Sivu: 2 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1802:sta
  1. #31
    Mulla on Akra, Powercommander ja K&N --> 118 hummaa takarenkaalta eli mukavasti vaikuttaa. Powercommander on kyllä hyvä ostos myös. Ei tarvi liikkeessä säädättää välttämättä kun valmiita karttoja saa ladattua netistä. Toki aina parempi olis pyörälle oma kartta ajaa mutta mulla ei ainakaan mitään valittamista ja dyno käppyräkin ihan hyvältä näyttää. Ja saundit on mahtavat!



    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  2. #32
    Jokainen pyörä on yksilö ja paras tulos saadaan tekemällä pyörään aivan oma ruiskukartta. Vaikka se nyt toimii hyvin, niin sille tehdyllä kartalla voi toimia erittäin hyvin
    Ahdettu 1216
  3. #33
    Vaikka itsellänikin on haaveena toi Pcommander ni kaverini on jokseenkin saanut puhuttua minut jo siitä haaveesta irti hän sanoi että pyörän ruiskua voi säätää ihan millä mitoin vain penkityksessä eli miksi ostaa 400€ palikkaa siksikö että voi itse säätää joka vko erilaiseksi ja erilailla reakoivaksi eikö se ole se pointti säädös että saa optimaalisen säädön silmällä pitäen kaikkea ajoa ni se on siinä eikä rukata sitä joka vko vai tuntuuko minusta vain sille koska en pidä itseäni moto gp kuskina enkä täten tarvitse aivan pilkun tarkkaa säätöä joka eri osa-aluelle? *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  4. #34
    Suzukin omat ruiskut on aika hyvin säädettäviä, mutta commaderilla saadaan vielä jonkun verran tarkemin säädettyä ja mikäli pyörää viritellään enemmän niin vakio ruiskusta loppuu säätövarat kesken. Ruisku karttoja tehdään penkitys vaiheessa 1-3 karttaa ja niistä otetaan se parhaiten toimiva kartta käyttöön niin ei niitä tarvitse sitten vaihdella kelien mukaan jos ei ole pilkun viilaaja.
    Ahdettu 1216
  5. #35
    Lainaa (gsx1400 @ Maalis. 08 2006,21:23) kirjoitti
    Tehot nousee hiukan monen moista puhetta olen kuullut eräskin sanoin että tol putkistol + k&n + säätö ni 121hv mene ja tiedä herkemmäksi tuo putkisto ainakin on pyörääni muuttanut + tippuu aika kivasti ylimääräistä painoa pois meinaan alkuperäinen putkisto painaa jotain tonnin * mutta ennen kaikkea muhkeat äänet nurkka ajos matala murina mutta kisamaisen äänekäs kun pitää kiekat punaisen reunustal**ainakin itse pidän ja olen todella tyytyväinen makuasia tosin mitä putkea kukin suosii asennutin tuon putkiston liikkeessä 1000 huollon yhteydessä ja ainakin huoltomiehet sano että paremmat murinat ky muil putkil ..mene ja tiedä sit sanoivatko vain * *suosittelen itse kyl ja en usko sinun katuvan *
    Moi kiitti vastauksesta ja muille osallistujille myös Asia on päivän selvä putket vaihtoon. Jukka
  6. #36
    Tuossa on kuva perästä -->Peräkuva

    PS. Keskittykää perään ei taustalla näkyviin romuihin
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  7. #37
    Ihan siisti perä ja onko siinä takavalossa myös valo rekisterikilvelle? Omassa pyörässäni on takavalojen alalaidassa sellainen kikas osa jonka pitäisi kilpi valaista, mutta ei se valaise kilpeä juuri ollenkaan. Itse laitan ledipultit rekisteri kilven ylimpiin reikiin, vaikka ei ne takavalot eikä vilkut myöskään ole e-hyväksyttyjä.
    Ahdettu 1216
  8. #38
    Suurii hieno perä naisellas (1.4lla) tosin itse päädyin mustaan ni huggeris kun undertrays siksi että en pidä sii ku likaantuu iha heti vaik asfaltti 90%alustana mullakin ni must tuntuu jotenkin et valkoinen on liika herkkä perä väri sano kerro ??
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  9. #39
    Kyllä tuossa on rekisterikilven valo (kait se jotain valaisee) ja on myös E-hyväksytty. Ei se valkoinen nyt niin kauheen helposti likaiselta ala näyttää. Mun mielestä oikeastaan, ainakin omassa pyörässä, mustissa ja valkoisissa osissa näkyy pöly melkeen yhtä hyvin.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  10. #40
    Taas meni pari tuntia tallissa. Tuntuu ettei mitään saa aikaan . Etuvanteen ja pumppujen kiillotus kesken ym. pientä näpertelyä. Tulis varmaan enemmän intoa kunhan nuo kelit paranis.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  11. #41
    Lainaa (gsx1400 @ Maalis. 08 2006,21:23) kirjoitti
    Tehot nousee hiukan monen moista puhetta olen kuullut eräskin sanoin että tol putkistol + k&n + säätö ni 121hv mene ja tiedä herkemmäksi tuo putkisto ainakin on pyörääni muuttanut + tippuu aika kivasti ylimääräistä painoa pois meinaan alkuperäinen putkisto painaa jotain tonnin mutta ennen kaikkea muhkeat äänet nurkka ajos matala murina mutta kisamaisen äänekäs kun pitää kiekat punaisen reunustal ainakin itse pidän ja olen todella tyytyväinen makuasia tosin mitä putkea kukin suosii asennutin tuon putkiston liikkeessä 1000 huollon yhteydessä ja ainakin huoltomiehet sano että paremmat murinat ky muil putkil ..mene ja tiedä sit sanoivatko vain suosittelen itse kyl ja en usko sinun katuvan
    ei ihan tonnia paina kaverin pyörä käytiin viimeviikolla hakemassa
    ja kun olen kaikista m-pyöriin liittyvästä kiinnostunut lyötiin
    putki ja käyrät vaakaan ja 18 kiloa näytti painoa pelkkä
    pönttö 8 kiloa,paljonko muuten suunnileen tuollainen akran
    täysputkisto painaa.
  12. #42
    Faktaa valmistajan sivustolta :

    "The scales show a nearly 14 kg weight savings over the stock system, as our entire system weighs less than 6 kg"

    " With the new Akrapovic exhaust system the power curve is smoother, without any major oscillations, and from 4500 to 7300 rpm, where the motor achieves its maximum power with our exhaust system, it is much higher than with the stock exhaust, an unbelievable 17HP (12.5kW)."

    *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  13. #43
    Lainaa (gsx1400 @ Maalis. 10 2006,10:29) kirjoitti
    Faktaa valmistajan sivustolta :

    "The scales show a nearly 14 kg weight savings over the stock system, as our entire system weighs less than 6 kg"

    " With the new Akrapovic exhaust system the power curve is smoother, without any major oscillations, and from 4500 to 7300 rpm, where the motor achieves its maximum power with our exhaust system, it is much higher than with the stock exhaust, an unbelievable 17HP (12.5kW)."

    tässä minun punnituksessa on "pelivaraa" kun ei kyseessä ollut
    mikään digitaalivaaka vaan aivan tavallinen teollisuus malli
    jonka kilot riittävät tonniin asti,halusinkin vaan suuntaa
    antavan "tiedon" tuleehan siitä viellä lisää painoa pois
    kun keskisseisonta tulee sieltä tuon "päivityksen" mukana
    pois,mitähän painais 1,5 kg vai menikö tuokin ihan harakoille.
  14. #44
    Hyvä pointti siitähän tipahtaa kanssa veke painoa en osaa sanoa paljonko mutta tuo arviosi voi olla aika oikea 1.5-2kg
    mutta kuiteskin aika huomattava painon poisto lopulta putken vaihdolla seka seisontatuen poistolla *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  15. #45
    Viellä yksi typerä kysymys. Eli keskiseisonta tuen kanssa oli helppo voidella ketjut. Kun se poistuu putken asennuksen jälkeen mikä on paras keino tehdä se. 650 enskan kanssa se että kallisti pyörän oli jotenkin mahdollista kaverin kanssa. Mutta susna painaa sen verran että hirvitää sama tyyli Jukka
  16. #46
    Jos euroja riittää ja haluja niitä käyttää niin osta uusi joka sopii -->
    "The stand will now only be available in Gloss black (powder coated).
    The price is £98.00 + VAT and carriage.
    It will not be available at other outlets so is therefore exclusive to the owners club.

    It has been designed exclusively for use with the Akrapovic 4/1 system, however may suite other systems.

    My Contact details as follows:

    Ted Poole
    Green Gates
    Upper Northam Drive
    Hedge End
    Southampton
    Hants
    SO30 4BG.

    Tel: (02380) 463467
    Email: ted@prokart.co.uk

    Kind regards

    Ted."

    Kuva
    Standtech
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  17. #47
    Gsx 1400:n -05 saa myös yoshimuran Japan putkistoja ja niitä ei olisi jokaisessa vastaan tulevassa pyörässä. Koko putkisto on 1370€ ja sliparin hinta on vielä auki. En tosin tiedä edellyttääkö yoshimuran koko putkiston asennus, myös keskituen pois ottamisen.
    Ahdettu 1216
  18. #48
    Lainaa (inssi @ Maalis. 10 2006,15:17) kirjoitti
    Viellä yksi typerä kysymys. Eli keskiseisonta tuen kanssa oli helppo voidella ketjut. Kun se poistuu putken asennuksen jälkeen mikä on paras keino tehdä se. 650 enskan kanssa se että kallisti pyörän oli jotenkin mahdollista kaverin kanssa. Mutta susna painaa sen verran että hirvitää sama tyyli Jukka
    olisko tämä mitään.
    http://motorcycleradar.com/quick_stand.htm
  19. #49
    Takapään nostin vaan vaikka louisilta 20 eurolla sillä onnistuu ketjun rasvaus mainiosti kuten myös muutkin hommat takarenkaan irroitus etc.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  20. #50
    Ei mitenkään aiheeseen liittyen tai noh miksi ei jos miettii tunteja tallilla....elikäs hyvää wiikendiä ja ottakaahan lämmikettä koska pakkasta se vielä pitelee
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  21. #51
    Tommosta toi posti englannista -->
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  22. #52
    Saako kysyä mikä on tuo letku systeemi? Nyt on se verkko siinä öljynlauhduttimen suojassa mistä oli aikaisemmin puhetta kuva
    Ahdettu 1216
  23. #53
    Minkälaisia tankoja olette vaihtaneet ja mistä halvimmillaan saa kunnon tangon, ei rihveloita! Onkos satuloita muokattu?



  24. #54
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 15 2006,23:37) kirjoitti
    Saako kysyä mikä on tuo letku systeemi? Nyt on se verkko siinä öljynlauhduttimen suojassa mistä oli aikaisemmin puhetta kuva
    Kuvassa on huohotinletku/filtteri joka tulee öljyntäyttö korkin tilalle.
    Siistinnäköinen suojahan siitä tuli suiza

    Noista tangoista. Itsellä oli alunperin Hebon kultaiseksi eloksoitu tanko. Nyt on sitten melkeenpä suora LSL:n siniseksi eloksoitu tanko, bikerpointista raisiosta (Tilaavat Lousilta kamat). Saas nähdä tuleeko liian raskas ajoasento tuolla tangolla.

    Edit: Typoja



    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  25. #55
    T Tyhmä kysyy * Mitä ideaa on laittaa moista huohotinletkua koska eihän ton 1400 tehoiset biket tollatteit tarvi ellet oo nossii tai föönii laittaan onhan noi tosin näkönä mut itse jäin miettiin et mitä ideaa kummiskin luultavimmin jumalattoman kallis letkux... *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  26. #56
    Olet aivan oikeassa tällä kokoonpanolla huohotin nyt voidaan luokitella koristeeksi. Letkulla hintaa uutena jotain yli 100 escoa mutta sain tuolta englantilaisen foorumin gsx1400.orgin kautta tuon 30 eurolla. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka turboa innostuisi kiinni lyömään.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  27. #57
    Paljonko olette saaneet tehoputkella ja power commanderilla vääntöä ulos koneesta ja taka nakilta?Olisiko laittaa käyriä näkyviin?
  28. #58
    Tuntuu, että kaikki muut on saanut vääntöä enemmän samalla kokoonpanolla ku minä . Mahtaako johtua penkeistä vaan.

    Tossa nyt viel toi dyno tais olla tuolla aikaisemminkin jo...
    dyno



    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  29. #59
    Ihan heittona sellainen että kaikki jotka ovat penkittäneet ison paholaisensa siis GSX 1400 niille jotka eivät viel tiedä mistä puhun * niin laittakaa dyno laput näkyville niin siinähän sitä voi verrata tyyliin eri pyörät sama penkki nii saadaan selvyys kerta noita erilaisia arvoja on liikkeel testeistä itse vien omani kesän alussa säätöön ja mittaukseen kaiketi viaber tai mikä nyt olikaan ...voi olla että liikkeen nimi ei ihan noin kirjoiteta mutta armahtakaa lukihäiriötä ja muutenkin heikkoa verbaliikkaani *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  30.  
  31. #60
    Huonoja kuvia tallista... --->




    Kaverin melkeen valmis FZR 1000



    Taitaa siin joku Gixerin tonninenki näkyä -->



    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
Sivu: 2 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen