Sivu: 4 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 1056:sta
  1. #91
    Oma liikkuu varmaan taas niin kauan kunnes lumi tulee maahan. Toivottavasti ainaski marraskuun alkuun pääsisi... Viel voisi jonkun pikku reissun käydä heittämässä.
    Excuse me while i kill myself...
  2. #92
    Ace liikkuu vielä ainakin -6 asteessa ihan reippaasti.Keväällä oli hirveä hinku päästä kauniina aamuna ajeleen töihin 65 km..
    Mites ois kakspäällä??
  3. #93
    Morjens!

    Edelleen kaipailisin vinkkejä ja ideoita undertrayn asennukseen. Jotenkin tuntuu ettei ihan heittämällä sovi paikalleen.
    Pitäisi saada aseteltua tray yhteensopivaksi laukkutelineiden kiinnikkeiden kanssa, onko joku ässäänsä tällätavalla modaillut?
    Jääkö orkkislokari tonne alle sitte vai pitääkö se sahailla hiiteen? Miten käy säilytystiloille penkin alla?
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  4. #94
    Onko kenelläkään kokemusta ohjausiskarista Thunderacessa? Onko pyörä jo vakioalustalla tarpeeksi vakaa, ettei kyseistä tuotetta tarvita tuomaan lisäpainoa(esim. kevyt rata-ajoharjoittelu ja mutkateillä cruisailu)?
    Ex:t
    Aprilia RS125 -99
    Ducati SS750FF -00
    Yamaha 1000R Thunderace -02
    Nykyiset:
    Ducati 999S -06
    Honda CR250R -06
    Yamaha R1 -04 (kilvetön)
  5. #95
    Lainaa (NikoL @ Loka. 31 2006,18:10) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemusta ohjausiskarista Thunderacessa? Onko pyörä jo vakioalustalla tarpeeksi vakaa, ettei kyseistä tuotetta tarvita tuomaan lisäpainoa(esim. kevyt rata-ajoharjoittelu ja mutkateillä cruisailu)?
    Nimimerkillä "varmasti laitan ohjausiskarin" niin voi suositella sellaista varsinkin jos korotat perää sekä alat käyttämään jyrkkä profiilisia renkaita. Itsellä lähti woblauksesta mopo lapasesta Kemoralla. Jos ihan vakio setillä Ace niin ei välttämätöntä, mutta jos tosiaan perää korotat ja tykkäät availla reippaasti niin suosittelen moista kapinetta (eikä ne nyt niin paljoa paina).
  6. #96
    Itse en löytänyt googleen sopivia hakusanoja, jotta olisin löytänyt Thunderaceen ohjausiskunvaimentajia, saati kuvia miltä se näyttää kiinnitettynä.

    Jos jollain tuo googlettaminen sujuu paremmin niin voisi mielellään pistää vinkkiä mistä löytyy ja miltä kaikilta valmistajilta?
    Ex:t
    Aprilia RS125 -99
    Ducati SS750FF -00
    Yamaha 1000R Thunderace -02
    Nykyiset:
    Ducati 999S -06
    Honda CR250R -06
    Yamaha R1 -04 (kilvetön)
  7. #97
    Lainaa (NikoL @ Loka. 31 2006,18:51) kirjoitti
    Itse en löytänyt googleen sopivia hakusanoja, jotta olisin löytänyt Thunderaceen ohjausiskunvaimentajia, saati kuvia miltä se näyttää kiinnitettynä.

    Jos jollain tuo googlettaminen sujuu paremmin niin voisi mielellään pistää vinkkiä mistä löytyy ja miltä kaikilta valmistajilta?
    Ohlins- joitakin vanhoja malleja, Toby- saa kiinni yleismallin kiinikkeillä (hieman ruma), LSL- R6 mallista saa modifioimalla sopivan.
  8. #98
  9. #99
    Lainaa (demonos @ Elo. 18 2006,18:11) kirjoitti
    Lainaa (Midis @ Elo. 18 2006,14:49) kirjoitti
    Lainaa (demonos @ Elo. 18 2006,11:34) kirjoitti
    Lainaa (Jariel @ Elo. 17 2006,18:53) kirjoitti
    Mistähän noita koiranluita sais ostaa että sais perää nostettua?
    Kannattaa tehdä/teettää ite. Muista sitte että alle sentin pituuserollaki tulee isoja nostoja/laskuja. Ota myös huomioon kaikki muut seikat johon tuo vaikuttaa ettei tule yllätyksiä
    Mihin noi sitten vaikuttaa? Kertokaa se tyhmälle? Paitsi että on vihasemman näkönen.. *
    Ohjausgeometria muuttuu, pleksin ilmanohjaus muuttuu kulman muuttuessa, seisontatuki saattaa käydä lyhyeksi jne jne...
    Maavaraa (= kallistusvaraa) saadaan enemmän. Elikkäs vähän niinkuin 'Ride hight' kasvaa. Perä nousee iskarin ja jousen asetuksiin kajoamatta.
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..
  10. #100
    Lainaa (Midis @ Elo. 18 2006,18:51) kirjoitti
    Lainaa (aku @ Elo. 18 2006,18:42) kirjoitti
    Itellä oli muinoin vm 99 Ace.Täysin vakiona siitä mitattiin 130 heppaa takapyörältä.Factoryn suutinsarjalla,RS-3 sliparilla ja K&N suodattimella 132 pollee elikkäs ihmeitä noilla ei saa aikaan.
    Eikö tosiaan nuilla viriosilla tullut kuin 2 heppaa lisää *
    Vaihtamalla kuluneet ketjut ja rattaat uusiin saadaan vähintään saman verran tehoa käyttöön.
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..
  11. #101
    Täältä löytyis jonkinlainen huoltomanuaali ässään.

    Sit toinen juttu. Ei kellään sattuis olemaan noitten alkuperäisten koiranluitten mittoja. Tai lähinnä se pulttiväli. Tallissa kun aloin tutkimaan, niin aikaisempi *omistaja on näköjään madaltanu perää.



    Z1000 -08
  12. #102
    Huoh päivitellääs vähän tilannetta... Tosiaan ei se mun ässä sitten ihan helmi ollutkaan... oston jälkeen mittarissa (mun omistuksessa) 1000km ja öljyä oli mennyt 1,4l mopo sammuili ja vedot oli kadoksissa.... Noh jumalattomasti ärräpäitä ja viisaitten ja vähemmän viisaitten ihmisten lausontoja kuunnelleena soitto autoliikkeeseen josta ostin... vastaus oli, että no ok saat tosta 250e hyvitystä pitäis riittää korjaukseen... noh mopo toimi vielä jotenkin joten aattelin pitkittää korjausta talveen asti... Siinä kuitenkaan onnistumatta... lokakuun 5pv pärrä Kuvalle matkaa oli 2km ja aikaa meni n.15min pätki sammuili ei startannut ja kaikkee mahdollista... Kuvalla ässä viihtyikin sitten 2kk vikalista oli seuraava:

    Startti=Jumissa ja likainen -> putsaus: pelaa!
    Tulpat= helvetin huonot! -> uusiks
    sähköissä piuhoja poikki yms häikkää. = uusisiksi vedettyjä piuhoja erinäinen määrä.
    puristusten mittaus = Väljä ohivuotoja jne jne.
    -> uudet venttiiliohjurinkumit + männänrenkaat kannen koneistus venttiilien säätö jne jne...
    neloskaasarin seosruuvi joutuu oleen enemmän auki kun muitten, että käy kunnolla = jotain tukossa kaasarissa talvella auki?

    tässä sitä sitten olikin alipalkatulle kromaajalle maksamista laskua tuli 1454e ja sain pyörän himaan... (nyt ainakin toimii saatana! ja vetoja riitti) moista summaa ei mulla ikipäivänä olis ollut maksaa mutta onneksi uutuutena Kuvalla rempan pystyi maksamaan "kätevästi" aktiivirahalla (aivan sairaalla vuosi korolla)

    mitä tästä opimme!? Autokauppiaan puheisiin ei kannata uskoa vaikka kuinka olisi luotettavan oloinen ihminen kyseessä... kaveri oikeesti väitti, että ässä on huollettu ja varmassa kunnossa ei vie öljyä ja ei vikoja... no ei vissiin! suunnittelen tässä juuri kuluttaja-asiamiehen neuvomana valitusta ja vaateena on, että myyjä osallistuu korjauksiin edes osittain (siis enemmän kun ton 250e minkä jo maksoi) että tämmöstä... joku voi sanoo, että elämä on ja muuta yleis pätevää mutta mä sanon vaan, että
    ZäpäDÄp!
  13. #103
    Niin ja siis joku kätevä kaveri moiset rempat olis varmaan tehnyt silmät sidottuna ja käsiraudoissa -30 asteen pakkasessa kerrostalonparkkipaikalla prätkän omilla työkaluilla...



    Aivan vapaasti vaan jos joku osaa mutta mulla ei ollut a) tiloja b) aikaa c) tietotaitoa d) hermoja alkaa moiseen remontiin...

    Mutta siis loppu kaneettina en minä valita mutta kyrsiihän se...
    ZäpäDÄp!
  14. #104
    Lainaa (JP_445 @ Loka. 31 2006,18:24) kirjoitti
    Lainaa (NikoL @ Loka. 31 2006,18:10) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemusta ohjausiskarista Thunderacessa? Onko pyörä jo vakioalustalla tarpeeksi vakaa, ettei kyseistä tuotetta tarvita tuomaan lisäpainoa(esim. kevyt rata-ajoharjoittelu ja mutkateillä cruisailu)?
    Nimimerkillä "varmasti laitan ohjausiskarin" niin voi suositella sellaista varsinkin jos korotat perää sekä alat käyttämään jyrkkä profiilisia renkaita. Itsellä lähti woblauksesta mopo lapasesta Kemoralla. Jos ihan vakio setillä Ace niin ei välttämätöntä, mutta jos tosiaan perää korotat ja tykkäät availla reippaasti niin suosittelen moista kapinetta (eikä ne nyt niin paljoa paina).
    Itse huomasin että olisi ollut tarvetta moiselle kapistukselle tuolla baanalla takalaukun kanssa kun nopeus nousi +220-230, silloin oli aika huteran tuntuista keulan kanssa ja pientä woblausta meinasi ilmetä. Itävallassa löin sitten lähtiessä takaboksin postiin, niin oli mukavampi ajella takaisin kun ei tarvinnu yrittää pitää painoa mahdollisimman edessä.
    Muissa tilanteissa pärjäsin ilmankin. Kikotin oli -01.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  15. #105
    Lainaa (eeppo @ Joulu. 15 2006,16:38) kirjoitti
    Startti=Jumissa ja likainen -> putsaus: pelaa!
    Tulpat= helvetin huonot! -> uusiks
    sähköissä piuhoja poikki yms häikkää. = uusisiksi vedettyjä piuhoja erinäinen määrä.
    puristusten mittaus = Väljä ohivuotoja jne jne.
    -> uudet venttiiliohjurinkumit + männänrenkaat kannen koneistus venttiilien säätö jne jne...
    neloskaasarin seosruuvi joutuu oleen enemmän auki kun muitten, että käy kunnolla = jotain tukossa kaasarissa talvella auki?
    Paska tuuri. Mut luulis että noilla korjauksilla olis taas huolettomia kilsoja edessä aika paljon. Ja ei muuta ku armotonta pommitusta kauppiaalle. On kait niillä joku vastuu myymistään tavaroista.
    Z1000 -08
  16. #106
    Paljonkos on muuten kyseisellä ässällä ajeltu?? Itsellä on reilu 31000km ässän mittarissa ja öljynsyönti ongelmia ei oo vielä ollut. Täytyy koputtaa puuta.
    -Thunderace-
  17. #107
    Lainaa (UnderAce @ Joulu. 15 2006,18:31) kirjoitti
    Paljonkos on muuten kyseisellä ässällä ajeltu?? Itsellä on reilu 31000km ässän mittarissa ja öljynsyönti ongelmia ei oo vielä ollut. Täytyy koputtaa puuta.
    eikös eeppon ässällä oltu menty jo yli 75tkm ja ilman huoltoja ko tollanen vikalista oli.. Kuten on tullut jo tässä topicissa on tullut selville niin kyllä sitä öljyy menee ässissä. Itelläkin 43 tkm mittarissa ja vain kerran piti lisätä vaihtovälissä (6tkm). Mutta nuo eeppon öljynkulutus lukemat.. huh huh.. itellä tulis
    Äksteeär
  18. #108
    taitaa eeppolla olla ainakin rengastus edessä mulla vajaa 70000km taulussa ja kympin vaihto välillä riittää hyvin 1 lisäys kerta mitäs oilii eeppolla siel mahtaa olla
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  19. #109
    Vuosina 01-05 ajelin vuoden -99 Acella. Ostaessa kilometrejä oli n.55tkm ja vaihtaessa yli 90tkm. Itse vaihdoin kerran etu stefat ja se tais olla suurin remontti. Niin ja venttiilit säädätin. Öljyn kulutusta oli koko ajan, mutta ei juurikaan lisääntyny minun kilometrien aikana. Helppoa sitä on koneeseen välillä kaataa, eikä se hirveästi maksa.
    Pyörään olin todella tyytyväinen ja vaihdoin koska halusin kokeilla vähän kyykympää. Itse en niinkään välitä kilometreistä jos pyörä on muuten siisti. Harvemmin kuulee pyörästä koneen lauenneen, jos vain on pidetty hyvää huolta..
  20. #110
    Mun Acella päästelty 65tkm, ei syö öljyä. Ainoa mikä juonittelee on exup, mutta se on niin nopea laittaa aina kuntoon että so not.(tai miten se nyt menee). No kuitenki..tulis jo kevät.
    -straight cool player-
  21. #111

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (eeppo @ Elo. 08 2006,22:24) kirjoitti
    Juu-u kiitoksia näistä ja lissääkin saa laitella kaikkea mitä mieleen juolahtaa! toisena vaihtoehtona mulla olis vm.1999 900cbr rr ajettu 69tkm TODELLA siisti suomipyörä erittäin hyvällä huoltohistorialla jota on kanssa kutiteltu (putki&suuttimet) dynon mukaan 136hp!? sillä olis hintaa tommonen 7500egua molemmat pyörät on siis liikkestä kun ei oikein ole köyhällä varaa cashilla ostaa niin pitää pistää rahotukseen osa... se selittää siiis osaltaan hinnan... mut saapahan ainakin loppukesäks takuun... *

    (tän pyörän kyydissä taas emäntä ei viihtynyt!?) onko se nyt sitten hyvä vai huono asia sen voi jokainen päättää ite... *
    Oliko tuo CBR Bike-Forumissa? Jos oli niin oli minun vanha pyörä. Nythän tämä kehuminen myöhäistä mutta priimakuntoisen pyörän olisit siitä saanut... Meni vaihtoon kun erehdyin kokeilemaan uutta 1000RR:ää...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  22. #112
    Lainaa (TeroT @ Joulu. 28 2006,12:20) kirjoitti
    Lainaa (eeppo @ Elo. 08 2006,22:24) kirjoitti
    Juu-u kiitoksia näistä ja lissääkin saa laitella kaikkea mitä mieleen juolahtaa! toisena vaihtoehtona mulla olis vm.1999 900cbr rr ajettu 69tkm TODELLA siisti suomipyörä erittäin hyvällä huoltohistorialla jota on kanssa kutiteltu (putki&suuttimet) dynon mukaan 136hp!? sillä olis hintaa tommonen 7500egua molemmat pyörät on siis liikkestä kun ei oikein ole köyhällä varaa cashilla ostaa niin pitää pistää rahotukseen osa... se selittää siiis osaltaan hinnan... mut saapahan ainakin loppukesäks takuun...

    (tän pyörän kyydissä taas emäntä ei viihtynyt!?) onko se nyt sitten hyvä vai huono asia sen voi jokainen päättää ite...
    Oliko tuo CBR Bike-Forumissa? Jos oli niin oli minun vanha pyörä. Nythän tämä kehuminen myöhäistä mutta priimakuntoisen pyörän olisit siitä saanut... Meni vaihtoon kun erehdyin kokeilemaan uutta 1000RR:ää...
    Siellähän se oli juu... Harmittaa kun en sitä hankkinut näin jälkeenpäin mutta aina ei voi voittaa ei edes joka kerta...
    ZäpäDÄp!
  23. #113
    Lainaa (kavanaki @ Joulu. 15 2006,21:39) kirjoitti
    taitaa eeppolla olla ainakin rengastus edessä mulla vajaa 70000km taulussa ja kympin vaihto välillä riittää hyvin 1 lisäys kerta mitäs oilii eeppolla siel mahtaa olla
    Gastirollin jotain nelosta siellä kuulema oli ja sain pyörän mukana moista litkua 1l mukaan (olisko ollut joku gtr-4) tai jotain en muista enää milläs öyljyillä muuten porukka täällä ukkosässillä yleisesti ottaen päästelee kun olis ensimmäinen vaihto edessä...
    ZäpäDÄp!
  24. #114
    tää ei sitten oo mikkään mainos mutta tossa olis mun ässän kuvia... (niin ja onhan siellä jotain kuvia meikäläistä muutenkin mutta ne ei taas liity tähän)

    http://irc-galleria.net/view.php?nic...ge_id=41524663



    ZäpäDÄp!
  25. #115
    Lainaa (eeppo @ Joulu. 31 2006,05:21) kirjoitti
    Lainaa (kavanaki @ Joulu. 15 2006,21:39) kirjoitti
    taitaa eeppolla olla ainakin rengastus edessä * mulla vajaa 70000km taulussa ja kympin vaihto välillä riittää hyvin 1 lisäys kerta * mitäs oilii eeppolla siel mahtaa olla
    Gastirollin jotain nelosta siellä kuulema oli ja sain pyörän mukana moista litkua 1l mukaan (olisko ollut joku gtr-4) tai jotain en muista enää milläs öyljyillä muuten porukka täällä ukkosässillä yleisesti ottaen päästelee kun olis ensimmäinen vaihto edessä... *
    Mulla kans samaa castrolia ja hyvin pelittää. Oisko tosiaan gts tai gtr-4...
    -straight cool player-
  26. #116
    Hoi racen omistajat!

    onko kellään teistä kaatumatappeja kiinni pyörässä?

    jos on niin ottakaas muutama kuva jos vain pystyy! kiitos kovasti!

    T

    löysin ainoan toimivan vaihtoehdon mikä voi olla.. eli.



    pidempi moottorin kiinnityspultti ja sen alle tuommonen.



    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  27. #117
    en nyt löytänyt kuvaa, mutta itsellä on itsetehty nylon tatti, joka on kiinni alumiinilevyssä(1cm paksu). alumiinilevy on kiinni kummankin moottoripultin alla. Eli tatti on siinä pulttien puolivälissä(vähän alempana pulttilinjasta).

    ei oo kaatumalla testattu, mutta tuntuu hyvältä rakenteelta.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  28. #118
    Lainaa (jaket @ Tammi. 16 2007,15:16) kirjoitti
    en nyt löytänyt kuvaa, mutta itsellä on itsetehty nylon tatti, joka on kiinni alumiinilevyssä(1cm paksu). alumiinilevy on kiinni kummankin moottoripultin alla. Eli tatti on siinä pulttien puolivälissä(vähän alempana pulttilinjasta).

    ei oo kaatumalla testattu, mutta tuntuu hyvältä rakenteelta.
    Ajattelin vaihtaa toisen kiinnitys pultin pidemmäksi ja siihen sisälle reikä ja kierre jolla tatti kiinni... Menee sopivasti poikki jos kanttarin yli liukuu, mutta suojaa muuten moottoria. Toisaalta kyllä se kuitukate suojaa konetta vallan mahtavasti... Oikealta puolelta silppuna sivukate, mutta ei muita vaurioita kyljessä... Kuitu kun ei pärähdä palasiksi kuten muovi.....
  29. #119
    Garret odottaa tuossa lattialla... T20 sarjalainen.... Pitäis power wheeliet onnistua ensikesänä... Niin ja LSL ohjausiskari tulee kiinni niin ei ne woblit pitäis päästä yllättämään enään. Keula vaihtuu FZR:n USD keulaan koska oma oli hieman vääntynyt... Juttelin Visurin kanssa keulasta tänään ja laitellaan siitä sitten mulle sopiva tässä kevään aikana... Jouset tilaukseen painon mukaan ja Markku tekee vaimennukset ja shimmaukset kohdilleen...
  30.  
  31. #120
    thundeacessa on todella pärähtävät muovit, muovi on sivukatteissa kovaa ja rikkoutuvaa, verrattuna esim uusien bladen muoveihin, jotka on niin pehmeitä varsinkin sivukatteissa, ettei se napsahda rikki oikein millään. taipuilee vaan ja hioutuu.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
Sivu: 4 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen