Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Japsipyörä tuli talvella myytyä pois ja tilalle haaveilin guzzia. Millaisia kokemuksia käyttäjillä on California EV .stä. Kiitokset asiallisista vastauksista.
  2. #2
    Californiasta ei ole kokemuksia, koska ei nuo custom-malliset Guzzit hirveästi kiinnosta.

    Tuolta löytyy tietoa varmaan ihan riittävästi :

    http://www.gruppoguzzi.com/
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  3. #3
    Vaihdoin California EV:n viime heinäkuussa ja kerkesin sillä vielä 10.000km huristelemaan. Pisin reissu oli Helsinki - Ivalo ilman mitään ongelmia. Mitä enemmän EV:llä ajelin sen enemmän oli naama "virneessä". Suosittelen lämpimästi!

    Moto Guzzin maahantuojan palvelut ovat myöskin ihan omaa luokkaansa verrattuna muihin mp-kauppiaisiin. Kannattaa käydä EV koeajamassa heillä tai lähimmällä jälleemnyyjälläsi.
    Moto Guzzi Nevada Classic, Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi Norge
  4. #4
    California EV:llä 70.000 km ajaneena suosittelen, jos tyyli puree. Kestävä peli ja maahantuojan palvelu maan paras. Itse vaihdoin viime kesänä sporttisempaan ja mietin vieläkin teinkö oikein. Saatan palata Guzziin myöhemmin.
  5. #5
    Minua myös kiinnostaa California. Joku varmaan tietäisi mitä kone kuluttaa tuolla suurella tuulisuojalla matka-ajossa ja miten hyvin se suojaa lähes 190 cm lyhyttä kuskia. Pyörteitä varmasti tulee mutta haittaako ne.
  6. #6
    Mä en koeajoa pidempään suhteeseen Californian kanssa päässyt. Lyhytkin tutustuminen sai mielenkiinnon heräämään.

    Kaikki meni hyvin kun cruisailin yksin koeajolla Piikkiön ympäristössä ja suu oli messingillä, mutta sitten kun hain vaimon kyytiin Moto Italian pihasta niin alkoi kauhee huuto takapenkiltä. Ei sopinut siis meille kaks päällä ajettavaksi...

    Tässä oon katellu vaimolle sopivaa omaa pyörää, jotta voisin kenties lähestyä Guzzia osto aikeissa... En sitten tiedä olisiko EV vai joku sporttisempi Guzzi malli tai sitten odottelen Norge mallin myyntiin tuloa...
  7. #7
    Käväsin kesällä 06 Norjassa EV:llä. Kilometrejä n. 3000.
    Vaimo kyydissä koko matkan. Sen verran oli leppoisaa menoa että vaimo sai otettua pieniä tirsoja takapenkillä.
    Kulutus tommosta 5,5 l/100km. Renkaat kulu kylläkin Norjan teillä yllättävästi, mut se ei ollu EV:n vika.
    Leppoisia ajokilometrejä odotellessa.
  8.  
  9. #8
    1500 km takana Ev.llä ja hyvältä tuntuu.. *Vaimokin tykkää että kyyti parempaa kuin edellisellä "mongoolimopolla".
    Vaihteisto karkeampitekoinen kuin edellisessä mutta siihenkin tottui pian.
    Uskallan kyllä suositella näinkin lyhyen kokemuksen perusteella.