Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 85:sta
  1. #1
    Kuinka moni teistä on ostanut omaan pyörään jarrulevylukkon ja onko se ilmennyt hyödylliseksi hankinnaksi. Itse harkitsen kyseisen laitteen ostamista uuteen 600cc hondaan rr:ään mutta onko siitä sitenkään hyötyä?
    Sanokaa fazer kun haluatte hyvää
  2. #2
    Muista ottaa se sitten pois ennen kun lähdet liikkeelle...... p.s huonoja kokemuksia siitä.

    Sitten hommasin hälyttävän levylukon ja nyt talvella laitoin hälyttimen kiinteän ja hyvältä vaikuttaa........
    Reissut mielessä........
  3. #3
    on hälyttimellä, itse pidän kätevänä ja vähän tilaa vievänä
  4. #4
    Ostin muutama vuosi sitten Xena'n, hyvin toimii muuten - pitää kauhean ulinan pienestäkin liikkeestä - mutta kun optisiin silmiin menee hieman skeidaa ja pattereiden jännite alkaa laskea niin alkaa välillä ujeltaa omia aikojaan.
    Saapahan sillä leirintäalueilla ja miksei muuallakin kunnon kusiherätykset porukoille.
    Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
  5. #5
    Miten kalliita tollaiset hälyllä valmistetut mallit on?
  6. #6
    Lainaa (Nakke @ Helmi. 24 2006,19:26) kirjoitti
    Ostin muutama vuosi sitten Xena'n, hyvin toimii muuten - pitää kauhean ulinan pienestäkin liikkeestä - mutta kun optisiin silmiin menee hieman skeidaa ja pattereiden jännite alkaa laskea niin alkaa välillä ujeltaa omia aikojaan.
    Saapahan sillä leirintäalueilla ja miksei muuallakin kunnon kusiherätykset porukoille.
    Sulla on varmaan Xenan kelta-mustamalli joka edustaa mennyttä mallistoa. Noista kelta-mustista varmaan yli kolmasosa meni (ainakin meiltä) takuuvaihtoon, tekniikka kun ei tahtonut kestää suomen sääolosuhteita.

    Viime kaudeksi xenalta tuli nää uudet kromatut (paitsi xz-1 joka on punainen) mallit ja niissä toi tekniikka on aivan eriluokkaa vrt. edellisiin. takuuvaihtoprosentti on mitättömän pieni, niitä kehtaa suositellakkin.
    Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
  7. #7
    Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Helmi. 24 2006,19:52) kirjoitti
    Miten kalliita tollaiset hälyllä valmistetut mallit on?
    35,- - 135,-/kpl riippuen mallista.
    Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
  8. #8
    JOVAIN ON !


    ..ihan tavallinen riippulukko. Ihan sen saman homman tuo hoitaa. Ja saa siihen hälyttimenkin jos vaan ottaa ja viittii siiman vetää lukosta teltan liepeeseen ! Eikä tarvihe se ees patteria.
  9. #9
    Siis oliko tämä malli --> XENA XZ-1 Red niitä onkelma vehkeitä?
  10. #10
    Vuosi sitten hommasin Xena XN-15, semmoinen hälyttävä malli. Tosi tyytyväinen, ei mitään ongelmia. Helppo laittaa päälle ja pois ja menee pieneen tilaan.
  11. #11
    Xena mullakin (VAT- hyväksytty). Tyytyväinen olen ollut ja hälyttimestä tietysti plussaa...ja ei se nyt ihan sama ole minkä "riippulukon" siihen laittaa. Ja saahan tuosta vakuutusyhtiöltä hyvitystäkin
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  12. #12
    Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Helmi. 24 2006,21:24) kirjoitti
    Siis oliko tämä malli --> XENA XZ-1 Red niitä onkelma vehkeitä?
    ei ole, noi redit toimii hyvin, samaten kun saman sarjan isommat eli 14,15 ja 18 malliset.

    Onkelmia oli niissä edellisissä malleissa jotka tunnistaa siitä kelta-mustasta ulkonäöstä. Tossa redissä ei ole VAT-hyväksyntää toisin kun isommissa xenan uusista lukoista.
    Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
  13. #13
    Onko XENA XR-1 GunMetal VAT hyväksytty? Ja osaisko porukka sanoa, että paljonko saatte keskimäärin hyvitystä vakuutuksesta, kun käytätte VAT- hyväksyttyä lukkoa?
  14. #14
  15. #15
    Kiitoksia... Pitänee perehtyä asiaan.
  16. #16
    Hommasin lukkoliikkeestä Abloyn teräksisen lukon,
    erinomaisen kätevä, koska sen sai sarjotettua kotiavaimelle.
    Ei tartte kerätä avainippuun ylimääräsiä avaimia, kotiavain on yleensä aina mukana.
    CBR 600F
  17. #17
    Taidan hommata XENA XN-14:n. Se näkyy lähtevän kuuden kympin pintaan ja vaikuttaa muutenkin jämerältä ja hyvältä.
  18. #18
    Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Helmi. 25 2006,10:38) kirjoitti
    Onko XENA XR-1 GunMetal VAT hyväksytty? Ja osaisko porukka sanoa, että paljonko saatte keskimäärin hyvitystä vakuutuksesta, kun käytätte VAT- hyväksyttyä lukkoa?
    Itselläni on XENA-14. Sillä saa ainakin IF:stä -10% alennuksen kaskosta.

    lisäksi

    Bonus -70%
    asikaskoht -20%
    Järjestön sop.ale -15%
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  19. #19
    Moi!

    Itsellä Xena 14, huutaa heti kun pyörää tai lukkoa räpeltää.. sitä laittaa mielellään korvatulpat valmiiksi korviin, kun alkaa ko lukkoa aukomaan...
    let's be careful out there...
  20. #20
    Lainaa (Motovelhot @ Helmi. 24 2006,21:59) kirjoitti
    ei ole, noi redit toimii hyvin, samaten kun saman sarjan isommat eli 14,15 ja 18 malliset.
    Sitten mahdollisesti tyhmä kysymys :

    Mitä eroa on malleilla 14, 15 ja 18 (paitsi hinta)? Tuleeko 14 kanssa toimeen ja jos ei tule niin mikä noissa kalliimmissa malleissa on paremmin?
  21. #21
    Lainaa (Motovelhot @ Helmi. 24 2006,19:53) kirjoitti
    Sulla on varmaan Xenan kelta-mustamalli joka edustaa mennyttä mallistoa. Noista kelta-mustista varmaan yli kolmasosa meni (ainakin meiltä) takuuvaihtoon, tekniikka kun ei tahtonut kestää suomen sääolosuhteita.
    Mulla meni noihin xenoihin usko ihan täydellisesti jokunen vuosi sitten. Kolme kertaa sain takuuna uuden ja lopulta heitin xenalla vesilintua. Nykyisistä en tiedä, mutta enpä usko, että moisen hankkisin. Xenasta vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia..

    Ja vai vielä sääolosuhteita.. Mopo seisoi kotona aina katoksen alla ja xenat ei kastuneet kuin muutaman hullun kerran. Kastuminen lienee sateella hyväksyttävää - "suomenkin olosuhteissa", vai poikkeaako meidän sade jotenkin sateesta xenalandiassa..?
    Myös vahvan oloinen säilytyspussi oli ala-arvoinen, eikä se kestänyt pyörään kiinnitettynä lukon painoa. Repesi lähes uutuuttaan ja sen jälkeen xenaa kaiveltiinkin taskusta.



    1300 Gessu
  22. #22
    Mulla on toi Xena 15 eikä ongelmia oo ollut vaikka pyörä ulkona seisookin (tosin pressun alla). Kulkee kivasti mukana penkin alla ja ei unohda liikkeelle lähtiessään kiinni ja häly kyllä karkottaa ainakin pahimmat amatöörironkkijat hatkaan
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
  23. #23
    Ei taida noissa 14:sta paremmissa muuttua muu kuin lukitustapin paksuus.
  24. #24
    Lainaa (Mipe @ Helmi. 28 2006,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Motovelhot @ Helmi. 24 2006,21:59) kirjoitti
    ei ole, noi redit toimii hyvin, samaten kun saman sarjan isommat eli 14,15 ja 18 malliset.
    Sitten mahdollisesti tyhmä kysymys * :

    Mitä eroa on malleilla 14, 15 ja 18 (paitsi hinta)? Tuleeko 14 kanssa toimeen ja jos ei tule niin mikä noissa kalliimmissa malleissa on paremmin?
    XN-14 ja XN-15 eroavat toisistaan vain syvyydessä (siis 15:ssa on syvempi kita), molemmissa on 14mm lukkotappi.

    XN-18 lukkotappi on 18mm, malli on muutenkin astetta järeämpi vrt. muihin. Kyllä tolla 14:lla pärjää pitkälle, riippuu sitten omista jarrulevyistä vaatiiko ton syvemmällä kidalla olevan mallin.
    Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
  25. #25
    Lainaa (J@ck @ Helmi. 28 2006,16:02) kirjoitti
    Lainaa (Motovelhot @ Helmi. 24 2006,19:53) kirjoitti
    Sulla on varmaan Xenan kelta-mustamalli joka edustaa mennyttä mallistoa. Noista kelta-mustista varmaan yli kolmasosa meni (ainakin meiltä) takuuvaihtoon, tekniikka kun ei tahtonut kestää suomen sääolosuhteita.
    Mulla meni noihin xenoihin usko ihan täydellisesti jokunen vuosi sitten. Kolme kertaa sain takuuna uuden ja lopulta heitin xenalla vesilintua. *Nykyisistä en tiedä, mutta enpä usko, että moisen hankkisin. Xenasta vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia..

    Ja vai vielä sääolosuhteita.. Mopo seisoi kotona aina katoksen alla ja xenat ei kastuneet kuin muutaman hullun kerran. Kastuminen lienee sateella hyväksyttävää - "suomenkin olosuhteissa", vai poikkeaako meidän sade jotenkin sateesta xenalandiassa..?
    Myös vahvan oloinen säilytyspussi oli ala-arvoinen, eikä se kestänyt pyörään kiinnitettynä lukon painoa. Repesi lähes uutuuttaan ja sen jälkeen xenaa kaiveltiinkin taskusta.
    Juup, eli sulla oli just tollainen kelta-musta joiden tekniikka ei kestänyt ja josta tossa edellä puhuin.

    Enpä tiedä oliko ne mallit tehty xenalandian vai minkä maan sääolosuhteisiin, mutta noissa wanhoissa malleissa ongelmat alkoivat ilmaantua säiden huonontuessa. takuuseen niitä meni tosiaan ihan urakalla, onneksi noiden uusien kanssa ei samoja ongemia ole ollut.
    Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
  26. #26
    Lainaa (kccot @ Helmi. 24 2006,19:08) kirjoitti
    Muista ottaa se sitten pois ennen kun lähdet liikkeelle...... p.s huonoja kokemuksia siitä.
    Vinkki: jarrulevylukon mukana tuli säilytyspussi. Pidän joko lukkoa tai prätkän avaimia (käynnistysavain + jarrulevylukon avain samassa lenkissä) siinä pussissa. Aina.

    Kun prätkää meinaa käynnistää, niin avain onkin säilytyspussissa ja taas dementikko muistaa jotain...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  27. #27
    Sopiiko tuo 14:n Suskan GSX-F 600:n? Vai tartteeko tuon "syvempi" kitaisen mallin?
  28. #28
    Sama vinkki kuin Koris66:lla. Lukon mukana tullut säilytyspussi on oiva paikka pyörän avaimille silloin, kun mopo on parkissa, ja liikkeelle lähdettäessä muistuttaa lukon olemassaolosta.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  29. #29
    Todellakin kannattaa muistaa ottaa se lukko irti ennenkö lähtee ajaan... Nimim. Yhden jarrulevyn tuhonnut



    Pain is just weakness leaving the body
  30.  
  31. #30
    Jarrulukko mullakin seisoo käyttämättömänä, mutta tuohon "unohtamiseen", mulle tuli mukana velcroremmi, jolla etujarrukahva lukitaan, ei voi unohtaa lukkoa paikoilleen...

    by the way, joku joka haluaa, niin pullakahvein saa lunastaa tuon multa...
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen