Sivu: 25 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1056:sta
  1. #721
    Itellä nyt shell advance ultra 10/40 koneessa. Lämpimällä koneella ehkä vapaalle saaminen on mennyt vähän hankalemmaksi. Muuten taas ehkä vähän pehmeämmin pelaa kun ennen.
  2. #722
    Lainaa Kantti kirjoitti Katso viesti
    Nyt en kyllä ymmärrä mikä tuon muka saisi aikaan. Ei se putken asento ole mihinkään muuttunut, eikä se vakionakaan mihinkään ole ottanut.
    Kallistusvarojen loppumisen saa aikaan riittävä kallistaminen.

    Osien pohjaamisjärjestys on aiemmassa viestissä kuvattu.

    Jos tämä ei kuitenkaan ole ollut motivaattori pienemmän äänenvaimentajan vaihtamiseen, niin sitten ei mitään.
    Kamat vaan paikalleen ja kovaa ajoa.

    Tuntosarvet kuluvat vakio jalkatapeista myös veks ja itse tappi sen verran että hero blobin kierrereikä häviää, mutta siihen se sitten yleensä loppuu.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  3. #723
    No jaa tuosta Shellin liemissä tiedä mutta delvacin käytöllä oma ässä toimii kuin unelma.. Mutta mutta tää paini matsi tuon hirmun kanssa vielä ohi ole.. Tuon hirmun tulpat seuraavaksi syyniin otan. Eli viisaimmat kertokaa pitääkö tuo tankki ottaa pois että tulppiin pääsee käsiksi? Ohjekirjanen jokseenkin huono joten siitä ei apua ole..
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  4. #724
    Tuota Shellin öljyä en kyllä koneeseen enää kaada, ainakin Hayabusassa (2008) menee laatikko lämpimänä "tahmeaksi". Ässässä käytin Delvackia tottakai.
    Hajapusanisti
  5. #725
    Lainaa ctank75 kirjoitti Katso viesti
    No jaa tuosta Shellin liemissä tiedä mutta delvacin käytöllä oma ässä toimii kuin unelma.. Mutta mutta tää paini matsi tuon hirmun kanssa vielä ohi ole.. Tuon hirmun tulpat seuraavaksi syyniin otan. Eli viisaimmat kertokaa pitääkö tuo tankki ottaa pois että tulppiin pääsee käsiksi? Ohjekirjanen jokseenkin huono joten siitä ei apua ole..
    Tulpat, etu-alakate puis. Irroittaa syylärin ylä kannattimet, löysää alakannattimia, syyläri siirtyy eteen/alas jolloin pääsee kynttilöihin käsiksi. Muista putsata kynttiläpoterot. Mahdollisimman ohutseinäinen hylsy käyttöön, pieni potero. Lähtiskö noilla?
    Ps. Tankkia ei kannata ottaa pois, jos haluaa alle kurkkia niin etukiinnike auki ja takaa löysäten. Toimii kuin olisi saranoilla:-)
    Ujo puna/hopea TAce
  6. #726
    Tulipahan huitastua pikku reissu pohjoisen suuntaan 12.7 Kilpisen kautta Altaan ja Laxelviin, kilsoja n. 2000 ja kulutus 4,6/100km, ja Shellin VSX pelitti edelleen mainiosti, ei muutoinkaan mitää ongelmaa koko reissulla, vettä tänään tulomatkalla tuli sitten ihan urakalla paikkapaikoin.
    Kivasti menee tuommosessakin ajossa kun ei paremmasta tiedä
    Vanha,niin on kuskikin...
  7. #727
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    Tulpat, etu-alakate puis. Irroittaa syylärin ylä kannattimet, löysää alakannattimia, syyläri siirtyy eteen/alas jolloin pääsee kynttilöihin käsiksi. Muista putsata kynttiläpoterot. Mahdollisimman ohutseinäinen hylsy käyttöön, pieni potero. Lähtiskö noilla?
    Ps. Tankkia ei kannata ottaa pois, jos haluaa alle kurkkia niin etukiinnike auki ja takaa löysäten. Toimii kuin olisi saranoilla:-)
    Tack tuosta mutta vielä tuo ilman putsari tuli mieleen kans päivittää.. Eikös se juur ole tuossa tankin alla? Sillä siis ajattelin samalla nuo tulpat vaihtaa
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  8. #728
    Vassogod, kyllä tankin alta. Ilmaboxin päällä yksi ruuvi jolla lähtee boxin imutötterö irti ja alta tulee putsari esiin. Jos käytät "sarana menetelmää" tankin kanssa niin muista olla varovoinen sivukatteiden etu-kiinnitysnastojen kanssa... Tankin ylivuotoletkutkin saattavat vähän taistella vastaan, ovat turhan lyhyitä.
    Ujo puna/hopea TAce
  9. #729
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    Vassogod, kyllä tankin alta. Ilmaboxin päällä yksi ruuvi jolla lähtee boxin imutötterö irti ja alta tulee putsari esiin. Jos käytät "sarana menetelmää" tankin kanssa niin muista olla varovoinen sivukatteiden etu-kiinnitysnastojen kanssa... Tankin ylivuotoletkutkin saattavat vähän taistella vastaan, ovat turhan lyhyitä.
    Ok..pidän mielessä.. Huomenna jos iso välähdys taivaan rannassa näkyy voit arvata ettei menny niinku strömssöössä
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  10. #730
    Lainaa ctank75 kirjoitti Katso viesti
    Tack tuosta mutta vielä tuo ilman putsari tuli mieleen kans päivittää.. Eikös se juur ole tuossa tankin alla? Sillä siis ajattelin samalla nuo tulpat vaihtaa
    No kerron miten kävi eli katteet pois... Tähän asti meni hyvin mutta sitten pari ruuvia ei katteista suostunut irtoamaan sitten millään..no ei kun sieltä välistä runnoo ruuvia auki no sitte vanhuksen toinen syylärin kiinnike irtoaa omia aikojaan ja tää tuskan jälkee tulpat näkyvillä... Onko oikein että ihmistä niin kiusataan tosiaan mainitsit että ohut avain... EI hell en vaan uskonut.. Mistä ihmeestä löytyy noin pieni avain?? Thunderace 1 minä 0.... The game is ready to continue..
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  11. #731
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    Tulpat, etu-alakate puis. Irroittaa syylärin ylä kannattimet, löysää alakannattimia, syyläri siirtyy eteen/alas jolloin pääsee kynttilöihin käsiksi. Muista putsata kynttiläpoterot. Mahdollisimman ohutseinäinen hylsy käyttöön, pieni potero. Lähtiskö noilla?
    Ps. Tankkia ei kannata ottaa pois, jos haluaa alle kurkkia niin etukiinnike auki ja takaa löysäten. Toimii kuin olisi saranoilla:-)
    No nii tulpat vaihdettu ITE ja se ilman putsari myös mutta näemmä ylimääräisiä osia löytyy kuin ikean hyllyistä jostain tipahti kuminen osa penkin ja tankin välistä.. ???? Tosin testi lenkki töihin osoitti et se jokin tärinää vähentävä osa jostain on kun tuntui et tankki tärisee?? Thunderace 1-minä 1
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  12. #732
    Minkäs korkuset LSL clip-on sarvet sopii-00 Thunderiin.
    Rajoittavana lienee kate...
    Vanha,niin on kuskikin...
  13. #733
    Onko kukaan tilannut http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/Home.html:sta Mp tavaraa? Näyttäis olevan Ixil vaimentimia ässään ihan kohtuuhinnoilla. Ainakin vastailivat nopeasti yhteydenottoon, kun kyselin maksua ja toimitusta suomeen.
  14. #734
    Lainaa ctank75 kirjoitti Katso viesti
