Sivu: 26 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526
Tulokset 751:stä 757:een 757:sta
  1. #751
    Huhhuh, muutaman päivän se otti mutta tulihan topic luettua läpi. Viimesestä viestistä ketjuun jo tovi aikaa mutta oli kuitenkin kirjotettava tänne että mitä viihdyttävintä luettavaa oli tämä ja tapahtumaa suuntaan ja toiseen. Pikkasen korkealentoseksi meni juttu välillä itelle tosin

    Toivottavasti kaikki topicin kirjoitteluun aktiivisesti osallistuneet ovat vielä tänäkin keväänä pyöriään ajokuntoon virittelemässä, ja Jennille tietenkin erityisterveiset! Youtuben videoiden perusteella ainakin vaikutti siltä että prätkäharrastus on edelleen voimissaan *

    Mutta oli kyllä mukavaa luettavaa, etenkin näin kun itse vielä ekaa pyörääni ja ajokauden aloittamista odottelen, ei enää montaa viikkoa niin * * Jospa tämän topicin nyt joku toinen tämän noston jälkeen lukee niin voidaan bensamittarilla vaihtaa muutakin sitten kuin yrmeät ilmeet!
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  2. #752
    Hyvä kuulla, Mikuni, että tuosta ajasta oli lukunautintoa.

    Noh, minäpä se olen taasen surumielinen sinkku. Lähdin etsiskelemään viimesyksynä tehtyä postaustani. Jos Turun motoristit olisi yhtä mahtavaa sakkia kuin Joensuussa?
    Mulla on Joensuun porukoista hemmetin mahtavia muistoja, kerrassaan, kiitän teitä kaikkia. Sain olla wannabeenä ja nautiskella vain.
    Nyttemmin käyn Kaarinan huoltoasemalla kuolaamassa mopoja. En kuskeja, vaan mopoja. Kaikki se äänimaailma, ym...hmm...
    ~Jenni Elina
  3. #753
    Elkääs ny pahastuko kun laitan muutamat aiheeseen liittymättömät juutuuppipätkäni tähän.
    Aasinsiltana vaikkapa sinkkuuteni tms, minkä yllä mainitsin:

    Tässä ensimmäinen mielipiteeni rakkaudesta:
    http://www.youtube.com/watch?v=l7Ypr8VicKs

    Sitten mielestäni jokseenkin onnistunut teos Leena Tähtisen poismenon muistoksi:
    http://www.youtube.com/watch?v=L43kXgyWmIQ

    Ja viimeisimmäksi viimeisimpiä tuumailuja:
    http://www.youtube.com/watch?v=ldCMo722StA

    Voi olla, että uudet kuviot ja tuumailut olisivat tervetulleita, mutta koska en etsi Joensuulaisia motoristeja, voisin varmaankin etsiä sen Turkkuulaase version...
    ~Jenni Elina
  4. #754
    mielenkiintoista tekstiä.
    jollain tavalla, melkein, tulee nykyajan realityohjelmat mieleen kun seuraa asioiden etenemistä ulkopuolisena miettien ratkaisuja kunnes toteaa että ongelma oli vuonna 2006, onkohan enää, hmm tai on mutta ilmeisesti turuuss päin
    2010- Yamaha FJR1300 -04
    -90-92 Kawasaki Gpx750r
    -89-90 Yamaha XJ750
  5. #755
    Ongelma on itseasiassa isompi täällä Turus.
    Joensuussahan en kokenut olevani arvoinen kuin tiedustelemaan tätä hopiaista mopoa, jota en koskaan nähnyt henkilönä. Sitten ihanat rakkaat joensuulaiset motoristit otti mut niin avosylin vastaan, että kuvittelin jo olevani jotakin. Ihania muistoja. Oli lievä ero, kun Turus pistin haun. Todella. Täällä en päässyt kuvittelemaan itsestäni liikoja. Mukavia ihmisiä tapasin kyllä, mutten suoraan haun kautta, lähinnä sattumalta.

    Ne, jotka tietää elämäni karuuden, tietävät myös motiivini. En todella etsinyt miestä, vaan puuhaa, maisemia, ääniä, kauneutta, moottoripyöräilyn tarjoamaa hetkellistä vapautta muutoin mullanmakuisesta arjesta.
    En usko olevani parisuhdekykyinen, niin kuin joku Turku-osiossa sanoi, mun kaltaiset naiset kannattaa kiertää kaukaa.
    Hyvä huomio, mielestäni toin sen esille joka kerta.

    Jah, nyt Pulssiin kuntoutukseen,
    Mukavaa perjantaita.
    ~Jenni Elina
  6. #756
    jaksamisia, enpä tuohon muuta osaa sanoa.
    ja varmaan komppaan useita henkilöitä jos sanon että kirjoittele kuulumisista
    2010- Yamaha FJR1300 -04
    -90-92 Kawasaki Gpx750r
    -89-90 Yamaha XJ750
  7.  
  8. #757

    Mahtavia ihmisiä olenkin löytänyt ! Ihmisiä, perinjuurin.
    Sitä vähän ihmettelinkin, kun höpinäni olisi antanut tilaa piikityksille, ei yksikään ole käyttänyt moista tilaisuutta hyväkseen.

    Jos minua haluaa satuttaa, siinä onnistuu. On tilastollinen mahdottomuus että näin avoin kirjoittelu ei olisi esiintuonut edes yhtä ikävää privaviestiä.
    Ei ole. Kukaan ei ole kirjoittanut mitään pahaa, ja kelatkaa, kuinka kauan ja kuinka paljon olen kirjoittanut.
    Mielestäni voitte katsoa itseänne, minun puolesta, suoraselkäisen tyytyväisenä, ja nauttia tulevasta viikonlopusta hyvin mielin.
    ~Jenni Elina
Sivu: 26 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526