Katso äänestykset tulokset: Onko moottoripyörässäsi jäähdytin vai lauhdutin? -

Äänestäjät
287. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Öljynlauhdutin

    73 25,44%
  • Öljynjäähdytin

    147 51,22%
  • Ei kumpikaan

    67 23,34%
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    on, joo...
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
  2. #32
    Jeps , sellanen löytyy Zetorista ja ihan hyvä onkin.
    KTM - Ready To Go
  3. #33
    Löytyy ilman-, öljyn- ja vedenjäähdytin. Ja taitaa tuo lämmönvaihdinkin olla, mutta lauhdutin kyllä puuttuu vielä. Niitä kun löytää esim. noista ydinvoimaloista. Vaikka onhan minullakin mopossani melkein niin kuin ydinvoimala. Bemari kun on.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  4. #34
    Ponupannussa lauhdutin, öljyssä jäähdytin. Nuohan on vallan kaksi eri asiaa.

    Kovat kundit ei tanssi.
  5. #35
    Öljy lauhtuu, minä en.
  6. #36
    Onko tekniikan toteutuksen taso muuttunut nykyään mielipiteeksi, eikä faktatiedoksi? *

    Ne kaksi aparaattia, jotka minun pyörässäni on, ovat jäähdyttimiä. Se on niiden alkuperäinen toimintatarkoitus, josta niiden nimi on muodostunut. Se, että niiden termodynamiikan fysikaalinen energiansiirtomenetlmä olisi koko aukeaman kokoinen, lueteltuna pienintä yksityiskohtaa myöten, ei mielestäni ole perusteltua avata tässä auki.

    Tämä on mun mielestäni samanlainen kysymys, jos esitettäisiin, että liikennemerkki nro. 231:n nimi asetettaisiin kysymykseksi.

    Onko liikennemerkin nimi
    a) kärkikolmio
    b) kolmio
    c) väistämisvelvollisuus risteyksessä?

    parahin ja hauskoin terveisin,

    -Masa



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  7.  
  8. #37
    Virallisestihan se on : C, väistämivelvollisuus risteyksessä. Saa kai sitä kärkikolmioksikin sanoa, helpompi. Mutta kuka kumma on ylipäätään keksinyt ruveta nimittämään öljynjäähdytintä lauhduttajaksi, ne kun ovat kaksi aivan eri asiaa.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12