Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
  1. #1
    Haaveilen Gold Wing GL1800 pyörästä parin vuoden sisällä.

    Onko jollain kyseistä pyörää?

    Kun on hankkimassa kyseistä pyörää, niin mitä asioita pitäisi huomioida?

    Onko jotain muutoksia tullut uudemmissa versioissa?

    Mitkä lisäoptiot ois hyvä olla käytettynä hankituissa pyörissä?

    Onko mitään tyyppivikaa, joka kannattaisi tarkistaa?

    Miltä nettisivuilta löytyy tietoa kyseisestä pyörästä?
    (Erityisesti suomalaiset sivut kiinnostaa)
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  2. #2
    Olisko GW-kerho oikea paikka kysellä?
  3. #3
    Kun kaverini oli suunnitellut BMW 1200 LT:n vaihtamista HD:hen, oli toinen todennut, että "onko sinulla jäänyt aamulääkitys ottamatta?"
    Ottaen huomioon alkuperäisen viestin ajankohta, en voi esittää samaa sinulle;-). Lisäksi GL ei ole HD, joten onnea etsinnälle.
    Itsekin "BMW-merkkiuskollisena" olen aloitellut kautta vaimon XL125Varaderolla.
  4. #4
    olen ajellut LT:llä ja vingillä niin vingi vie LT:tä kuin märkää rättiä..
    hieno pyörä eipä voi muuta sanoo kuntälläinen tappikin pystyy rennosti ajelemaan.. 168.. *

    ainut huono puoli on ehkä se ääni ei se kuulosta oikein moottoripyörältä.. mutta ehkei sen kuulukkaan *
    jos se ei tapa niin se vahvistaa

    sillä on hauskinta kellä on vavin lääkitys!!
  5. #5
    Ite kokeilin viime kesänä pari reissua kaverin -88 1500 GL'ää ja kutina jäi... Jos saan keväällä vanhan pienen kesämökkini myytyä, ostan jonkun viimeisen vuosimallin 1500'sista, mutta en 1800'sta. Se on jotenkin persoonattoman näköinen, en tiedä... Ulkonäkö on aina tietysti makuasia, ajo-ominaisuus eroista en tiedä...
    Mutta eikun
    Ninja Wikakasa
  6. #6
    Lainaa (Prätkis @ Maalis. 20 2006,22:26) kirjoitti
    Haaveilen Gold Wing GL1800 pyörästä parin vuoden sisällä....
    JOVAIN TÄ !


    ....SIIS MITÄ ? No miksi ? Oletko ees ajanu....

    Siis ITE oon ajanut tuota 1800:sta ja vain 2 asiaa on parempaa siinä:
    -jarrut EHDOTTOMASTI paremmat ja kevyemmät käyttää kuin omassani (tai 2005 mallin LT:ssä)
    -paino eli paljon kevyempi kuin LT

    Namiskuukkeleiden viidakko ei minua miellyttänyt, eikä tosin ole tuota rahantynkääkään liiemmin (todellinen syy ?!!)
    Mutta ajoasennosta ja ergonomista lähtien, meikäläisen vartaloon LT on kuitenkin se "oikia" (182cm/72kg)

    Eikä reteot olleet niiin hyvät kuin LT:ssä !

    Mieti nyt vielä kuitenki....
  7. #7
    En oo vielä ajanu Gold Wingiä, eikä ehkä kannatekkaan. Jos se ei tunnukkaan paremmalta kuin K1200LT.

    Mitä minä sitten unelmoin?

    Oisko se HD Touring FLHTCUI Ultra Classic Electra Glide???

    Vai pitääkö vaihtaa harrastusta.

    Bemariinkaan en keksinyt mitään lisäkilkettä. Niin piti viedä kypärä
    maalattavaksi sävy sävyyn shampanjan värisen Bemarin kanssa.



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  8. #8
    Jo on asiat huonosti jos nykyinen on niin tylsä että pitää haaveilla muusta...

    Vaihda tyyliä kokonaan...
  9. #9
    Ei ole tylsyydestä kysymys päinvastoin. Nykyinen pyörä luultavsti paras mahdollinen vaihtoehto minulle. Joten harmittaa kun maailmasta ei välttämättä löydy parempaa vaihtoehtoa.
    Koska oishan se mukavaa, kun vois unelmoida jostain paremmasta.

    Unelmien pyörä voisi olla esim. FJR1300 teho, paino ja ajo-ominaisuudet ja K1200LT pyörän ajoasento, katteiden suojaavuus, laukkutilat, takapenkkitilat.

    Mutta kun sellaista pyörää ei oo vielä tehty, niin täytyy tyytyä Bemariin ja toivoa, että Gold Wing ois vähän parempi kuin nykyinen pyörä.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  10. #10
    Nyt viimeistään alan uskoa sen mitä olen kuullutkin. Bemari-motoristit ovat kuin kotilokuskeissa mersukuskit.

    Kehua retostelevat..... voi teitä mussuttajia.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  11. #11
    Lainaa (xxmiksa @ Maalis. 22 2006,23:46) kirjoitti
    olen ajellut LT:llä ja vingillä niin vingi vie LT:tä kuin märkää rättiä..
    hieno pyörä eipä voi muuta sanoo kuntälläinen tappikin pystyy rennosti ajelemaan.. 168..

    ainut huono puoli on ehkä se ääni ei se kuulosta oikein moottoripyörältä.. mutta ehkei sen kuulukkaan
    Eihän homosohva edes ole prätkä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  12. #12
    Niille, jotka kuittailevat Bemaristi kuskeista, huomauttaisin, että nyt ollaan Honda Talk sivuilla ja olen mahdollisesti ostamassa Honda merkkistä moottoripyörää.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  13. #13
    Lainaa (Prätkis @ Maalis. 29 2006,07:25) kirjoitti
    Joten harmittaa kun maailmasta ei välttämättä löydy parempaa vaihtoehtoa.
    Koska oishan se mukavaa, kun vois unelmoida jostain paremmasta.
    Joo niin olet Hondan osastolla mutta eipä tuosta LT:n kehumisesta muuta voi ajatella. Ei sen puoleen, mersu on mersu,niinhän ne hevosmiehet sanovat.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  14. #14
    Nyt pääsin vihdoin ja viimein kokeilemaan 1800 Wingiä. Kävin ajamassa vain puolisen tuntia, joten en voi kyllä sanoa vielä kaikenkattavaa käsitystäni pyörästä.

    Usein kun olen unelmoinut, jostain pyörästä, niin olen joutunut pettymään, kun olen päässyt testaamaan unelmoimaani pyörää.
    Mutta onnekseni 1800 Wingi vaikutti sen verran hyvältä, että on vielä jotain mitä unelmoida.

    Itselläni on K1200LT, joten väkisinkin tulee verrattua ominaisuuksia kyseiseen pyörään.

    Wingin painopiste tuntuu matalammalta, joten sitä on helpompi käsitellä pienissä nopeuksissa ja pysähdykissä.

    1800 moottori tuntuu tehokkaalta ja siinä on paremmat äänet kuin LT:ssä.

    Vauhdikkaamma ajossa en huomannut paljoakaan eroa Wingin ja LT:n välillä. Mutkatietä en myöskään pääsyt kokeilemaan Wingillä, joten siitä en voi sanoa mitään kommenttia.

    Istuma-asennot ovat hieman erilaiset pyörien välillä, mutta siinäkään en huomannut mitään merkittävää eroa.

    Wingissä sattui olemaan matala plexi, joka aiheutti ärsyttävästi melua. Mutta plexinhän voi vaihtaa korkeampaan.

    Onko Wingiin saatavilla sähköistä plexiä, jota voi säätää ajon aikana?

    Wingin hinta kyllä ahdistaa, kun samaa vuosimallia olevan LT:n hinta on n.10000 Euroa vähemmän. Toisaalta, jos wingi ois paljon halvempi, niin niitähän ois sitten joka nurkassa pyörimässä.

    PS. kun mainitsin, ettei maailmasta välttämättä löydy parempaa vaihtoehtoa. Tarkoitin sitä, että isojen matkapyörien valikoima kaikki pyörämerkit huomioon ottaen todella vähäinen. Eli olen kateellinen niille, jotka ajelevat esim. kyykkypyörillä. Kun omasta näkökulmasta katsoa heillä on paljon enemmän vaihtoehtoja.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  15. #15
    Niin no.
    En voi olla tietystikään lisäämättä lusikkaani soppaan...
    Mutta oletkos käynyt ajamassa uutta Pannaria?
    Siitä muuten löytyy se kaipaamasi sähköpleksi.
    Itte siihen Vfr:n vaihdoin enkä ole vielä katunut.
    Yllättävän ketterä ja "sporttinen" tommoseksi matkalahnaksi...
    Life is hard, then you die...
  16. #16
    Kävin kokeilemassa Pannaria. Pannari on ihan OK. Jos pitäisi valita
    5 itselleni sopivinta pyörää, niin Pannari kuuluisi ehdottomasti siihen joukkoon.
    Oon ajanu FJR:lla 2000km, mutta Pannari tuntui heti paremmalta,
    vaikka en ehtinyt testata kuin 20km.
    European on keveyden vuoksi helpompi kästiellä hitaissa
    vauhdeissa ja paikallaan, kun LT.
    Pystympi ajoasento LT:ssä on itselleni mieluisempi ajoasento,
    kuin Pannarin ajoasento.
    Kate oli Pannarissa huonompi kuin LT:ssä.
    Joten kyllä se alkaa vaikuttamaan tuo Wingi parhaimmalta
    vaihtoehdolta, jos pitäis pyörää vaihtaa.



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  17. #17
    Noin se näkyy olevan yleinen jatkumo että LoTja miehet vaihtavat lopulta Wingiin. Mites nyt kun ameriikan wingiä ei enää taida saada uutena?
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  18. #18
    Lainaa (Prätkis @ Elo. 25 2009,16:26) kirjoitti
    Kävin kokeilemassa Pannaria. Pannari on ihan OK. Jos pitäisi valita
    5 itselleni sopivinta pyörää, niin Pannari kuuluisi ehdottomasti siihen joukkoon.
    Oon ajanu FJR:lla 2000km, mutta Pannari tuntui heti paremmalta,
    vaikka en ehtinyt testata kuin 20km.
    European on keveyden vuoksi helpompi kästiellä hitaissa
    vauhdeissa ja paikallaan, kun LT.
    Pystympi ajoasento LT:ssä on itselleni mieluisempi ajoasento,
    kuin Pannarin ajoasento.
    Kate oli Pannarissa huonompi kuin LT:ssä.
    Joten kyllä se alkaa vaikuttamaan tuo Wingi parhaimmalta
    vaihtoehdolta, jos pitäis pyörää vaihtaa.
    No niin. Kolme ja puoli vuotta on kulunut ensimmäisestä viestistä, jossa vaihdon aloituksen suunnittelua alettiin miettimään. Minkälainen hämäläinen oikein on kyseessä, kun näin kauan ottaa valita ja vaihtaa? Tässä ajassa allekirjoittanut on jo vaihtanut kahdesti

    Odotellaan nyt se 1300 LT ja päätetään vasta sitten...
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

  19. #19
    Ei tässä vieläkään oo pyörää vaihdettu.

    Kun tämä K1200LT tuntuu vieläkin hyvältä.

    Ja taloprojektin takia ei tuota rahaakaan liiaksi asti ole.

    1800 Wingit on kyllä yllättävän kalliita. Halvimmatkin on 17teur. 6-7 teur kalliimpi kuin LT.

    Ja oishan tuo K1300GT, mutta siinäkin on vähän liian etukeno
    ajoasento minun makuuni.

    Aika vähän näitä tosi "isoja" matkapyöriä on.
    Wing ja K1200LT ja muutama HD.

    Ja oishan tuota HD:llä muutama hyvä matkamalli.
    (en ole kyllä testannu), mutta niissäkin tuo hinta on
    suurin rajoittava tekijä.

    Jos tässä vähän rikastuis, niin vois hankkia tuon Wingin,
    ja sitten vois palata bemariin, kun tulevaisuuden LT:tä
    alkaa saamaan käytettynä.



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  20. #20
    Lainaa (Prätkis @ Elo. 25 2009,22:46) kirjoitti
    Ja oishan tuota HD:llä muutama hyvä matkamalli.
    (en ole kyllä testannu), mutta niissäkin tuo hinta on
    suurin rajoittava tekijä.
    Olen kokeillut muutamia HD:n matkamalleja... Elektra Glide ja Street Glide. Hyviä ajaa kunhan pitää nopeuden 80-100 välissä, eipä sentään 120 jälkeen voi varautua siihen, että kaikki "voima" (uusissa 130 Nm) koneessa käytetään äänen kehittämiseen, kiihtyvyydessä se ei näy . HD:n käyttämä katemalli on se, että se on ohjauslaitteissa kiinnni, eikä rungossa niin kuin muilla (pannari, wing ym.). Katteen asennusmallista aiheutuu se, että sivutuulessa tai sivuvastaisessa pyörä on todella levoton. HD:ssä maksaa nimestä, ulkonäöstä ja kanssaihmisten (ei motoristien) ihailusta.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  21. #21
    Lainaa (Prätkis @ Elo. 25 2009,16:26) kirjoitti
    Kävin kokeilemassa Pannaria. Pannari on ihan OK. Jos pitäisi valita
    5 itselleni sopivinta pyörää, niin Pannari kuuluisi ehdottomasti siihen joukkoon.
    ...
    Pystympi ajoasento LT:ssä on itselleni mieluisempi ajoasento,
    kuin Pannarin ajoasento.
    Tuo pannarin ajoasennos muutos on helppo toteuttaa: tangon raiserit -> siirtävät tangoa taakse ja ylöspäin. Pannarimeetingissä oli helppo kokeilla pyöriä korotuspaloilla ja ilman, ero on iso. Kustannukset reilun satasen luokkaa + tunti töitä.
  22. #22
    Ajelen 1800 Wingillä tätä nykyä (on tosin jo 3 vingutin 21 vuoden aikana) Muillakin olen ajellut mutta käyttötarkoitukseeni tuntuu vain sopivammalta. Kaikkiaan wingeillä on tullut ajeltua noin 200 000 km. Sitten asiaan. LT 1200 olen myös ajellut, ystävälläni oli sellainen, oli muuten 1 vaihtoehto kun mietin LT vai GL1800. Sanoisin että LT on sporttisempi tehty selvästi saksan autobaanoille wingiin verrattuna, joka jenkeissä tehtynä ilmeisesti 55 mailin nopeuksiin tehty. Kulkee kyllä kuulema himpun yli 200 km/h maksimissaan. LT:n sähkösäätöinen kate paremmin suojaava kuin 1800 kate, jonka korkeus on säädettävissä paikallaan, vanhan 1500 tuulisuojaus oli parempi mutta pyöränä paljon raskaamman oloinen, Myös käsille tuulee vähän enemmän 1800:ssa. Yksi mitä minä Wingiassä arvostan on arvon säilyminen, 1200 wingiäni pidin 12 vuotta ja sain myydessä saman kuin olin maksanut ostaessani. 1500 pidin 8 vuotta sen arvo tippui 15tmk tosin tuohon väliin sattui veron alennukset. Vertasin jälleenmyyntiarvoja LT/Wingja LT:n vaihtoarvo on valitettavasti heikko. Mutta ei pyörää sen perusteella valita. kokeile molempia ja valitse sen perusteella mikä sinun käyttötarkoitukseesi tuntuu sopivammalta. www.gwcf.fi sivulla löytyy tietoa ja www.goldwingfacts.com/
    Entiset:
    Helkama Mini->Hopeasiipi de Luxe->Tunturi Start-> Suzuki TS 125->
    Suzuki GSX 750->Honda GL 1200 D->HD XL883C Sportster->
    Honda GL 1500->Honda GL 1800
    Nykyiset:
    BMW K1600 GTL -16
    BMW R1100GS -99
  23. #23
    Kiitoksia NykanVe asiallisesta palautteesta!

    Onko 1800 Wingissa jotain erityistä, mitä pitää katella kun hankkii pyörää?

    Paljonko 1800 Wingeillä pystyy huolettomasti ajelemaan,
    eli mikä olisi sopiva km lukema, kun hankkii Wingia (mahd. edullista)

    Mitä varusteita kannattaa huomioida Wingia hankittaessa? (esim. ABS?)

    Yleensäkkin mitä osia on optiona saatavilla pyörään?
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  24. #24
    Lainaa (Prätkis @ Elo. 27 2009,21:18) kirjoitti
    Onko 1800 Wingissa jotain erityistä, mitä pitää katella kun hankkii pyörää?

    Paljonko 1800 Wingeillä pystyy huolettomasti ajelemaan,
    eli mikä olisi sopiva km lukema, kun hankkii Wingia (mahd. edullista)

    Mitä varusteita kannattaa huomioida Wingia hankittaessa? (esim. ABS?)

    Yleensäkkin mitä osia on optiona saatavilla pyörään?
    Alkuvuosien pyörissä rungon hitsaussauman repeämisiä, katso että korjattu tehtaan takaisinkutsu kampanjan aikana http://www.ake.fi/ake/akerecall/haku.aspx hae tuolta mp ja honda katso kuuluuko pyörä korjattaviin runkonumeron perusteella. Muistelen että 2004 ja uudemmissa ei tuota ongelmaa ole ollut. *Myös jarruissa takaisinkutsukampanja, tarkista sekin.
    Ei nyt tule muuta malli kohtaista mieleen, muuten tietysti tarkasta kuten mikä tahansa muukin pyörä ennen ostoa

    Olen nähnyt ruotsissa 1000cc wingin jolla oli silloin (-95) jo ajettu vähän vaille 400 000 km ilman remonttia, omalla vanhalla 1200 pyörälläni taitaa olla jo 200 000 rikki ja vielä nykyinen omistaja sillä ajelee eikä kuulema ole murheita ollut eikä harkitse vaihtoa. Kun pitää laitteesta huolta kyllä ne kilometrejä kestää, tietysti kuluvat käytössä kuten kaikki laitteet. Ja jos otetaan tarpeeksi suuri otanta niin voihan joku vika tulla vaikka alle 10 000 ajettuun. Vaikea sanoa mikä on sopiva km lukema, tietysti mitä vähemmän ajettu ajettu sitä parempi. Mutta jos useita vuosia seisonut käyttämättä voi olla odotettavissa seisomisesta johtuvia ongelmia.

    ABSit on hyvät, muistelen kuulleeni jostain että vakuutusyhtiön lunastamat kaadetut pyörät ovat olleet kaikki ilman ABSeja, mutta on kuulopuhetta. Uudemmissa malleissa löytyy navigaattori integroituna, lämpökahvat ja lämmitettävä etu- ja takaistuin sekä airbag. Osan näistä voi hommata lisävarusteina vanhempiinkin pyöriin jos ei vakiona ole ja niitä kaipailee. Muut lisukkeet voi sitten hankkia myöhemmin jos niitä haluaa. mm pyörän radiossa on liitäntä 6 levyn vaihtajalla olevalle CD soittimelle joka tulee takalaukun pohjassa olevaan koteloon, erikseen ostettaessa kallis, soitin + teline taisi olla *yli *1400 €. Jos se on valmiina, hyvä. Itse en sitä ole kaivannut. Jos koet tarvitsevasi LA puhelinta joissakin se on myös valmiina, voi myös hankkia jälkeenpäin.

    Hondalla löytyy omat lisukkeet (Ready To Go Pack) joiden sisältö löytyy Brandtin sivuilta, myös useat eri valmistajat tekevät kaikkea mahdollista ja melkein mahdotontakin jos haluat tehdä pyörästä näyttelykapineen. Itse pidän pyörää käyttövehkeenä ja en kaipaa oikeastaan mitään kummallisia lisukkeita, vaikeuttavat vain pyörän puhtaana pitoa ja huoltoa. Tärkeimpänä pidän itse selkänojaa, pysty ajoasento aiheuttaa muuten helposti sen että penkissä lysähtää kasaan ja 500 km jälkeen huomaa että selkäranka on valunut housuun. Ennenkuin laitoin selkänojan käytin tukivyötä joka esti huonossa asennossa istumisen. Toiseksi asettaisin mikki kuuloke setin kypäriin jotta voi käyttää pyörän omaa kypäräpuhelin järjestelmää, kuunnella radiota ja keskustella kyytiläisen kanssa jos on vielä puheväleissä kun laittoi emännän kanssa säästetyt eläkesäästöt moottoripyörään. Voihan radiota tietysti kuunnella pyörän omista kaiuttimista mutta se saattaa häiritä muita ihmisiä ja luonnon rauhaa. Löytyyhän tuohon sitten takamatkustajalle oma äänenvoimakkuuden säädin jos ei pidä kuljettajan valitsemasta voimakkuudesta, ja paljon muuta. Katso esim. www.areka.fi ja www motari.com tai käy Wingi meetingeissä katsomassa, siellä on tavaran myyjät paikalla. Tarvikevalmistajia mm. Kuryakyn, AddOn, DragSpecialties, ShowCrome, Corbin (satulat). Lisukkeina löytyy vaikka muutos sarja Trikeksi, jos siltä tuntuu. Käytännössä omien mieltymysten ja lompakon paksuuden mukaan. Mutta veikkaan että olet kuitenkin hankkimassa käyttöpyörää etkä näyttely kapinetta. Jos on kysymyksiä laita yksityisviestiä niin vaihdetaan puhelinnumeroita ja soitellaan. Ei oikein jaksa romaania kirjoittaa, vaikka johan tästä melkoinen novelli tuli.

    Tulin muuten juuri illalla vähän yli 1000 km viikonloppulenkiltä ja vanhan kroppaa ei kolota, hyvä näin. Poika kyllä oli piikillä mukana ja sillä siskonsa kyydissään, eikä hekään valitelleet, himmentää aika paljon "suoritukseni" arvoa, mutta niin ne vaan nuoret jaksaa *

    Toisaalta pisin päivämatka tuli viimeksi Italiaan mennessä noin 1400 km ja silloin oli sivuvaunu pyörässä kiinni ja olin "melkein" pirteä tuonkin jälkeen. Kyllä se ihan ajettava laite on



    Entiset:
    Helkama Mini->Hopeasiipi de Luxe->Tunturi Start-> Suzuki TS 125->
    Suzuki GSX 750->Honda GL 1200 D->HD XL883C Sportster->
    Honda GL 1500->Honda GL 1800
    Nykyiset:
    BMW K1600 GTL -16
    BMW R1100GS -99
  25. #25
    Lainaa (Prätkis @ Elo. 27 2009,21:18) kirjoitti
    Kiitoksia NykanVe asiallisesta palautteesta!

    Onko 1800 Wingissa jotain erityistä, mitä pitää katella kun hankkii pyörää?

    Paljonko 1800 Wingeillä pystyy huolettomasti ajelemaan,
    eli mikä olisi sopiva km lukema, kun hankkii Wingia (mahd. edullista)

    Mitä varusteita kannattaa huomioida Wingia hankittaessa? (esim. ABS?)

    Yleensäkkin mitä osia on optiona saatavilla pyörään?
    Miten Prätkis Wing "projektisi" etenee. Itse olin samassa "projektissa" muutaman vuoden ja nyt se LT sitten vaihtui ko. laitteeseen. Ajokelejä odotellessa

    AH



  26. #26
    Mikä on pitkän harkinnan/...hankinnan tulos...sitkeä kaveri jos vielä funderaa....
    <br />
  27. #27
    K1200 LT:llä vielä ajellaan. Kilometrejä tulee Suomessa niin vähän,
    ettei näillä kilometrimäärillä kannata sijoittaa kalliimpaan pyörään.

    Nyt on enemmän harkinnassa on että luopuisiko Bemaristakin
    ja ajelisi ulkomaan reissut vuokrapyörällä.

    Mutta, jos tässä vielä innostuu joku vuosi enemmän ajelemaan, niin sitten
    vois taas harkita tuota Wingiä (tai sais jostain vähän ylimääräistä rahaa)



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  28. #28
    Vihdoin ja viimein unelma toteutui. Eihän tässä mennyt kuin 15 vuotta unelmoidessa. Eilen tuli hankittua Honda Goldwing GL 1800 vm 2001.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  29. #29
    Onnittelut uudelle Wingistille
  30.  
  31. #30
    Lainaa Prätkis kirjoitti Katso viesti
    Vihdoin ja viimein unelma toteutui. Eihän tässä mennyt kuin 15 vuotta unelmoidessa. Eilen tuli hankittua Honda Goldwing GL 1800 vm 2001.
    Jos 15v haaveilun jälkeen päätyy alkuperäisen haaveen pyörämalliin, on kyllä harvinaisen määrätietoinen tyyppi.
    Jollakin toisella ois kohde kerennyt muuttua kerran jos toisenkin.

    Mahtaa seuraavat 15v sujua hymy huulessa

    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")