Katso äänestykset tulokset: .Org!in jäsenten bruttotulot/talous -

Äänestäjät
3654. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • alle 20.000 €/vuosi

    465 12,73%
  • 20.001 - 35.000 €/vuosi

    1146 31,36%
  • 35.001 - 50.000 €/vuosi

    982 26,87%
  • Yli 50.000 €/vuosi

    1061 29,04%
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 243:sta
  1. #61
    Lainaa (LS 650 @ Huhti. 09 2006,00:10) kirjoitti
    taitaa tilillä olla vielä tilaa
    Meikäläisen tilillä ei sit vissiin oo, kun joskus oon saanu lapun et tili on ylitetty
    ZX-10R + ZX-6RR
  2. #62
    kyllä sitä on ainakin tähän päivään asti riittänyt...ja joka päivä tulee lisää!!
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  3. #63
    Totuus on kuitenkin se, että se mitä tulee palkkatyöstä, se myös menee tällasella normaali-immeisellä. Sitä jotenkin nostaa huomaamatta omaa elintasorimaansa. Ei sitä paljon enempää jää nyt kuukauden aikana säästöön, vaikka tulot ovat yli 20 kertaistuneet siitä, mitä opiskeluaikana sai. Sitä vaan ostelee huolettomammin ja ihmettelee, mihin kaikki rahat taas katosivat. Eikä sitä tunne itteään yhtään sen onnellisemmaks.

    Eri asia on sitten jotkut perintömiljonäärit tai muuten vaan omaisuuttaan keränneet. Eip niiden tarvii paljon huolia, vaikka ostaisivat mopon tai kaksi sillointällöin
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  4. #64
  5. #65
    No eihän ne koko talouden helvetilliset tulot mitään merkkaa. Vaan ne perkeleelliset menot !! Asuntolainaa, autolainaa kertaa kaks, kahteen autoon yhteensä +65 tkm/vuosi näillä dieselin hinnoilla, pyörä, kolme lasta, neljä koiraa. Jatkanko vielä?? Ainiin, lisäksi vielä vaimo Mutta mutta, aikansa kutakin, sano pässi. Kyl se siit.

    Siis jos taloudessa tuloja on ziljardi euroa ja menoja ziljardi miinus kolme euroa, niin eipä sillä brutolla ole paljon väliä. Sitten se vasta hankalaksi menee, kun menoja on sen ziljardi + yks euroa ... Aika turha äänestys. Parempi ja realistisempi tulos käyttövaroja mitattaessa olis vaikkapa laskea keskimääräinen netto kuukauden lopussa.

    PPK



  6. #66
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Eioo tuloi...

    Menoi vaan...
  7. #67
    ei tulot vaan ne menot, mutta pyörästä en luovu, muijasta voisin luopuakkin
    Paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa
  8. #68
    köyhänä on pakko olla luova, ja kavereitakin on paljon enemmän kuin monilla tuntemillani über varakkailla ihmisillä...
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  9. #69
    kymmenessä vuodessa tulot yli tuplaantunut
    eli velanottokyky parantunut heheee
    Triumph Tiger 800 XRX

  10. #70
  11. #71
    Taloudessamme vaimon kanssa ajetaan molemmat ja verotettavaa tuloa +50ke ja ei sitä rahaa siltin koskaan ole ees tarpeeksi. Tosin kohtuuttomat velat niskassa, jotka syövät ison palan
    suzuki gsx-r 1000 k5
  12. #72
    Ei ymmärrä teitä parisuhteessa eläviä jotka vinkuu ja valittaa "ei oo fyrkkaa" Kokeilkaas yksin elämistä ni sit tiedätte mihin se fyrkka menee ja joutuu maksamaan oikeesti kaiken yksin.

    Okei, osalla on hommattu järjetön asuntolaina ja pitäny siinä samalla sitten hommata kaikki muutkin hilahääbelit ku muillakin on

    Eräs tuttavapariskunta ajautui auttamattomasti tilanteeseen, että eroa pukkaa. Pari vuotta miettivät, että miten ois jos ois laiha ystävyys niin kumpikin pysyis leiväs kii....ei auttanu laiha ystävyys ja ero tuli. Nyt on kaks jotka miettii miten selvitä veloista, vai selviikö

    Onneks mä oon ja kuljen omia latujani niinku Camel bootsit
    Ihmiset ovat kuin viinit, huonot muuttuvat vanhoina happamiksi, hyvät tulevat vanhetessaan yhä paremmiksi.
  13. #73
    Lainaa (julma jj @ Maalis. 23 2006,21:51) kirjoitti
    Jaa, lasketaanko mukaan myös muijan tulot, jos niitä pystyy käyttämään?
    Helpoita se on aina muiden tuloista säästää
    Näppäränä on hyvä ottaa lainaa "yhteiseen hyvään" eli moottoripyörään tai omaan autoon ja käyttää vaimon rahoja kun omat loppuu
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  14. #74
    Noh sanotaanko näin:

    Jos mä tienaisin niin palajon kuin saisin tuhlattua, olisin sitte rikas.

    Yhdessä vaimon kans orkesteroidaan taloutta. Kaikki laskut maksetaan kerralla poijjes ja siitä vielä säästöön "vähän liikaa" ja loppukuusta sitte otetaan sieltä takasin. Sillälailla oikeesti jää rahaa säästöön. Kun vaan muistaa ottaa pikkuisen liian vähän. Silloin vahtaa omia rahoja huomattavasti tarkemmin.



    Toimii meillä.
    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin
  15. #75
    Mun palkassa ei oo muuta vikaa kuin se, että se tulee niin kovin harvoin...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  16. #76
    Lainaa (Jalase @ Joulu. 12 2006,17:48) kirjoitti
    Mun palkassa ei oo muuta vikaa kuin se, että se tulee niin kovin harvoin... *
    Sama ongelma
    Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
  17. #77
    njääh......oikoluin kysymyksen,enkä huomannut,että kysyttiin talouden tuloja,omani vaan tuikkasin......käviköhän monelle samoin? ......noo,rahalla ei voi ostaa onnea,sanotaan.......MUTTA suurella rahalla voi ostaa onnettomuuden pois!
  18. #78
    Lähes kaikissa harrasteissa rahankäyttönä "rajana taivas."
    Tosin, olen aina ymmärtänyt mp-harrastuksen ajamisen, tms. nautintona. Siihen on suorastaan järkevää rahallisesti panostaa hilkku enemmän.
    * * * * * * * * * * *
  19. #79
    Kakkoseen se paukahtaa, siis mun tulot yksinäni,
    Kiitos juuri hankkimani talon
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  20. #80
    Lainaa (taksisuhari @ Tammi. 09 2007,03:50) kirjoitti
    MUTTA suurella rahalla voi ostaa onnettomuuden pois!
    Vain hetkellisesti valitettavasti.. Tai sitten pitää ostaa pois onnettomuuttaan jatkuvasti suuremmilla summilla, tästähän markkinavoimat tykkäävät.
  21. #81
    20t€-35t€....YKSIN hankittua
    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
  22. #82
    Lainaa (timbeland @ Elo. 31 2006,18:23) kirjoitti
    ei tulot vaan ne menot, mutta pyörästä en luovu, muijasta voisin luopuakkin
    Näin tein ja hyvin on ollu aikaa ja

    -fzx
  23. #83
    keskitasoa ollaan...kaksi pyörää ja siihen ne rahat sitten meneekin...
    Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
  24. #84
    Sen minä vaan sanon että vaikka bruttotuloni ovat ehkä suurehkot niin ei niistä itelle oo iloa! Sain taannoin "karsean" palkankorotuksen ja ajattelin että nythän riemu repesi! Olin hetken ihan tohkeissani! Totuus selvisi pian kaikessa karmeudessaan. Palkasta meni melkein puolet veroihin ja lapsien kanssa kotona oleva vaimo menetti tulosidonnaisen hoitolisän. Nyt sitten makselen viisinkertaisesti veroja kolmen-neljän vuoden takaiseen verrattuna ja käteen jää noin tonni enemmän. Ja sitten vielä ihmetellään kun työhaluja puuttuu kansalta. Kyllä työllä rikastuminen on tehty hankalaksi!
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
  25. #85
    No eipä täällä kannata rikastumisesta stressata. Alasti tänne tultiin ja tuhkana aion lähteä. Siinä välillä voi perstaskussa olla eripaksuisia tukkoja, mutta rahahan on vain vaihtokaupan väline. On täällä tärkeämpiäkin asioita. Tietysti perustoimeentulon verran tai oikeastaan kohtuullisen elintason verran saisi rahaa olla joka kuukausi käytössä. Tuon kohtuullisuuden jokainen luo itse itselleen. 1200€/kk/netto pk-seudulla riittää minulle oikein hyvin, kun ei ole elätettäviä. Vähemmälläkin tulee tarvittaessa toimeen. Ylimenevä pistetään sitten tulevaan asuntoa ja pahoja päiviä varten jemmaan.
  26. #86
    47te,
    Tilillä 11euroa,
    kaikki lelut ja asunto pätkällä..
  27. #87
    Kuukaudessa käteen jä 1100-1300€, siitä maksettava kaikki mahdollinen yksikseen kun elelee. Joskus kyllä riepoo kun ei ole varaa mitään tehdä mutta nyt kun on talvi kituutettu ja laitettu sukanvarteen niin kesällä on kerrankin vara
    Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
  28. #88
    Opintotuki + asumislisä yhteensä sen 460€/kk - verot... Silti pyörä löytyy Ja siitä ei luovuta. Mielummin ei vaikka syö puoleen vuoteen mitään!!
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
  29. #89
    Hassu homma, verokortin mukaan menee tuonne 4. luokkaan, vaan ku kattelee mitä jää käteen kuussa... Ni yhtä köyhä kun opiskellessakin. * Kaikki menee mitä tulee ja loput vie verottaja. * Ei tässä maassa rikastu töitä tekemällä kun paperilla.



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  30.  
  31. #90
    tossa on aika mahottomat nuo rajat,...90 000 vanhaa markkaa,...erottamassa keskitulosen osaaikatyöläsistä?
    honda cbr 1100 XX
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen