tuo KTM jylläävän näillä markkinoilla...oisko se se Italiaano pelin huono maine (Hussen
    kohdalla turhaa?)
  2. #2
    Ite olen ainakin ollut todella tyytyväinen ko. merkkiin! mitään vikaa ei ole ollut. Tällä hetkellä ajelen Husqvarna CR125 vuosimalliltaan 2005. Edellinen oli samanlainen mutta 2003!

    Ajan ihan crossia ja enduroa tolla mopottimella!
  3. #3
    Mulla on Husqvarna Sm125s vuosimallia 2005. Nyt on n. 11 000km rullattu eikä oo ollu mitään vikoja!
  4. #4
    Jees, kyllä omatkin Husset on toimineet aikas hyvin, tosin mitään sikaluukkua ne ei oo saaneekkaan koska en kilpaa aja, mutta harrastepyöränä ainakin ihan OK.

    Pääasiassa ittekin tulee ajettua enskaa, harvoin radalla.
  5. #5
    Kui nopeesti tulee osaa Italiasta? Itelle pitäs tulla koneeseen osaa, joita tuskin löytyy maahantuojalta hyllystä. Onko kokemuksia?
  6. #6
    Juuri em. asiasta oon kuullut vähän porua.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  7. #7
    125 cr -05 löytyy. Pääasiassa jääratakäytössä, mutta pakkohan sitä on raiskata kesälläkin.

    Luultavasti seuraavakin on husse, tosin jos puolikasta jäälle halajaa, niin on vaihdettava porkkanamerkkiin.

    Jake
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  8. #8
    Lainaa (Rawjunk @ Kesä. 26 2006,03:49) kirjoitti
    Kui nopeesti tulee osaa Italiasta? Itelle pitäs tulla koneeseen osaa, joita tuskin löytyy maahantuojalta hyllystä. Onko kokemuksia?
    www.neubert-racing.com -> tuolta tilaukseen, ei tarvii rosvoreisinkistä tilailla.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  9. #9
    Mulla on tommonen 125 wr vuosimallia -94, ja ihan kilpi peli, mutta tällä hetkellä on magneetto rikki eikä löydy maahantuojaltakaan, taitaa olla kiven alla nuo motoplantin magneetot. jos joltain löytyy tuommoinen nii ilmoitathan siitä. Ois kiva päästä mettää ajelee
  10.  
  11. #10
    eikö tuolla neubertillakaan oo? http://www.neubert-racing.com/ Näkyi olevan wr osat saatavana 93 -> 05

    Jake
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia