Katso äänestykset tulokset: Mikä soi korvissa ajaessa? - Räppi, rokki vai tuuli?

Äänestäjät
860. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ei mikään; vain tuuli suhisee ja vinkuu kypärässä

    227 26,40%
  • En kuule muuta kuin tehopillin vinkumisen... aah!

    114 13,26%
  • Jotain muuta haitekkiä - mitä?

    9 1,05%
  • Kännykkäradiosta piuhojen kautta uutisia

    9 1,05%
  • MP3 -soittimesta mielibiisejä

    156 18,14%
  • Tulpat korvissa - mahdollisimman hiljaista

    156 18,14%
  • Tinnittää jo muutenkin - uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

    42 4,88%
  • Kypärään asennetusta radiosta kuuluu...

    25 2,91%
  • Lintujen laulua kuuntelen, ajelen tosi hiljaa

    7 0,81%
  • V2:n jytinä riittää mulle

    113 13,14%
  • Donutsilla parhaat äänet - tulee vaan kalliiksi

    2 0,23%
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 167:sta
  1. #61
    metallia , metallia...pro-pain,pantera,devildriver jne,jne
    CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
    http://www.hondariders.fi
  2. #62
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Onpa vanha topic, mutta vastaillaan nyt kun on sormi liipasimella. V2 kilinät riittää.
    Tai sitten "Bumsen" vihellys. *
    Voishan tuota tietenkin jonkin sorttista kuulokesydeemiäkin ajatella.



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  3. #63
    Huomasin semmosen jutun, että nopeus muuttuu musiikin myötä. Radiosta tuli Baddingin: "... ja sataa oikeaan.." Tuli armoton fiilis vetää niin perkeleesti. Ja tää tapahtu ennen kuin itse sitä "ajattelin".
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  4. #64
    Mutkateitä kun ajelee ja risteyksiä pajon niin ei niissä lähtökiihdytyksissä paljon mitkään high-tekit kuulu. Antaa moottorin laulaa
    Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön opettaa halutonta tekemään tarpeetonta
  5. #65
    Bändi nimeltään Akrapovic soi itsellä jonka johdosta ei tule juurikaan ajeltua ilman korvatulppia...
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  6. #66
    Tuulen suhina, moottori ja ah niin ihana tinnitus
  7. #67
    Koko päivän jos ajelee, illalla kyllä on tinnitusta nukkumaan mennessä. Tulppia en ole tyhmä vielä hankkinut. Enkä kuuntele musaakaan, vois joskus ehkä kokeilla. Slipari pitää soppelisti ääntä, ei liikaa. Hyvällä mutkäpätkällä alkaa laulatuttamaan, viimeisin suosikki on tää Ghostrider5- elokuvan aloitusraita, kun kaveri lähtee kiskomaan sitä Tukholma-Uppsala -pätkää.
    CBR1100XX ´99
  8. #68
    Pitemmillä matkoilla musaa ja kaupungilla kurvaillessa V2 jytinää
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  9. #69
    Tuulihan se siellä
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
  10. #70
    Earien vaimentamaa tuulen kohinaa ja thumperin turinaa...
  11. #71
    Tähän mennessä on tullut kuunneltua vaan sitä tuulen suhinaa, mutta vittumaista kun ton jälkee humisee jonku verran korvissa.. pitäis varmaa survasta ne korvatulpat.
    Ehkä tässä piakkoin sitten ämppäri pauhaan
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

    ****

    Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
  12. #72
    Tulpat tai mp3 soittimen kuulokkeet korvissa riipuen fiiliksestä.
    "The Slow And Pathetic"
  13. #73
    Listasta puutui oma hoilailu.. Välillä tulee lauleskeltua niin lujaa että miettii kun päät kääntyy että katsooko ne pyörää vai kuuluko hoilanta.
    Vastasin kyllä V-höpötys..
    -Death heals the wounds that life makes-
  14. #74
    Joskus napit korvissa-radio tai mp3, kännykästä.
    Tain navin selostukset kypärä puhelimeen.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  15. #75
    en tiedä mitään sen parempaa kuunneltavaa ku pakoäänet prätkällä liikkuessa jopa oma lauluääni kuulostaa karrrrrrrrrmealta kypärän sisällä vaikka muutoin toki euroviisuihin kuuluisinkin
    Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

    Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
  16. #76
    Usein puhelimen mp3 soittimesta kaikenlaista musaa paitsi jaazzzzzzia.



  17. #77
    V2 papatus, Guzziin kuuluvat mekaaniset kilinät ja kolinat tulee kans ja vielä jokin pörinäputkikin löytyy josta pauketta kuuluu
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  18. #78
    Tähän asti olen kuunnellut vain tuulen suhinaa
    Joskus vois kokeilla jotain musaakin,vois ruveta vauhtia kertymään jotain kunnon mättöä kuunnellessa
    V-Strom 1000
  19. #79
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    <span style='color:red'>"Vie roskapussi ..."</span>
    Mä oon kuullu ton jo niin monta kertaa, että soi koko ajan ... ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  20. #80
    Moottorin pörinä, tuulen suhina riittävät minulle. Mitään ylimääräistä en sitten tarvitsekkaan.
  21. #81
    Nykyään tuuli... Nuorempana tuli kuunneltua korvalappu reteoilla (ei ollut vie ipodia keksittykään) rock musaa Ihmettelin, kun kaupungilla ajellessa ihmiset katteli pitkään ja hymyili.... Lauloin biisien mukana ja kun volume oli täpöllä...
  22. #82
    Riippuu hieman tilanteesta. Mutkapätkä kurvailussa haluan kuulla pyörän äänet. Matka-ajossa taas musa soi kypärässä mp3 puhelimesta.
    -Seppä-
  23. #83
    Lainaa (Pyörämies @ Touko. 07 2008,22:34) kirjoitti
    Moottorin pörinä, tuulen suhina riittävät minulle. Mitään ylimääräistä en sitten tarvitsekkaan.
    +1 tälle *
    The Real Thing ?
  24. #84
    Olin varma ettei sopivaa vaihtoehtoa löydy mutta olihan siellä lopussa V2 jytinä. Mitä sitä motoristi muuta kaipaisi. Aaahhh.
    Intruder - totta kai. M1800(Espoo)
  25. #85
    Vaimo hommas mulle iPodin(hänellä oli oma jo) ja tuntuu kun ois pikkasen rauhallisempia noi reissut nykyään,ei tule kommentteja takapenkiltäkään kun ei kuule mitään.Vauhtikin on rauhoittunut kun saa mieli musaa kuunnella.
  26. #86
    Ite en oo tosiaan vielä MP3:sta kuunnellu.. mutta olis tarkotus. Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä?
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

    ****

    Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
  27. #87
    Muzaa tai huutorännin ääntä... Itseasiassa jos ei tule musiikkia niin päässä alkaa soimaan Big B:n Hooligan:

    I am what I am and that's all that I am (what)
    I am what I am, I'm a hooligan (hooligan)
    I am what I am and that's all that I am (what)
    I am what I am, I'm a hooligan (hooligan)
    I am what I am and that's all that I am (what)
    I am what I am, I'm a hooligan (hooligan)
    I am what I am and that's all that I am (what)
    I am what I am, I'm still a hooligan (hooligan)

    I'm waking up at like eleven in the morning
    Playing by the rules, yo, it's just so boring
    I'm eatin' Captain Crunch for lunch
    Do I got issues, yeah man, I go a bunch
    Like late night fist fights, halfpipes and dirtbikes
    Yo I love 'em all so they label me an outlaw, but I still keep it raw
    You don't have to respect me, you can love me or hate me
    But I ain't gonna change and you ain't gonna make me
    The lyrical privelige, full player, living life on the edge
    Straight outta control, self-proclaimed asshole, and I am what I am...


    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  28. #88
    Lainaa (Hyenna @ Touko. 13 2008,15:27) kirjoitti
    ...Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä? *
    Mulla on Sonyn vastamelukuulottimet, ei pahemmin ympäristln mökä haittaa eikä tartte pitää ees lujalla. Jäätävän hyvä äänimaailma bonuksena mutta se Sonyn SonicStage-ohjelmistö on ehkä yksi maailman huonoimpia ja kankeimpia mitä voi olla...



    NW-S703F


    Jäätävän hyvä laite!
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  29. #89
    Lainaa (MustaSurma @ Touko. 13 2008,20:40) kirjoitti
    Lainaa (Hyenna @ Touko. 13 2008,15:27) kirjoitti
    ...Mutta eikö se humina oo niin perskutan kova, et sen ämppärin saa laittaa täysille huutaan ennenku kuulee musiikin? Vai millasta taktiikkaa te käytätte siinä? *
    Mulla on Sonyn vastamelukuulottimet, ei pahemmin ympäristln mökä haittaa eikä tartte pitää ees lujalla. Jäätävän hyvä äänimaailma bonuksena mutta se Sonyn SonicStage-ohjelmistö on ehkä yksi maailman huonoimpia ja kankeimpia mitä voi olla...



    NW-S703F


    Jäätävän hyvä laite!
    Ok.. kiitoksia vinkistä pitääpäs kokeilla!
    Harmittaa vaan, kun ihan jokunen aika sitten ostin uudet kuulokkeet mun ämppäriin, mutta eiköhän sitä ole valmis maksaan jälleen uusista kuulokkeista jos niillä kerta sattus kuuleen jopa kypärän sisällä
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

    ****

    Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Hyenna @ Touko. 13 2008,15:47) kirjoitti
    Ok.. kiitoksia vinkistä * pitääpäs kokeilla!
    Harmittaa vaan, kun ihan jokunen aika sitten ostin uudet kuulokkeet mun ämppäriin, mutta eiköhän sitä ole valmis maksaan *jälleen uusista kuulokkeista jos niillä kerta sattus kuuleen jopa kypärän sisällä
    No oikeestaan mitkä vaan korvakäytävään tulevat nappikuulokkeet poistavat suht tehokkaasti niitä ympäristön hälyääniä, ja toimivat samalla korvatulppina. Plussana ei tarvitse pitää musiikkia liian lujalla ja miinuksena ei sitten kuule ympäristöä, joka on sitten taas aika isokin miinus kun mopolla ajaa.

    Tossa Sonyssä saa sen taustahälytoiminnon päälle tai pois sillon kun haluaa, mutta se on kyllä, ainakin omasta mielestä, ehkä hieman kallis. Mutta ehdoton mikäli haluaa nauttia hifiäänestä meluisassa ympäristössä.

    Toinen, mitä olen kuullut kehuttavan, on Skull Candyn kuulokkeet. Hyvä äänenlaatu ja suht halpoja tuotteita. Kestävät kuulemma kovaakin käyttöä.

    Skullcandy Smokin'Buds Pink *
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen