Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Ei mulla oo tarkoitus sen pitemmälle Puolaan ajaa, kuin vaan Suvalkiin, joka on kolmisenkymmentä kilsaa rajalta. Ja sitten takaisinpäin.
  2. #2
    Suwalki onkin jo ihan jännä mesta. Sinne vaan kävelykadulle ja katukuppiloihin. Siinä näkee jo hyvin yhden sortin Puolaa
    ... jotain piti muistaa
  3. #3
    Jos aikoo vain pistäytyä Puolassa, niin kannattaa kuitenkin mennä Augustowiin asti. On aivan erilainen paikka kuin Suwalki, joka on enempi kaupunki ja taas Augustow on huomattavasti pienempi ja viihtyisämpi. On enemmän 'kylän' tuntuinen. Siellä on leirintäaluekin ja sen vieressä hotelli. Ja jos on aikaa ja haluaa vaihtelua paluumatkaan, niin sieltä on hyväpintainen tie koilliseen päin luonnonpuistoalueen halki Sejnyn kautta Lazdijan raja-asemalle, josta pääsee joko suoraan Vilnaan tai Marijampole/Kaunasin suuntaan. Ja jos valitsee Vilnan suunnan, ei kannata missata Druskininkaita, kun on jo siellä asti. Sen pohjois-puolella löytyy paikka nimeltä Gruto Parkas, jossa on Baltian maista kerättyjä Leninin ja sen kamujen patsaita, ennen niiden tuhoamista. Ihan vierailun arvoinen paikka.
  4. #4
    Itse olen ollut monta kertaa majoittuneena Abroon.
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  5. #5
    Puolasta tuli mieleen että kannatta välttää
    rajanylitystä Cottbus-Wroclaw (E36).
    Oli ainakin viime kesänä pahasti baana kesken,noin
    80 kilsaa seiskytä luvun betonilaatta tietä.
    White punks on dope!!
  6. #6
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Huhti. 23 2006,20:36) kirjoitti
    Itse olen ollut monta kertaa majoittuneena Abroon.
    Hyvännäköinen paikka. Taidetaan yöpyä kesällä tuolla emännyksen kanssa yksi yö.
    Moto Guzzi Norge

    "Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
    -Tove Jansson
  7.  
  8. #7
    Tultiin juuri kahden viikon euroopan reissulta, jossa mentiin Via Balticaa pitkin Puolaan ja Saksaan. Puola ei ollut niin paha paikka ajaa kuin oli etukäteen lukenut, kuullut. Augustow näytti tod hienolta paikalta, se ajettiin vain läpi. Poznanissa oltiin yötä, se oli mahtava kaupunki, tod positiivinen yllätys, kannattaa käydä. Varsinkin vanha kaupunki oli hieno, ja aivan täynnä terasseja ja ihmisiä.
    Tutkia näkyi ainoastaan kaupunkien sisään ja ulosmeno paikoissa.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *