Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    ehkä tyhmä kysymys.eli,tankin alla ilmansuodattimen etupuolella,tulppien päällä on sellainen Y-mallinen muovinikale,jossa kiinni jonkinlainen ilmaletkun jakaja(?), josta lähtee tällä hetkellä muistaakseni 4 letkua joista yksi ainakin viereen ilmanputsarinkoppaan.
    mutta jakajassa,yläpuolella, vielä yksi lähtö ilman minkäänlaista letkua, lähtötulppa kääntyneenä alaspäin. ja siis yläpuolelta lähtee jo kaksi letkua,ilmanputsariin ja jonnekin alas eturenkaan suuntaan.vaikuttaisi että siinä kolmannessa kuuluisi vielä joku letku olevan,mutta ei minun omistusaikanani..? Haynesin manuaalista ei löytynyt kuvaa siitä kohtaa. Toivottavasti joku ottaa tolkkua kysymyksestä ja osaa neuvoa.
    Ja vielä yksi:aloin laittamaan pyörää nippuun, mutta pelkääjän penkki tuntuu olevan kovin hutera,vaappuva,jos reunoilta nostelee.Tuleeko muuten kiinni kuin niihin hakasiin käännettynä ja lukko kiinni? Mielestäni oli tukevampi ennen kuin otin sen pois.Kiitän ja kumarran!
  2. #2
    Tuosta letkuhommasta en osaa sanoa, ku ei ole
    muistikuvaan vaikka tuplat vaihdoin viimekesänä eli
    pyörä oli silloin "osissa".

    Mutta pelkääjän penkki tulee vain niillä etuhakasilla ja lukolla kiinni.
    Eli kyllä se penkki vähän liikkuu, mutta eihän siitä kuulukkaan nostella pyörää ;)
    Suzuki GSXR 600 L1
  3. #3
    heh,no juu en siitä nostelekkaan. mutta menin emännälle sanomaan että "tuntuu huteralta tuo sinun paikkasi". siitä soppa alkoi.."nyt otat heti selvää joltain joka tietää,minä en kyytiin tule!"
    tosiaan kävin tuossa kaupassa heiluttelemassa samanlaisen pärrän tuolia,se oli kyllä kovasti tukevamman oloinen.no täytyy kokeilla säätää.
  4. #4
    Itsellä täsmälleen samanikäinen mopo ja olen kummastellut samaa asiaa, ja outoa letkulähtöä samaisessa paikassa. Mutta ilmeisesti on normaalitilanne kun muillakin on samalla tavalla...
  5. #5
    no hyvä,niin ajattelinkin,koska sillä luultavasti 10v ajettu ilman letkua,niin ei se kovinkaan tarpeellinen ole.
  6. #6
    Lainaa (tenupensseli @ Maalis. 11 2006,14:33) kirjoitti
    no hyvä,niin ajattelinkin,koska sillä luultavasti 10v ajettu ilman letkua,niin ei se kovinkaan tarpeellinen ole.
    Mutta mitenkäs kun sinulla on aivan samanlainen pyörä olemassa ja minulla on "ryssitty" jossain vaiheessa tuo tyhjäkäynti ruuvin kiinnitys, eikä apua löytynyt räjäytyskuvistakaan että tarvitseeko siihen jotain lisäkilkkeitä. Niin eihän sattuisi mitenkään olemaan mahdollista napata kuvaa omasta pyörästäsi tuosta kohdasta ja laittaa minulle vaikka sähköpostilla??? Olisin tästä hyvin kiitollinen...
  7. #7
    tottahan mooses se onnistuu,tosin vasta keskiviikkona kun pääsen paikan päälle kameran kanssa.mutta laitan siinä iltasella kuvaa tulemaan.jostain saan luultavasti klikattua sun meiliosotetta(?).
  8. #8
    Lainaa (tenupensseli @ Maalis. 13 2006,18:32) kirjoitti
    tottahan mooses se onnistuu,tosin vasta keskiviikkona kun pääsen paikan päälle kameran kanssa.mutta laitan siinä iltasella kuvaa tulemaan.jostain saan luultavasti klikattua sun meiliosotetta(?).
    Laitoin osoitteen..
  9. #9
    Lainaa kirjoitti
    ehkä tyhmä kysymys.eli,tankin alla ilmansuodattimen etupuolella,tulppien päällä on sellainen Y-mallinen muovinikale,jossa kiinni jonkinlainen ilmaletkun jakaja(?), josta lähtee tällä hetkellä muistaakseni 4 letkua joista yksi ainakin viereen ilmanputsarinkoppaan.
    mutta jakajassa,yläpuolella, vielä yksi lähtö ilman minkäänlaista letkua, lähtötulppa kääntyneenä alaspäin. ja siis yläpuolelta lähtee jo kaksi letkua,ilmanputsariin ja jonnekin alas eturenkaan suuntaan.vaikuttaisi että siinä kolmannessa kuuluisi vielä joku letku olevan,mutta ei minun omistusaikanani..?
    Tarkoitatko tässä kuvassa ylhäällä keskellä olevaa venttiiliä? Siinä tosiaan jää yksi lähtö avoimeksi, tosin en nyt ulkoa muista mikä mutta varmaan juuri se edessä alhaalla oleva. Kyllä kaikille letkuille on aina ihan looginen paikka löytynyt vaikka se aikamoiselta letkuhässäkältä vaikuttaa. Ainoa ihmetystä aiheuttava on juuri tuo kohta ja toinen on nelosimukurkusta lähtevä letku jonka pitääkin olla tulpattu (vai kolmos?).

    Lainaa kirjoitti
    Mutta mitenkäs kun sinulla on aivan samanlainen pyörä olemassa ja minulla on "ryssitty" jossain vaiheessa tuo tyhjäkäynti ruuvin kiinnitys, eikä apua löytynyt räjäytyskuvistakaan että tarvitseeko siihen jotain lisäkilkkeitä. Niin eihän sattuisi mitenkään olemaan mahdollista napata kuvaa omasta pyörästäsi tuosta kohdasta ja laittaa minulle vaikka sähköpostilla??? Olisin tästä hyvin kiitollinen...
    Tarkoitatko kaasarien päässä olevaa kiinnitystä vai rungossa olevaa? Tässä näkyy se kaasarien puoli mihinkä se jousellinen säätö "vaijeri" ruuvataan kiinni ja siitä se laitetaan siihen rungossa olevaan tukeen mistä sitä tyhjäkäyntiä voi lennosta säädellä.
    Red Meat
  10. #10
    Lainaa (Nalkis @ Maalis. 13 2006,21:12) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mutta mitenkäs kun sinulla on aivan samanlainen pyörä olemassa ja minulla on "ryssitty" jossain vaiheessa tuo tyhjäkäynti ruuvin kiinnitys, eikä apua löytynyt räjäytyskuvistakaan että tarvitseeko siihen jotain lisäkilkkeitä. Niin eihän sattuisi mitenkään olemaan mahdollista napata kuvaa omasta pyörästäsi tuosta kohdasta ja laittaa minulle vaikka sähköpostilla??? Olisin tästä hyvin kiitollinen...
    Tarkoitatko kaasarien päässä olevaa kiinnitystä vai rungossa olevaa? Tässä näkyy se kaasarien puoli mihinkä se jousellinen säätö "vaijeri" ruuvataan kiinni ja siitä se laitetaan siihen rungossa olevaan tukeen mistä sitä tyhjäkäyntiä voi lennosta säädellä.
    Eli tarkoitan juuri sitä rungossa olevaa tukea/ kytkinvaijerin "kiinnityslätkää". Eli juurikin se metallilätkä siinä kytkinkopan päällä, että millä tavalla tuo vaijeri on siinä joskus ollut kiinni..
  11.  
  12. #11
    Vähän myöhässä tulee vastaus mutta tuohon tyhjään nippaan tulee Kalifornian mallissa (ZX600FxL) "Fuel Evaporative System"- nimiseen järjestelmään liittyvä letku. Muissa malleissa tähän nippaan ei ole liitetty mitään, itsekin tuota joskus ihmettelin..