Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 111:sta
  1. #1
    Kyllä ne pojat osaa palvella hyvinkin

    Renkaan vaihdossa sanottiin että takapyörän laakeri on romu. Eikun BW:hen tiedustelemaan että menisikö takuuseen. Kaiken ylikiireen keskellä hätätyönä vaihtoivat saman tien laakerin - takuuseen.

    Sata pistettä ja papukaijamerkki päälle.

    Kiitos ja
  2. #2
    Mukava nähdä täällä joskus positiivistakin palautetta.
    ©
  3. #3
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 09 2006,14:54) kirjoitti
    Mukava nähdä täällä joskus positiivistakin palautetta.
    Joo, tosiaan tuntuu olevan kehut aika kiven alla, on se niin vaikeeta.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  4. #4
    Itse asiakaspalveluammatissa olen huomannut että kehut on tiukassa. Sen tietää, että jos kehuttaan niin sitten kehutaan todella vilpittömästi ja aiheeesta.
    Toisaalta jos ajattelen itseäni kuluttajana, olen aika vaihteleva, saattaa sen hetkinen mielentila vaikuttaa palautteeseem oli se sitten +/-. Joskus tulee muistutettua tiskin toisella puolella olevaa näistä elämän tosiasioista.
    Ja niinkuin tässäkin ketjussa käy ilmi, on palvelu paljon muutakin kuin se henkilö jonka kanssa face to face asioit.
    Hienoa että BW on hoitanut hommat hyvin, olihan se aikakin!

    (taisi saada "hiukan" huonommat pointsit huoltotestissä!!!)
    Honda CBR 1000RR Fireblade `14
  5. #5
    Itse olen asioinut siellä useita vuosia ja saanut aina hyvää palvelua. Paljon se on ehkä omastakin asenteesta kiinni.

    Kai joinakin kertoina olisi myyjillä ollut parannettavaa mutta ei kai kukaan tosissaan oleta jokaisen myyjänkään yltävän jokaisena päivänä ja jokaiselle asiakkaalle parhaaseen mahdolliseen suoritukseen.

    Mutta tunnustusta annan siitä että kyllä nykyään BW Vantaassa asiat hoituvat hienosti, asioiden hoidon taso on noussut joka osastolla ja palveluun on selvästi panostettu.

    Ja varustepuolen valikoimat on kyllä kohdallaan.
  6. #6
    Täytyy antaa todella hyvää palautetta tälle liikkeelle.
    Ollaan tehty jo parit pyöräkaupat ja joka kerta on palvelu ollut hyvää.
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
  7. #7
    Itse olen saanut kyseisestä liikkeestä erinomaista palvelua...
    Kaikki tekniset ropleemat on hoidettu kiitettävän ripeästi ja huolella... Herra Manner jopa etsi minulle uuden pyörän, kun tuskailin nykyisen pyöräni suorituskyvyn kanssa tai siis siitä maksettavien "verojen" kanssa
    Elikkä kyseisestä liikkeestä taas olen ostanut uuden pyörän... eikä tehot päätä huimaa (40KW) *
    Pitäis suorituskyky "verotus" pysyä paremmin kurissa
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
  8. #8
    Mä taasen haluan kehaista Lauttasaaren BW:n meininkiä ja varsinkin Mr. Lindholmia. Palvelu on pelannut aivan saatanan hienosti. Huollot ym. saatu sovittua hyvin, hinnat sovitellaan kohillensa jne. Rouvalle kun haettiin Erkki, niin se taisi olla meillä kolme päivää tuossa kokeilussa, ennen kuin yhtään paperia alettiin täyttelemään ja rahoja lennättelemään.
    Kaipa sieltä huonoakin palvelua saa, jos osaa oikein pyytää. Se on niiiin paljon siitä omasta asenteesta kiinni. Pitäis aina muistaa, että ne myyjätkin on , usko tai älä, ihmisiä. Niitäkin vituttaa maanantaiaamuisin ja niitäkään ei aina jaksa ihan kauheesti kiinnostaa työhommat perjantai-iltapäivänä kolmen jälkeen, vaikka tietenkin just se SUN hätäs on sillä hetkellä maailman tärkein juttu.
    Kawasaki VN900 Classic -06
    Kawasaki ER-5 -97
    -o.k-

    - Ad augusta per angusta -
    - Penis Minores -
  9. #9
    Jep, ruusuja myös multa.
    Tilasin kerran BW:ltä Hondaan astinlaudan säätönupin.
    Toimitus kesti 3,5 kk
  10. #10
    (poistettu tili)
    Onhan se hassu kauppa Vantaalla. Oltiin juniorin kanssa tänään, mun tarkoitus oli koeajaa iso Zetori, juniori meinas koeajaa Bladen.

    Siinähän ne pihalla olikin pyörät. Mutta kaupassa ei ole ketään, ei asiakkaita, ei myyjiä. Tai yks myyjä oli aluksi tupakalla kännykkä korvassa mutta sekin hävis jonnekin. Paikka oli kuin ydinpommin jäljiltä. No mekin käytiin välillä röökillä, ja sitte takas sisään. Ei ketään missään. Eikun kotiin sitte.

    Ja sitä paitsi ZZR1400 on todella ruma, eikä Bläkkärin vaihdossa ole mitään mieltä ja vielä....

    Lauttasaaressa on ollu aika aktiivista myyntiä, sinne pisteet. Mutta Vantaa, voi voi. Kun ei ollut eka kerta että näin kävi.

    Eipä sinänsä harmita, ton kaupan voi kiertää kaukaa, onhan kauppiaita.
  11. #11
    Lainaa (R2-D2 @ Syys. 06 2006,22:16) kirjoitti
    Onhan se hassu kauppa Vantaalla. Oltiin juniorin kanssa tänään, mun tarkoitus oli koeajaa iso Zetori, juniori meinas koeajaa Bladen.

    Siinähän ne pihalla olikin pyörät. Mutta kaupassa ei ole ketään, ei asiakkaita, ei myyjiä. Tai yks myyjä oli aluksi tupakalla kännykkä korvassa mutta sekin hävis jonnekin. Paikka oli kuin ydinpommin jäljiltä. No mekin käytiin välillä röökillä, ja sitte takas sisään. Ei ketään missään. Eikun kotiin sitte.

    Ja sitä paitsi ZZR1400 on todella ruma, eikä Bläkkärin vaihdossa ole mitään mieltä ja vielä....

    Lauttasaaressa on ollu aika aktiivista myyntiä, sinne pisteet. Mutta Vantaa, voi voi. Kun ei ollut eka kerta että näin kävi.

    Eipä sinänsä harmita, ton kaupan voi kiertää kaukaa, onhan kauppiaita.
    Oisitte huutaneet että täällä on 2 potenttiaalista ostajaa ja halutaa pyörät koeajoon Itseänikin vituttaa jos ei palvelua tule mutta sitä voi myös pyytää/huutaa vaikka sieltä BW:n ovelta jo. Itse istuskelin eilen sen ison zetorin päällä melkein 5 minuuttia eikä myyjää tullut paikalle. En kyllä ollut sitä ostamassakaan joten so not. Halusin vaan tuntea kerrankin voiman jalkojeni välissä
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  12. #12
    onkohan mulla sattunu vaan huono säkä ku aina jotain menny persiilleen ku BW:ssä ollu pyörä huollossa... kerran meni pyörän korjaamiseen 3 kuukautta, eikä se nyt niin isosti ollu mällätty. toisen puolen katteet piti vaihtaa ja mittarin ympärillä oleva metalli kehikko oli totaali solmussa.
  13. #13
    Lainaa (Ron Jeremy @ Syys. 06 2006,22:44) kirjoitti
    sitä voi myös pyytää/huutaa vaikka sieltä BW:n ovelta jo.
    Miksi suotta vaivautua? Sellaisiakin kauppoja on missä asiakkaan ei tarvitse nöyristellä myyjän edessä voidakseen ostaa jotakin.
  14. #14
    Lainaa (Jani[Smith kirjoitti
    @ Syys. 06 2006,22:54)]onkohan mulla sattunu vaan huono säkä ku aina jotain menny persiilleen ku BW:ssä ollu pyörä huollossa... kerran meni pyörän korjaamiseen 3 kuukautta, eikä se nyt niin isosti ollu mällätty. toisen puolen katteet piti vaihtaa ja mittarin ympärillä oleva metalli kehikko oli totaali solmussa.
    Ei tarvii ees arvata miks. Varaosien toimitusajat.

    Amerikkalaiseen on tullut muutama kosmeettinen osa kohta 3kk.

    Jos sulla on vuosimallin nönnönnöö pelin toinen puoli paskana niin todennäköisesti osat on jossain japoniassa (jos on Japonialainen pyörä) ja ne ei todellakaan tule tänne millään DHL-Overnight lentorahdilla.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  15. #15
    Lainaa (Wasserschwein @ Syys. 06 2006,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Ron Jeremy @ Syys. 06 2006,22:44) kirjoitti
    sitä voi myös pyytää/huutaa vaikka sieltä BW:n ovelta jo.
    Miksi suotta vaivautua? Sellaisiakin kauppoja on missä asiakkaan ei tarvitse nöyristellä myyjän edessä voidakseen ostaa jotakin.
    Viime kesänä ostin bw:stä mopottimen ja palvelu pelasi tosi hienosti ja loppujen lopuksi ovesta käveli onnellinen uuden mopottimen omistaja. Epästabiilina persoonana ja kaikkeen nopeasti kyllästyvänä kävelin samasta ovesta sisään alkuviikosta (12.2.2007) katselemaan ylivuotisia xx:ää ja muita mielenkiintoisia tarjokkaita, mutta kas kummaa yksikään perse ei noussut kopperoissa penkistä eikä kukaan muutenkaan tullut edes kyselee millä asialla siellä hiippailen, joten ei muuta kuin ovesta ulos ja nyt sitten kauniaisten FN on sitten 15000 euroo varakkaampi firma.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  16. #16
    Lainaa (JJJ @ Helmi. 14 2007,18:57) kirjoitti
    Lainaa (Wasserschwein @ Syys. 06 2006,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Ron Jeremy @ Syys. 06 2006,22:44) kirjoitti
    sitä voi myös pyytää/huutaa vaikka sieltä BW:n ovelta jo.
    Miksi suotta vaivautua? Sellaisiakin kauppoja on missä asiakkaan ei tarvitse nöyristellä myyjän edessä voidakseen ostaa jotakin.
    Viime kesänä ostin bw:stä mopottimen ja palvelu pelasi tosi hienosti ja loppujen lopuksi ovesta käveli onnellinen uuden mopottimen omistaja. Epästabiilina persoonana ja kaikkeen nopeasti kyllästyvänä kävelin samasta ovesta sisään alkuviikosta (12.2.2007) katselemaan ylivuotisia xx:ää ja muita mielenkiintoisia tarjokkaita, mutta kas kummaa yksikään perse ei noussut kopperoissa penkistä eikä kukaan muutenkaan tullut edes kyselee millä asialla siellä hiippailen, joten ei muuta kuin ovesta ulos ja nyt sitten kauniaisten FN on sitten 15000 euroo varakkaampi firma.
    Odottelitko yli 2min ?
    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  17. #17
    Ei tullut kelloa katseltua, mutta jos suurin piirtein jokaisen pyörän tutkin, niin eiköhän siinä aika paljon pidempään mennyt.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  18. #18
    Ehkä BW:ssä ei ole viittomakieltä osaavia myyjiä töissä jos kerta asiakas ei pysty puhumaan...
  19. #19
    Lainaa (Gari @ Helmi. 16 2007,08:12) kirjoitti
    Ehkä BW:ssä ei ole viittomakieltä osaavia myyjiä töissä jos kerta asiakas ei pysty puhumaan...
    Ehkä tässä onkin se pointti. Jokaisella on oma mielikuvansa liikkeistä , ja jos tässäkin tapauksessa ei olisi ollut positiivista kokemusta viime kesältä niin aika surkeaksi olisi jäänyt. Ensivaikutelmahan on kaupantekotilanteissa yksi tärkeimmistä asioista (ainakin näin minua on aikoinaan opetettu), ja ei se ainakaan minun mielestäni ole liikaa vaadittu kahvia juovilta myyjiltä, että kysäisevät "Voinko olla avuksi" tms. Mopottimien puolelta minulla ei ole kokemuksia kuin viime kesältä ja sitä ennen 17 vuoden takaa, mutta autokauppaa olen kyllä tehnyt usein, ja en usko, että niissä nyt hirveästi toimintatavoissa eroja olisi. Korjatkaa jos olen väärässä Kuuluuhan se myyjienkin ammattitaitoon erottaa renkaan potkijat ja tosiasiakkaat, mutta kaipa se minun kohdallani ei sitten ole niin helppoa ja olen se minäkin käynyt aina joskus katsomassa ihan uteliaisuudesta mitä hallista löytyy. Enkä varmasti ole ainut jolla on erilainen mielipide jonkun tietyn mp-liikkeen palvelualttiudesta.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  20. #20
    BW-vantaan Mantereelle ja Purolle ruusut! Kommunikointi sekä sovittu aikataulu pitivät todella hyvin, tästä kiitos
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  21. #21
    Hyvin palveltiin. Harvinainenkin osa sattui olemaan hyllyssä ja asiallinen kaveri siinä myyjänä. Muutenkin sellainen hyvä ja asiallinen ilmapiiri jäi mieleen.

  22. #22
    Kävin renkaan vaihdossa pikahuollossa.
    Palvelu oli hyvää ja vielä huuhtasi koko pyörän vaihdon jälkeen
    Kiitos ja kumarrus Vantaan BW:lle.
    Honda Hornet 600 -> Kawasaki Z750 -05 -> Kawasaki Z750 -08 -> Honda CB1000R -09 -> Aprilia Dorsoduro 1200
  23. #23
    Kävin BW:ssä ja tosta allekirjoituksen tyyppisestä tossa alhaalla voi päätellä miten kävi. Pitihän se pyörä vaihtaa, kun kaikki meni niinkuin olin ajatellut. Hoitivat homman vielä ammattitaidolla ja tyylikkäästi. Hieno homma, hyvä palvelu!
    FZ1-N -06, motoilua 10 500 km ja sekin olis myynnissä, kysy!

    FZ6-N -04, motoilua 9050 km
  24. #24
    Oma pyörä meni viimekesänä vastapuolen vak.yhtiön toimesta bw:lle korjaukseen.. korjaus ihan ok (tosin 1,5kk väännettiin korjauksesta vak.yhtiön kanssa ja toiset 1,5kk meni kunnes bw sai korjauksen tehtyä).

    Hieman hämmästytti bw:ssä se että eivät kyenneet hommaamaan pyörään apehanger-tankoa mistään vaan vakuutustarkastaja otti minuun yhteyttä sen hankkimiseksi. Ko. tangot eivät kuulema kuulu valikoimiin ja sellaisen saaminen tuotti ilmeisesti huollolle ylivoimaisia vaikeuksia..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  25. #25
    Kiitos Hyttisen Markolle hyvin sujuneista pyöräkaupoista 24.05.2007. Vanha meni vaihdossa, väliraha saatiin sorvattua yhteisymmärryksessä kohdalleen. Palvelu oli ystävällistä, pyörä luovutettiin sovittuna aikana ja homma meni muutenkin kitkattomasti. T. Onnellinen Banditin omistaja.
    CBR1100XX ´99
  26. #26
    Samoin multa plussat BW:lle. Kävin tänään ihmettelemässä uutta bleidiä, eikä tarvinnut kauaa pyöriä pyörän ympärillä (noin 5 minuuttia, kun ei ollut yhtään myyjää näkösällä). Tämän jälkeen myyjä Marko H. kysyi voiko olla avuksi, no totta mooses

    Kävin heittämässä tunnin lenkin, jonka jälkeen vakuutuin aika pitkälti että käyn sen bleidin sieltä hakemassa kotia. Tiedän minne menen kunhan saan parit eurot vielä tässä kerättyä!

    +++++++++++++++
  27. #27
    Nyt tulee isot plussat bw:n toiminnasta, toivotaan etten kehu liian aikaisin(pyörä viel huollossa)...

    Lukoissa oli pientä ongelmaa, söi avainta ym. Viimeisintä huoltoa lukuunottamatta huollot tehty merkkiliikkeessä aivan eri paikkakunnalla. No bw:n poika pisti takuuhakemusta menemään vaikka takuuaikani oli ollut jo jonkin aikaa ummessa, kuukausia kuitenkin.

    No nyt sain sitten uudet lukot takuuseen, kyllä tuntuu hyvältä

    EDIT:
    Ei ikinä pitäs kehua ennakkoon liikaa. Edellä tarinoitu pitää paikkaansa, mutta ei toi lukkohomma miellyttäny. No pomppaan pyörän päälle niin kaasukahvan tankopaino lähes irti, no sitä ruuvailin siinä kiinni. No eikun ajoa ni heti ekassa risteyksessä pieni "wtf" tunne, kun etujarru painuu pohjaan ja jarruttaa ku joku mopon jarru, no tiesin tilanteen ni tien reunaan pumppailee ja tuntuma palasi pikkuhiljaa. Sitten matka jatkuu niin huomaan "ilokseni" että kaasukahvaan tungettu ihan älytön välys ja kytkinkahvassa käytännössä nollavälys niin jälkimmäistä sit säätelen ajossa about hyväksi, kaasua sitten kotopuolessa.

    No nyt toimii iihan hyvin



  28. #28
    Bläkkäri kävi Vantaalla 24000 km-huollossa ja renkaiden vaihdossa. Kiitos hyvin tehdystä työstä, asiallisesta palvelusta, sekä seikkaperäisestä huoltokohteiden selvittämisestä. Lisäksi pyörä oli pesty ilman eri pyyntöä huollon jälkeen tosi puhtaaksi. KIITOS.
  29. #29
    Kyllä BW-Vantaalla MH on kiitoksen velkaa täytyy sanoa Loistavaa palvelua ainakin minä olen häneltä saanut.
    Minusta tulikin isona bussikuski..
  30.  
  31. #30
    Tuli kutsu kotiin... siis korjauskutsu oman pyörän potentiaalisesta ongelmasta. Niin paljon kun vihaankin pyörän viemistä huoltoukkojen käsiin, niin nyt on pieni pakko. Ikävä vaan, että BW Vantaan heppu ei ensinnäkään tiennyt eikä löytänyt aikaa, että kauanko toimenpiteessä menee (kutsussa luki 1 tunti, vaikka käytännössä tankki irroitetaan ja lisätään pari pehmustetta = max. 20 min homma + sisään ja ulosajot) ja että seuraava aika oli 6. elokuuta . Kaikenlisäksi ei luvattu, että pyörä otettaisiin heti työn alle (vaikka toisin sen klo 8 aamulla) vaan tyyliin "soitetaan sitten kun on valmista". Jos vaivautuu jonkun pikkuhomman takia paikanpäälle, niin vois ainakin huolehtia homman etenemisestä heti aamusta, eikä siten, että kotiintullessa käy soitto, että pyörä on noudettavissa.

    Täytyy varmaan varata aika jostain muualta...
    - "No! It's not a Harley" -
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen