Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä?
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  2. #2
    pari kertaa tuolla asioinut ja ihan tyytyväinen ollut. varusteista ollut hyviä tarjouksia ja muutenkin asiallista toimintaa mielestäni
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  3. #3
    ihan asiallinen kauppa..neitoselle ostettu takki=)ja hyvällä alennuksella Richa
    kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
  4. #4
    Yamahan edustus tuli sitten tällekin liikkeelle.
    Auto-Bikestä siirtyi Jäkeen vielä Janne, joten homma toimii varmasti. Hyvä uutinen melkein vieressä asuvalle.
  5. #5
    Ajoin pihaan sattumoisin tänään, kauan sulkemisajan jälkeen...vaan en turhaan.
    Täältä lähtee seuraava mopo, MM tai MT 01 tänä kesänä tai ensi kaudeksi viimeistään.Hyvä meininki.
  6. #6
    Käykö siellä muita orggilaisia kuin minä?
    Pyöräkaupat sovittiin tänään-FZ1-S .Janne osaa mulle pyörän myydä,toisin kuin suurin osa kaupoista joihin tiedusteluni lähetin tai joissa kävin.
    Ripeä yhteydenotto, pari ystävällistä sanaa ja asiallinen tarjous;ei siinä *ostamatta voi jättää. Monissa mopokaupoissa näinkin yksinkertainen resepti tuntuu olevan vaikea toteuttaa.



  7. #7
    Yksinkehupuhe jatkuu:
    Uusi pyörä alla tänään,aikaisemmin hain kuin alunperin sovittiin.
    Homma jousti ja toimii.
    Ja ihan käyvän hinnan olen kaikesta maksanut ja tulen maksamaan ,Eli hyvää palvelua ja oikeita hintoja haluavat - suunnatkaa Järvenpäähän!
  8. #8
    Lainaa (wanna-be @ Heinä. 28 2006,20:29) kirjoitti
    Käykö siellä muita orggilaisia kuin minä?
    Pyöräkaupat sovittiin tänään-FZ1-S .Janne osaa mulle pyörän myydä,toisin kuin suurin osa kaupoista joihin tiedusteluni lähetin tai joissa kävin.
    Ripeä yhteydenotto, pari ystävällistä sanaa ja asiallinen tarjous;ei siinä *ostamatta voi jättää. Monissa mopokaupoissa näinkin yksinkertainen resepti tuntuu olevan vaikea toteuttaa.
    Uskaltaako sinne Honda-mies mennä, jos vaikka joutuu vaihtamaan merkkiä? *

    Avajaisissa kävin, muuten Ykkös-Mp on minun liike. Kun siellä on se melkein missikin, Anna...

    Toisaalta, hmmm, vois kyllä poiketakin...



    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  9. #9
    Kyllä minäkin tuolla olen asioinut ja ihan hyvää palvelua saanut! Hyvä mesta, suosittelen!
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  10.  
  11. #10
    Nostetaan vanhaa ketjua.

    Onko liike vielä voimissaan?
    Tietääkö joku aukioloaikoja? Netissä ei mitään mainintaa. Scorpionin kypärät kiinnostaisivat ja tuolla niitä ilmeisesti on saatavilla.
    KTM 690 ENDURO R -16
    BMW F800R -11
    (EX) BMW F800GS -08
    (EX) BMW R1200R -17
    (EX) YAMAHA MT-07 -18