Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 60:een 60:sta
  1. #31
    "Harmaa Hyeena" on palautunut huollosta ja jännitteensäädin toimii, mutta sitä pitää tarkkailla, sillä sen liitin oli päässyt sulamaan tunnistamattomaksi möntiksi.
    Joten yritän tulla paikalle, ellei savua ole ilmassa.
    ©
  2. #32
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Yammutar, älä turhaan ota paitaa mukaan, en pääse tulemaan tänään. Kuuden aikaan oon jo Tampereella Sauna Open Airissa, tälläkertaa vei Iggy Pop voiton orgista *
    Katotaan ens viikolla jos en oo jo lähtenyt kurvailemaan kohti ProvinssiRockia.
    -nomen est omen-
  3. #33
    Lainaa kirjoitti
    Yammutar, älä turhaan ota paitaa mukaan, en pääse tulemaan tänään. Kuuden aikaan oon jo Tampereella Sauna Open Airissa, tälläkertaa vei Iggy Pop voiton orgista
    Katotaan ens viikolla jos en oo jo lähtenyt kurvailemaan kohti ProvinssiRockia
    Ok, jatkan lainaamista
    Yammutar
  4. #34
    Lainaa (Kriisi @ Kesä. 08 2006,11:16) kirjoitti
    Yammutar, älä turhaan ota paitaa mukaan, en pääse tulemaan tänään. Kuuden aikaan oon jo Tampereella Sauna Open Airissa, tälläkertaa vei Iggy Pop voiton orgista *
    Katotaan ens viikolla jos en oo jo lähtenyt kurvailemaan kohti ProvinssiRockia.
    Jaajaa, mä tuun vasta lauantaina saunomaan Waspin ja Twisted sisterin tahdissa.

    Saas nähdä millaisessa vireessä Dee Snider on tänä päivänä...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #35
    kaippa sitä täytys ensimmäistä kertaa tälläseen miittinkiin ilmestyä...kaverin kera *
    04 Buell xb12s

  6. #36
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hmmh, pitäisköhän sitä lähteä... Reitti on kiva ja seurakin jees, mutta ahdistaa vaan hieman se ahtaus siel suvirannassa.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #37
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 08 2006,14:27) kirjoitti
    ahdistaa vaan hieman se ahtaus siel suvirannassa.
    On siitä ennenkin selvitty ja se on vaan pieni osa tätä iltaa, lähde vaan mukaan.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #38
    Yritän keritä mukaan. Oliskin ensimmäinen .ORG ajelu
    Only way to feel the noise, is when it's good and loud.
    Z750
  9. #39
    Olikos .org suvirannassa ? Yritin tiirailla tuttavuuden tekemisen merkeissä, mutten oikein osannut löytää - jollei se sitten ollut se sukisukipainotteinen joukkio joka tuli kun pk seudun busanistit oli juuri lähdössä...
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

    http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
  10. #40
    Oltiinhan me siellä, tultiin tosin paikalle vasta joku vartin yli kahdeksan jolloin jo menot jo hiukan rauhoittumaan päin. Meitä taisi olla sellainen 27 pyörän letka joka parkkeerasi siihen kahvilan kulmalle ja näytti siinä nurmikolla olevan muutama busa nätissä rivissä, liekö juuri teitä busanisteja?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  11. #41
    Taas oli mukava reissu

    Eksoottisia kokemuksia... mm. se 20 vuotta sitten käytöstä poistettu puucee siinä matkan varrella. Kiva selitellä kotona miksi hanuri on täynnä tikkuja...

    Nyt osaan varautua ensi reissua varten, ja lisään penkin alle -renkaan paikkausaineen ja jakopääntiivisteiden viereen -paskapaperia rullan

    Myös uskomattoman hyvää tuuria oli sinivuokkosten suhteen pariin otteeseen

    kiitoksia kaikille mukavasta seurasta.
    Yammutar
  12. #42
    Erittäin hyvät ajot! Letka taisi olla koko reissun nätisti kasassa?

    Kiitoksia jälleen kerran

    Ne pari pätkää sillä "hiekotetulla" tiellä eivät vaan oikein olleet sieltä parhaasta päästä, mutta kun karttoihin ei niitä hiekkakasoja taideta merkitä...
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
  13. #43
    Olipas taasen mukavaa, kiitokset "tutkaharavalle" ja osallistuneille. Löydettiimpä paljon hiekkaa tieltä tälläkertaa, jopa viimeinen bodomin -pätkä oli hiekoitettu, joku on ymmärtänyt ihan väärin, ei se kesällä pitoa paranna...

    -o-
    - Kun en ota niin ajan -
  14. #44
    Prkl kun ei tullu eilen vettä,niin jouduin jäämään pois.Tällä viikolla illat ovat menneet kattoremontin parissa,mut jospa ensviikolla jo pääsis taas mukaan.Kivahan se oli eilen illalla väsyneenä könytä katolta alas ja kuunnella et oli hyvä reissu.Fidu et "joku" jakso hehkuttaa et oli hyvä reissu.
  15. #45
    Kiitoksia mukana olleille ja niille motoristeille, jotka ystävällisesti vilkuttivat, että jotain matkantekoa haittaavaa on edessäpäin. Vedettiin sitten mummovauhdilla se osuus ja olihan siellä pusikossa kaksi jäätelökauppiaaksi naamioitunutta moottoripyöräilijää väijymässä kuittivihon kanssa. Loistavia iskunvaimentajan testauspätkiäkin matkalle osui, hyvin toimii uudet öljyt keulassa. Eikä pyöräkään syttynyt palamaan ainakaan tällä reissulla, joten jännitteensäädinkin toimii toistaiseksi.

    Suviranta oli jo hiljentymään päin, kun orgin urhot ja pari rinsessaakin saapuivat juhlallisesti paikalle "Harmaan Hyeenan" saattelemana. Paluumatka oli vähän turhankin suoraa, mutta kipastiin sitten vielä viimeiset mutkat vetämässä hiekkasladissa Bodomin ympäri auringon jo painuessa mailleen. Kummasti se hiekka hiljentää menohaluja.

    Pitää seuraavalla kerralla kokeilla "toisin päin", eli ensin suoraan Suvirantaan ja sitten paluumatka mutkitellen. Ilmeisesti letkakin pysyi hyvin kasassa, lukuunottamatta niitä jotka luikahtivat milloin millekin asialle. Kannattaa muuten tankata ennen lähtöä. Ja pysähdyksien kohdalla kannattaa tulla sanomaan, jos on tarvetta tankkauksille, niin yritetään etsiä tankkauspaikka. Sori tytöt, ettei pissatauko ollut huoltoasemalla, mutta näköjään etsivä löytää käyttämättömän (siis 20 vuoteen käyttämättömän) puuceen seurojentalon takamaastosta.

    Mukava reissu. Ensi viikolle ei olekaan vielä mitään merkintää... katsotaan, josko sinne joku paikka ilmaantuisi.

    Harmaa Hyeena ja sen vaatimaton ohjastaja



    ©
  16. #46
    Mahtava reissu oli! Kiitokset kaikille osallistuneille ja Petri12r:lle taas kerran letkan vedosta.

    Itse joutui ton viimesen bodomin keikan jättää väliin kun en olisi sieltä peililinssin takaa kuitenkaan nähnyt niitä hiekanmurusia...

    Tässä muutama kuva: eka, toka, kolmas
    Yamaha R1 2004
    Proud member of MC 53
  17. #47
    jees,hubaa oli * mainio ja kaunis paikka tuo suviranta,siellä ei ole tullut aikasemmin käytyä.
    vieläkin humajaakumajaa mielessä erään sv:n murina,oli ne vaan mahtavat saundit *
    04 Buell xb12s

  18. #48
    teillä kaikilla on niin uudet ja kiiltävät mopot,ettei uskalla enää edes yrittää tulla mukaan ajeluihin.tehän nauratte mun vanhanpaskanäffän ähtäriin asti
    ja se vanhapaska on vieläkin siellä huolto ukolla
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  19. #49
    Lainaa (Salmon @ Kesä. 09 2006,10:52) kirjoitti
    teillä kaikilla on niin uudet ja kiiltävät mopot,ettei uskalla enää edes yrittää tulla mukaan ajeluihin.tehän nauratte mun vanhanpaskanäffän ähtäriin asti
    ja se vanhapaska on vieläkin siellä huolto ukolla
    Mun mopo ei ainakaan kiiltäny, tai no kai se paskakin kiiltää jos sopivasti aurinko sattuu
    Yamaha R1 2004
    Proud member of MC 53
  20. #50
    Lainaa (Salmon @ Kesä. 09 2006,10:52) kirjoitti
    teillä kaikilla on niin uudet ja kiiltävät mopot,ettei uskalla enää edes yrittää tulla mukaan ajeluihin.tehän nauratte mun vanhanpaskanäffän ähtäriin asti
    ja se vanhapaska on vieläkin siellä huolto ukolla
    vaikka jonkin verran mun mopo kiiltäiskin,niin vikaa siinäkin...uusimman "diagnoosin" mukaan pätkiminen kakkosvaihteella johtuis lootasta...eli talvella osiks..jos niin pitkään edes toimii *



    04 Buell xb12s

  21. #51
    Lainaa (Salmon @ Kesä. 09 2006,10:52) kirjoitti
    teillä kaikilla on niin uudet ja kiiltävät mopot,ettei uskalla enää edes yrittää tulla mukaan ajeluihin.tehän nauratte mun vanhanpaskanäffän ähtäriin asti
    ja se vanhapaska on vieläkin siellä huolto ukolla
    paskan marjat, yltäpäältä siitepölyssä koko 8vuotias mopo...

    Käytän liikenevän vapaa-ajan mieluummin mopon ajamiseen kuin sen pesemiseen.

    noeívaan, pitäs sitä vähän kiillotellakin välillä.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  22. #52
    Eka kerta ja olis pitäny lukee sitä MC Bajahillin ohjetta, sielläkin lukee "tankkaa ennen matkaan lähtöä" Samaten ryhmässä ajo oli ihan mielenkiintoista, oli hieman erilaista ajaa muodostelmassa kun on tottunut ajelemaan koko kaistan leveydeltä.

    Vaikka poistuinkin joukosta Riihimäen kohdalla niin ajelin sitten motaria pitkin perille ja katselin kun .ORG letka saapui puolta tuntia myöhemmin Oli itellä sen verran kiire että lähdin siitä jo sitten kotiin kun kahvitkin olin ehtiny juomaan.

    Seuraavalla kerralla viisaampana!
    Only way to feel the noise, is when it's good and loud.
    Z750
  23. #53
    Mukava oli taas pitkästä aikaa harrastaa muodostelma-ajoa. Itselläni oli meno vähän haparoivaa, kun otin pyörän vasta viikko sitten liikenteeseen ja kilometrejä oli kertynyt sen verran vähän että ne tämän reissun seurauksena kolminkertaistuivat. Onneksi ei menty parasta .Org-vauhtia joten letka pysyi melko hyvin kasassa.

    Perillä oltiin tosiaankin turhan myöhään ja muutama pätkä oli hieman heikossa kunnossa, mutta kokonaisuutena hyvä reissu. Tällaisia lisää
  24. #54
    Kouluttaja PKP:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2005
    Tuusula
    MotOrg ry jäsen
    Jep jep, mukavaa oli. Kiitokset vetäjälle ja kahvilan juttuseuralle. Täytyy yrittää jatkossakin mukaan ajeluille.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
  25. #55
    Lainaa kirjoitti
    Sori tytöt, ettei pissatauko ollut huoltoasemalla
    Saat anteeksi, tämän kerran
    Yammutar
  26. #56
    Lainaa (dago @ Kesä. 06 2006,22:19) kirjoitti
    Pääsempäs sit tänne uudella SV1000:lla
    hyvä kopoti sulla mut osta seuraavalla kerralla pakarit mukaan... ton hävittäjän kyl kuulee oikein mainiosti...
  27. #57
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (YAMMUTAR @ Kesä. 08 2006,16:43) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Sori tytöt, ettei pissatauko ollut huoltoasemalla
    Saat anteeksi, tämän kerran
    Ja veskipaperii oli kyllä varoiks tulomatkalle... mut eipä onneks tarvetta tullu käyttää
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  28. #58
    Itse jäin pois ihan lopussa, siinä Lahnuksen Shellillä.
    Mun mielestä hiekkaa oli ihan tarpeeksi Suvirannan jälkeen(oisko ollut siinä Lopen tienoilla?), tiedä kuinka paljon sitä onkaan ollu Bodomilla...
    Kärkiryhmä meni vauhdikkaammin. Itseä arvellutti juuri se hiekka, jota oli parissa kohtaa ihan reilusti. Pari kertaa oli ihan hyvät hiekkapölyt ilmassa...
    Kuten jo tuossa jo tuli ilmi, niin porukka pysyi hyvin kasassa(mitä nyt itse hieman jäin noilla hiekkaisemmilla osuuksilla). Ei tainnut montaa olla mukana pelkästään farkuilla liikenteessä mun lisäkseni??
    Mukava reissu! Kiitoksia kaikille mukanaolleille!
    P.S. Sähköviat eivät sitten todistetusti tartu Ducatista Triumppiin... Tai sitten Ducati ei ollut kipeänä...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  29. #59
    Mukava reissu oli taas *

    Tuolta löytyis taas pari hassua kuvaa * PK-meeting KUVAT
    Ducati SS900, * nää Ducatit on kuulema härskei.
  30.  
  31. #60
    Hemmetin mukava reissu(puolikas) kaikkine pikku hätineen ja olihan viel puskajussitki paikalla
    Kiitos kaikille...vaik pitiki hätähätää lähtee kaffeelta pois
    Pianhan on taas torstai
    Alla vanha ja leppoisa R1
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12