Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 133:sta
  1. #31
    Lainaa (Simbad @ Maalis. 13 2006,19:37) kirjoitti
    En edes viitsi selittää mielipidettäni joka liittyy alkoholin nauttimiseen yhden päivän moottoripyöräretken keskellä.
    juu...siis kaikki vetää aivan armottomat perseet tuolla ja sitten lähdetään ajamaan mutkapätkiä!! joku känniläinen voi sitten ajaa autolla perässä ja laskea kuka pääsi pisimmälle ennen ajamistaan ojaan! Mukaan sideharsoa ja kossua!!
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  2. #32
    Tulin tai en tullut, so not! Emmä tiiä mitä tuona päivänä tapahtuu, voi olla töitä, voi olla että ei ole töitä. Voin olla kipeä, tai sitten terve (joka on erittäin epätodennäköistä), voi olla että että ei huvita tulla. Sen näkee sitten *
    Mutta jos on vapaata, olen terve, pyörä on kunnossa, kelit ovat sopivat, tekee mieli tulla, on rahaa bensaan ja ehkä ruokaa, minua ei tarvita missään tärkeämmässä jutussa muualla (mitä on erittäin epätodennäköistä myöskin) ja tekee mieli tulla, niin tulen....



    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  3. #33
    Mitähän tollekin reissulle noi bensat maksaa... eikö voitas ajella vaan tohon mutterille, ni ei menis bensoihin rahaa.

    Kahvikin pysyy omassa termoskannussa mukavan lämpimänä lyhellä matkalla. Mutterin kahvihan maksaa toista euroa ja itse keitettynä saa yhdellä eurolla jo ainakin pannullisen.



    ©
  4. #34
    Jos sitä pääsis vaikka jonkun kyydillä ni voishan sitä lähteä... Veljen piikillä ei pitkälle pötkitä...
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

    V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

    Before thinking, do it. Twice.
  5. #35
    Jos vain on mopotin liikenteessä tulen laskemaan seuran tasoa roimasti.
    Ai,ai,ai pojat, eihän moottoripyörää tällä tavalla ajeta...mennäänpäs tuosta taksista ohi että heilahtaa...
  6. #36
    tarttiskos ekaks ajaa kahvituvalle,et tulis pitempi lenkki....hmmmm..........no,kiertäkää someron kautta keppanaan ps.jamaican leike on hyvä ja tullaan,tullaan..
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  7. #37
    Eihän tuosta päivästä osaa sanoa vielä mitään, mutta JOS kaikki JOS kohdat osuu kohdalleen (ymmärsihän joku, mitä tarkoitan?), niin saatan ehkä tulla.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  8. #38
    Jos ei oo lunta maassa, niin suattaisihan tuota. Paikkahan on hieno ja pihvi-annokset ISOJA & suoraan sydäntautiliiton banni-listalta!
    <p>2002-2014</p>
  9. #39
    (poistettu tili)
    Lainaa (Ctrl+Alt+Del @ Maalis. 14 2006,19:08) kirjoitti
    Jos ei oo lunta maassa, niin suattaisihan tuota. Paikkahan on hieno ja pihvi-annokset ISOJA & suoraan sydäntautiliiton banni-listalta!
    Jos toi Windows -bootti lähtee, niin kai pikku-robottikin vois ajatella .
  10. #40
    -prkl! Eikö millään voisi siirtää viikolla? April Jazzit pahasti päällä, joten tuo ajankohta ei millään onnistu. Tädin mökki olisi näppärästi järven toisella puolella, joten yöpyminenkin onnistuisi...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  11. #41
    voinen saapua paikalle myös.
  12. #42
    Ei ole pyörää, eikä ole nälkä. Jätän väliin

    Kuten passaan myös kaikki kesän ajot jne, voin ehkä joskus tulla moikkaamaan Mutterille..

    Pitäkää hauskaa!
  13. #43
    Lainaa (Janlob @ Maalis. 15 2006,19:08) kirjoitti
    Ei ole pyörää, eikä ole nälkä. Jätän väliin *

    Kuten passaan myös kaikki kesän ajot jne, voin ehkä joskus tulla moikkaamaan Mutterille..

    Pitäkää hauskaa!
    Tuosta selviää helpolla... osta pyörä
    enää ei oo mitä irrota
  14. #44
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 14 2006,20:54) kirjoitti
    Lainaa (Ctrl @ Alt+Del+Maalis. 14 2006,19:08) kirjoitti
    Jos ei oo lunta maassa, niin suattaisihan tuota. Paikkahan on hieno ja pihvi-annokset ISOJA & suoraan sydäntautiliiton banni-listalta! *
    Jos toi Windows -bootti lähtee, niin kai pikku-robottikin vois ajatella .
    Luuletko Black&Deckerin kestävän perille asti? Matkahan on aika pitkä..
    <p>2002-2014</p>
  15. #45
    Lainaa (sulaahulluutta @ Maalis. 15 2006,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Janlob @ Maalis. 15 2006,19:08) kirjoitti
    Ei ole pyörää, eikä ole nälkä. Jätän väliin

    Kuten passaan myös kaikki kesän ajot jne, voin ehkä joskus tulla moikkaamaan Mutterille..

    Pitäkää hauskaa!
    Tuosta selviää helpolla... osta pyörä
    Joo ja älä syö ko päivänä aamupalaa niin se nälkäkin tulee, jos ei tule muuten niin käy vaikka juoksemassa 10-30km kevyttä tahtia.
  16. #46
    Jos on kelit kohdallaan niin miksei - tosin nyt just vaikuttaa ettei - olisin sopivasti "talvilomalla"
    Pitää säätää lähempänä....
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  17. #47
    Lainaa (Harri @ Maalis. 13 2006,19:07) kirjoitti
    Lainaa (VOGON @ Maalis. 13 2006,19:03) kirjoitti
    Lainaa (Simbad @ Maalis. 13 2006,18:21) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kokeilemme noutopöytää

    Kattauksessa n. 40 ruokalajia.

    Hinta 33,00 €/hlö.
    Olen samaa mieltä... NIIN hyvää ruokaa EI olekkaan...!!!!
    No ei ole edes kallis, jos ja kun on kunnollista ruokaa.

    Normaali ravintola reissu (ei mäkki tahi ählämikebaapi)
    -Alkupala 5-8€
    -Pääruoka 10-20€
    -Jälkiruoka 4-6€

    lisäksi
    -ruokaryyppy 5€
    -viinipullo 20€
    -konjakki kahvin seuraksi 5-10€

    = jos alle 50€ pääsee niin ei ole kallis, toki tuo 33€ ei sisällä varmaan viiniä.
    No toi on taas noita ducatistien juttuja Japski kuskit hakee essolta megadogit, niin se on siinä.

    Lainaa (Kawa600 @ Maalis. 13 2006,19:37) kirjoitti
    Lainaa (Simbad @ Maalis. 13 2006,19:38) kirjoitti
    En edes viitsi selittää mielipidettäni joka liittyy alkoholin nauttimiseen yhden päivän moottoripyöräretken keskellä.
    juu...siis kaikki vetää aivan armottomat perseet tuolla ja sitten lähdetään ajamaan mutkapätkiä!! joku känniläinen voi sitten ajaa autolla perässä ja laskea kuka pääsi pisimmälle ennen ajamistaan ojaan! Mukaan sideharsoa ja kossua!!
    TOTAL REPS ei huono idis!



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  18. #48
    Lainaa (kwak750 @ Maalis. 19 2006,16:01) kirjoitti
    No toi on taas noita ducatistien juttuja Japski kuskit hakee essolta megadogit, niin se on siinä.
    Näinhän se varmaan on. Jotkut ihmiset nauttii elämästä. Ajavat Ducatilla ja syövät hyvää ruokaa jne..

    Toiset laskee osien hintoja ja teho/hintasuhdetta pyörää ostaessa. Samat ihmiset ruokaa ostaessa laskee kalori/hinta suhdetta. He eivät voi ymmärtää rasvatonta maitoa, kun täysmaidossa on enemmän samalla rahalla. Saati sitten kallista belgialaista olutta, kun kossustakin tulee humalaan, eikä edes kuseta. Ja nopeampi tehokkaampi ja halvempi humala tulee, eli heidän mielestä ei ole mitään syytä nauttia hyvää ja kallista olutta.

    Näinhän se menee. Jokainen tyylillään. Pääasia, että on tise tyytyväinen.
  19. #49
    ?Onkos kaikki osallistujat miehiä? Mä voisin tulla kans jos vaan huolitte mukaan...
    Yammutar
  20. #50
    Lainaa (YAMMUTAR @ Maalis. 30 2006,09:59) kirjoitti
    ?Onkos kaikki osallistujat miehiä? Mä voisin tulla kans jos vaan huolitte mukaan... *
    Tervetuloa vaan kyllä kaikki ovat tervetulleita
    "Be careful out there"
  21. #51
    Lainaa (Petri12r @ Maalis. 14 2006,14:03) kirjoitti
    Mitähän tollekin reissulle noi bensat maksaa... eikö voitas ajella vaan tohon mutterille, ni ei menis bensoihin rahaa.

    Kahvikin pysyy omassa termoskannussa mukavan lämpimänä lyhellä matkalla. Mutterin kahvihan maksaa toista euroa ja itse keitettynä saa yhdellä eurolla jo ainakin pannullisen.
    Vähän samanlaisia tuntemuksia tuli tosta edellisestä kitinästä. Mutta siis mukana.
  22. #52
    Mukana, ruuaksi otan sitten salaattia ja kivennäisvettä
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  23. #53
    Täytyyhän tonne lähtee, vaikka on se nii kallistakin kun tolla rahalla sais jo monta saarioisten maksalaatikkoa
    Mutta ei auta valittaa, syököön muu perhe sitten kaurapuuroa
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
  24. #54
    kyllä sinne täytyy lähteä.Jos kerran mukaan mahtuu....pelkästään perheen sisäisen rauhan *
  25. #55
    Voishan sitä lähteä, jos lumet vaan on siihen mennessä sulaneet.
    ©
  26. #56
    Mulla taisi olla lapsivapaata eli tulen...autolla Villen kanssa. Ville yrjöö pöydässä ja minä syön...ymmärretty

    Mutkat me jätetään väliin...en oo edes autoa kyselly, mutta eiköhän se taas jostain järkkäänny
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  27. #57
    No mä en nyt tällä kertaa sit tuukaan, mut paikka pitää kyl ehdottomasti käydä joskus tsekkaamassa

    Samalle päivälle sattu varjoliitäjien kevätbileet, joihin olen lupautunut järkkäilyavuksi, joten se on siinä. Hyvää matkaa ja ajelkaa vähintään yhtä varovasti kuin minä ajaisin
  28. #58
    Saas nähä, mieli tekis... Matkassa vain yksi ISO mutta, edellisenä iltana säbä-poppoon kauden päättäjäiset, joku osannee arvata mitä se tarkoittaa... Tosin en tiedä onko vielä mopokaan liikenteessä, mutta se on pikku juttu. Mutta pidetään mielessä, ajellaan sitten vaikka sunnuntaina ittekseen.




    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  29. #59
    Jesh onpi silloin vahvasti liikenteessä, eli tulen.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  30.  
  31. #60
    En tulekkaan.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen