Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 92:een 92:sta
  1. #91
    Lainaa (seppomies @ Kesä. 27 2006,13:43) kirjoitti
    Turva ainakin korvasi oman ratalippani Jurvassa. Pyörä ja kypärä tuli kaskosta ja muut vermeet kotivakuutuksesta. Korotetulla omavastuulla VAHINGON määrästä, ei siis koko lunastussummasta mistä koittivat aluksi periä omavastuun. Hyvä näin.
    Miten toi vahingon määrä muodostuu tuossa tapauksessa jos pyörä menee lunastukseen? Mulle ois varmaan yhtään miettimättä menny läpi toi omavastuu koko lunastussummasta kun ei tuo kapulakieli aina ihan ekalla aukee...

    Vakuutukset samassa yhtiössä ja vastaisuuden varalle
    Nothing happens unless first a dream.
    -Carl Sandburg
  2.  
  3. #92
    Lainaa (maken2 @ Kesä. 27 2006,14:51) kirjoitti
    Lainaa (seppomies @ Kesä. 27 2006,13:43) kirjoitti
    Turva ainakin korvasi oman ratalippani Jurvassa. Pyörä ja kypärä tuli kaskosta ja muut vermeet kotivakuutuksesta. Korotetulla omavastuulla VAHINGON määrästä, ei siis koko lunastussummasta mistä koittivat aluksi periä omavastuun. Hyvä näin.
    Miten toi vahingon määrä muodostuu tuossa tapauksessa jos pyörä menee lunastukseen? Mulle ois varmaan yhtään miettimättä menny läpi toi omavastuu koko lunastussummasta kun ei tuo kapulakieli aina ihan ekalla aukee...

    Vakuutukset samassa yhtiössä ja vastaisuuden varalle
    Tälleen se mulle laskettiin.

    Lunastusarvosta vähennettiin SVT:n äijän arvioima raadon arvo. Jäljellejäävä summa on siis "vahingon määrä", siitä sitten 15% omavastuu. Eli esimerkkinä

    Lunastusarvo 20000,-
    Raato 10000,-

    erotus 10000,-, siitä 15%= omavastuun osuus.
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234