Sivu: 2 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 757:sta
  1. #31
    Lainaa (BlackCat @ Huhti. 24 2006,07:09) kirjoitti
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 23 2006,21:48) kirjoitti
    Jare, * *

    Keskiviikkona olen iltavuorossa, jos joku ohi ajelee.
    No eiköhän itäsuomalaiset sovita että klo 18.00 Jennin kioskilla kaikki tien päällä olevat :-)
    Toisin sanoen .ORG Josari tulossa
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  2. #32

    En ole koskaan odottanut edes Joulua näin paljon !

    Keskiviikkona siis odotan näkeväni muutakin kuin vain pari mopopoikaa ensimmäistä tupakkaansa vetämässä kioskin edessä
    ~Jenni Elina
  3. #33
    ^^^ 18.00 ois ok, mut päivä väärä, ei oo vielä kwaakku liikenteessä.
    VTR 1000F -04
  4. #34
    Mites olis miitinki viikonloppuna? Koskas se Jokiasema avataan?
    "Always on the run"
  5. #35
    Jos minä nyt yhtään saan mitään ehdottaa - olenhan kurja polkija vain - niin kaikkein mieluiten toki Jokiasemalle niin että minä saan ola ihmettelemässä joukossa mukana. Asiakaspalvelussa olen asiakaspalvelussa

    Ja ne jotka sallii, niin otan pyörästä kuvan Tämä mahdollistuu Jokiasemalla. Eikös se muuten ole jo auki?

    Hmh aika mukavaa.... saapi köyhäkin nauttia
    ~Jenni Elina
  6. #36
    Voiskos joku kiva kioskintäti pohjoisestakin ottaa Jennistä mallia?
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  7. #37
    Kävin tsekkaamassa Jokiaseman, ja sehän vilisi komeita pyöriä - nooh, kaksi. Se siis on auki, ja valmiina vastaanottamaan. Jos joku näki, olin se hörösuu rullaluistelija keskellä terassia.

    ~Jenni Elina
  8. #38
    ei varmaan kukaan pistäis pahaks vaik tänne eteläänkin noin innokas kioskin täti löytyis
    zzr600-vm90
  9. #39
    Hmm
    Kiitos paljon tästä vastaanotosta

    Mutta siis, Jokiasema on avoinna, siellä on mahtavat maisemat monessakin mielessä, seura on hyvää, minä niin hullu ja kovaääninen, ettei tapahtumia tule puuttumaan.

    Nimetkää päivä, minä olen siellä.

    Ja tokkiinsa myös kioskissa kolme kertaa viikossa. Minut tunnistaa valuvasta kuolasta moottoripyörän ohi kulkiessa.
    ~Jenni Elina
  10. #40
    Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

    http://www.myrsky.com/gallery/Akvaar...nto_Holopainen



    *Korjasin tuon linkin oikeaksi*



    ~Jenni Elina
  11. #41
    Lainaa (demonos @ Huhti. 24 2006,17:47) kirjoitti
    Voiskos joku kiva kioskintäti pohjoisestakin ottaa Jennistä mallia? *
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  12. #42
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 25 2006,14:58) kirjoitti
    Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    No kah, tyttö osaa tosiaan raapustaa ... sille
    Oon joskus surffatessa osunut neitosen sivuille, kuvatakki osaa ... sille kans
    Mulla olis kans hopean harmaa/ musta takki, mutta pyörä punainen... ja matka piiiitttkkkäääää.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  13. #43
    Lainaa kirjoitti
    Mites olis miitinki viikonloppuna? Koskas se Jokiasema avataan?
    No eikös ens vkl oo vappu ? Vapunpäivänä miitinki JA:lle ? Mie ainakkii mänen.
    =9mm - One size, Fits all=
    ------------------------------------------------------------------------
    Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
    Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
  14. #44
    Topo68

    Mä vähän pelkäsinkin että joku luulee mun treffihauksi tämän iskevän. Voin luvata, etten ole sillä mielellä liikkeellä. Ihan huoleti voi tulla pyöräänsä näyttämään, vaikka olisi ukkomies tai tavallinen nainen hienon pyörän kanssa. Moottoripyörät nyt vain ovat kauniita, eikä minulla ole varaa moiseen luultavasti koskaan. On puhdasta sattumaa että olen sinkku, ja olen myös ajatellut pysyväni moisessa tittelissä.

    Alku oli hyvä Lauantaina olen aamuvuorossa, mutta tulen illemmalla Jokiasemalle.
    ~Jenni Elina
  15. #45
    Toispaikkakuntalaisten puolesta:
    * Se on kioski missä sinä Jenni oot duunissa eikä joku kaffila?
    * Missä se Papinkadulla on?
    * Missä se Jokiasema on? Olletikin joen lähellä mutta missä?
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  16. #46
    FJ20, Pieni kioski kaupan vieressä. Toki kaikki Herraa pelkäävät tietävät kirkon Joensuussa. Kirkosta mennään Ilosaarirokkialuetta kohden - poispäin keskustasta - kun vasemmalla näkyy eräällä kirjaimella varustettu kioski(en mainosta) ja kauppa. Siinä huitoo Jenni kolmesti viikkoon, ja mielellään seuraa kauniita moottoripyöriä silmillään, huokaisee. Kun jatketaan matkaa vielä hiukan eteenpäin, tulee isompi risteys. Tästä risteyksestä vasempaan(siinä on mettää vasemmalla puolella) ja jatketaan suoraan, olemme Jokiasemalla. Siellä on kahvia ja herkullisia leivoksia, bisseä ja sidukkaa, eri viinejä, hyvää ruokaakin joskus. Ainakin Jokiasemalla suosittelen käymään, mutta minä toivon näkeväni näitä pyöriä, joten minulle kyllä riittää kun kuljette siitä ohi hitaasti ja morjestatte * jos pelkäätte minun tarkoitusperiäni. Ihan ihmisenä tässä saman intohimon omaavana ollaan.

    Tässä hyvä karttahaku jos haluatte vilkaista Joensuuta:
    http://www.uula.fi/suomeksi/kartta.html



    ~Jenni Elina
  17. #47
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 25 2006,14:58) kirjoitti
    Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    Hellanlettas, Bladehan se siinä!
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  18. #48
    Lainaa (tumeetti @ Huhti. 25 2006,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 25 2006,14:58) kirjoitti
    Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    Hellanlettas, Bladehan se siinä!
    Mä veikkaan R1:stä

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  19. #49
    Lainaa (666F @ Huhti. 25 2006,23:33) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Huhti. 25 2006,22:53) kirjoitti
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 25 2006,14:58) kirjoitti
    Tänään näkyi pari mukavaa pyörää, ja keksin sitten piirtää tämmöisen söherön. Pyydän anteeksi pyörän epätäsmällisyyttä.

    http://www.myrsky.com/gallery....opainen

    Hellanlettas, Bladehan se siinä!
    Mä veikkaan R1:stä
    En tiä mutta tolta skiniltä puuttuu hakaristi -tatska rinnasta
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  20. #50
    Vai skini Sopii tosin paikkakuntateemaan, mutta ajoin lähinnä takaa niitä äijiä, jotka kuvittelee olevansa jotakin proteiineilla, vaikka todelliset olemiset on ihan joissain muissa visuaalisissa näkymissä ja nopeuksissa - ajatuksissa ja sen semmoisissa tekemisissä Se sydämen sykkimään saa, kun ketterä eläin ohi vilahtaa.
    ~Jenni Elina
  21. #51
    Kuvan motoristilla alkoi heti keulimaan Jennin nähtyään!
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  22. #52
    -Hellanlettas, Bladehan se siinä!
    -Mä veikkaan R1:stä


    Kyllä taitaa Bladea kuvata... Keula on kuin ky*vällä veistetty.
    -Hienosti toki on piirretty-



    Ezekiel 25:17

    The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

    - GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
  23. #53
    ensi viikolla minä ajelen ohi
  24. #54
    Ai helvetti, lisää tämmösiä topikkeja
    Ny voi vakavasti huvittuneena lähteä virnuillen tylsään palaveriin...se kaveri siinä Jennin piirroksessa oli ihan yhen 1/2tutun näköinen, a man from Jupiter...
    Valo(pää)petrooli, pyöriin hurahtanut.
  25. #55
    Hetken luulin olevani epätoivottu, ja ajattelin, kun minulla ei ole pyörää, että tämä olisi lähinnä säälittävän kuuloista wannabeeta tänne kirjoittaminen.

    Kiitän sydämestäni tästä hyvästä vastaanotosta! Nyt vasta katselenkin ihaillen pyöriä, kun mitä ilmeisimmin valtaosa pyörän älyllisestä osiosta on sympaattista sakkia

    Hatunnostoni
    ~Jenni Elina
  26. #56
    Kyllähän ihmiset lämpenee, kun tarpeeksi kehuu.
  27. #57
    Hienoja kuvia ja maalauksia sulla, Jenni.
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  28. #58
    Kiitos Sergei

    No niin, nyt meikä käy Palaverissa. Tänään näkyi pari kiitettävän kaunista yksilöä, mutta vain yksi ohi ajaneista vilkaisi kioskin suuntaan. Eipä siinä mitään, pääasia että näen näitä

    Toivottavasti näen useampia vappuna, olen kiltisti
    ~Jenni Elina
  29. #59
    Kappas,pitäskö ihan joku ilta ottaa suunnaksi Jojensuu kun en ole siellä käynyt vielä mopolla..Ja eihän sinne aja kuin vajaan tunnin täältä
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  30.  
  31. #60
    7ÄRRÄ

    Eilen juttelin erään muusikon kanssa pyöräbongailusta, ja tämä mies ymmärsi täydelleen mitä ajan takaa tällä fiksaatiollani. Hänellä on korvat virittyneet 70-luvun japanilaisten kuuspuolikkaitten äänelle. Miehet nyt ei varmaan kovinkaan helposti laita hakuja tällä tavalla kuin minä tein, mutta aika moni näitä hienoja pyöriä ihailee ja bongaa vaikka ei omaakkaan moista.

    Selitän vähän
    ~Jenni Elina
Sivu: 2 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen