Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Millasia kokemuksia porukalla on FZR:stä?

Kiitos jo etukäteen
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

*Suzuki GSX-R 750 K1
    ihan kiva pyörä mut tehoton
    Lainaa (marko76 @ Huhti. 17 2006,16:42) kirjoitti
    ihan kiva pyörä mut tehoton
    Hmm.. Riippuu varmaan ihan mihin vertaa? Ja mikä on mielestäsi tehoton. Saman verran taitaapi löytyä potkua kuin esim. pikku horosta ja rosvosta?
    Kaksi kesää tuli saksasta uitetulla FZR600:sella -95 mallia ajeltua. Käypä peli ja kulkua riitti ainakin omaan ajoon ja eipä oikein pahaa sanottavaa keksi.

Pitäisi olla tekniikaltaan suht. luotettava peli. Jos en nyt aivan väärin muista niin käytettyjä pelejä hankkiessa vaihdeloota ja kytkin olisivat niitä ensimmäisiä tarkastettavia.

<br />
    Hain saksasta viimekesänä 2002 mallisen 600.n fazerin ja ajelin viime kesänä noin 7000km.On kyllä todettava että tosi hyvä
    hankinta tänne etelä-suomen teille se on ollut ja oli sillä mukava
    päästellä saksassakin.Ajoasento on hyvä eikä paikat puudu vaikka
    vetäisi vähän pidemmänkin siivun ja ei ainakan mulla ole tullut vielä
    tehoista mitään puutetta.Ainoa (-) on tullut peileistä niille olisi
    jotain keksittävä .Että jos jollain on kokemusta niiden modifioinnista niin olisi kiva kuulla
    Vespa sprint
    Honda 350 cb
    Yamaha fz 600
    Honda VFR800
    No voi PIIIIIIIIIIIIP! Kummasta täällä nyt oikein puhutaan taas? FZS on Fazer ja FZR on kaukana siitä. Toinen on kyykky ja entinen kisapyörä ja toinen matkalehmä. Ja itse en sellaisella aja. Persiö.
    Toivottavasti puhumme samasta pyörästä:
    http://www.fzrarchives.com/fzr600/th...the%20600.html

Itselläni on tuo FZR600R vm95 malli jossa on hieman lisäheppoja ja on muutenkin enemmän lähellä YZF:ää, kuin nuo vanhemmat FZR:t.
    Kyllä minun mielestäni sillä ihan kivasti pääsee. Ehkä jotain suutin sarjaa voisi asentaa, kun avattaessa tuo tuumii hieman.
    Mulle jäi ihan hyvä maku omasta FZR:stä. Sillä vanhemmalla mallilla (-92) ajoin muistaakseni kolme kesää. Pelasi kaiken kaikkiaan hyvin, kulkua riitti omiksi tarpeiksi mutkateille, kulutus kohtuullisen pieni ja muutenkaan ylläpito ei kaatanut taloutta. Hinta/hauskuus -kerroin oli kohdallaan.

Huonoista puolista tuli mieleen ensin vakioalustan ominaisuudet, ne loppuu kesken kovassa ajossa. Kytkin/laatikko ei kovin kestävän maineessa, mulla tosin ei ollut mitään ongelmia. Kyyditettävällä ei ole kovin hääppöiset olot, tämän voi tietysti kääntää plussaksikin. Ja rengasvalikoima on vähän rajoitettu 18" takapyörästä johtuen. Etenkin takapään laatikkomuotoilu voi jonkun mielestä olla miinusta.

Mitään rispektiä tolla pyörällä ei TurboBussien ja XX:ien seassa saa, mutta mun mielestä ihan asiallisen peli vaikka ensimmäiseksi isommaksi pyöräksi. Haulla löytyy näppärästi lisää juttua ja mielipiteitä.
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Eihän sitä pyörää tarvi tuollaisena laatikona pitää. Yammu-sedän kanssa puhutaan ainakin tuosta pyörästä...
    itelläni on fzr vm-94 joskus saksasta tuotu peli ja olen itse todella tyytyväinen kyseiseen pyörään ja mitä tohon kaksi päällä ajamiseen tulee niin ei meidän muori ainakaan ole valittanut että olisi huono olla kyydissä
    Omasta "vanhuksesta" -90 600 ei löydy pahaa sanottavaa, toisaalta muistakaan pyöristä ei vielä ole liiemmälti kokemuksia. Uusi tulokas samalla esittäytyy * moivaan.
    Ainakin tuo pyörä sopii mainiosti aloittelijoille, ketterä ja toistaiseksi tehotkin ovat riittäneet.

Aluksi vierastin karkeaa ääntä ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa mutta tätä foorumia selatessa sain tiedon että pieni loksahtava ääni kuuluu asiaan, joten antaa mennä niin kauan kun ei muita ongelmia ilmene.

Lainaa (MadeInFinland @ Huhti. 20 2006,21:34) kirjoitti
    No voi PIIIIIIIIIIIIP! Kummasta täällä nyt oikein puhutaan taas? FZS on Fazer ja FZR on kaukana siitä. Toinen on kyykky ja entinen kisapyörä ja toinen matkalehmä. Ja itse en sellaisella aja. Persiö.
    Kuulepas sinä madeinfinland, puhuessasi "matkalehmästä" FZS:n kohdalla, toivottavasti et tarkoita, mitä ehkä ensin ajattelit. FZS kyykyttää tänä päivänä monet FZR:t 90-luvun alkupuolelta, joten jutuissa pientä rajaa. Meillä kun perheessä on nuo molemmat mallit ja paljon muuta. Pysty ajoasento ei välttämättä tarkoita tänä päivänä lussua pyörää...
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  13.  
    Lainaa (Yammu-setä @ Huhti. 20 2006,21:53) kirjoitti
    Toivottavasti puhumme samasta pyörästä:
    http://www.fzrarchives.com/fzr600/th...the%20600.html

Itselläni on tuo FZR600R vm95 malli jossa on hieman lisäheppoja ja on muutenkin enemmän lähellä YZF:ää, kuin nuo vanhemmat FZR:t.
    Kyllä minun mielestäni sillä ihan kivasti pääsee. Ehkä jotain suutin sarjaa voisi asentaa, kun avattaessa tuo tuumii hieman.
    Juuri tuota pyörää minä tarkoitin.

Nyt mulla on hankittuna -92 vuosimallin FZR600
    Oli 63000 ajettu kun ostin ja ite oon nyt rullannu 1900km

Pelaa hyvin, mutta kolmos ja nelos vaihde ääntää.
    Tosta takanakista sen verran, että mikä se oikea koko nyt sitte on?
    Luettelot sanoo yhtä ja toista.

Ja tietääkö joku että onko se öljyvalo tosiaan pinnan korkeus
    vai öljynpainevalo???

Ja kiitos infoista

Hyvää ajokesää kaikille
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

*Suzuki GSX-R 750 K1