    No nii tulpat vaihdettu ITE ja se ilman putsari myös mutta näemmä ylimääräisiä osia löytyy kuin ikean hyllyistä jostain tipahti kuminen osa penkin ja tankin välistä.. ???? Tosin testi lenkki töihin osoitti et se jokin tärinää vähentävä osa jostain on kun tuntui et tankki tärisee?? Thunderace 1-minä 1
    osa joka tipahti, olisko mustakumityyny? Semmoiset kuuluu tankin ja rungon väliin, about 1/3 tankin takaosasta eteenpäin. Suosittelen vaihtamaan kate ruuvit esim. Kuusiokolo kantaisiin ruuveihin, prikka alle. Metalli prikkakin menee hyvin. Hienoa että remppa kuitenkin onnistui! Kaikki on tehtävissä, ihmisethän noita tekee...
    Ujo puna/hopea TAce
  15. #735
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    osa joka tipahti, olisko mustakumityyny? Semmoiset kuuluu tankin ja rungon väliin, about 1/3 tankin takaosasta eteenpäin. Suosittelen vaihtamaan kate ruuvit esim. Kuusiokolo kantaisiin ruuveihin, prikka alle. Metalli prikkakin menee hyvin. Hienoa että remppa kuitenkin onnistui! Kaikki on tehtävissä, ihmisethän noita tekee...
    Kiitos neuvoista juu tuo ruuvi projekti seuraava tosin niitäkin tuntuu saavan etsiä.. On tuo niin kiva laite että mielellään sitä kunnossa pidän. Pleksi vielä tulossa ja sen jälkeen se mielusessa kunnossa. Ajoa ässällä tulee että öljyt vielä varmaa täytyy vaihtaa jossain vaiheessa. Onkos tuohon ruuveihin vinkkiä?
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  16. #736
    Lainaa ctank75 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos neuvoista juu tuo ruuvi projekti seuraava tosin niitäkin tuntuu saavan etsiä.. On tuo niin kiva laite että mielellään sitä kunnossa pidän. Pleksi vielä tulossa ja sen jälkeen se mielusessa kunnossa. Ajoa ässällä tulee että öljyt vielä varmaa täytyy vaihtaa jossain vaiheessa. Onkos tuohon ruuveihin vinkkiä?
    Ruuveja saa mm. ruuvikaupasta:-) itse kävin paikallisessa kiinnitystarvikeliikkeessä, malli vaan mukan ja valkkamaan. Moposta olen samaa mieltä, taipuu moneen rooliin ja kaasaripelinä ei paljoo nypytä eikä nyi... Orkkis suodatin varmaan kannattaa laittaa, mopossa on ollut pari "kierrosta" castrolia. Meinaan palata takaisin motuliin (7100)...
    Ujo puna/hopea TAce
  17. #737
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    Ruuveja saa mm. ruuvikaupasta:-) itse kävin paikallisessa kiinnitystarvikeliikkeessä, malli vaan mukan ja valkkamaan. Moposta olen samaa mieltä, taipuu moneen rooliin ja kaasaripelinä ei paljoo nypytä eikä nyi... Orkkis suodatin varmaan kannattaa laittaa, mopossa on ollut pari "kierrosta" castrolia. Meinaan palata takaisin motuliin (7100)...
    No tuossa granin rajalla motonet joten siitä tullut pyhiinvaellus kohde.. Sieltä hakenut öljy suotimet ja ...... Jee DELVACia. Aluksi laitoin shellin oilia ja kytkin ei parantunut mutta delvac auttoi siihen rutinaan. Onhan tuohon aikaa mennyt mutta kannattanut kaikki
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  18. #738
    Joo eli tään kesän oon ajellu tolla omalla Thunderacella, Ja nyt on takaiskari finaalissa, eli tuli öljyt vähitellen pihalle, saako tohon iskariin korjaussarjaa vai meneekö uusiin puihin, löytyykö jostain toisesta pyörästä ns " parempi" iskari vai tyydynkö vakioon.. Ja pyörä siis ihan normi katukäytössä, eli sen puolesta mulle riittää "perusiskari" .

    edit :Jees eli nyt selvityksessä pystyykö vanhan huoltamaan, uutta en osta, maksaa 708e Yamahalta..
    Sitten vielä sellainen kyssäri, että kuinka paljon eroaa R1 takaiskari tästä R:n iskarista, niitä näkyis olevan kohtuuhintaisia ebayssa myynnissä. ?

    Kiitos jo etukäteen.

    -Kimmo.
    Viimeksi muokannut: Kipsi; 21.07.2012 klo 15:29.
  19. #739
    Vinkkejä/neuvoja etujarrujen huoltoon?

    Alkaa olla taasen etupalat loppu ja hieman noi ovat myös laahaillu...

    Eli oon huoltamassa koko etupään jarrujärjestelmän. Tilailin tuossa uudet jarruletkut, palat ja työsylinterin
    sisäkalut.

    Eli onkos arvon raadilla jotain mitä kannattaa ottaa huomioon ja mitä ei kannata missään nimessä tehä?

    Ainakin sylinterit aioin käyttää ulkona ja puhistella. Samalla myös nuo tiivesteet ois tarkotus pyyhkiä puhtaiks.
    Manuaalissa varotetaan avaamasta jarrusatuloiden tulppia (siniset, 5-sakara avaimella avattavat). Mitähän pahaa siitä seuraa?

    edittiä:

    -jarrusatuloiden tulppien avaaminen ois ollu turhaa, ei ois ollu muuta iloa kuin työtä ja vaivaa
    -hyvin lähti jarrusylinterit paineilmalla, yks kerrallaan otin ulos ja putsailin. Ton paineilman kanssa sai olla tarkkana ettei
    tullu nesteet ja osat silmille
    -ilmauksessa oli aika homma ku oli koko systeemi täysin tyhjä
    -homma kannatti, loppu laahustelut ja tuntutuma muutoinkin parempi. Oli kaikesta päätellen alkuperäiset, 12 vuotta vanhat
    jarruletkut kiinne. Eli oli jo kaiketi aikakin vaihtaa.
    -netistä hankittuna osat oli kohtuu hintaset, koko prokkiseen meni noin 150e
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  20. #740
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    osa joka tipahti, olisko mustakumityyny? Semmoiset kuuluu tankin ja rungon väliin, about 1/3 tankin takaosasta eteenpäin. Suosittelen vaihtamaan kate ruuvit esim. Kuusiokolo kantaisiin ruuveihin, prikka alle. Metalli prikkakin menee hyvin. Hienoa että remppa kuitenkin onnistui! Kaikki on tehtävissä, ihmisethän noita tekee...
    Siis mistä tuo kumityyny oikeen on?? Tuo nyt tuhatkuutioinen kaalimato.. Myyn sen pian erotiikka messuille dildoksi jos en hoksaa mistä tuo tärinä tuohon tankkiin välittyy.. Sen jälkeen kun sen ilmansuotimen vaihdoin on tuota tärinää munaskuissa piisannu onko se tuon saranan kohdalta?
    Viimeksi muokannut: ctank75; 24.07.2012 klo 16:46. Syy: Ei saarna vaan saranan
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  21. #741
    ^^ kumityyny tulee tankin ja rungon väliin, molemmin puolin. jos katselet tankkia altapäin pohjan ja kyljen saumaa pitkin huomaat kyllä kohdan. on about 1/3 osa takaata eteenpäin. tyynyjen tarkoitus on hyvinkin vaimentaa resonansseja. etukiinnikkeellä (tankin) voi "trimmata" tyynyyn kohdistuvaa puristusta.
    Ujo puna/hopea TAce
  22. #742
    Lainaa Kipsi kirjoitti Katso viesti
    Joo eli tään kesän oon ajellu tolla omalla Thunderacella, Ja nyt on takaiskari finaalissa, eli tuli öljyt vähitellen pihalle, saako tohon iskariin korjaussarjaa vai meneekö uusiin puihin, löytyykö jostain toisesta pyörästä ns " parempi" iskari vai tyydynkö vakioon.. Ja pyörä siis ihan normi katukäytössä, eli sen puolesta mulle riittää "perusiskari" .

    edit :Jees eli nyt selvityksessä pystyykö vanhan huoltamaan, uutta en osta, maksaa 708e Yamahalta..
    Sitten vielä sellainen kyssäri, että kuinka paljon eroaa R1 takaiskari tästä R:n iskarista, niitä näkyis olevan kohtuuhintaisia ebayssa myynnissä. ?

    Kiitos jo etukäteen.

    -Kimmo.
    Tulee vähän myöhässä, mutta keväällä oli sama juttu et iskari oksensi öljyt pihalle. Purkaamolta löytyi käytetty iskari huokeesti, niin en lähettänyt minnekään huoltoon. Mulla oli vanhemman R1 iskari lainassa ja se oli muuten sama mutta yläpään kiinnitys reiät eri kokoo... Muistaakseni R1 iskarin reikä yläpäässä oli 17mm ja acessa 15mm. Ja jotain muutakin pientä oli eroo oli siinä kiinnityksessä, mut en muista.
  23. #743
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    ^^ kumityyny tulee tankin ja rungon väliin, molemmin puolin. jos katselet tankkia altapäin pohjan ja kyljen saumaa pitkin huomaat kyllä kohdan. on about 1/3 osa takaata eteenpäin. tyynyjen tarkoitus on hyvinkin vaimentaa resonansseja. etukiinnikkeellä (tankin) voi "trimmata" tyynyyn kohdistuvaa puristusta.
    No nii olin siis hätäinen ja yritin survoa sitä siihen saranan väliin.. Eli lähinnä penkin reunaa.. No ei muuta ku tankki auki ja ylös ja tutkaillen mistä löytyy tuolle paikka.. Se muoto vaan viittas siihen penkin ja saranan läheisyyteen.. niin ja kiitosta taas kerran Järvenpään suuntaan
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  24. #744
    Tuli laiteltua nuo LSL:n crashpadit ja ja sitten tilasin ne clip-on tangot, korottavaa mallia, saas nähdä miten ajoasento muuttuu. Samalla reissulla tarttui mukaan Richan tankkilaukku, josko nyt alkas olla tuo kuljetuskapasiteetti kunnossa.
    Päivän ajokilometrit n. 450, kelit suosi vihdoinkin meidänkin korkeudella.
    Vanha,niin on kuskikin...
  25. #745
    Lainaa NN_542 kirjoitti Katso viesti
    ^^ kumityyny tulee tankin ja rungon väliin, molemmin puolin. jos katselet tankkia altapäin pohjan ja kyljen saumaa pitkin huomaat kyllä kohdan. on about 1/3 osa takaata eteenpäin. tyynyjen tarkoitus on hyvinkin vaimentaa resonansseja. etukiinnikkeellä (tankin) voi "trimmata" tyynyyn kohdistuvaa puristusta.
    Jee iso kiitos todellakin.. nyt kun oikein kunnolla keskityin ymmärsin tuon kohdan juu.. Toisella puolen oli siis samanlainen tappi vanukas niinkuin tuo neljä vuotias tuumasi kun seisoin hölmönä tankki sylissä.. Nyt tosin ei hymyilytä niin paljon mutta tyydytyksen tuo ajaminen nyt sitten pelkästään saa aikaan..
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  26. #746
    hyvä että aukesi. se on välillä hankala selittää sanallisesti asiaa joka omassa päässä on selkeä. olisi varmaan pitänyt ottaa räpsy selvennykseksi. vehkeet tykkää ku niillä ajetaan...
    Ujo puna/hopea TAce
  27. #747
    No tulihan ne LSL Clip-onit .
    Eipä ollut asennuskuvia mukana
    Mitä liene ne pikkuset metallipalat jotka siellä pussissa oli, jos joku tietää saa kertoa niin minäkin tulen viisammaksi.

    Mielikuvitusta käyttämällä ne sinne sai soviteltua, vaijereissa ei juuri jää löysiä, samoin jarruletkut tulee kohtuu tiukalle.
    Kytkimen vivunrungosta joutui katkaisijan pois ottamaan ja jarruputket hieman eri suuntaan siirtämään, jotta jarru- ja kytkinkahva sopi kääntymään katteen alle
    Samoin katkaisijoista sisältä piti nappulat hipasta pienemmiksi, nuissa kun ei ole niitä koloja porailtu.
    No kuitenkin ajoasento tuli hiukan pystymmäksi ja kaiketi rennomaksi.
    Viikolla ehkä pitempää reissua tiedossa jospa sitten olis kokemuksia enempi.
    Vanha,niin on kuskikin...
  28. #748
    Heippa

    Tuli ostettua Ukkosässä joka on tuotu Saksasta ja papereissa lukee 72kw eli kuristettu. Miten tämä malli on kuristettu?
    Yamaha ei pamaha
  29. #749
    Lainaa Dirkant. Ilmari Piiparinen kirjoitti Katso viesti
    Heippa

    Tuli ostettua Ukkosässä joka on tuotu Saksasta ja papereissa lukee 72kw eli kuristettu. Miten tämä malli on kuristettu?

    Ei välttämättä mitenkään. Taitaa useimmissa olla toi kuristus jäljellä vain papereissa.
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  30.  
  31. #750
    Sanokaas nyt tai laittakaa linkkiä että mitä delvakkia olette motonetistä ostanut.

    Kiitos!
Sivu: 25 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen