Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 133:sta
  1. #61



    Jaa mitähän kautta menette, kun mutkapätkistä puhutte? Asuisin tässä matkan varrella, tiedän paikan, hyvä ruoka, mielenkiintoinen "arkkitehtuuri" olutta ainakin on varmasti jokaiselle oma merkki...

    Tääl toinen naikkonen vois kans tulla, jos huolitte, kun en ole koskaan missään miitinkeissä ollut.

    Mietin vaan mitä kautta ajatte, tulisko letkaan vai omia polkuja...

    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  2. #62
    Eipä tarvitse tulla, kun pitää olla töissä ko. viikonloppu. Täytyy käydä paikka katsomassa joskus toiste..
  3. #63
    Pari kertaa viikossa on kuitenkin syötävä, niin miksei sitten lauantaina. Eli mukana.
    If you know exactly what you are going to do, what is the point of doing it?
  4. #64
    Jos tässä nyt on jonkinlainen ilmoittautuminen niin minutkin voi lisätä mukaan.
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  5. #65
    Jetrooooo!!!

    Mitäs kautta ajattelit että ajettais? Siis kun Bembölen kaffestugalta ku lähetään...?

    Kunhan tämä sää jatkuis lauantaihin...
  6. #66
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 24 2006,08:41) kirjoitti
    Jetrooooo!!!

    Mitäs kautta ajattelit että ajettais? Siis kun Bembölen kaffestugalta ku lähetään...?

    Kunhan tämä sää jatkuis lauantaihin...
    Kävin katsastamassa menoreittiä lauantaina. Veikkola, Ojakkala, Vihti, Ikkala, Marttila,Kärkölä..siitä eteenpäin en. Ihan hyvää pätkää...hieman hiekkaa tiellä Marttila-Kärkölä välillä mutta ei ajoa haittaa. N. 65km tuo pätkä.
    Takaisin varmaan Someron kautta mutta voidaan muuttaa kun joku keksii paremman pätkän.
    "Be careful out there"
  7. #67
    Ai saakeli kun tää olis kiva reissu, mutta ei voi mitään, velvollisuudet kutsuvat.

    Eli aikainen vapun aloitus sotkee ajopäiväkirjan tällä kertaa..
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #68
    On kai syytä muistuttaa että kaikki voisivat taas lukea nämä ohjeet...Ryhmäajo



    "Be careful out there"
  9. #69
    Tervetuloa vaan kyllä kaikki ovat tervetulleita

  10. #70
    Onk kukaan muuten tarkistanut et keppana on auki?
  11. #71
    Kiinnostusta olis mutta oon niin hyvä ajaa että Puuhis jätti mut mutkatiellä kustomilla niin en näkis teistä ketään ekan 2:n minuutin jälkeen
  12. #72
    Tarkoituksena ei oo ajaa kaahaten...fiksusti ja sillee eli lähe mukaan vaan.
  13. #73
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 25 2006,10:59) kirjoitti
    Onk kukaan muuten tarkistanut et keppana on auki?
    Luki luki
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  14. #74
    Emmä mihkään pääse ...sillo sataakin, kastukaa kurjat
    enää ei oo mitä irrota
  15. #75
    Lainaa (sulaahulluutta @ Huhti. 26 2006,10:26) kirjoitti
    Emmä mihkään pääse ...sillo sataakin, kastukaa kurjat
    Ei sada vaan on päin vastoin todella hyvät kelit - ainakin tämänhetkisen sääennusteen mukaan. Juuri sen takia tuo reissu jääneekin allekirjoittaneelta väliin kun joutunee ajelemaan vapuksi mökille.
  16. #76
    Mää tuun, mutta riksusta suoraan sinne...
    -Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-

    -Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
  17. #77
    Juu en tuu...leikin Suvin kaa
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  18. #78
    Mä voisin lähteä mukaan kun kerta olen sekä uusi näissä piireissä että täällä etelässä. Varmaan mahtuupi hyvin mukaan..
  19. #79

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (passo @ Huhti. 26 2006,21:05) kirjoitti
    Mä voisin lähteä mukaan kun kerta olen sekä uusi näissä piireissä että täällä etelässä. Varmaan mahtuupi hyvin mukaan..
    Takuulla mahtuu!
  20. #80


    Enpäs pääsekkään, yhyy. Lauantaina Finlandia ajo vermossa, menen sinne.

    Käytiin viimeviikonloppuna syömässä keppanassa, mainostivat noutopöytää, en nyt sen kummemmin kattonut kuin ohimennen ja hyvältä näytti. Yli 40 ruokalajia.

    Muuten on pakko sanoa oma mielipiteeni ruasta. Vetäkööt herneen elimeen kuka haluaa, mutta kun mä olen käynyt useamman kerran siellä syömässä, ja aina sama tulos;
    Kyllä sillä maha täyteen tulee, muttei se mitään ABC huoltamoruokaa ihmeellisempää ole.

    Eli te jotka odotatte gourmet ruokaa, tulette pettymään. Sorry

    Muttamutta, paikka on sinällään ihan näkemisen arvoinen, ja tuo noutopöytä vaikuttaa erinomaiselta.

    Jos haluatte sieltä suunnalta kunnon gourmet ruokaa, käykääpä Punaisessa Lumpeessa Somerolla. Suosittelen. Kiva ulkoterassi, helkkarin hyvä ruoka, kivan ajomatkan päässä ym.

    Eli pitäkää hauskaa, en nyt pääse mukaan.
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  21. #81
    tässä vielä linkki tuonne

    lumpeeseen
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  22. #82
    Keppanan vakioasiakkaana voin kertoa että ruoka on tod.hyvää mielestäni. Olutta löytyy niin montaa merkkiä että ei uskoisi edes olevan.
    Ainoa miinus on että pisin aika jonka olen siellä joutunut ruokaa odottaan on yli tunti.

    Eli olisi varmaan fiksuinta ilmoittaa keppanaan että olisi tulossa aika lössi nälkäisiä motoristeja että osaavat varautua, paikka on kumminkin aika pieni.

    Perhana tarviiskos tulla kans käymään tässä lähellä kun asustelen.
    Pääsis vähän teikäläisiinkin tutustuun, ja tietysti paikallistuntemus on omaa luokkaansa.
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

    Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
  23. #83
    Jos tulisi paikalle, muistaakseni se puolen kilon pihvi on aikas maukas... Mutta hei senhän saa tuplana!!!
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  24. #84
    Voishan sitä lähteä tutustumaan keppanakellariin. Sääkin näyttäisi suosivan! *
    Paljonkos sinne tulee matkaa? Jos yli 150km, niin toivottavasti matkalla on huoltoasema..
    Ehkä otin ehkä en!
  25. #85
    Ihan tiedoksi että 'Loukun Teboilia' ei ole enää olemassakaan. Ettette turhaan odottele sellaista 'maamerkkiä', kuten ajo-ohjeessa oli mainittu...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  26. #86
    Kannattaa myöskin huomioida ettei Karkkila-Loukku välisen tiepiirin päällikkö ole ilmeisesti muistanut käydä viimeiseen puoleen vuoteen kusella, kun on jättänyt 80 rajoituksen kesäksikin.

    nim: 944€ sakkoa eilen kun vanhasta muistista ajelin sillä suunnalla
    Meteant, dum obient
  27. #87
    Lainaa (Jalase @ Huhti. 28 2006,14:07) kirjoitti
    Ihan tiedoksi että 'Loukun Teboilia' ei ole enää olemassakaan. Ettette turhaan odottele sellaista 'maamerkkiä', kuten ajo-ohjeessa oli mainittu...
    Joo tosiaan teboil on nykyään maan tasalla....
    Jos keppanan sivujen ohjeistuksen mukaan tuutte niin sitä on turha etsiä.

    Tosi hyvin ajan tasalla noi sivut.
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

    Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
  28. #88

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (jaffa @ Huhti. 28 2006,15:25) kirjoitti
    Kannattaa myöskin huomioida ettei Karkkila-Loukku välisen tiepiirin päällikkö ole ilmeisesti muistanut käydä viimeiseen puoleen vuoteen kusella, kun on jättänyt 80 rajoituksen kesäksikin.

    nim: 944€ sakkoa eilen kun vanhasta muistista ajelin sillä suunnalla
    Eiks ollut niin, että aika monilla pätkillä alennettiin nopeusrajoituksia? .
  29. #89
    Ois tietty kiva jos kaikki Bembölestä lähtevät ois tankannut silleen ennen klo 12:00, jotta päästään matkaan ilman heti pysäytystä...



  30.  
  31. #90
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 28 2006,23:41) kirjoitti
    Ois tietty kiva jos kaikki Bembölestä lähtevät ois tankannut silleen ennen klo 12:00, jotta päästään matkaan ilman heti pysäytystä...
    Mä olin kerrankin kaukaa viisas ja tankkasin jo tänään illalla
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen