Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Olen tilannut pololta tavaraa nyt pari kertaa ja jälkimmäisellä kerralla tilatut tavarat on laskutettu kahdesti. Asia selvisin visa tiliä tarkistaessa ja summa sekä päiväyskin on aivan sama. Laitoin pololle sähköpostia aiheesta ja mitään vastausta ei ole sieltä tullut. Luottokunnassa sanottiin, että lasku tulee kuitenkin kohta maksettavaksi. Sitten jos alkaa olla ongelmia polon kanssa niin sitten voi heiltä kysyä neuvoa, mutta asia pitäisi hoitaa itse polon kanssa.
    Mitä tässä pitää sitten nyt sen asian kanssa tehdä, jos ei pololta kuulu mitään vastausta asiaan
    Ahdettu 1216
  2. #2
    Louisin kanssa oli joskus hiukan vastaava tilanne. Sähköposteihin vastattiin kyllä, mutta englanninkielen taito katosi Saksan päässä johonkin prosessin aikana . Viimein löytyi sen verran iso herra sähköpostin päähän, että homma selvisi.

    En epäile hetkeäkään, ettäei rahoja hyvitettäisi, mutta saattaa vaatia hiukan kirjeenvaihtoa. Mikään infon täti/setä tuskin mahtaa asialle yhtään mitään, vaan laittaa viestin eteenpäin oikealle taholle.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  3. #3
    Pitää siis jaksaa vaan odotella, että tuleeko sieltä mitään vastausta ja jos ei mitään ala kuulua, niin sitten ilmoittaa luottokunnalle, että hoitakaa homma selväksi.
    Heti tilaukseni jälkeen laitoin pololle viestin, että voisivatko laittaa pari kappaletta niitä 900 sivun kataloogeja, siihen tilauksen mukaan ja siihen kyllä tuli vastaus heti seuraavana päivänä tyyliin -> no problem and thanks for you order . Vai siitäkö tämä väärä laskutus nyt johtuu, kun viestin on lukenut joku sellainen henkilö joka ei juuri Englantia ymmärrä. Laitoin nimittäin siihen viestiin mukaan myös kopion tilauksestani, että tietäävät ainakin mihin pakettiin ne kuvastot laittavat. Tämäkö on sitä saksalaista ammattitaitoa
    Ahdettu 1216
  4. #4
    Kannattaa varmaan soittaa sinne POLOn asiakaspalveluun. Ainakin Louisin asiakaspalvelusta löytyi yksi englanninkielen taitoinen henkilö. Saa heti vastauksen eikä tarvitse odotella vastausta johonkin sähköpostiin.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
  5. #5
    No yritin tänään soittaa sinne, mutta minulla on muistaakseni ulkomaille soiton esto liittymässäni ja asiakaspalvelussa tuntuu olevan karmea ruuhka. Joten pitää odotella jos ne vastaisi sähköpostiini.
    Ahdettu 1216
  6. #6
    Tapahtuipa minullekin sitten samanlainen tuplalaskutus Polon tilauksesta. Olivat laskuttaneet kaksi kertaa perättäisinä päivinä.
    Soitin tänään asiakaspalveluun ja sanoivat siellä että heidän järjestelmänsä on kaatunut tänään eivätkä voi juuri nyt auttaa, pitää soitella huomenna uudestaan.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
  7. #7
    Toivottavasti saat sinäkin asian selvitettyä ja minulle ei ikinä vastattu asiaa koskeviin Englannin kielisiin sähköposteihin joita laitoin. Sitten kun sain apua Saksan kieltä osaavalta ja laitoin sähköpostia Saksaksi niin siihen vastattiin seuraavana päivänä. Asiaa oltiin jo korjailemassa vaikka minulle he eivät vaivautuneet siitä ilmoittamaan siitä että asia on noteerattu. Suuret kiitokset Hannulle vielä kerran avusta.
    Ahdettu 1216
  8. #8
    Nyt puoli toista kuukautta myöhemmin sain vihdoin rahat takaisin luottokortilleni.
    Ja sitä varten piti faksata kopio luottokortti laskusta ja sen jälkeen soittaa vielä perään kerran viikossa, ja lopulta saivat homman hoidettua ja rahat palautettua.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
  9. #9
    Hieno juttu että vihdoin se asia selvisi ja itse en todennäköisesti enää tilaa pololta mitään.
    Ahdettu 1216
  10.  
  11. #10
    anteeksi hieman OT mutta jotta ... ihmisiä koetetaan kovasti yhdessä koko EU:n alueella opettaa tilaamaan tavaraa myös ulkomailta jne.. ja jos ja kun menee hommat siihen malliin että alkaa niin TÄMÄ!!!! pitäisi auttaa,myös sen valituksen tekemisessä yms koukeroissa...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>