Sivu: 3 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 757:sta
  1. #61
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 25 2006,14:58) kirjoitti
    Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    Varo ettei mene liian tarkaksi nämä kuvat.
    Seriffit sakottaa pian jo näidenkin perusteella...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  2. #62
    jhayrin1, Höh, enhän mie nyt sentään osaa niin hyvin piirtää. Ajattelin kyllä etsiä lehdestä hyvän kuvan ja piirtää sen, ihan vaan nautiskellakseni muodoista kynän terällä. Tulen järkyttämään teitä sitten sillä, jos vain saan aikaiseksi.

    Mutta kynnelle kykenevät, käykäähän lauantain aamupäivällä vapun kunniaksi papinkadulla ajelemassa, silleesti kohtuuhiljaa, että minä kerkeän näkemään sieltä kassan takaa asiakkaille nöyristellessäni. Ohi vilahtavat on epäreiluja
    Nähdään sitten Jokiasemalla illemmalla, jos vaan kenelle sopii?

    Pyöriä tulisin katsomaan sinne, korostaisin tätä pointtia mielelläni sopivin väliajoin. Niitä pyöriä
    ~Jenni Elina
  3. #63
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 25 2006,14:58) kirjoitti
    Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    taiteilijaluonne ilmeisesti
    oiskohan jojensuu hyvä suunta korkata ajokausi (aamusta peliä hakemaan) , enpä ole siellä käynyt pitkiin aikoihin
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  4. #64
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 25 2006,18:30) kirjoitti
    FJ20, Pieni kioski kaupan vieressä. Toki kaikki Herraa pelkäävät tietävät kirkon Joensuussa. Kirkosta mennään Ilosaarirokkialuetta kohden - poispäin keskustasta - kun vasemmalla näkyy eräällä kirjaimella varustettu kioski(en mainosta) ja kauppa. Siinä huitoo Jenni kolmesti viikkoon, ja mielellään seuraa kauniita moottoripyöriä silmillään, huokaisee. Kun jatketaan matkaa vielä hiukan eteenpäin, tulee isompi risteys. Tästä risteyksestä vasempaan(siinä on mettää vasemmalla puolella) ja jatketaan suoraan, olemme Jokiasemalla. Siellä on kahvia ja herkullisia leivoksia, bisseä ja sidukkaa, eri viinejä, hyvää ruokaakin joskus. Ainakin Jokiasemalla suosittelen käymään, mutta minä toivon näkeväni näitä pyöriä, joten minulle kyllä riittää kun kuljette siitä ohi hitaasti ja morjestatte * jos pelkäätte minun tarkoitusperiäni. Ihan ihmisenä tässä saman intohimon omaavana ollaan.

    Tässä hyvä karttahaku jos haluatte vilkaista Joensuuta:
    http://www.uula.fi/suomeksi/kartta.html
    Vielä kerran.
    Muistaakseni Joensuun keskusta-alueella on kaksi kirkkoa, toinen Ev.lut ja toinen Ortodoksi. Ovat Kirkkokadun tms päissä.
    Ev.lut kirkosta on kohtalainen matka Ilosaarelle, mutta totta kai joen vartta pitkin sinne löytää. Siis onko tämä suunnistus ymmärretty oikein vai tarttisko sekstantilla ottaa tähdistä suuntaa.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  5. #65
    Tämä toinen kirkko on pieni ja enemmänkin kerrostalojen väliin ahdettu, kun taasen papinkadun kirkko on suuri, korkeuksia hipova ja omaa takanaan suuren viheriön ja joen. Rantakatua kulkien pääsee suoraan papinkadulle. Valtaväestön kirkko on etelämpänä, pieni kerrostaloahdettu-kirkko pohjoisempana. Pohjoisen tietää kun katsoo millä puolen puuta on sammal, myös Pohjantähti sen kertoo yöllä. Jos kuitenkin katsotte tähdistä, niin siinä on riskinsä täällä Joensuussa, kun saatatte saada tähtitieteen luennon eräältä holopaiselta * "Ai sie katsot tähtiä: tuo on Thuban, se oli 4700 vuotta sitten pohjantähti, ja nykyinen Pohjantähti on Alfa Ursae Minoris. Kefeidi, eli muuttuja, jonka vaihe on 3,9698vrk. Maan prekressio aiheuttaa sen, ettei taivaannapa pysy samana, vaan Maan akseli tekee pientä ympyräliikettä Kuun ja Auringon vetovoiman vaikutuksista. Seuraava pohjantähtemme on Vega vuonna 14 000..." Se sitten ei lopu ihan kättelyssä, onhan noita tähtiä kuitenkin muutama kappale mistä tarinoida.



    ~Jenni Elina
  6. #66
    Kävin tänään ostoksilla siinä kiskalla tossa neljän maissa, mut ei ollu ~J paikalla ?... Tosin mukavia se rupatteli se myyjäkollegakin. Mopolla olin liikenteessä ja huomenna poikkeen jokiasemalle, ainakin himmaan siin kiskan kohilla..
    =9mm - One size, Fits all=
    ------------------------------------------------------------------------
    Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
    Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
  7. #67
    Huomenna näillä näkymin tulee jokiasemalla iltapäivällä poikettua. Siitä matka jatkuu kuopijjoon
    "Always on the run"
  8. #68
    Tänään en ollut töissä, mutta huomenna heti aamuvuoroon, ja olen puol kolmeen. Sitten illemmalla käyn katsomassa Jokiaseman, jos joku minut tiedostava on sinne eksynyt. En laita neilikkaa, mutta kai mie jonkun jutun voisin keksiä... Otan tän mun bullmastiffin mukaan, ja hengailen siinä missä on pyöriä. Jos joku tunnistaa, niin tulkaa ihmeessä juttelemaan. En itse viitsi alkaa häiriköimään ketään erikseen, kun olen oikeastaan aika ujo, ja tulee paha mieli jos puhuteltu tölväisee jotakin epäkohteliasta takaisin. Mielummin odotan että joku tulee juttelemaan. Mutta, ajakaa vähintään kioskin ohi silleesti ihanan hiljaa, niin että kuulen sen mörinän ja näen kauniin voiman lipuvan...*uhhuhhhh*
    ~Jenni Elina
  9. #69
    pistäs kuvia siitä sun bullmastiffistä, okei voit olla myös itse kuvissa mukana.
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  10. #70
    Tässä just otin kuvan:
    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    Nyt nukkumaan. Mutta ajelkaahan, vaikka tuo kuva varmaan säikytti kaikki, niin uskoisin että voitte ajella siitä huolimatta kioskin ohi vailla pelkoa.

    Ja snocross, mie tuun siihen iltapäivällä jos siekii *

    *Korjasin linkin*



    ~Jenni Elina
  11. #71
    kyllähän tuon kuvan puolesta voi pysähtyä
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  12. #72
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 28 2006,23:25) kirjoitti
    Tässä just otin kuvan:
    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    Nyt nukkumaan. Mutta ajelkaahan, vaikka tuo kuva varmaan säikytti kaikki, niin uskoisin että voitte ajella siitä huolimatta kioskin ohi vailla pelkoa.

    Ja snocross, mie tuun siihen iltapäivällä jos siekii *
    Yap nyt mopo alle ja nokka kohti Joensuuta ja KuopiJJoo
    "Always on the run"
  13. #73
    Nuorna miesnä seurustellessani sillosen tyttöystävän kans, niin hänen isäpuolellaan oli tuollanen koira... ja vihas vierhaja miehiä! Kuulemma. Vinkkinä voin sanoa, että keksipaketti auttaa * Ja kyllä koira koiran tuntee. Meistä tuli ensi silmäyksestä lähtien ylimmät ystävykset.

    Siis sen koiran kans.

    edit: naputteluvirheitä



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  14. #74
    Jaah, ajattelin, kun unisena kuvan otin, että tämä mun topicci laitetaan krusifiksilla suljetuksi.

    Nyt lähden Jokiasemalle, ja kahtoon ketä näkkyy, näkkyykö ketään.

    Uppo on minua huomattavasti kiltimpi. Se olen minä jolle se keksipaketti kannattaa ottaa, Uppo sitten rahoittelee minua hännänheilautuksella ja antaa keksin kun istun kiltisti enkä pure.

    Mutta, kohta nähdään kuinka moni minua pelkää.
    ~Jenni Elina
  15. #75
    Poijaat.
    Kyllähän tota kuvan plikkaa kantsii mennä moikkaamaan. Jos kioskin luukulle tulee liika tungos, laita Jenni siihen semmonen vuorolippusysteemi kuin pankissa tai apoteekissa käyttävät.

    Ei oo kaukana etten ittekki sieltä kurvaa. Tosin mulla ei vapaata asiaa sinne päin ole, paitsi jos keksis jotakin. Oon käyny pienen pätkän koulua siinä kaupungissa.

    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  16. #76
    Mennään kuhan keretään Jokiasemalta meikäläisen aika usein löytää
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  17. #77
    Äsken kävin istumassa. Koirani Uppo oli vierelläni. Näin monta komeaa pyörää, mutta yhdelläkään kuskilla ei katse kääntynyt puoleeni tunnistamisen merkiksi. Vedin keskiviikkona sen verran hyvät lärvit, ettei nyt tuo olut eikä muu maita, joten katselin ja ihailin vain kauniita pyöriä. Tunsin itseni hiukan hölmöksi siinä yksinäni ähjöttäessäni, mutta olen tottunut siihen tunteeseen. Sitten siinä alkoi seilaamaan niin karussa kunnossa olevia ukkoja, etten enää halunnut koiran kanssa siinä olla. Näin kyllä kauniita pyöriä, eli ei siinä mielessä mennyt hukkaan tämä reissu. Olisin mielelläni kuitenkin jutellut aiheesta jonkun kanssa, joten tulkaa käymään kioskilla. Pidän saparoita niin niistä minut tiedätte. Tiistaina illassa seuraavan kerran. Ja jos tämän lukee naiskuski, niin tule ihmeessä juttelemaan pyöräsi kera jos haluat jutella.

    Kiitos näistä mukavista kommenteista Enhän minä mikään kaunotar ole, mutta te satte oloni vähän varmemmaksi näillä kommenteilla, kiitos siitä
    Hyvää vappua !
    ~Jenni Elina
  18. #78
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 29 2006,17:51) kirjoitti
    Tiistaina illassa seuraavan kerran.
    Ei näy nuo nueremmat uskaltavan, pitänee ittesä tulla tiistaina.
    Alkaa muuten ilta luiskahtaa viihteen puolelle näin lastenvahdilla.
    Taivas saa odottaa
  19. #79
    Ujoo porukkaa. Kyllä sitä retostellaan porukassa kolmen kaljan jälkeen. Yritetään ryhdistäytyä vaikka porukalla, jos yksin ujostuttaa.

    Jenni. Ujoja ne on. Kyllä ne tulee. Ropleemi voi olla sekin (tai sitten ei), että tarttis vetää parit kaljat rohkasuks, mut sit ei voi tulla prutkun kanssa.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  20. #80
    Olin eilen Helsingin Bomber illassa ja tuli siitä mieleen että mitenköhän se Joensuun liikenne toimisi kun 200-300 prätkää vetää letkassa kaupungin läpi *

    No ei se Helsingissäkään toimi 2-3 rinnan ja kaikki yrittää päästä samoista liikennevaloista läpi *

    Kiitos letkan vetäjälle * mutta pitikö sitä Pitäjänmäen liikenneympyrää jäädä kiertämään ? eihän siihen mahdu 200 prätkää yhtäaikaa vaikka iso ympyrä onkin *

    Onneksi ei ollut enempää väkeä (joskus on joku laskenut 650 prätkää) oli se sellaista pujottelua että riittää *
    ja parijonossa keuliminen olisi kiellettävä *

    Terveisiä sinne Joensuuhun
    Reiska_SB



    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  21. #81
    Lainaa (Reiska_SB @ Huhti. 29 2006,19:38) kirjoitti
    Olin eilen Helsingin Bomber illassa ja tuli siitä mieleen että mitenköhän se Joensuun liikenne toimisi kun 200-300 prätkää vetää letkassa kaupungin läpi *
    Olet sitten vapun aloittanut? Täällä nyt tuollainen liikenne on ihan normaalia ihan ilman bömperi-iltaakin:-))
    Taivas saa odottaa
  22. #82
    Lainaa (BlackCat @ Huhti. 29 2006,20:22) kirjoitti
    Lainaa (Reiska_SB @ Huhti. 29 2006,19:38) kirjoitti
    Olin eilen Helsingin Bomber illassa ja tuli siitä mieleen että mitenköhän se Joensuun liikenne toimisi kun 200-300 prätkää vetää letkassa kaupungin läpi
    Olet sitten vapun aloittanut? Täällä nyt tuollainen liikenne on ihan normaalia ihan ilman bömperi-iltaakin:-))
    ai! on vai? kyllähän jojensuussa. muutas Jenni jyppilään pitää kioskia, täällä olis motoristit rohkeampia.
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  23. #83
    Lainaa (waiski10 @ Huhti. 29 2006,06:16) kirjoitti
    kyllähän tuon kuvan puolesta voi pysähtyä
    Komee koira. Mukavannäköinen kimuli. Snocros ensimmäinen rohkee. Kyllä ne toisetkin tulee jahka saavat esiliinaporukan kasaan. Kukas sitä nyt yksin. Minäki olisin äidiltä kysyny, mut kerkis raukka (ei mikään raukka) kuolla. Tässä tuli neuvottomuus.

    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  24. #84
    Kolmen aikoihin olin Jokiasemalla eikä näkynyt enempää Jenniä kuin koiraakaan. Olisin kyselly taiteelliselta ihmiseltä millaista teippausta olisi pyörääni ehdottanut.

    Porukkaa oli Jokiasemalla muuten melkoisesti!

    Jokatapauksessa Nurmes-Joensuu-Kuopio-Juankoski-Nurmes (470km) Ja nyt raukean mukava fiilis. Vappu voi alkaa....
    "Always on the run"
  25. #85
    Anteeksi snocross Mulla päätty työt vasta puol neljä, ja neljältä pääsin liikenteeseen. Annoin vahingossa disinformaatiota aiheesta. Minun moka. Olen pahoillani jos jouduit odottamaan turhan päiten, sillä pidän aina lupaukseni kaikella vakavuudella. Nyt vain olin muistanut väärin työajan Olisi ollut hieno tavata! Olen teippaillut paloautoja ja ambulansseja työkseni, joten sen puolesta homma sujuu. Sen lisäksi olen saanut jonkinlaisen koulutuksen myös returssimaalaukseen, joten kaksikomponenttimaalaus on alustavasti hallussa. Äh, siis pointtina on se, että mielenkiintoa löytyy yli seksuaalisten viritysten, joten keskustelua syntyy varmasti, kunhan nyt joku uskaltaa aloittaa. Minä en halua häiriköidä, olenhan ilmoittanut mielenkiinnostani kuokkavieraana.

    Kiitos edelleen sanoistanne Lämmittää mukavasti mieltä ! Nöyrin mielin otan ne vastaan, en tällä kokemuksella muuta kuin punastu
    ~Jenni Elina
  26. #86
    Lainaa kirjoitti
    Olen teippaillut paloautoja ja ambulansseja työkseni, joten sen puolesta homma sujuu. Sen lisäksi olen saanut jonkinlaisen koulutuksen myös returssimaalaukseen, joten kaksikomponenttimaalaus on alustavasti hallussa.
    Sulla siis kynäruiskut sun muut pelit ja pensselit sitte löytyy ? Ens talveksi pitäsi maalari löytää pyörälle...
    =9mm - One size, Fits all=
    ------------------------------------------------------------------------
    Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
    Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
  27. #87
    Tuksa, löytyy välineet paitsi kompressoria ei ole, ja tietoja pitäisi päivittää urakalla. Tuo mun cv aiheesta oli lähinnä sitä varten, että olen O-I-K-E-A-S-T-I kiinnostunut koko moottoripyöräilyyn liittyvästä, enkä vain keksinyt uutta maustetta päivään. Jos mun kanssa tulee juttelemaan, ei tarvitse tuoda kukkia eikä suklaata, vaan kaiken tietonsa päässään ja kertoa sen minulle. On vaan oma itsensä ja kertoo mitä mieleen sattuu aiheesta. Minä en ole ensimmäinen jolta mielenkiinto loppuu.
    ~Jenni Elina
  28. #88
    Noh, pojat.
    Kun käytte Jennille pyörää näyttämässä, älkää hautoko kokemuksianne. Kertokaa niistä jotakin.
    Jenni on nyt joteski "yhteistä omaisuutta". Tällä tasolla.

    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  29. #89
    Tätä aihetta on kyllä ollu hauska seurata Tulee oikein mörrimpiki kaveri hyvälle tuulelle Jos mää oisin Joen Suussa ni pyytäsin ärkän tätiä ajelulle... ihavvaa testatakseni kuinka rosmo kulkee 2-päällä.
    Good to the bone
    ...
  30.  
  31. #90
    Jenni hoi.
    Onko sulla "kauhee kapula", kun linjoilla ei nyt näy vai sanghaijasiko orgin kaverit sinut.


    Häviän tältä päivältä linjoilta muuhun Suomeen (autolla).



    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
Sivu: 3 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen