Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 110:sta
  1. #61
    Tilasin joitakin aikoja sitten kypärän (Shark), ensimmäisellä käyttökerralla visiirin antifog-kalvo alkoi irrota. Yhteys Motoardiin mitä tehdään. Muutama kuva heille ja homma selvä. Nyt uusi visiiri postissa matkalla minulle.

    Toimii se takuukin tarvittaessa.



    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  2. #62
    jees elikkäs positiivistä palautetta minunkin suunnalta kyseisestä liikkeestä.. maksoin hanskatilaukseni pankkisiirrolla 12.6 ja paketti lähti maanantaina 16.6 espanjasta ja tänään torstaina 19.6 soitettiin että paketti olisi tullut.. ja toimitettiin vielä työmaalle kun en ollut kotona kiitokset siitä ahlskogin porukalle
    nyt lähti sitten heti perään kypärä tilaus koska tavarat tulee ongelmitta
    Honda CBR 1000f -99
  3. #63
    Suosittelut myös minun puolestani ko. liikkeelle!
    Shoein peilivisiiri lähti halvalla, eikä maksun jälkeen kauaa tarvinnut odotella niin paketti lähti matkaan. Miinukset tosin UPS:lle pitkähköstä toimitusajasta, mutta eivätpähän toimituskulutkaan päätä huimaavia olleet.

    Nyt saa ne kesähelteetkin alkaa kun ei enää häikäise *
    Z750 '04
  4. #64
    Tietäiskö kukaan onko toi Motocard liike vielä pystyssä?

    Pari viikkoa jo odotellu tietoa tilauksesta ja eilen pistin uudelleen,mutta ei vieläkään ole tullu minkään valtakunnan viestiä sieltä.
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  5. #65
    Ainakin 3 viikkoa sitten oli pystyssä. Vastasivat heti sähköpostitiedusteluihin, kuten viime kerrallakin. Nyt en mitään tilannutkaan, mutta keväällä viimeksi ja tavara tuli moitteetta kotiovelle parissa viikossa.
    Pikana tavaran saa viikossa, näin ainakin lupasivat.

    Pistähän sähköpostia sinne ja kysy mikä maksaa.
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

    http://janipatronen.blogspot.com/
  6. #66
    Ahaa täyttyykin raapustaa sinne vielä viestiä.

    Onneksi hommalla ole kiire.



    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  7. #67
    Jos olette tilanneet Motocardista tuoteita niin sieltä tulee välittömästi
    vahvistus sähköposti laatikkoonne jossa on myös tilauksen seurantakoodi.
    Kopioi se ja laita motocardin sivuille kohtaan Order Finder niin
    näet missä se tavara luuraa.
  8. #68
    Lainaa (PELIKANI @ Elo. 20 2008,17:11) kirjoitti
    Jos olette tilanneet Motocardista tuoteita niin sieltä tulee välittömästi
    vahvistus sähköposti laatikkoonne jossa on myös tilauksen seurantakoodi.
    Kopioi se ja laita motocardin sivuille kohtaan Order Finder niin
    näet missä se tavara luuraa.
    Mä olisin tilannu sieltä ton Givin telineen mut sitä ei saa tilattua muutaku spostin kautte,eikä sieltä oo tullu mitään tietoa tilauksesta.
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  9. #69
    Lainaa (jiipeexx @ Elo. 20 2008,16:52) kirjoitti
    Ainakin 3 viikkoa sitten oli pystyssä. Vastasivat heti sähköpostitiedusteluihin, kuten viime kerrallakin. Nyt en mitään tilannutkaan, mutta keväällä viimeksi ja tavara tuli moitteetta kotiovelle parissa viikossa.
    Pikana tavaran saa viikossa, näin ainakin lupasivat.

    Pistähän sähköpostia sinne ja kysy mikä maksaa.
    Tuli vaan mieleen et osaakohan ne sielä lontoon kieltä ollenkaan???
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  10. #70
    Engelskaksi vaan viestiä. Vastaavat kyllä, mutta hieman oudoin sanakääntein Ymmärtävät silti.
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

    http://janipatronen.blogspot.com/
  11. #71
    Lainaa (jiipeexx @ Elo. 20 2008,16:52) kirjoitti
    Ainakin 3 viikkoa sitten oli pystyssä. Vastasivat heti sähköpostitiedusteluihin, kuten viime kerrallakin. Nyt en mitään tilannutkaan, mutta keväällä viimeksi ja tavara tuli moitteetta kotiovelle parissa viikossa.
    Pikana tavaran saa viikossa, näin ainakin lupasivat.

    Pistähän sähköpostia sinne ja kysy mikä maksaa.
    Minkälaiseen osoiteeseen tykitit viestiä?

    motocard@motocard.com * *oliko tuollainen?

    Oon tainnu päästä mustalle listalle *
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  12. #72
    Englanniksi vastaavat , eivät aivan kaikkien kielioppisääntöjen mukaan mutta kuitenkin hyvin ymmärrettävästi.

    Lähettäjä: Motocard (motocard@motocard.com)
    ^ tuosta osoitteesta minulle Daphnée kirjoitteli ja vastaili oikein nopeasti kysymyksiini.


    edit: minkä maksutavan valitsit? Itse maksoin etukäteismaksulla.



    636 -> 998
  13. #73
    Lainaa (Eki- @ Elo. 22 2008,12:51) kirjoitti
    Englanniksi vastaavat , eivät aivan kaikkien kielioppisääntöjen mukaan mutta kuitenkin hyvin ymmärrettävästi.

    Lähettäjä: Motocard (motocard@motocard.com)
    ^ tuosta osoitteesta minulle Daphnée kirjoitteli ja vastaili oikein nopeasti kysymyksiini.


    edit: minkä maksutavan valitsit? Itse maksoin etukäteismaksulla.
    Okei,täytyykin tykittää uutta postia.

    Ehdotin sinne että jos voisin maksaa luottokortilla.
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  14. #74
    Lainaa (Kompula @ Elo. 22 2008,12:56) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Elo. 22 2008,12:51) kirjoitti
    Englanniksi vastaavat , eivät aivan kaikkien kielioppisääntöjen mukaan mutta kuitenkin hyvin ymmärrettävästi.

    Lähettäjä: Motocard (motocard@motocard.com)
    ^ tuosta osoitteesta minulle Daphnée kirjoitteli ja vastaili oikein nopeasti kysymyksiini.


    edit: minkä maksutavan valitsit? Itse maksoin etukäteismaksulla.
    Okei,täytyykin tykittää uutta postia.

    Ehdotin sinne että jos voisin maksaa luottokortilla.
    Joo tuohan se osoite oli.

    Luottokortilla olen aina itsekin maksanut kaikki mitä olen ulkomailta tilannut. Etukäteismaksua en ole kovin innokas maksamaan, vaikka mitään ongelmia tilausten kanssa ei ole koskaan ollutkaan.

    Jospa ne on lomalla, sehän on sitä aikaa tuolla euroopassa
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

    http://janipatronen.blogspot.com/
  15. #75
    Näin on luottokortti on hyvä maksu väline.

    Tuota lomaa mä kans ajattelin,mut luulisi että jos koko putiikki on kiinni niin olis jotain ilmotusta sivuilla.
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  16. #76
    Lainaa (korhtu13 @ Huhti. 12 2007,17:26) kirjoitti
    Köhöm, kolmenlaukun wingrack teline 44,95e, kun täällä kotosuomessa myy samaa tuotetta eräs varsin tunnettu liike hintaan 175e. Ilmeisesti jollakin on katteet kohdillaan.
    Daphnée vastasi lopulta kyselyyni,jos en nyt ihan väärin ymmärtänyt viestistä niin Wingrack:in oikea hinta onkin 221.95€ vaikka sivuilla oli 44.95€

    +asennussrj 95.95€

    aika hintava paketti.
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
  17. #77
    Tilasin Dainesen takin ja housut, Astarsin hanskat ja kypärään visiirin täältä. Takkia ei ollut listoilla haluamaani väriä eikä kokoa, mutta kommunikointi pelasi erittäin sujuvasti sähköpostitse, ja kun varmistin että todella haluan ko. takin, niin Daphnee hoiti takin heille viikossa ties mistä, kun kaikki muut myivät Euroopassa eioota.

    Paketti tuli lopulta kotiin puolessatoista viikossa lähetyksestä, ja välissä oli tuo vappukin. Kaiken kaikkiaan erittäin positiivinen kokemus. Tilaan kyllä vastakin täältä, jos hintataso ja palvelu pysyy samana. Ja tuossa paketissahan ei edes tullut toimituskuluja kun meni tietyn rajan yli loppusumma (300e?). Saattaapa kesällä tulla jopa käytyä paikan päällä liikettä mulkaisemassa.



    1098
  18. #78
    Pisteet kans Motocardille tilasin keväällä kypärän ja visiirin, homma toimi hienosti, tulee kans jatkossa tilattua tuolta. Kävin viime kesänä Barceloonan liikkees ja oli kyl valikoimaa ja hyviä tarjouksia.
  19. #79
    Tilasin vuosi sitten ison paketin ajokamoja Motocardista ja sen kanssa kaikki meni täysin mallikkaasti. Sitten tässä keväällä tilasin ajohousut, sekin meni hienosti paketin avaamiseen asti kunnes paljastui että minulle oli lähetetty eri mallin housut kuin ne mitkä tilasin. (Astars A-10 Airflow vs A-10 Sport)

    Sähköpostittelun, palautuslähetyksen ja uuden lähetyksen kanssa puljatessa meni tasan kuukausi ennen kuin oikeat housut olivat perillä. Palautuslähetyksen postikulut "hyvitettiin" vastaavan hintaisilla tuotteilla jotka sain valita (ovh-hinnan mukaan eli oikeastaan minä hävisin enemmän kuin liike) ja itse mokasta (väärät housut) ei tarjottu mitään erillistä hyvitystä. En myöskään kysynyt siinä pelossa että joudun hankalan asiakkaan ö-mappiin ja asiassa menee jouluun asti. Sattuuhan noita virheitä silloin tällöin.

    Asiassa ei sinänsä ollut missään vaiheessa mitään epäselvää, mutta tosiaan kuukauden viive ja ylimääräisiä ostoksia tuli motocardin pakkaajan mokan takia, eli tämä kannattaa aina muistaa kun nettikaupoista tilailee.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  20. #80
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Motocard on tainnut uudistaa sivujaan kun on eri näköset kun ennen. Onko kukaan tilannut tavaraa sen jälkeen kun sivut on muuttunut, eli toimiiko homma edelleen ja ennen kaikkea toimiiko näiden uusien sivujen kautta?
  21. #81
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Joopa joo, päätin toimia itse koekaniinina uusien sivujen suhteen ja laitoin tilauksen menemään.

    Tilasin Alpinestars S-MX 2 ajokengät mustana ja vedenpitävänä, Gp Pro hanskat myöskin mustana ja vielä Oakleyn t-paidan jotta meni tilaus yli sen kolmensadan eikä tule postikuluja.

    Sitten vaan odottelemaan koska alkaa UPS:n ukko kolistella ovella. Voi kyllä olla että olen jo itse intissä sillon mutta laitettiin tilaus isän nimissä niin ei tule ongelmia.
  22. #82
    Testiä pukkaa... pistin visalla tulemaan nahkatakin, katsotaan selviääkö tänne asti. Ei ollut tuo Richan tarjousrotsi pahan hintainen. *



  23. #83
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Loistavaa toimintaa Motocardilta! Tänään (tai siis eilen) perjantaina aamupäivällä soitettiin UPS:ltä, että paketti olisi tulossa siinä klo 12-13. Tasan kello 12.30 soi ovikello. Toimituksessa kesti siis kymmenen päivää. Paketissa oli kaikki se mitä tilattiinkin ja juuri oikean kokoiset ja väriset jne. Tuli jo sisäänajettuakin kenkiä ja hanskoja 85 kilometrin verran.

    Erilaisia seurantakoodeja ja väliaikatietoja tuli sekä Motocardilta että UPS:ltä sähköpostiin yhteensä neljä, eli asiakkaasta pidettiin huolta. Muutenkin tilaaminen oli helppoa ja nopeaa ja kokemuksena kaikin puolin miellyttävä. Tuntuu toimivan.
  24. #84
    Nahkatakki saapui tänään Hyvin tuntuu homma toimivan.
  25. #85
    OT Ei ole mikään ihme, että ko. puljusta tai mistään muustakaan ei vastata, jos jokainen asiakas laittaa pari sähköpostikysymystä per tilaus. Mitä hel****tiä te sieltä edes kysytte? "Ootteko lähettänyt sen, koska se tulee, millä se tulee, minne se tulee." Oma kyselyikäinen mukulani tekee tuota, mutta miksi aikuiset ihmiset tuota tekee? Ajanpuute ja paniikkiko? Ehkä kannattaisi vain pistää tilaus sisään ja odotella rauhassa. *
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  26. #86
    Tein tilauksen Motocardiin sähköpostilla reilu pari viikkoa sitten kun heidän nettisivunsa ei toiminut. Maksutiedot tulivat melkein heti ja tavarat lähtivät liikkeelle seuraavana päivänä. UPS:llä kesti melkein kaksi viikkoa saada tavarat minulle (~½ kauemmin kuin yleensä).

    Tavara oli mitä piti ja tarjoushinnat kohdallaan. Tämä oli kolmas tilaukseni Motocardiin parin vuoden sisään, suosittelen lämpimästi.
    -09 KTM 690 SMC
  27. #87
    Tuntuu toimivan Motocard ihan mainiosti tänäkin vuonna. Käytin useamman tunnin yhtenä viikonloppuna etsien halvinta Shoei XR-1100:aa punaisella Symmetry-värillä. Motocardin hinta oli löytämistäni toiseksi halvin eli 430 euroa kuljetuksineen. FC-Motosta olisi saanut n. neljäänsataan, mutta kun luki tuota kyseisestä liikkeestä kertovaa viestiketjua, niin ajattelin ihan oman mielenrauhan takia jättää sen puljun väliin.

    Tilasin kypärän sunnuntaina 25.7., UPS sai kypärän haltuunsa keskiviikkona 28.7. ja kuljetti sitä tasan viikon kunnes juuri äsken lähetti kävi tuomassa paketin työpaikalle. Kypärän malli, väri ja koko olivat juuri niin kuin pitikin, eli voin suositella.
    CBR 600 F -93 -> Busa vm. 2000 -> GSX-R 1000 K4 -> Daytona 675 -07 -> Fireblade -08 -> Busa -08 -> GSX-R 1000 K6
  28. #88
    Onko kukaan tilannut ko. puljusta tänä keväänä mitään? laitoin hanskat ja takin tilaukseen reilu viikko sitten, mutta ei kuulu mitään! pari sähköpostia lähetellyt ja ei vastausta. Kaikkia tilaamani tavarat oli nettikaupan mukaan "In Stock".
    Honda CBR 1000 RR Fireblade -06
  29. #89
    Lainaa (qreippi @ Huhti. 27 2011,16:58) kirjoitti
    Onko kukaan tilannut ko. puljusta tänä keväänä mitään? laitoin hanskat ja takin tilaukseen reilu viikko sitten, mutta ei kuulu mitään! pari sähköpostia lähetellyt ja ei vastausta. Kaikkia tilaamani tavarat oli nettikaupan mukaan "In Stock".
    Tilasin pari ruukkua 20.4 ja maksoin Paypalilla. 21.4 tuli Motolta viesti, että maksu ok ja 28.4 tuli upsin seurantakoodi lähetykselle.
  30.  
  31. #90
    Hei osaatteko sanoa mitä tuo heidän "Reservation"-hinnoittelu oikein tarkoittaa? Eli alla esimerkki tuollaisesta tuotteesta:

    Esimerkkinä nämä hanskat

    Hintana 53,95€ ja reservation-hinta 10,79€. Onko tuo niin että kun hanskoja tulee elokuussa 20011 (joka sivulla lukee) niin nyt ostamalla saa tuohon reilun kympin hintaan?
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen