Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 89:sta
  1. #31
    Ei perkele...kun tilaustyönä! Ei varmaankaan mikään sattuma et osattiin juuri harvinaisemman puoleinen pyörä noukkia oikeasta paikasta....kellehän on tullu kehuttua et sellanen ostetaan
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  2. #32
    No voi pe.se ! Jo on röyhkeetä. Osanottoni

    Toivottavasti pyörä löytyy pian

    Rosmoille
    <p>YAMAHA RD 125LC BMW K1200RS HONDA VFR1200F</p>
  3. #33
    Törkeetä
    Osanottoni, vaikka se tuskin paljon helpottaa
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
  4. #34
    Tuotanoin, ehditkö hakea kaskon uuteen pyörään ennen kuin joku sen vei?

    Onko ennakkotapausta tämmöisestä tilanteesta, jos vanhan mopon vakuutukset olisi tarkoitus siirtää uuteen mutta ei sitä ole ehtinyt tekemään?

    Ja osaanotot myös täältä.
    Suzuki GSX-R 750 Anniversary 2005 #1519
    ex. Kawasaki Z750 2004
    ex. Cagiva Supercity 125 -94
    ex. Honda CRM 125 -94
  5. #35
    No huh huh. Tää vetää kyllä pohjat. Pahoittelut menetyksen johdosta.

    Mut onneks niitä saa uusia, jos vakuutukset vaan oli kunnossa...
  6. #36
    Osanotot myös minulta

    Pidetään silmät auki, toivottavasti voro saa elinkautisen tuosta
    Yammutar
  7. #37
    No voi jumalauta! Ei ole röyhkeydellä enää mitään rajaa!!
    Vielä eilen sai iloita kanssasi uudesta pyörästä ja samantien nyysitään
    Oli pakko lähteä himaanpäin ennen kimppaajelua(aivan jäässä=alipukeutunut)Toivottavasti pyörä vielä löytyy ja jos rosvo löytyy niin väsää vuorolappuja !

    Kanssasi tarinoinut K5 gubbe
    BMW S 1000 RR-10
  8. #38
    Joo kyllä se mulle tuli kanssa ekana mieleen et on joku tiennyt todella tarkkaan mitä viedä ja mistä. Kahden vuoden ajan Fasu seisoi samaisen kadun varressa ja kertaakaan ei siihen oltu kajottu, ja edelleen aamulla seisoi uudehko cbr kadulla. Ainoastaan Buell oli viety. Mä en usko sattumiin tämmöisessä tilanteessa.

    Poliisi suhtautui asiaan ihan vakavasti, ja vakuutusyhtiössäkin oltiin ihan ymmärtäväisiä. Ja vastaten kysymyksiin vakuutuksista, kyllä kaikki oli kunnossa, olin allekirjoittanut vakuutustarjouksen, mutta sitä varsinaista lappua ei vielä ollut ehtinyt tulla edes vakuutusyhtiöön. Mielenkiintoiseksi tää voi käydä sen takia, että pyörästä tehtiin rekisteripaperit torstaina, joten tällä hetkellä se on edelleen myyjäliikkeen nimissä, eikä sitä voi edes rekisteröidä mun nimiin ennen kuin poliisi on peruuttanut varkausilmoituksen, ja tätähän ei tietenkään tapahdu.

    Joo, kieltämättä tää tais vetää pohjat. Kuka muu on onnistunut omistamaan uuden pyörän peräti noin kahdeksan tunnin ajan ja sen jälkeen menettänyt sen varkaille?! Johan sillä sitten olikin siistiä ajaa ne 70 kilsaa mitä eilen tuli mittariin. (ei voinut lähteä ajolenkille kun ei ollut riittävästi vaatetta päällä)

    Nyt sit vaan ootellaan. Kaikki mahdollinen on tehty, ja mikäli pyörää ei löydy 30 päivän kuluessa, maksaa vakuutusyhtiö korvaukset. Toivotaan tietenkin että löytyy ja suhteellisen ehjänä, jolloin pyörätön kausi ei kestäisi kovin kauaa. Ja jos se mulkero ikinä osuu mun tielle... Mä olen nyt koko aamupäivän hautonut murhaa.

    Täytyy varmaan vetää kännit illalla, jos se yhtään auttais tähän, koska vitutuskäyrä ei ole vielä lähtenyt laskuun. Kiitokset kaikille kuitenkin osanotoista, ei kukaan muu kuin toinen motoristi voi ymmärtää.

    edit: ja ekaa kertaa, ekaa yötä seisoi kyseisessä paikassa... ei ole voinut edes pistää kenenkään silmään, ei näin lyhyessä ajassa.



  9. #39
    Oh no! Tunteiden vuoristorataa, aluksi riemua uudesta pyörästä ja heti perään shokki varkaudesta. Syvimmät osanottoni, mutta toivo elää vielä.

    Viekööt mitää vaan, mutta ei toisen moottoripyörää.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  10. #40
    Voi rakas ihana ystäväni, en voi sanoin kuvailla miten pahoillani olen sun puolesta!! Tuntuu ku ois oma pärrä pöllitty ku näin pääsee käymään sen jälkeen kun ollaan viikolla pohdittu uuden kultasi hankkimista! Tämä on aivan käsittämätöntä ja piru periköön sen mulkun joka tämän teki.
    Nyt pidetään vaan peukkuja että pärrä jollain ihmeen konstilla löytyiskin täysin ajokuntoisena jotta sun kautes ei lössähtäis tähän tai että vakuutustoimisto kohtelee sua inhimillisesti ja saat uuden pärrän mahd pian tilalle!! Voimia ja haleja ihana mahtava ystäväni ja tulethan silti käymään täälläpäin jotta voidaan sitten vaikka kirota tätä yhdessä?!
  11. #41
    No voi jeesus,joko se kukolla eilettäin ollu kerettiin pölliin
    Munista hirttää pitäs varas...tai mistä sitä tietää oliko miäs...
    Tällä maaperällä sillä ei ajella...siitä oon kyl melko varma,venäjää tai viroa veikkaan uudeksi "kodiksi"
    Harmillisia juttuja *
    Alla vanha ja leppoisa R1
  12. #42
    Laita cinny ilmoitus varkaudesta tonne HDCF:n foorumille myös, ja kerro tapaus ja tapahtumapaikka sekä aika. sitäkin kautta sana varmana kiertää. mikäli se varas/varkaat ovat niin pitkälle imbesillejä että tässä maassa sitä koittaavat eteenpäin myydä, edes osina, niin kiinni jäävät.

    paskoja juttuja tommoset. jaksamisia ja toivokaamme että saat pyöräsi takaisin.



    Tyyli ennen tarkoitusta.
  13. #43
    Perkules ja meikäläisen naapurustossa tällaista tapahtuu. Uskaltaakohan tänne uudempaa kalustoa hommatakkaan. Pitäisiköhän virittää haulikko hälyttimeksi autotalliin, pitäis vain ensin hommata se haulikko
  14. #44
    cinnylle hitto kun muistan tilanteen viime kesältä kun ei enään kawa ollutkaan omalla paikalla ja se tunne siinä vaiheessa kun tajus et se on todella viety, sitä ei voi sanoin edes kuvailla vorot kyllä pitäis saada sormettomix se mun varkaus muuten oli sit oikeen harkittu, sano rikospolliisi. mut cinny täältä vilpitön osan otto suruun
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  15. #45
    Oli joo tosiaan ihan uskomatonta seistä kadun varressa ja tuijottaa vaan sitä paikkaa mihin Buellin olin edellisenä iltana jättänyt... Silleen et ööh, mut enkö mä sitä tohon jättäny...? Sitten kun lopulta oikeasti tajus, että ei jumalauta se on perkele viety... ei sitä pysty ees kuvaileen.

    Ja JaZZo, kiitti tosta HDCF-vinkistä, se ei tullut mulle perjantaina mielenkään kun adrenaliineissani ilmoja muille foorumeille kirjotin.

    Ja neitiP, tottakai mä tulen siellä päin käymään, koitetaan vaan sumplia jotain muuta kun ei taida mopoa olla ihan hetkeen meikäläisellä ajossa.

    Mitään ei siis ole kuulunut mistään, kävin liimailemassa lappuja lähiympäristön taloihin jos joku vaikka olisi jollain ihmeen kaupalla nähnyt jotain, mutta ainakin toistaiseksi on ollut kovin hiljaista. Vaikee mun on uskoo siihen että se löytyis, ku vienti vaikuttais kuitenkin olleen niin suunniteltu. Toivotaan että pyörätön kausi jäisi näihin pakollisiin päiviin mitä vakuutusyhtiö vaatii, ja pääsisin sitten taas kesäkuun puolen välin jälkeen ajamaan uudella Buellilla... Mutta nyt ainakin aion varustautua etukäteen hankkimalla hälyttimet ja jarrulevylukot ja kunnon kettinkilukot joilla saan sen kahlittua - ei ne estä, mutta joutuvatpahan ees hikoilemaan vähän jos aikovat viedä uudestaan.

    Mut kyl vieläkin vituttaa ihan julmetusti.
  16. #46
    Ette ikinä usko!! Poliisista soitettiin hetki sitten että sun pyörä on löytynyt! Ja siellähän se oli keskellä Käpylää, sivutuella seisoi tien varressa. Se hinattiin tekniseen tutkimukseen josko siitä vaikka saataisiin jotain irti (melko epätodennäköistä partion mukaan).

    Mutta oli se aika pahana. Virtalukko hajalla, peilit revitty irti, rekisterikilpi revitty irti, molemmille kyljille se on käyty jossain maastoajossa kaatamassa, jonka takia puuttui myös toinen jalkatappi. Näiden lisäksi koko pyörä oli töhritty oranssinkeltaisella maalilla, siis lähestulkoon aivan koko pyörä. Ikäänkuin sitä ei tunnistaisi...

    On tää vuoristorataa, laidasta laitaan vaihtelee kyl fiilikset. No, hyvä että se löytyi näin nopeasti, että saadaan asiat eteenpäin ja nähdään korjataanko se vai meneekö se lunastukseen.
  17. #47
    Huhhuh, apinat olivat sitten varastaneet ihan vaan känniajelujaan varten?

    Uskomatonta...

    No nyt ainakin hommat alkaa rullaamaan, seuraavaksi odottelemaan
    josko vakuutustarkastajalla löytyisi aikaa käydä katsomassa...
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  18. #48
    Lainaa (cinny @ Touko. 22 2006,12:02) kirjoitti
    Ette ikinä usko!! Poliisista soitettiin hetki sitten että sun pyörä on löytynyt! Ja siellähän se oli keskellä Käpylää, sivutuella seisoi tien varressa. Se hinattiin tekniseen tutkimukseen josko siitä vaikka saataisiin jotain irti (melko epätodennäköistä partion mukaan).

    Mutta oli se aika pahana. Virtalukko hajalla, peilit revitty irti, rekisterikilpi revitty irti, molemmille kyljille se on käyty jossain maastoajossa kaatamassa, jonka takia puuttui myös toinen jalkatappi. Näiden lisäksi koko pyörä oli töhritty oranssinkeltaisella maalilla, siis lähestulkoon aivan koko pyörä. Ikäänkuin sitä ei tunnistaisi...

    On tää vuoristorataa, laidasta laitaan vaihtelee kyl fiilikset. No, hyvä että se löytyi näin nopeasti, että saadaan asiat eteenpäin ja nähdään korjataanko se vai meneekö se lunastukseen.
    Ensiksi pahoitteluni tapahtuneesta, mutta kertoisitko silti, miten pyöräsi oli lukittu, kun se vietiin? Oliko pelkkä stongalukko vai oliko jotain muutakin viritystä? Sitä vain, että emme kukaan luottaisi vain yhteen lukitussysteemiin! (Nyt mä tietysti unohda lukita FJR:ni ja joku sika pöllii sen? )
    Minulla on Xena, sitten mopoliikkeestä ostettu ketjulukko ja toki stongalukko, jos jätän mopon yön yli kadun varteen!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  19. #49
    Lainaa (Paolo @ Touko. 22 2006,12:07) kirjoitti
    Huhhuh, apinat olivat sitten varastaneet ihan vaan känniajelujaan varten?
    Onko tollanen pärrä kuitenkin noin helppo pölliä, että joku känniporukka saa sen kaavittua, ja vielä ajoon. Luulis että noi ajonestot sun muut pysäyttäis ainakin nää amatöörit, mutta ei näköjään (en kyllä tiedä onko ko. Buelissa edes ajonestoa)
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  20. #50
    Lainaa (cinny @ Touko. 22 2006,12:02) kirjoitti
    Mutta oli se aika pahana. Virtalukko hajalla, peilit revitty irti, rekisterikilpi revitty irti, molemmille kyljille se on käyty jossain maastoajossa kaatamassa, jonka takia puuttui myös toinen jalkatappi. Näiden lisäksi koko pyörä oli töhritty oranssinkeltaisella maalilla, siis lähestulkoon aivan koko pyörä. Ikäänkuin sitä ei tunnistaisi...

    On tää vuoristorataa, laidasta laitaan vaihtelee kyl fiilikset. No, hyvä että se löytyi näin nopeasti, että saadaan asiat eteenpäin ja nähdään korjataanko se vai meneekö se lunastukseen.
    melkein itse tossa tapauksessa toivoisin et menis lunariin.
    menee varmaan meinaan pieni tovi jos toinenkin et saavat korjattua ja maalattua ym. sen pärrän *
    04 Buell xb12s

  21. #51
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Touko. 22 2006,13:47) kirjoitti
    melkein itse tossa tapauksessa toivoisin et menis lunariin.
    menee varmaan meinaan pieni tovi jos toinenkin et saavat korjattua ja maalattua ym. sen pärrän
    Aika lunaripeliltä kyllä kuulostaa, jos on molemmilla kyljillä käynyt Buelli ja vielä irto-osaa raiskattu sieltä sun täältä.

    Rungon hinta+työmäärä rungon vaihtamiseksi jo luulisi olevan uuden mopon hinnoissa. Ei kai päivää vanhaan pyörään aleta mitään maalaamista ehdottelemaan, varsinkaan Bulussa jossa se runko menee lipoissa aika herkästi kolhuille? Siihen vielä noita tappeja, sarvia, uusi sähkösarja leikellyn tilalle, virtalukko, työtunteja+työtunteja jne.jne.

    Puhumattakaan siitä että teinihörhöjen crossitreenit paikallisessa pöpelikössä eivät varmasti ole optimaalisinta sisäänajoa uudelle pyörälle.
  22. #52
    Juu otan osaa, taitaa olla tuon buellin hautajaiset edessä
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  23. #53
    No ei helvti...! Jälleen peräänkuulutetaan sitä toisen omaisuuden kunnioitusta! Näitä perkleen koko-elämän-viikkoraha-bussipummit.org-tyyppejä on ihan liikaa nykynuorissa. Kaikki tänne heti ja ilmaiseksi! Ei sillä mitään väliä, että toinen joutuu raatamaan perse hiessä omaisuutensa ja hyvinvointinsa eteen, nämä prkleet olettaa, että heille kuuluu samat luksustawarat, mutta ilmaiseksi! Ja vielä pitää turmella käyttökelvottomaksi. Selkärangattomia p*skiaisia koko sakki.

    Puuh, pitääpä vähän rauhottua tässä vielä =) Otan siis osaa, taitaa tuo yhdenlainen ennätys olla, voin vaan kuvitella fiiliksiä.

    Tässä on kyllä käynyt niin vainoharhaiseksi näiden varkauksien kans, eilen illalla koiraa käyttäessä Oulun Toppilassa joku lähti ZZR:llä ilman kypärää vähän reippaampaa, eka ajatus kyllä oli, että ei kai hitto siinä jonku pyörää viedä! On kyllä aika ihmeellistä, että joku brainiac ilman pottaa ajelee, mutta kun tuntu kiertävän toista kautta takaisin, niin kaipa se sitten oli omistaja...
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  24. #54
    Tekninen tutkinta suoritettu ja nyt pyörä hinataan seuraavaksi sitten myyjäliikkeelle jossa se käydään läpi ja tehdään korjausarvio. Kertomieni vaurioiden perusteella sieltä arveltiin että saattaa hyvinkin mennä lunastukseen, jos runko pitää vaihtaa niin siitä tulee niin paljon työtunteja että hinta kipuaa pilviin. Ja vaikka kaikki ulkoiset seikat korjattaisiinkin, kyllä mua myös huolestuttaa se moottorin kunto, varsinkin kun sillä on jossain perkeleen pellossa menty. Mut ei oo kyllä ollu varkaalla paljoa järkeä päässä, ihan idioottia toimintaa, ei voi muuta sanoa.

    Nyt vakuutusyhtiölle tekemään vahinkoilmoitusta. Ikävä sanoa, mutta melkeinpä mäkin toivon että menis lunariin, jolloin saattaisin päästä helpommalla, ja ainakin voisi olla varma että moottori ja vaihteisto ei prakaa hetkenä minä hyvänsä...
  25. #55
    Eiköhän se raukka parka ole lunarikunnossa. Ei muutakuin uutta
    katselemaan! Ja perkeleesti parempaa onnea seuraavalle kerralle!!!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  26. #56
    Ehkäpä tämä oli merkki ettei Buellia kannatakaan ostaa? Ei vaan, toivottavasti pääset pian taas baanalle uudella mopottimella. Kesään on onneks vielä reilusti jäljellä!
    Pain is just weakness leaving the body
  27. #57
    Lainaa (cinny @ Touko. 22 2006,15:50) kirjoitti
    Nyt vakuutusyhtiölle tekemään vahinkoilmoitusta. Ikävä sanoa, mutta melkeinpä mäkin toivon että menis lunariin, jolloin saattaisin päästä helpommalla, ja ainakin voisi olla varma että moottori ja vaihteisto ei prakaa hetkenä minä hyvänsä...
    Kannattaa tosiaan toivoa suoraa lunaria. Vanhaa harsiessa menee kuitenkin x-viikkoa/kuukautta että saavat osat käsiin, y-viikkoa/kuukautta että saavat pajalla työn alle ja sitten on vielä kerroin z: mikä kaikki on saanut osumaa mitä ei ole huomattu vahinkotarkastuksessa.

    Parempi sielunrauhallesi jos saat suoraan rahat kouraan ja pääset uutta mopoa katsomaan. Jos ylipositiivinen haluaa olla niin varastettu mopo kannattaa löytyä joko täydessä lunarikunnossa tai täysin ehjänä.

    Kadoksiin jääminen ja osakuprut ovat ne ikävät tilanteet, joissa tulee kohtuuttomia odotusaikoja.
  28. #58
    Ekana tuli mieleen että toivottavasti lunariin menis, vois olla nopein, kivuttomin ja varmin menettely sun kannalta. Varmasti karua nähdä uus mopo tuossa kunnossa, mutta onni onnettomuudessa että se löytyi. Toivottavasti asia selviää nopsaan ja saat uuden mopon tilalle ja pääset ajeleen!

    Ja muista, asia ois voinut huonomminkin edetä
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  29. #59
    Lainaa (Paolo @ Touko. 22 2006,16:11) kirjoitti
    Eiköhän se raukka parka ole lunarikunnossa. Ei muutakuin uutta
    katselemaan! Ja perkeleesti parempaa onnea seuraavalle kerralle!!!
    Uusissa autoissa on sellainen käytäntö, että jos ½ arvosta katoaa vahingon takia, niin vakuutusyhtiö lumastaa automaattisesti. Mopovakuutushan on oikeastaan AUTOvakuutus..... Onko jonkin mopoa lunastettu ja mihin kuntoon (ja miten) se oli mennyt?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  30.  
  31. #60
    Onnea
    <p>Bussikuski ilman D-korttia</p>
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen