Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Elikkäs Asseniin olisi tarkotus lähteä juhannukseks porukalla ja pyörien selässä, mikä olis hyvä reitti mennä sinne? Meinattiin, et jos tyrkkäis hesasta eka laivalla(mikä olisi halpa laiva kyyti esim. Saksaan tai jotai?) tai Ruotsiin...ja sit ajelis loppu matkan sinne Asseniin. Onko kukaan menny rahtilaivoilla just esim. Saksaan?? Oon kuullu, että jotkut on menny rahtilaivan kyydillä ja ei olis ollu kallis.. Vähän reittivaihtoehtoja ja hintoja jos joku tietäis niin auttais paljon. Ja onkos kukaan muu menossa kyseisiin kisoihin(24.6)??
    K6/K7/K8 1000 Gikseriä vailla...
  2. #2
    Halpa laivakyyti Saksaan, mikä se on???
  3. #3
    Lainaa (Kimpe @ Maalis. 19 2006,12:37) kirjoitti
    Oon kuullu, että jotkut on menny rahtilaivan kyydillä ja ei olis ollu kallis..
    Älä kuuntele humalaisia
    ... jotain piti muistaa
  4. #4
    Niinpä niinpä...oon tainnu ite olla humalassa..



    K6/K7/K8 1000 Gikseriä vailla...
  5. #5
    Toissa keväänä mentiin Travemyndeen niillä rahtilaivoilla 2 mopoa+ 2henkilöä yhteen suuntaa 750e. Tässä oli vielä autoliiton alennus mukana. Kallista on mutta olihan palvelua ja mitkä hytit, niin kuin hotellihuoneita.
  6. #6
    Huh huh, ei se ainakaa halpa ollu!
    Onkos muilla kokemuksia tai hintatietoja??
    K6/K7/K8 1000 Gikseriä vailla...
  7. #7
    Lainaa (Kimpe @ Maalis. 21 2006,10:34) kirjoitti
    Huh huh, ei se ainakaa halpa ollu!
    Onkos muilla kokemuksia tai hintatietoja??
    Käyppä kurkkaamassa.
    Superfast

    Tuolta löytyy prätkän hinta eli Superfastilla se näyttäis olevan 100 meno-paluu. Loput hinnasta riippuu, kuinka laadukkaasti pyörän kuski haluaa matkustaa.

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  8. #8
    Joo se taitais olla halvin superfastilla, 100 prätkästä+toinen satku kansipaikasta tai +~200 hytti eli noin ~200-300 ekuu...
    K6/K7/K8 1000 Gikseriä vailla...
  9. #9
    Eihän se tuolta Chicacosta Rotterdamiin ole kuin n. 1700$ ja vajaa pari viikkoa merellä sitten voikin olla pari päivää tulppaanimaassa turvallaan ja ajella Asseniin.
    Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
  10.  
  11. #10
    Just varattu Superfastilta lipetit kansipaikoilta ja eiku matkaan. On näköjään hyttihinnat karanneet käsistä, tulee kohtuuton tuntihinta käytölle. Kaippa sitä korvatulpilla pärjää....