Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Otsikko jo kertookin, eli mitä eroa 2005 ja 2006 malleilla on? Kertokaa ihmeessä viisaammat.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  2. #2
    ainakin 2006 mallissa takarengas on leveämpi, ja samoin tietty levenee se bobtail lokari. Lisää mustaa on myös - tankin logo on entistä tummempi, ja mustaan käsittelyyn ovat päässeet ainakin myös ilmanpuhdistajan päällinen ja öljytankki.

    Sori mulla voi asioiden "oikeat" termit olla hakusessa, olen kyseisiä vempeleitä myynyt ainoastaan ulkomailla, enkä koskaan ottanut selville mitä ne on savoksi

    *muoks* kirohäröjä



    If I have to explain, you wouldn't understand
  3. #3
    Renkaan ja vanteen lisäksi viime vuoteen verrattuna uutta on ainakin ruisku, uudelleen muotoillut kannet, kevyttoimisempi kytkin, kapeampi toisiovedon hihna(johtuen tosta leveämmästä renkaasta) ja aika tavalla muita pikkuosia. Tietysti toi rengas on näkyvin ja näyttävin muutos. Nam.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  4. #4
    Lainaa (SenioRR @ Touko. 16 2006,10:07) kirjoitti
    ja aika tavalla muita pikkuosia. Tietysti toi rengas on näkyvin ja näyttävin muutos. Nam. :)
    Mulla jäi juuri sen takarenkaan uudistuksen takia Night Train ostamatta, kun ne rei'itykset tekevät siitä hölmön näköisen IMO.

    Levennetty rengas sen sijaan on erittäin bueno. :-)

    -Saku
  5. #5
    Lisäksi kuuspykäläinen loota ja 1500 jotain kuutiota. putket voi kuulemma vaihtaa avarampiin ilman että laittaa powercommanderia jne. tiedä ja mene tuosta viimeisestä, ite ainakin laittaisin...
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  6. #6
    Lainaa (Rige @ Loka. 03 2006,17:27) kirjoitti
    Lisäksi kuuspykäläinen loota ja 1500 jotain kuutiota. putket voi kuulemma vaihtaa avarampiin ilman että laittaa powercommanderia jne. tiedä ja mene tuosta viimeisestä, ite ainakin laittaisin...
    Eikös noi muutokset tulleet -07 mallisiin Softiksiin? Nollakuutoset edelleen "pienellä" koneella ja viisvaihteisella laatikolla.



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  7.  
  8. #7
    Sorge, SenioRR on oikeassa, ne tulee vasta -07 malleihin.
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !