Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Tervehdys,

    onko kukaan asioinut tuommoisen yrityksen kuin Yarde OY kanssa? Kokemuksia?

    Siellä näyttäis olevan muutama mahdollisesti kiinnostava vaihtopeli myynnissä, ja saattaisin vaihdattaa vähän isompaan laitteeseen ensi kesäksi, mutta firma on minulle aivan mysteeri..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  2. #2
    No eipä kokemuksia ole mutta minä en ole ainakaan mitään huonoa kuullut tällä foorumilla enkä muuallakaan. Sitähän voi ainakin pitää positiivisena merkkinä ;) Toisaalta ei ole kuulunut kehujakaan.

    Eipä tainnut tämä viesti paljoa lohduttaa...

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  3. #3
    Kävin ostamassa sieltä pyörän viime kesänä ja asiallinen liike mutta en tiedä vaihdosta miten toimii. Suoralla käteisellä kun voi aina tinkiä
    "Be careful out there"
  4. #4
    Reilua ja asiallista toimintaa, suosittelen. Olen ostanut yardelta yhden auton ja yhden pyörän ja olen ollut tyytyväinen
  5. #5
    Varuste kauppaa tehty tuolla ja ihan hyvä palvelu .
    myytävät pyörät tuntuis olevan hyväkuntoisia.
    Johtaja ite oli kyllä vähä "liian retee".
    xb12ss
  6. #6
    Olen ostanut Saksan pyörän ja ollut siihen tyytyväinen. Kauppa sujui hyvin ja myyjä hoiti myös reklamaation hyvin sen jälkeen, kun opimme ymmärtämään toisiamme ja käyttämiämme termejä samallalailla. Minun kokemukseni siis plussan puolella.
  7. #7
    Pyörä ja varusteet on hankittu Yardelta...
    Hyvää palvelua saatu joka kerta...
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  8. #8
    Sähköpostilla tarjousta kysyin pyörästä, vastausta tosin en koskaan saanut. Pyörä tulikin sitten firmasta, joka ottautui sähköpostiin.
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  9. #9
    Just viime viikolla kävin tekemäs varuste kauppaa ku ovat ottaneet nyt myös Richan myynnin valikoimiin, tilas yhden nahkatakin jota toivottavasti pääsee ens viikol sovittaan
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  10. #10
    Viime syksynä siellä vaihtokauppaa tein, palvelu pelasi kaikin puolin ja molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä, ei moitteen sijaa...
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
  11. #11
    Ainakin myyjä tuntuu tietävän moottoripyöristä paljon (tietää ns. tyyppiviat jos on).
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  12. #12
    Kävin ajokamoja ostamassa, sain hyvää palvelua. Sweepin ratahaalaria pitää kysellä isommista liikkeistä, pelkällä kokonumerolla ei uskalla ostaa ja ymmärrettävistä syistä liikkeessä ei sellaista nyt ollut ihan hyllytavarana.
    -06 Ducati 999s
  13. #13
    Yksi pyörä on tuoltakin tullut hankittua ja sain sitä mitä hainkin, ei mitään valittamista. Tosin tuosta on jo muutama vuosi.
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  14. #14
    Minä myös yhden pyörän ja kahdet ajokamat ostaneena voin yhtyä kehuihin.
  15. #15
    Mäkin ostin jokun vuosi sitten nykyisen pyörän Yardesta ja ei mitään valittamista. Firma on vissiin perheyritys ja nuorempi polvikin on mukana ja hyvin hekin osasivat asiansa. Voisin ostaa seuraavan pyörän Yardelta.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  16.  
  17. #16
    Ensimmäisestä käynnistä plussa rouvalle ajovarustekaupan suhteen, mutta tämänkertaisen pyöräostoyrityksen osalta herralle miinus... Jos isällä on olettamuksia ja mielipiteitä merkistä voi niitä oikoa hieman eri äänensävyllä ja sanavalinnoilla. Huonoja päiviä on jokaisella,mutta... Meille on turha möykätä, mukaan tarttui heti uus Triumph Moto-Seinäjoelta ja ajovarusteet,ei se siitä hinnasta kiinni ollut. Että näin toisella kertaa.
    -06 Ducati 999s