Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemumuksia laitteesta mopo käytössä, kannattaako edes harkita?
  2. #2
    Mahtaa olla senverta uus laite ettei vielä oo mopossa keretty testaan ittellä ollu autossa nyt noin kuukauden verran ja on toiminu LOISTAVASTI!! On tosi helppo käyttää ja minunkin isolla sormella näyttöltä ohjaus toimii hyvin. Kun vaan kevät nyt tulis niin pääsis mopossa koittaan. Ainakin näillä kokemuksilla voin suositella!
  3. #3
    Joo ei kokemusta mopo käytössä vielä, mut on sitä siihenki jo soviteltu ja aattelin jonkun näkösen kiinnikkeen siihen rakennella jahka kerkee..
    Muuten kyllä varsin toimiva kone, ostin ton just siks et sen vois jotenki saada mopoon kiinni, ku noi GO mallit näytti siltä ettei oo mitään toivoo.



    gixxer rules...
  4. #4
    Tomtomilla on myös myynnissä rider malli joka on vesitiivis/tärinänkestävä varustettuna myös langattomalla bluetooth kuullokkeella jonka saa kypärän alle.Olen vähän ite sitä mallia ajatellut.
  5. #5
    *Tomppa*

    Rideristä tuolla enemmän juttua...

    Noissahan one/rider on kait perussofta/kartat suunnilleen samanlaiset, vai onko sittenkään?

    Edit linkki kuntoon



    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  6. #6
    Pari päivää päässyt kokeilemaan kaverin One:a ja tuntuu pätevältä laitteelta , etenkin edullinen ja mun tarpeisiin sopiva.Ainoa miinus tulee sen vedenkestävyydestä ja akun toiminta-ajasta.Kiinnityskään mopoon ei taida olla mahdoton rakentaa.Tarkoitus on ottaa kuulokeliitännstä ääni kypärään ja senkun sais vielä suunniteltua BT-mallisesksi,niin avot.Rider ja Carmin Quest vaihtoehtoina, mutta hinta nousee liikaa ja kun se käyttökään ei olisi jokapäiväistä,niin ei viitsisi sijoittaa isoa kasaa euroja.
  7. #7
    Tom tom Riderissä on eri softa,kuin Onessa ja Go malleissa.Kosketusnäyttö on mopo käytössä tehty hanska kädessä paremmin toimivaksi.
  8. #8
    Lainaa (jazori @ Helmi. 24 2006,15:39) kirjoitti
    Tom tom Riderissä on eri softa,kuin Onessa ja Go malleissa.Kosketusnäyttö on mopo käytössä tehty hanska kädessä paremmin toimivaksi.
    Miten niin eri softa? Kartoissa on eroa, Rider ja One toimitetaan Navtqin kartoilla ja GO:t Tele Atlasilla. Mutta kun Rideriin hankitaan Euroopan karttoja niin ne on tällä hetkellä mallia Tele Atlas. Mulla on pohjoismaat Navreq v612 ja muu eurooppa Tele Atlas v571 mikä tosin ei ole ihan tuorein versio mutta kun kaveri löysi Wienistä poistomyynnistä 6 cd:n paketin hintaan 25 Euroa niin olihan se pakko ostaa. Kyllä tälläkin kuvittelen pääseväni Puolan läpi pääsiäisenä ja Tsekki rupeaa olemaan jo paremmalla peitolla.
    Pari kuukautta nyt Rideria käyttänyt ja mielenkiinnolla odottelen lumien lähtöä jotta pääsee kokeilemaan kuuluuko se sinihammas kypärässä laisinkaan. Rider pelittää vaivattomasti kännykän kanssa, löytyy luettelot sun muut ja viestejä voi lähetellä ja ottaa vastaan Känny on Nokia 6021, eli Nokia halvin BT-versio. Lisäksi Riderin BT-mokkula toimii kännyn kanssa myös ilman navia suoraan parina ja jotkut ovat pohtineet mokkulan käyttöaikaa kun sen voi ladata vain verkkovirralla, mutta kyllä se käyttöaika ainakin mun mielestä on melko pitkä. Eli kestää töpselin vierestä seuraavalle töpselille, eikä se laturi nyt niin kohtuuttomasti pienennä kuljetuskapasiteettia muilta kamoilta.
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
  9. #9
    Näky muuten olevan Louisilla TT Rider hintaan 599,-
    Tulee tietysti Saksan kartoilla mutta jos Euroopassa reissaa niin täytyyhän siihen kuitenkin ostaa Euroopan karttapaketti ja siinähän on mukana tietysti myös Suomi ja muut pohjoismaat.
    Edelliseen viestiin senverran että edelleenkään en vastaa puhelimeen pyörällä ajaessa mutta näkeehän kuka on soittanut.
    Mopoilun yksi erinomaisen hyvä puoli muiden ohessa on se että on "todellakin tavoittamattomissa"
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
  10. #10
    Lainaa (jazori @ Helmi. 24 2006,15:39) kirjoitti
    Tom tom Riderissä on eri softa,kuin Onessa ja Go malleissa.Kosketusnäyttö on mopo käytössä tehty hanska kädessä paremmin toimivaksi.
    Tarkoitin navigointisoftaa, en tuota olevaa nappuloiden disablointia...
    Jos "toimivalla" tarkoitat sitä, että turvallisuuden nimissä navigaattori on käytännössä ei-uudelleenohjelmoitavissa
    kun olet liikkeellä ja tomppa on telineessään, niin kai se sitten toimii...

    Lainaa (Oltsu @ Maalis. 04 2006,07:48) kirjoitti
    Lisäksi Riderin BT-mokkula toimii kännyn kanssa myös ilman navia suoraan parina...
    Tarviko tuo mitään erikoiskikkailuja? Olen yrittänyt samaa tuloksetta 6260:n saapastehtaan tuotoksen kanssa, onnistumatta...

    Lainaa (Oltsu @ Maalis. 04 2006,07:48) kirjoitti
    ...kuuluuko se sinihammas kypärässä laisinkaan...
    Kyllä se minulla kuului viime syksynä suhtkoht hyvin alle moottoritienopeuksien ajaessa...

    Edit: lisäys



    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  11.  
  12. #11
    Lainaa (Oltsu @ Maalis. 04 2006,07:48) kirjoitti
    Lisäksi Riderin BT-mokkula toimii kännyn kanssa myös ilman navia suoraan parina...
    Tarviko tuo mitään erikoiskikkailuja? Olen yrittänyt samaa tuloksetta 6260:n saapastehtaan tuotoksen kanssa, onnistumatta...


    Edit: lisäys[/quote]
    Eipä tuo ainakaan minulla mitään kikkailua tarvinnut. Puhelimen BT-valikosta vaan laitetaan etsimään laitteita joissa BT-ominaisuus ja sieltähän tuo löytyi. Voi toki olla eroja eri kännyjen välillä.
    http://tomtom.com/phones/?intProduct=146
    Tuollahan on tuo taulukko missä näkyy tuetut ominaisuudet eri malleille.
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com