Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 100:een 100:sta
  1. #91
    Lainaa (Jube-setä @ Heinä. 29 2011,15:09) kirjoitti
    Jönnit

    Ne pari varaosamyyjää hoitaa duunisa esimerkillisen hienosti, omistajat tässäkin puljussa vähän mitä sattuu. Hyvät valikoimat kaikkea, mutta jos braincap maksaa kakssataa nii ohhoh.
    Tästä olen samaa mieltä.

    Mopo oli korjauksessa tuolla ja eihän se tullut kuntoon, vaan uusi reissu piti tehdä.
    Omistaja oli sitä mieltä että edes anteeksipyyntö ei ole palkallaan ja olisi parempi etten tulisi heidän asiakkaakseen enää koskaan...
  2. #92
    Lainaa (Jube-setä @ Heinä. 29 2011,15:09) kirjoitti
    Omat mielipiteet vähältä ajalta:

    Jokikone
    Ilmeisesti juuri tämä jo aiemminkin mainittu Outi on ainoa positiivinen maininta koko firmasta. Pahiten karsastan kyseistä puljua juuri omistajien takia, jotka ovat ihmeellisiä maskotteja siellä ja näyttäävät siltä niinku ois hiekkaa vaginassa... molemmilla.

    Naumanen

    Ei palvelua, ei valikoimaa, järjettömät hinnat varsinkin pyörissä... No, myymäläpäällikkö on kuulema taas vaihtunut joten jos se siitä.

    Jönnit

    Ne pari varaosamyyjää hoitaa duunisa esimerkillisen hienosti, omistajat tässäkin puljussa vähän mitä sattuu. Hyvät valikoimat kaikkea, mutta jos braincap maksaa kakssataa nii ohhoh.

    MP-Mesta

    Jarmo tekee vähän turhan paljon duunia ja se näkyy välillä palvelussa. Ylivoimaisesti kovin asiantuntemus koko läänissä ja kaikkea löytyy... Siis pyörään. Varusteitahan tuolla ei taida olla.. (?)

    JepJep

    Mukava firma hyvillä ajo- ja vapaa-ajan varusteilla, hyllystä hyvin yleiskamaa.. Kurkolla ja Swedulla on asiakaspalvelu hanskassa jos nyt et ota ittees liian vakavasti!
    Hiukkasen kommentteja diilereiden ja prätkien sekä niihin liittyvien kamojen/palveluiden myyjistä Jokicitissä.

    MP-mesta: ainakin mie olen saanut mitä olen pyörääni halunnut. Huollot ja korjaukset sekä hyviä neuvoja roppakaupalla. Enipä sitä muuta kaipaa. Jokaisen (pien)yrityksen takaa löytyy ihminen. Hän tekee työtään ja työstä pitää elää. Joka tekee työtä paljon sen täytyy saada leivälleen joskus voitakin. Homma hoituu ja pitkä asiakassuhde vaatii työtä molemmin puolin. Olen siis ihan tyytyväinen.javascript:emoticon('')

    Jokikone: ihan ok. En edes tarkalleen ottaen tiedä kuka on kauppias ja kuka mitäkin. Sen tiedän kylläkin; kun menen liikkeeseen minä olen silloin kunkku. Rahat on mulla. Jos en saa palvelua, niin astun kynnyksen ulkopuolelle. Mainitsen myös jos palvelu ei miellytä. Yleensä puhe tehoaa. Enemmän ne kaupat jää kiinni rahasta kuin palvelusta.

    Jep Jep: ...tyyli sun ei uppoo mun pikkusiskoon... perseestä. En ymmärrä filosofiaa. Vaimoni ei astu siihen liikkeeseen. Kerran kävi. Naista alentava kokemus. En kyllä ymmärrä itsekkään kauppiasta jolle ei kelpaa japanilainen vaihdokki. Outoa jos meinaa kauppaa tehdä.

    Naumanen: neutraalia. En ole päässyt kauppoihin, Ehkä enemmän sopivan vaihdokin puutteen vuoksi. Hiukan etäinen minulle.

    Konejönnit: Hyvät ajovarustevalikoimat ja rouva on tosi asiantunteva ja miellyttävä. Ostin häneltä suht. kaallin Shoien avattvan kypärän, en olisi muualta edes mennyt katsomaan. Sinne jäi minun 500 e. Isäntä itse ei oikein istu Pohjois-Karjalaiseen kauppatapaan. Liekö pohjalainen tai hämäläinen jurrikka Joskus yritin pyöräkauppaa, ei onnistunut kun puhelimessa annetut lupaukset ei enää kasvokkain pitäneet. Varusteita voin käydä ostamassa valikoiman vuoksi.

    Varoitus Outokummun prätkähuolloista:

    Yksi isompi toimija hoitaa homman jotenkuten (firma toimii ainakin Niveljärvellä ja Okussa).

    Pienempi (jr.) H...sen pulju ei pidä puheitaan. Sen kierrän kaukaa. Sinne ei asiakkaan raha kelpaa. Ajatus siitä, että asiakas olisi KUNKKU on tällä toverille jäänyt kauppaopiston myyjäkurssilla tenttimättä. Kalliskin on, kuulemma.
  3. #93
    Lainaa HelloMan kirjoitti Katso viesti
    Tästä olen samaa mieltä.

    Mopo oli korjauksessa tuolla ja eihän se tullut kuntoon, vaan uusi reissu piti tehdä.
    Omistaja oli sitä mieltä että edes anteeksipyyntö ei ole palkallaan ja olisi parempi etten tulisi heidän asiakkaakseen enää koskaan...
    Mikalle Jönnein varaosiin hatun nosto!!! Homma pelaa kuten on motoristin toive. MP-huollosta kuului huonoja uutisia, miehet vaihtuu
  4. #94
    Lainaa HelloMan kirjoitti Katso viesti
    Tästä olen samaa mieltä.

    Mopo oli korjauksessa tuolla ja eihän se tullut kuntoon, vaan uusi reissu piti tehdä.
    Omistaja oli sitä mieltä että edes anteeksipyyntö ei ole palkallaan ja olisi parempi etten tulisi heidän asiakkaakseen enää koskaan...
    Näin jälkikäteen selvisi että työtä jonka Kone-Jönneillä väittivät tehneensä, ei voi tuohon mopoon tehdä.
    Jostain tietysti kertoo sekin että facebook sivulla on kommentointi estetty.
  5. #95
    Minulla on hyvä kokemus Jokikoneesta. Kevättalvella aloin kartoittaa tietyn merkkisiä ja mallisia myynnissä olevia pyöriä, kun teki mieli vähän toisenlaista. Varteenotettavia vaihtoehtoja löytyi useita ja osa suht läheltäkin. Lähettelin monelle firmalle viestiä, että olisin vaihtamassa pyörää ja pistin tiedot vaihdokista, jotkut vastasivat, jotkut eivät. Huomasin että Jokikoneellakin oli samanlainen peli myynnissä ja vaikka se sijaitsi hieman kaukana (500 km) lähetin vaihtopyynnön sinnekin, sillä pyörä oli kuvissa hyvännäköinen.

    Jokikoneen tarjous välirahasta oli omaa luokkaansa. Ajattelin että kyllä minä tuohon hintaan voin ajaa sen tuhat kilometriä ja ostaa pyörän tonnin halvemmalla, mitä muualta. Soiteltiin asiasta ja pyörä pistettiin varatuksi minulle. Mitään varausmaksuakaan eivät huolineet, vaikka jopa tarjouduin sellaisen maksamaan. Nyt siis elettiin jotain helmikuuta. Huhtikuussa sieltä tuli viesti että koskahan pyörä haetaan ja sovittiin että vappuna tehdään kaupat. Niin tehtiin, ajelin Joensuuhun, koeajoin pyörän joka oli sovitusti hyvässä kunnossa ja raha vaihtoi omistajaa. Kauppias oli äärimmäisen mukava kaveri ja kaikki meni just niin hyvin kuin mennä voi. Eikä kyseessä ollut tosiaan mikään kallis pyörä, vaan muutaman tonnin arvoinen ysärivehje. Siitäkin huolimatta vaikutti siltä, että ko. firmassa panostetaan kaupantekoon ja asiakkaana minulle tuli hyvä fiilis koko hommasta. Että kiitosta vaan.

    Olen yleensäkin luonteeltani sellainen, että jos kaupanteko tietyn firman kanssa tuntuu hyvältä, teen kauppaa saman firman kanssa jatkossakin. Luulenpa että kun vuoden-kahden päästä vaihdan pyörää seuraavaksi, teen sen jälleen Jokikoneessa. Vähän matkaa sinne tulee, mutta eipä mulla ole syytä lopettaa hyvin alkanutta asiakassuhdetta. Sitäpaitsi mukavaahan sieltä oli rallatella kotiinpäin uusi ostos persauksen alla
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  6. #96
    Hei!

    Pitäisi toi vm 2000 suzuki sv 650 viedä takarenkaan vaihtoon ja mahdollisesti sitten myös ns isompi huolto, venttiilien tarkistus jne. Ketjukin rallattaa niin sitäkin pitäisi vähän katsoa.

    Vienkö MP-Mestaan suosiolla vai onko joku muukin vaihtoehto joensuussa? Itsellä ei mitään kokemusta joensuun tai minkään muunkaan kaupungin motohuolloista kun vasta harrastuksen tänä kesänä aloitin.

    Matkaa täältä uimaharjun periferiasta on tosiaan se 50km joensuuhun joten tarvitsisi paikan missä pitää huoltoajat.
  7. #97
    Lainaa humanpro kirjoitti Katso viesti
    Hei!

    Pitäisi toi vm 2000 suzuki sv 650 viedä takarenkaan vaihtoon ja mahdollisesti sitten myös ns isompi huolto, venttiilien tarkistus jne. Ketjukin rallattaa niin sitäkin pitäisi vähän katsoa.

    Vienkö MP-Mestaan suosiolla vai onko joku muukin vaihtoehto joensuussa? Itsellä ei mitään kokemusta joensuun tai minkään muunkaan kaupungin motohuolloista kun vasta harrastuksen tänä kesänä aloitin.

    Matkaa täältä uimaharjun periferiasta on tosiaan se 50km joensuuhun joten tarvitsisi paikan missä pitää huoltoajat.
    MP-mestaa suosittelisin, tosin ajanvaraus ainakin puhelimen kautta on joskus haastavaa. Jos ei ole kiire, niin käy paikanpäällä kysymässä. Vuosi sitten sain uuden takarenkaan yhdeksän aikaan illalla
    FZ6-N
  8. #98
    Motonetistä saa Joensuussa nykyään merkkikamaa järkevään hintaan. Pari asiantuntevaa myyjäkin siellä on.

    Enimmäkseen sitä ajovarustepuolta mutta myös varaosat ja tarvikkeet.
  9. #99
    Onko Naumasesta tuoreita kokemuksia?

    Kannattaako harkita kauppoja kyseisen firman kanssa.
  10.  
  11. #100
    Kokemus se jo tämäkin on ja pieni sellainen, mutta piti tuossa alkuviikosta tilata varaosia heidän kauttaan ja ainakin puhelimessa palvelu oli todella hyvää
    Ja mun mielestä ihan positiivista ettei ihan täysin uskaltanut luvata millon osat saapuu kun saatavuus näytti heikolta, mutta eipä tässä sinällään kiire ole kun kesään on vielä aika pitkä aika
    BMW K1200S -07
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234