Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 100:sta
  1. #31
    Jokikoneessa pyörähdin etsimässä ajopöksyjä, kukaan ei edes tervehtinyt aluksi, mutta taisi johtua lähinnä siitä että kaikki myyjät olivat varattuja. Pyörin aikani ihmettelemässä itsekseni, mutta juuri kun olin lähdössä pois, tulikin kerrassaan mukava naismyyjä moikkaamaan ja tarjoamaan apua. Infoa tuli kerrassaan kiitettävästi ja vaikka nyt ei ollutkaan oikein soveliaita kamppeita, niin varmasti menen viikon päästä tsekkaamaan tilanteen uusissa tiloissa.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  2. #32
    Lainaa (Päivänsäde @ Huhti. 13 2007,14:18) kirjoitti
    Jokikoneessa pyörähdin etsimässä ajopöksyjä, kukaan ei edes tervehtinyt aluksi, mutta taisi johtua lähinnä siitä että kaikki myyjät olivat varattuja. Pyörin aikani ihmettelemässä itsekseni, mutta juuri kun olin lähdössä pois, tulikin kerrassaan mukava naismyyjä moikkaamaan ja tarjoamaan apua. Infoa tuli kerrassaan kiitettävästi ja vaikka nyt ei ollutkaan oikein soveliaita kamppeita, niin varmasti menen viikon päästä tsekkaamaan tilanteen uusissa tiloissa.
    Itsekin testaan uudet tilat ens viikolla, en mopoissa vaan veneeni vien huoltoon. Toivottavasti ei peräprutkua tarvitse katsella näin
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  3. #33
    Tekaisinpa tällaisen, jos olisi vaikka hyötyä jollekulle. Eli Joensuun ja lähistön mp-liikkeet nykyisellään:

    -----------------------
    [H] = huoltopalvelut *[M] = myynti
    päivitetty 23.4.2007


    Jokikone Oy [M] [H] *http://www.jokikone.fi/
    Teollisuuskatu 24, 80100 Joensuu
    Puh. 010 3878 100 myynti
    Puh. 010 3878 115 varaosat
    Puh. 010 3878 105 huolto
    myynti ät jokikone.fi
    varaosat ät jokikone.fi
    jarno.kinnunen ät jokikone.fi (huolto)

    Mp-Mesta Heikkinen Tmi [H]
    Lylykoskentie 7, 80100 Joensuu
    Puh. 050-350 0431

    Motor Naumanen [M] *http://www.naumanen.fi/kesmotors.html
    Kaltimontie 6, 80100 Joensuu
    Puh. (013) 125 211

    Yamaha- ja Pienkonehuolto J. Kankkunen [H]
    Teollisuuskatu 21, 80100 Joensuu
    Puh. (013) 120 215 * *

    Mp-huolto Nissinen [H]
    Kummuntie 890, Niittylahti
    Puh. 0400-884 831

    Joen pienkone Oy [M] [H]? *http://www.joenpienkone.fi/
    Pamilonkatu 23, 80100 Joensuu
    Puh. (013) 316 920 myynti
    Puh. (013) 316 922 huolto

    Jepjep [M] [H] *http://www.jepjep.fi/
    Ukkolantie 7, 80130 Joensuu
    Puh. 0500-169 660 myynti
    Puh. 0500-882 900 huolto
    jep.jep ät kolumbus.fi

    Konejönnit Oy [M] [H] *http://www.konejonnit.fi
    Lylykoskentie 1, 80100 Joensuu
    Puh. (013) 222 672 myynti
    Puh. (013) 222 487 huolto
    jonnit ät konejonnit.fi
    huolto ät konejonnit.fi

    Kone ja tarvike Mika Leppänen Oy [M] [H] *http://www.konejatarvike.com/
    Polvijärventie 9, 83700 Polvijärvi
    Kummunkatu 16, 83500 Outokumpu
    Puh. (013) 631 469 Polvijärvi
    Puh. (013) 552 569 Outokumpu

    Koneveijarit Oy [M] [H] *http://www.koneveijarit.com
    Sumpputie 3, 82500 Kitee
    Puh. (013) 220 414 myynti
    Puh. 040-568 6449 huolto
    t.ikonen ät kolumbus.fi (huolto)

    Motomesta [M] [H] *http://personal.inet.fi/yritys/motomesta/
    Kiteentie 26, 82500 Kitee
    Puh. (013) 413 022
    timo.ratinen ät pp.inet.fi

    -----------------------

    Korjauksia, virheitä? Onko Kankkusen huolto vielä olemassa? Aiemmissa keskusteluissa väitettiin, että Jokikoneella ei olisi ollut omaa huoltoa, kuitenkin esim. viime kesänä huoltoasioissa jaettiin Jokikoneen käyntikorttia (ylläkin mainittu Kinnunen). Toimivatko nämä kenties vierekkäin viime kesänä, entäpä nyt, kun itse Jokikone muutti tien toiselle puolelle? Entäpä Joen pienkoneen huolto, onko se vain pienkoneille vai myös MP:lle? Varsinaisia kommenttejakin löytyy lähes kaikista listan liikkeistä, niistä myöhemmin...
  4. #34
    MP-hulto Nissinen, yrittäjä oli ennen MP-mesta Heikkisellä töissä joten ammattitaitoa pitäs löytyä. Hyvä että saatiin toinen huoltomesta tännepäin.
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  5. #35
    Lainaa (Päivänsäde @ Huhti. 13 2007,14:18) kirjoitti
    ..varmasti menen viikon päästä tsekkaamaan tilanteen uusissa tiloissa. *
    Joo, miehän menin, ja vaikka Jokikoneen uudet tilat olikin ihan hienot, niin jäi vähän huono maku suuhun. En mie näköjään saa sieltä palvelua kun siltä yhdeltä naismyyjältä, ne äijät siellä ei voi sanoa edes näköjään edes moi. Se naismyyjä oli varattu, joten kokeilin yksiä housuja, mallailin hanskoja ja vilkuilin kenkiä aikani yksin ja häivyin. Tuskin mie olisin niitä housuja ostanut vaikka olisin saanut apuakin, mutta kai sitä nyt olisi joku voinut edes päivää sanoa tai jollain tapaa näyttää noteeranneensa.

    No, Konejönneillä oli mukava ja avulias myyjä, ja nyt on Richat varauksessa kunhan vaan saapuvat Suomeen. Jos on vaan kooltaan sopivat pöksyt niin rahat (ja pisteet) menee sinne.



    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  6. #36
    Lainaa (Yömaha @ Huhti. 23 2007,01:43) kirjoitti
    Yamaha- ja Pienkonehuolto J. Kankkunen [H]
    Teollisuuskatu 21, 80100 Joensuu
    Puh. (013) 120 215 * *
    Kankkusen Jari ilmoitti viime syksynä pitävänsä sapattivuotta. En tiedä aikooko palata alalle.
    Taivas saa odottaa
  7. #37
    Lainaa (Päivänsäde @ Huhti. 24 2007,14:03) kirjoitti
    En mie näköjään saa sieltä palvelua kun siltä yhdeltä naismyyjältä, ne äijät siellä ei voi sanoa edes näköjään edes moi.
    No minä kävin reilu viikko sitten Jokikoneella ja aika rauhassa olisi saanut olla kyllä.
    Sitten paikalle tuli tämä nainen (harmi, kun en nimeä muista), tervehti ja niin päästiin kaupan tekoon. *Eli hän on sisäistänyt asiakaspalvelun. Mukaan tuolta reissulta jäi ajohousut sekä kypärä.
    *** mopoton ***
  8. #38
    Näissä keskusteluissa tulee aina hyvin esille se, kuinka erilaisia asiakkaat ovat ja kaikkia ei voi miellyttää. Itse en kaipaa myyjän ahdistavaa seuraa asioidessani missään, tämän vuoksi suosin lähes kaikessa tavarataloja ja nettikauppoja, mutta joskus on "pakko" käydä erikoisliikkeissäkin. Sen kummemmin Naumanen kuin Jokikonekaan ei tässä suhteessa ole jättänyt negatiivistä kuvaa.

    Toki sellainen on OK, että käydään kysymässä voiko auttaa, ja jos haluaa vain katsella, sanotaan "katsele rauhassa ja nykäise hihasta jos tarvitset apua". Mutta jos vaihtoehtona on myyjä joka laahustaa perässä kuin perskärpänen ja kysyy kolme kertaa muutaman minuutin sisällä "ja MINKÄSlaista?" samalta asiakkaalta (tämänkin olen nähnyt), niin minusta paljon parempi on, että myyjä pysyy siellä tiskin takana koko ajan. Varsinkin, kun myyjän tietämys tuotteista ei yleensä ole samalla tasolla kuin omani. Itse selvitän asiat netistä, menen liikkeeseen ja otan tavaran hyllystä, ja myyjää tarvitsen vasta kassakoneen äärellä.
  9. #39
    ^Naisiin suhtaudutaan näissä liikkeissä monesti ehkä vähän eri tavalla, ja jos minua ei noteerata ollenkaan, miulle jää helposti sellainen olo että myyjä kuvitteli tyttörukan eksyneen matkalla henkkamaukalle, ts. ei pidä ollenkaan mahdollisena asiakkaana.

    Miusta kuitenkin missä tahansa liikkeessä on suotavaa edes tervehtiä asiakasta, se "hei" tai "moi" ei ole iso vaiva, ja yleensä rohkaisee asiakasta kysymään apua jos hän sitä tarvitsee. Tuolla tilanne oli kuitenkin se että useampi myyjä miut huomasi, mutta kukaan ei siihen mitenkään reagoinut (se naismyyjä olisi kyllä varmasti jotain tehnyt jos olisi vain ehtinyt).
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  10. #40
    Lainaa (Jose @ Huhti. 24 2007,16:59) kirjoitti
    Lainaa (Päivänsäde @ Huhti. 24 2007,14:03) kirjoitti
    En mie näköjään saa sieltä palvelua kun siltä yhdeltä naismyyjältä, ne äijät siellä ei voi sanoa edes näköjään edes moi.
    No minä kävin reilu viikko sitten Jokikoneella ja aika rauhassa olisi saanut olla kyllä.
    Sitten paikalle tuli tämä nainen (harmi, kun en nimeä muista), tervehti ja niin päästiin kaupan tekoon. Eli hän on sisäistänyt asiakaspalvelun. Mukaan tuolta reissulta jäi ajohousut sekä kypärä.
    En muista minäkään hänen nimeään, mutta parasta palvelua saa juuri häneltä Jokikoneessa.
    Suzuki Bandit 650
  11. #41
    Lainaa (Deathman @ Heinä. 02 2007,10:39) kirjoitti
    Lainaa (Jose @ Huhti. 24 2007,16:59) kirjoitti
    Lainaa (Päivänsäde @ Huhti. 24 2007,14:03) kirjoitti
    En mie näköjään saa sieltä palvelua kun siltä yhdeltä naismyyjältä, ne äijät siellä ei voi sanoa edes näköjään edes moi.
    No minä kävin reilu viikko sitten Jokikoneella ja aika rauhassa olisi saanut olla kyllä.
    Sitten paikalle tuli tämä nainen (harmi, kun en nimeä muista), tervehti ja niin päästiin kaupan tekoon. *Eli hän on sisäistänyt asiakaspalvelun. Mukaan tuolta reissulta jäi ajohousut sekä kypärä.
    En muista minäkään hänen nimeään, mutta parasta palvelua saa juuri häneltä Jokikoneessa. *
    Sille naiselle kyllä * .

    Niiden äijien suhtautuminen ei sitten vissiin olekaan asiakkaan sukupuolesta tai iästä kiinni, isäni totesi kun tuli asiasta puhetta että ei ne reagoineet hänenkään läsnäoloonsa millään tavalla.

    Edit: Nyt tiistaina tuli laitettua iso osa kamoista uusiksi ja pisteet (ja iso läjä rahaa) meni kyllä Konejönneille 6-0. En olisi varmaan edes käynyt Jokikoneessa ellei siellä olisi ollut sitä kypärää jonka halusin. Jönnellä äärimmäisen hyvä palvelu, Jokikoneessa huomattiin vasta kun maleksin kassalla kypärä jo kourassa.



    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  12. #42
    ostin Naumaselta uuden xx ja voin sanoa että oli eka ja viimeinen kauppa sieltä,ei edes pitkä myyjä sanonut kiitos tai edes näkemiin kun läksin kaupasta
    Kone-jönnit on hyvä ja palveleva kauppa,vaikka olisi miten paljon
    väkeä niin ainakin siellä terve sanotaan,on jäänyt nahkapuku ja muuta mukaan
  13. #43
    MP-Mestalla asioin taas tänään, kyllä äijät osaa hommansa. Jutelin siinä sitten parin motoristin kanssa, jotka kertoilivat olevansa etelä-Suomesta asti, kun toimivaa palvelua ei lähempää tunnu saavan.
    VTR 1000F -04
  14. #44
    Lainaa (leevitaavi @ Heinä. 15 2007,21:48) kirjoitti
    ostin Naumaselta uuden xx ja voin sanoa että oli eka ja viimeinen kauppa sieltä,ei edes pitkä myyjä sanonut kiitos tai edes näkemiin kun läksin kaupasta
    Kone-jönnit on hyvä ja palveleva kauppa,vaikka olisi miten paljon
    väkeä niin ainakin siellä terve sanotaan,on jäänyt nahkapuku ja muuta mukaan
    En tiedä mistä johtuu toi nihkeä asenne motoristejä kohtaa Naumasella.

    Itse kun olin pyörää vaihtamassa tänä kesänä menin ensimmäisenä Naumaselle, koska Honda oli mielessä. Pyörin siellä hetken ja olin suunnilleen mielessä valinnut mitä haluan, mutta homma kaatui siihen, ettei minkäälaista palvelua yksinkertaisesti saanut. Tervehdyksistä puhumattakaan.

    Piti sitten vaihtaa liikettä ja merkkiä.

    MP-mestan huolloista myös taas vaan kehuja sanottavana. Suizalle irtosi huolto heti, kun soitin ja hakivat pyöränkin vielä.
    Suzuki Bandit 650
  15. #45
    Naumanen on entinen MAATALOUS ja Rautakauppa.
  16. #46
    renkaat susimoottori.fi.. hinnat minun mielestä ihan kohdallaan?
  17. #47
    Jokikoneesta ei ole kuin positiivista sanottavaa...Kaikki pyörät (9 Yamahaa) ja kelkat(muutamia) olen hankkinut sieltä. Olen kilpailuttanut hinnat ympäri maata ja AINA saanut Jokikoneelta parhaat hinnat.Palvelu on myös pelannut mukavasti.Huollot olen myös pyöriini ja kelkkoihini teetättänyt siellä.

    Varusteetkin olen lähes kaikki hankkinut ko.liikkeestä laajojen valikoimien ja hinnoittelun ohjaamana.Ihmetyttääkin, kuinka PK-seudun liikkeet hinnoittelevat samat tavarat aivan tähtitieteellisin hinnoin (lue:ei alennuksia hintalapuista) ja vaihtaessa pyörää uuteen malliin hintaero voi olla jopa 4000 €!!!!

    Tuo naismyyjä josta positiivisesti puhutaan täällä on varmastikin Sanna...terkut vaan, jos luet tätä palstaa.


    Motor Naumanen...joo-o, pitäkööt traktorinsa ja hydrauliikkaöljynsä, ehkä ois ihan oikeesti parempi palata takaisin pelkästään RautaKeskon alaisuuteen ja jättää toi prätkien myynti sellaiselle liikkeelle jota se kiinnostaa ja jolla on asiantuntemusta.

    Kone-Jönneillä saa hyvää palvelua, mutta varustevalikoima on selkeästi pienempi kuin Jokikoneessa.Myös hinnoittelultaan eivät pysty Jokikoneen hintoihin ainakaan mulle.Jönneille silti plussat oikein hyvästä palvelusta ja yritteliäisyydestä


    MP-Mesta Heikkisellä asiantuntemusta riittää.Äijä on lähes Guru prätkien parissa.Palvelu on vähän karunoloista, mutta tässä tapauksessa asiantuntemus antaa tosipaljon anteeksi.Heikkinen on kyl kuulu kaveri ympäri maata, viimeks tänä weekendinä Räyskälän RR-ajoissa kuuli positiivista suitsutusta Heikkisestä pääkaupunkiseudun ihmisten keskuudesta.Tekee työnsä suurella tarkkuudella, eikä hinnoittele palveluitaan överiksi...

    Niin...itsellä kokemusta noista Joensuun liikkeistä lähes 30 vuotta ja pääkaupunkiseudun liikkeistä n.4 vuotta.Kyllä jatkossakin aion rahani kantaa tuonne kotiseudulle, jos tavarat saa ensinnäkin paljon edullisemmin sieltä ja kaupan päälle saa hyvän palvelunkin
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
  18. #48
    Mp mesta on viimeinen paikka minne pyöräni veisin.(enää)
    Tein virheenkun vein penkitettäväksi ja säädätettäväksi.
    Sääti liian rikkaalle ja venttiilit tiukalle. Kone kesti kesän ja laukesi. Vein siilinjärvelle korjattavaksi ja selvisi että karstaa oli mäntien päällä jopa 2mm. ja venttiili oli ottanut mäntään. Kaveri laittoi pyöräänsä putkiston ja suutinsarjan. (mitä ei tarvita) mutta jarmo oli sanonut ettei tule muuten toimimaan. (paskan marjat). Pyörä oli meinannut tyrehtyä risteyksissä. Vei toisaalle penkitettäväksi, bensan kulutus väheni huomattavasti ja tehoja ja vääntöä tuli lisää.
  19. #49
    Jokikoneella oli aiemmin suorastaan ala-arvoinen palvelu. Aikoinaan olin moottoripyörää ostamassa, Jokikoneella tuli käytyä, siitä ei sen enempää, silloin päätin että siinä liikkeessä ei tarvii asioida. Sittemmin ostin pyörän Jönneiltä, se oli sitä aikaa kun siellä vielä oli ystävällistä palvelua, ja meikäläiselläkään ei ollut kauheesti mopoista kokemusta. Myöhemmin päätin että nyt tää mopoilu saa riittää ja rupesin mönkimään. Siinä tein virheen kun Jönneillä vaihdoin kauppiaan suuresti ylistämään mönkkäriin. Mönkkärissä vikoja riitti, mutta kauppiaalla ei riittänyt asiakaspalveluhalut eikä ymmärtänyt että myyjäliike vastaa viimekädessä takuusta. Huoltopuolikin rupesi tökkimään. Viimeisessä takuukorjauksessa hävittivät osia ja huohottimen letku oli litistyksissä yms.
    Tuon jälkeen en ole Jönneillä asioinut muuta kuin käynyt kyselemässä puuttuvia osia, joita en ole vieläkään saanut, tilattu kuitenkin jo syyskuussa -07.
    Jönneillä tuntuu tuo palvelu olevan niin pitkään hyvää ja asiallista kun ostat sieltä jotain, mutta jälkimarkkinointi ei pelaa ollenkaan.
    Jokikoneen asiakkaaksi palasin ihan sen takia kun Niko, joka aikaisemmin oli Jönneillä töissä, siirtyi Jokikoneelle.
    Joen pienkoneella on kanssa ihan asiallinen palvelu ja hinnat sovitaan aina kohilleen. Kone- ja tavike Leppäsellä on nykyisin myös Joensuussa myymälä, ei tosin moottoripyöriä myy Joensuussa, mutta mönkkäreitä kylläkin. Sieltä ostinkin viimeisen mönkijäni.
    Naumanen: Hidasta batistiini-kävelyä . Eihän siellä ole edes niitä myyjiä, mie en oo ainakaan nähny. Vaikka syksyllä oli ihan paikka auki, ei ilmeisesti ole kukaan kehdannu nolata itteään kavereitten silmissä
    Jokikoneelle siis!
  20. #50
    Konejönnit hakkaa muut "fifty-sixty".
    Jokikoneella oli pakko käydä tietyn kypärämerkin takia.
    Naumasella ei palvelua.
    Jönneillä asiakasta todella palvellaan, ainakin varustepuolella,
    jossa on myös kohtalainen valikoima muihin
    Jns liikkeisiin verrattuna.
    myway
  21. #51
    Jokikoneesta uus busa tuli talliin. Väliraha sattui kohdalleen, kiitokset Nikolle!
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  22. #52
    Etsin kypärää tässä vähän aikaa takaperin. Kiersin nämä edellä mainitut Jokikoneet, Jönnit yms. Olinkin jo päättänyt että ostan kypärän jönneiltä koska, kuten moni onkin jo sanonut, niin valikoimaa riittää ja palvelu pelaa. No, kuitenkin Jönneille ajaessani päätin pyörähtää Joen Pienkoneessa katselemassa, "joskos täällä nyt jotain olisi". Ja olihan siellä, liikkeeseen päästyäni tuli myyjä heti juttelemaan ja kaupantekoon päästin. Palvelu oli todella hyvää ja valikoimaakin oli vielä yllättävän paljon ottaen huomioon, että kyseessä oli joulukuu. Kaiken lisäksi tuotteen hinta tippui _todella_ kilpailukylyiseksi.
    "How hard can it be?"
  23. #53
    Hurraa

    Jotain hyötyä sentään tästä foorumille kirjoittelusta. Tänään tuli seuraavanlainen tekstiviesti Jönnilöiltä:
    Terve kiitos kun mollaat meitä foorumeilla,voisitko kuitenkin mainita mistä kamppeesta on kysymys , ja että me ei myydä enää kyseistä laitetta koska takuukorvaukset *saamatta usealta vuodelta maahantuojalta.ja kyllä me hypättiin ihan oikeasti,ja lainattiin ajopeliä.kiitos.

    Tämä todistaa sen, että myös kauppiaat lukee näitä juttuja. Se on hyvä se. Jönnin toiveesta kerron, että kyseessä on CPI xs250 sport tieliikennemönkijä, jonka Jönni kehui laadukkaaksi vehkeeksi, kun olin sitä ostamassa. Kehui, että taiwanilaiset on ihan eri vehkeitä kuin kiinalaiset. Ei maininnut mitään takuu-ongelmista. Koska jos olisi maininnut, en varmasti olisi ostanut. Näin jälkeenpäin voin sanoa, että ei se asiakkaalle kuulu miten huonon diilin jälleenmyyjä on maahantuojan kanssa tehnyt. Ja tuosta ajopelin lainaamisesta, sen verran, että niinhän sitä pitääkin lainata, itseasiassa pitäisi tarjota pyytämättä. Jönni tarjosi moposkootteria korjaamolla olo ajaksi,(1,5 kk), sen jälkeen kun olin lähtenyt pihasta kävelemään *kypärä kädessä. Lopulta antoi Kymco mxu 250 esittelymönkkärin. Sanoi vielä että elä aja kauheen paljon, kun on eka huolto tekemättä. Palautin mönkkärin viikonlopun käytön jälkeen. Ole hyvä Jönni. Toivottavasti oikaisuni miellyttää.

    Tuli virhe!
    Mönkkäri olikin tuolla kerralla,kun sain Kymcon tilalle, vain vajaan viikon korjaamolla, CDI:n poksahdettua. Kun se oli tuon 1,5 kk, ei puhettakaan sijaislaitteesta.

    Vielä tuli toinen tekstari, jossa kehtasi mainostaa että hän on omalla kustannuksella hakenut ajokunnottoman mönkijäni korjaamolle takuukorjaukseen. Niinhän se menee, kuluttajasuojalain mukaan.



  24. #54
    Kurjempi homma sulle... Luulen tosin, että Jönneillä ei olisi ollut velvoitetta antaa sulle mönkkäriä lainaan (ei ainakaan autoliikket anna autoa takuukorjauksen ajaksi). Tottahan tosin on, että myyjäliike antoi sulle uuden laitteen takuun, ei mikään maahantuoja ja liikkeen on siitä vastattava.

    Ainakin itse olen karvaasti kokenut, en tosin Jönneillä, että takuuaikanakin laite tulee toimittaa huoltoon/korjaukseen omalla kustannuksella (en tiedä, mitä laki siihen tarkkaan sanoo), joten Jönnit ovat ainakin yrittäneet...

    Sinänsä ei jns:n liikkeistä mitään kokemuksia; ei ole koskaan tullut käytyä koko kylällä.
  25. #55
    Ite ainakin Joensuun liikkeitä kierrelleenä Jönneiltä on saanut parasta palvelua, ja sieltä tuli uusi mopokin hommattua. Tosin eipä tota merkkiä muut lähellä myykään. Mutta asiakaspalvelusta eniten plussia Jönneille
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  26. #56
    Onnea uuden mopon johdosta!
    Toivottavasti ei tuu takuuaikana vikoja
  27. #57
    Lainaa (Jonska1 @ Maalis. 11 2008,01:33) kirjoitti
    Toivottavasti ei tuu takuuaikana vikoja
    Toivotaan parasta
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  28. #58
    Olin ostamassa ajopukua tässä taannoin. Ensin kävin eräässä liikkeessä, jossa en saanut minkäänlaista palvelua. Sit kytkimen nosto ja seuraavaan liikkeeseen.

    Seuraavassa liikkeessä oli jo ihan toisenlainen palvelu. Ensin kun menin liikkeeseen sisälle,niin heti oltiin kysymässä,että mitäs saisi olla. Siinä sit myyjän opstuksella kahlattiin ajopuvuista eri vaihtoehtoja läpi ja viimein löytyi oikea puku. Hinnasta viis, kun palvelu on kohdillaan.

    KIITOS KONEJÖNNIT
  29. #59
    Itse palvelun ja tuotteen hinnan kohtaamisen vuoksi olen ostanut pyöräni Jokikoneesta, ja näyttää siltä vahvasti että ihan näinä päivinä ostan taas. Olen haarukoinut hieman välirahan suuruutta muistakin liikkeistä, eikä valinta ole taaskaan vaikea

    Näinhän se on, ettei kaikkia voi miellyttää, mutta jostain syystä omalla kohdalla homma on pelannut erittäin hyvin.
  30.  
  31. #60
    Pojalle etsiskelin kevaria koko kevään. Käytettyä, koska pyörä tulee vain kahdeksi vuodeksi, ja käytetyssä arvo putoaa huomattavasti vähemmän kuin uudessa. Jokikoneelta se vihdoin löytyi 05 comet, johon Niko vaihtoi vielä uudet renkaat ja jarrupalat. Alussa hieman hankaluuksia, poika lähti mopolla kotiin ajamaan ja pääsi noin 500m jonka jälkeen mopo hyytyi. Työnsimme sen huoltiksen pihaan, tankki täyteen ja mopo tulille. Kävi tyhjäkäynnillä mutta kuormitusta ei kestänyt ollenkaan. Työntelin mopon takaisin Jokikoneelle, Niko oli jo pihassa vastassa, aloitti välittömästi vian selvittämisen, huoltopuoli oli jo lähtenyt kotiin. Aikansa tutki ja todettiin että ei saa polttoainetta, joten jätin pyörän huoltoon. Seuraavana päivänä hakemaan. Kaasarit oli tukossa. Edellisenä päivänä todettu etupumppujen stefojen vuoto jäi odottamaan seuraavaa huoltokertaa, kun ei sopivia stefoja hyllystä löytynyt.
    Näin mielestäni toimitaan, kun asiakasta oikeasti halutaan palvella ja halutaan että asiakas tulee uudestaan.

    Joen pienkoneelta sitten tarvikkeita ja varaosia tilailin kyseiseen piikkiin, homma toimi heidän puolesta vaan ei Hyosungin nykyisen maahantuojan, Elämys Center, puolelta.
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen