Sivu: 10 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1802:sta
  1. #271
    Isot onnittelut isolohkosta
  2. #272
    ^ Dänks...

    Sitten asiaan vaikka meneekin vähän sen vierestä. Ajattelin tankkilaukun hommata vekottimeeni jo etukäteen. Onko suosituksia merkistä, mallista, koosta? Suhteellisen isokokoista ajattelin matkakäyttöön.

    Se ruma takahärpäke lähtee heti kanssa helvettiin siitä. Saako jostain ostettua semmoista pikkuhärpäkettä, joka ei juuri näy ja johon just saa rekkarin ja minivilkut kiinni, vai kannattaako tehdä se itse jostain raudan/muovinpalasesta? Kannattaako siihen hommata semmoinen undertray, mihin saa ne molemmat kiinni? Jos semmosia on, niin mistä saa?
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  3. #273
    "Hauskuus mitataan newtonmetreissä"...
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  4. #274
    Lainaa (Marcel @ Tammi. 16 2007,01:03) kirjoitti
    undertray, mihin saa ne molemmat kiinni? Jos semmosia on, niin mistä saa?
    Noniin...löytyihän nuita, kun vähän viitti nettiä tonkia. Mutta mistä saisi halvimmalla?
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  5. #275
    Perkele...nyt osui ja upposi. http://www.justbandits.com/

    Löytyihän se kun tarpeeksi syvältä tonki tämän keskustelulaarin antia.

    Kysymys: Onko kenellä kokemusta tuolta tilpehöörin tilaamisesta? Kuinka nopiasti tulee, onko muita maksuja kuin mainittu hinta? Aika huonosti kertovat tuolla tilausjärjestelyistä ehdoista ym... Tai sitten olen tosiaan vain niin vitun dille, etten vaan tajua löytää...

    Tämäkin aihe on varmasti puitu jo ziljardeja kertoja. Anteeksi siis noviisiuteni ja tyhmyyteni. Jos kuitenkaan en kysy, pysyn tyhmänä.
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  6. #276
  7. #277
    Lainaa (Marcel @ Tammi. 16 2007,01:03) kirjoitti
    Se ruma takahärpäke lähtee heti kanssa helvettiin siitä. Saako jostain ostettua semmoista pikkuhärpäkettä, joka ei juuri näy ja johon just saa rekkarin ja minivilkut kiinni, vai kannattaako tehdä se itse jostain raudan/muovinpalasesta? Kannattaako siihen hommata semmoinen undertray, mihin saa ne molemmat kiinni? Jos semmosia on, niin mistä saa?
    Stormilla on "halpa" muistaakseni noin 170e mutta suht saman hintanen kun saksassa undertray. Allright myy rekkari telinettä noin 5cm korkeata alumiini lärpäkettä missä on säädettävä vilkunleveys noin 20-30e
    Itse ajoin myös suoraan kaupasta kotiin ja sahasin takalokarin poikki.
    Lampun taakse tulee lokarin pois oton jälkeen *on hyvä kohta mihin saa rekkarin kiinni roikkumaan.



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  8. #278
    Onko kenelläkään huoltomanuaalia tai tietoa mistä sen voisi imuroida netistä.
    Kirjaa kun ei saa kuin saksaksi mistä ei ymmärrä kuin kuvat.

    Nettiä on jo pyöritelty pitkään tuloksetta
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  9. #279
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 29 2007,12:06) kirjoitti
    Onko kenelläkään huoltomanuaalia tai tietoa mistä sen voisi imuroida netistä.
    Kirjaa kun ei saa kuin saksaksi mistä ei ymmärrä kuin kuvat.

    Nettiä on jo pyöritelty pitkään tuloksetta
    Mulla on .pdf. Mutta mites se sulle saataisiin, ei satu olemaan mitään p2p softaa käytössä? DC++, bittorrent etc. Voishan sen tonne piratebayhin laittaa kaiken kansan saataville
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  10. #280
    Lainaa (suurii @ Tammi. 29 2007,13:01) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 29 2007,12:06) kirjoitti
    Onko kenelläkään huoltomanuaalia tai tietoa mistä sen voisi imuroida netistä.
    Kirjaa kun ei saa kuin saksaksi mistä ei ymmärrä kuin kuvat.

    Nettiä on jo pyöritelty pitkään tuloksetta
    Mulla on .pdf. Mutta mites se sulle saataisiin, ei satu olemaan mitään p2p softaa käytössä? DC++, bittorrent etc. Voishan sen tonne piratebayhin laittaa kaiken kansan saataville *
    Laittakaa, laittakaa johonkin mistä tietokoneen idioottikäyttäjäkin sen saa. Haluaa kanssa! *
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  11. #281
    Pistä vaan vaikka piratebayhin sieltä se on helppo "varmuus kopioida"
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  12. #282
    Lainaa (Marcel @ Tammi. 29 2007,13:05) kirjoitti
    Lainaa (suurii @ Tammi. 29 2007,13:01) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 29 2007,12:06) kirjoitti
    Onko kenelläkään huoltomanuaalia tai tietoa mistä sen voisi imuroida netistä.
    Kirjaa kun ei saa kuin saksaksi mistä ei ymmärrä kuin kuvat.

    Nettiä on jo pyöritelty pitkään tuloksetta
    Mulla on .pdf. Mutta mites se sulle saataisiin, ei satu olemaan mitään p2p softaa käytössä? DC++, bittorrent etc. Voishan sen tonne piratebayhin laittaa kaiken kansan saataville
    Laittakaa, laittakaa johonkin mistä tietokoneen idioottikäyttäjäkin sen saa. Haluaa kanssa!
    Laitoin nyt "pekka peruskäyttäjille" sen tänne Rar tiedosto

    Tiedosto on pakattu .rar muotoon (salasana gsx1400) ja on tuolla linkissä seuraavat 7 päivää saatavilla. Täytyy varmaan laittaa se piratebayhinkin niin leviää.



    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  13. #283
    Lainaa (suurii @ Tammi. 29 2007,16:16) kirjoitti
    Tiedosto on pakattu .rar muotoon (salasana gsx1400) ja on tuolla linkissä seuraavat 7 päivää saatavilla. Täytyy varmaan laittaa se piratebayhinkin niin leviää.
    Kiitos.
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  14. #284
    Ei vaan huoli tuota salasanaa
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  15. #285
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 30 2007,11:19) kirjoitti
    Ei vaan huoli tuota salasanaa
    No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  16. #286
    http://www.demonbikes.com/images/products/6769.jpg Hei vaan tämmöset tuli tänään Englannista.
    Suzuki GSX 1400-04 Honda CB 900 hornet-03 Suzuki GSX 1400-07 Aprilia Mana 850-08
    Kawasaki ZR-7-99 Yamaha FZ6N-07
  17. #287
    Lainaa (GSX-1400 @ Tammi. 30 2007,18:50) kirjoitti
    http://www.demonbikes.com/images/products/6769.jpg Hei vaan tämmöset tuli tänään Englannista.
    Joko on kiinni pyörässä ja tallissa "laulatettu". Niin ilman säätöä (vaikka powercommaderia) voi kyl vähän käydä laihalla
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  18. #288
    Lainaa (suurii @ Tammi. 30 2007,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 30 2007,11:19) kirjoitti
    Ei vaan huoli tuota salasanaa
    No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400
    Tuuppaatko se tiedoston piratebayhin.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  19. #289
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 31 2007,15:42) kirjoitti
    Lainaa (suurii @ Tammi. 30 2007,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 30 2007,11:19) kirjoitti
    Ei vaan huoli tuota salasanaa
    No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400
    Tuuppaatko se tiedoston piratebayhin.
    Sinne meni
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  20. #290
    Lainaa (GSX-1400 @ Tammi. 30 2007,18:50) kirjoitti
    http://www.demonbikes.com/images/products/6769.jpg Hei vaan tämmöset tuli tänään Englannista.



    Vielä Linkkinä

    Kyllä on räyhäkän näköiset torvet.
    Onko tietoa paljonko ne painaa?
    Ahdettu 1216
  21. #291
    Lainaa (suurii @ Tammi. 31 2007,18:04) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 31 2007,15:42) kirjoitti
    Lainaa (suurii @ Tammi. 30 2007,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 30 2007,11:19) kirjoitti
    Ei vaan huoli tuota salasanaa
    No mikäs nyt siinä sitten. Kokeilin vielä itse ja tuolla aukeaa---> gsx1400
    Tuuppaatko se tiedoston piratebayhin.
    Sinne meni
    Kiitän Suurii suuresti
    Nyt on latautumassa.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  22. #292
  23. #293
    Ei oo Camppelin huilut vielä kiinni.Täytyy naapurilta lainata vaaka et saa painon selville.Ilmoitan myöhemmin.
    Suzuki GSX 1400-04 Honda CB 900 hornet-03 Suzuki GSX 1400-07 Aprilia Mana 850-08
    Kawasaki ZR-7-99 Yamaha FZ6N-07
  24. #294
    Joutusaa talvee kaikille!
    Tiedustelua välissä kun tanko vaihtuu ja malleja on monia ja merkkejä kans renthalia oon aatellu mutta kertokaa joku mikä malli olis vähän leveempi ja matalampi kun alkuperänen eli suomeks mikä onn istunu teidän käteen.
  25. #295
    Lainaa (keppo @ Helmi. 19 2007,22:08) kirjoitti
    Joutusaa talvee kaikille!
    Tiedustelua välissä kun tanko vaihtuu ja malleja on monia ja merkkejä kans renthalia oon aatellu mutta kertokaa joku mikä malli olis vähän leveempi ja matalampi kun alkuperänen eli suomeks mikä onn istunu teidän käteen.
    Itse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.
    Saa Stormilta myös eri korkuisina ja värisenä. << Linkki>>

    Suzukin gsx 1400 LE Yoshimura mallissa näytti olevan vakiona sama tanko.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  26. #296
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 20 2007,23:36) kirjoitti
    Itse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.
    Saa Stormilta myös eri korkuisina ja värisenä. << Linkki>>

    Suzukin gsx 1400 LE Yoshimura mallissa näytti olevan vakiona sama tanko.
    Ei näyttäis pahalle ollenkaan! Lukuisissa malleissa eniten hankaluutta tuottaa kun ei oo alkuperäsestä mitään mittoja oikeesti etenkin pull-back jos muuttuu niin saattaa tuntua hyvältä kaupungissa mutta tielle ei oo asiaa "herkät ranteet".
    Mutta jos samaa käytetään tuotantomallissa ei olla kaukana todellisuudesta. Letkut ja johdotkin sillon riittänee ja asento kaatuu hillitysti eteenpäin jos korkeus säilyy mutta ote levenee? Kuinkaas päätypainojen kanssa alumiiniseen ei kaiketi saa painavia puntteja ja vanhassa ratsussa tuli tangon alumiiniin vaihdonyhteydessä paikkapaikoin käsille melko tärinät?
  27. #297
    Saahan noita painoja myös alutankoihin .Niissä on vaan kapeampi tangon sisään menevä varsi.

    Itse ostin samalla saman väriset painot kuin tankokin.
    Vaikka painot onkin alumiiniset, kevyemmät ja pienemmät kuin org ei mitään värinoitä tai vispaamisia tullut.

    Vaihdan kyllä Kellermanin tangonpää vilkkuihin mutta vain tyylin takia.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  28. #298
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 20 2007,23:36) kirjoitti
    Lainaa (keppo @ Helmi. 19 2007,22:08) kirjoitti
    Joutusaa talvee kaikille!
    Tiedustelua välissä kun tanko vaihtuu ja malleja on monia ja merkkejä kans renthalia oon aatellu mutta kertokaa joku mikä malli olis vähän leveempi ja matalampi kun alkuperänen eli suomeks mikä onn istunu teidän käteen.
    Itse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.
    Saa Stormilta myös eri korkuisina ja värisenä. << Linkki>>

    Suzukin gsx 1400 LE Yoshimura mallissa näytti olevan vakiona sama tanko.
    Mulla taitaa olla juur tuo sama tanko ja hyvä on ollut ajella takakorotuspalojen kera
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  29. #299
    Lainaa (suurii @ Helmi. 21 2007,19:10) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 20 2007,23:36) kirjoitti
    Lainaa (keppo @ Helmi. 19 2007,22:08) kirjoitti
    Joutusaa talvee kaikille!
    Tiedustelua välissä kun tanko vaihtuu ja malleja on monia ja merkkejä kans renthalia oon aatellu mutta kertokaa joku mikä malli olis vähän leveempi ja matalampi kun alkuperänen eli suomeks mikä onn istunu teidän käteen.
    Itse pistin LSL tangon mikä on saman korkunen kuin org mutta leveämpi.
    Saa Stormilta myös eri korkuisina ja värisenä. << Linkki>>

    Suzukin gsx 1400 LE Yoshimura mallissa näytti olevan vakiona sama tanko.
    Mulla taitaa olla juur tuo sama tanko ja hyvä on ollut ajella takakorotuspalojen kera
    Toki Toki .... Korotuspalat kuuluu viritykseen ehdottomasti kun halutaan tehdä lehmästä lähes gaselli..
    Pienellä viriksellä saa yllättävän erillaisen ajettavan pyörän .... itse tykkään toki. Ketterys + mopon näkö paranee.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  30.  
  31. #300
    Onkohan syttypyörän ja TRE-modin asentaminen turhaa samaan pyörään?? "kuin pitäisi huosuissa henkseleitä ja vyötä"tupla varmistukseksi.

    Kummatkinhan muuttaa sytytystä mutta muuttaako jo liikaa??
    TRE kyllä poistaa rajoittajat mutta tuleeko myös nykiväksi ajaminen jos pistää vielä syttypyörän??
    Putket ja suodatin on myös vaihettu talven aikana mutta penkkiin ei vielä olla päästy kokeilemaan ja säätämään voimapuolta.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Sivu: 10 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen