Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 107:sta
  1. #61
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 21 2007,08:11) kirjoitti
    Onko Suomi24 kiinni vai mistä syystä päätit tänne avautua?
    No käyppä googlettamassa se suomi 24 niin näet, että sain kiitosta asiallisesta vastauksesta BMW palstalla. Otetaanko täällä moto.orgin puolella homma ehkä turhan tosissaan? Jos Nokia vaihdattaa miljoona akkua kymmenen kuumentuneen takia, niin miksi BMW kuskit hyväksyvät kardaanin ongelmat ominaisuutena joka kohtaa 2-4% käyttäjäkunnasta? Ihmettelen miksei BMW pääse eroon EWS temppuilusta? Onko vastaavaa hiasessa? F kasisatasiin ei vaihdeta vetorullaa automaattisesti, vaan vaihto pitää pyytää? Miksi? Pyörähän muuttuu uudella rullalla paljon paremmaksi ajettavaksi varsinkin aloittelijalle kun nykiminen ja "hakkaaminen" loppuu.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  2. #62
    Lainaa (wanico @ Elo. 21 2007,09:01) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 21 2007,08:11) kirjoitti
    Onko Suomi24 kiinni vai mistä syystä päätit tänne avautua?
    No käyppä googlettamassa se suomi 24 niin näet, että sain kiitosta asiallisesta vastauksesta BMW palstalla. Otetaanko täällä moto.orgin puolella homma ehkä turhan tosissaan? Jos Nokia vaihdattaa miljoona akkua kymmenen kuumentuneen takia, niin miksi BMW kuskit hyväksyvät kardaanin ongelmat ominaisuutena joka kohtaa 2-4% käyttäjäkunnasta? Ihmettelen miksei BMW pääse eroon EWS temppuilusta? Onko vastaavaa hiasessa? F kasisatasiin ei vaihdeta vetorullaa automaattisesti, vaan vaihto pitää pyytää? Miksi? Pyörähän muuttuu uudella rullalla paljon paremmaksi ajettavaksi varsinkin aloittelijalle kun nykiminen ja "hakkaaminen" loppuu.
    Miten nämä esittämäsi argumentit taas liittyvät aiempaan provoosi LT:n ajo-ominaisuuksista ja "TV-tuolista"...?
    <p>2002-2014</p>
  3. #63
    Moro!

    Kummasti nämä tekniikka murheet vaivaa näitä juttuja.

    k12lt:llä kurvailin kolme kesää ja reipas 30000 km vailla pienintäkään vikaa .Ajovalon poltin oli ainut vaihdettu osa
    renkaitten lisäksi.

    Pyörä oli huippukunnossa minulta lähdettyään ajomäärä 60000km. Naarmuton ja ei ollut edes koskaan kumollaan(kaikki muut entiset pyöräni onkin jossainpihalla pyllähtänyt)

    Ehkäpä näitä huonojapuolia tuodaan täällä netissä korostetusti esiin.En tiedä.
    <p>R 1200 RT</p>
  4. #64
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 21 2007,11:55) kirjoitti
    Miten nämä esittämäsi argumentit taas liittyvät aiempaan provoosi LT:n ajo-ominaisuuksista ja "TV-tuolista"...?
    En tiedä mitä tarkoitat "provolla" ei ole tarkoitus provosoida ketään mihinkään. Saattaa sinuakin hymyilyttää jos joku sanoo jotain lystikästä harrikasta tai hondasta, mutta lt taitaa olla kaiken arvostelun yläpuolella? En mielestäni maininnut ajo-ominaisuuksista mitään, mutta tarkennatko? Vertaus TV-tuoliin juontaa taas lapsuuteeni jollion sai istua isoisän valtavaan nahkatuoliin ja katsella liikkuvaa kuvaa. LT:ssä pääsee samaan fiilikseen, vaikka tilanne onkin päinvastoin, nyt liikkuu tuoli ja maisema pysyy paikallaan.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  5. #65
    Ei maksa vaivaa, jos et itse aiempia viestejäsi muista. Eiköhän tää nyt tullut käsitellyksi.
    <p>2002-2014</p>
  6. #66
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 21 2007,23:55) kirjoitti
    Ei maksa vaivaa, jos et itse aiempia viestejäsi muista. Eiköhän tää nyt tullut käsitellyksi.
    Ei minulla ole mitään maanista tarvetta puuttua joka keskusteluun, vaikken asiasta mitään tietäisikään. Näyttääkö tutulta?
    "Eli eihän noihin hintoihin silloin kovin isoa heittoa helposti saa"
    ja hetken päästä:
    "Hyvä tietää, että erot ovat noinkin suuria. Täytyy muistaa itse kysäistä, mutta jos nyt ensin saisi tuon 10tkm:n huollon jaloista... "
    Jos väität minun provoilleen jotain lt:n ajo-ominaisuuksista, niin näytä se.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  7. #67
    Lainaa (wanico @ Elo. 21 2007,00:37) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 11 2007,19:39) kirjoitti
    Halvempi vaihtoehto on kyl toijota hiase...kivittää vain sivulasit säpäleix..mahtuu sinnekkin tavaraa kummasti.
    (nm..joillakin on sitte taito hankkia kavereita täältä )
    Tää hiase vertaus oli hauskimpia mitä olen lukenut pitkään aikaan! 1+ sille. Siinä hiases ois kyllä enemmän vapauden tunnetta ku sitä ei tarvii ajaa kypärä päässä. Me ulkosuomalaiste kutsiumme näitä serpentiiniteiden tukkeita ystävällisellä nimellä "alppien karavaanari". Nää isot matkapyörät tukkivat vuoristoserpentiinejä yhtä tehokkaasti kuin hollantilaiet asuntoautoineen autobahnat heinäkuussa. En tiedä paljonko älteellä pitää ajaa, ennen kuin sitä saa arvostella. Mutta minun piti ottaa sellainen viikoks lainaan mutkateille ihan vaan siks että saa ottaa osaa tällaisiin kehityskeskusteluihin. Se enkelinsieppaaja löysi onnensa, mut toivottavasti joku muu pelastuu. Voin omakohtaisiin kokemuksiin perustuen varoittaa kaikkia alle neljäkymppisiä aidosti moottoripyöräilystä kiinnostuneita pitämään sormensa mahdollisimman pitkään erossa tästä pyörille nostetusta TV-tuolista.
    "Jos väität minun provoilleen jotain lt:n ajo-ominaisuuksista, niin näytä se."
    M.O.T.

    Hyvä Wanico, eihän se ole LT:n vika, jos sinä et osaa ajaa isoa moottoripyörää.
    Same shit, different day.
  8. #68
    Lainaa (pomppe1 @ Elo. 22 2007,01:04) kirjoitti
    Me ulkosuomalaiste kutsiumme näitä serpentiiniteiden tukkeita ystävällisellä nimellä "alppien karavaanari". Nää isot matkapyörät tukkivat vuoristoserpentiinejä yhtä tehokkaasti kuin hollantilaiet asuntoautoineen autobahnat heinäkuussa. -

    Hyvä Wanico, eihän se ole LT:n vika, jos sinä et osaa ajaa isoa moottoripyörää.
    Hyvä Pomppe, siihen sinun edelliseen kommenttiisi voisin vastata etten tiennyt, että osallistumiseen LT keskusteluun vaaditaan äidin lupa. LT kuskeja kun äkkiseltään tsigaa, niin vois olettaa niiden äitien olleen jo tovin mullan alla?

    Mutta takaisin tähän nykyiseen ongelmaasi: Minä en todennäköisesti ole se, joka istuu niiden teiden tukkona olevien LT:eiden päällä. Kyllä ne on niiden pyörien omistajat. Kyllä ne LT kuskit erottuivat myös taukopaikoilla. Muilla mopomiehillä oli aina onnellinen virne naamalla hienon etapin jälkeen, mutta LT- mies on hiestä läpimärkä ja ettii taas uutta kuivaa päälle. On tainnu olla alas tullessa p.. jaska puntissa että pitääkö jarrut?

    Täs on vähän sama ongelma ku triken kanssa nekin rekisteröinään kai useimmin kolme pyöräiseksi maastoajoneuvoksi, vaikka kukaan hullu ei lähde niillä maastoon. Vaikka katsastusmies ei olekkaan löytänyt LT:lle mitään omaa kategoriaa, niin silti voisi itse miettiä kannattaako mennä sellaisille poluille jossa on vaan muiden tiellä?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  9. #69
    Voi hyvää päivää. Ymmärrä jo lopettaa ennenkuin itsesi lopullisesti nolaat.
    <p>2002-2014</p>
  10. #70
    En oikein ymmärrä mikä sinua, arvoisa wanico, nyt ahdistaa niin hirvittävästi että ryhdyt varoittelemaan ihmisiä lt:n vaaroista? Jos olet ajanut viikon mutkateitä lt:llä etkä siitä pitänyt niin eikös asia ole sinun kohdallasi aivan selvä? Sinä et pidä lt:llä ajamisesta, piste.

    Vai ahdistaako sinua se, että joku muu ajaa lt:llä? Ja jos, niin miksi? Ei tarvitse vastata tällä palstalla eikä tässä ketjussa... Eikös se ole niin, että annetaan kaikkien kukkien kukkia ja lt-kuskien nauttia omasta pyörästään. Nauti sinä omasta pyörästäsi. Tottakai vitsejä väännetään puolin ja toisin eri merkeistä, tasapuolisesti.

    Kun tämän viestiketjun aloittaja kertoi harkitsevansa lt:n hankkimista, niin eihän sinulla pitäisi olla mitään syytä siitä pillastua. En minäkään pillastunut. Ai niin mutta minähän ajankin Baijerilaisella Maatalous Wekottimella, en tosin lt:llä vaan kahdeksan vuotta vanhalla rs:llä. Ja puimurithan on tunnetusti vanhojen ukkojen mopoja, ja niiltä pitäisi ilman muuta ottaa ajo-oikeus pois. Etenkin minulta joka olen saanut moottoripyörän ajo-oikeuden "lahjana"

    Olen siis ehdottomasti vaaraksi liikenteelle ainakin moottoripyörällä ajaessani... Ja kyytiläinenkin kulkee vielä mukana. Ja minä kun luulin ihan oikeasti pitäväni moottoripyöristä..

    Täällä on pussillinen kuivattuja herneitä tarjolla

    Makaroonimopo

    edittiä...
    Näistä asioista enkelinsieppaaja oli alun perin kiinnostunut saamaan tietoa, ihan muistin virkistämiseksi....
    -Miksi sivutuella levännyt pyörä savuttaa aivan käsittämättömän paljon käynnistäessä.
    -mitä "tyyppivikoja" löytyy.
    -muuta huomioitavaa, pluusat ja miinukset.



  11. #71
    Itse törmäsin LT:hen vahingossa yhdessä paikallisessa autoliikkeessä jonka jälkeen en saanut ajatusta pipon syvyyksistä hävitettyä, siinä sitä oltiin..muutaman koeajon jälkeen hain toisesta paikasta saksalaisen -99 mallisen LT:n.

    Nyt muutaman tonnin ajettuani voin vain todeta että olen löytänyt omani, mittasuhteet sopivat täydellisesti (182cm 105kg) pyörän käsittelyyn sekä nopeassa että hitaassa ajossa. Ainut miinus tulee korkealla olevista jalkatapeista.

    Pyörän massa ei minulle ole ongelma koska jalat yltävät kantapäätä myöden maahan ja sen verran potkua ranteissa ettei pikkuset kallistelutkaan haittaa.

    Ajossa pyörä käyttäytyy rauhallisesti ja uskomattoman hyvä ajotuntuma. Vaihteisto on brutaali mutta opittavissa.

    Hydraulista keskitukea ei omassa ole ja sitä on vähän ikävä keskituelle varovasti kiskoessa.

    En tule vaihtamaan pitkään aikaan pyörää se on varma..kahden viimeisen kesän saldo on kolme pyörää ja nyt vasta osu ja uppos.

    Selkänoja itelle ja korkeampi pleksi on seuraavat hankinnat.

    Huoltoja en ole itse vielä tehnyt mutta en usko että ne nyt mitään taikoja ovat ja siis itse tehtävissä.

    Lyhyellä kaverilla saattaa tuon pyörän kanssa olla hankaluuksia juuri paikoillaan ollessaan kun jalat ei yllä ilman syvää kallistusta maahan ja sitten sitä jo miestä kohta viedäänkin.
  12. #72
    Hyvät herrat. Eiköhän anneta tämä asian jo olla. Suomi on täynnä noita wanican tapaisia asiantuntijoita joiden mielipiteet voi huoleti jättää omaan arvoonsa. Kun ns asiantuntemus on noteerattu kiitoksin niinkin arvostetussa ympäristössä kuin Suoli24, niin tuo kertonee kaiken oleellisen.
    Enkelinsieppaajakin oli näköjään jo kaupat tehnyt eli senkin puolesta tämä topikki voitaneen kuopata. Uskon vakaasti, että tässäkin tapauksessa neuvojen pyytäjä osasi erotella kokemukseen perustuvat vinkit ja nakkikioskilla isoilta pojilta opitut "omat" mielipiteet.
    Ajellaan ja annetaan toistenkin ajella....
  13. #73
    Lainaa (wanico @ Elo. 22 2007,19:20) kirjoitti
    Lainaa (pomppe1 @ Elo. 22 2007,01:04) kirjoitti
    Me ulkosuomalaiste kutsiumme näitä serpentiiniteiden tukkeita ystävällisellä nimellä "alppien karavaanari". Nää isot matkapyörät tukkivat vuoristoserpentiinejä yhtä tehokkaasti kuin hollantilaiet asuntoautoineen autobahnat heinäkuussa. -

    Hyvä Wanico, eihän se ole LT:n vika, jos sinä et osaa ajaa isoa moottoripyörää.
    Hyvä Pomppe, siihen sinun edelliseen kommenttiisi voisin vastata etten tiennyt, että osallistumiseen LT keskusteluun vaaditaan äidin lupa. LT kuskeja kun äkkiseltään tsigaa, niin vois olettaa niiden äitien olleen jo tovin mullan alla?

    Mutta takaisin tähän nykyiseen ongelmaasi: Minä en todennäköisesti ole se, joka istuu niiden teiden tukkona olevien LT:eiden päällä. Kyllä ne on niiden pyörien omistajat. Kyllä ne LT kuskit erottuivat myös taukopaikoilla. Muilla mopomiehillä oli aina onnellinen virne naamalla hienon etapin jälkeen, mutta LT- mies on hiestä läpimärkä ja ettii taas uutta kuivaa päälle. On tainnu olla alas tullessa p.. jaska puntissa että pitääkö jarrut?

    Täs on vähän sama ongelma ku triken kanssa nekin rekisteröinään kai useimmin kolme pyöräiseksi maastoajoneuvoksi, vaikka kukaan hullu ei lähde niillä maastoon. Vaikka katsastusmies ei olekkaan löytänyt LT:lle mitään omaa kategoriaa, niin silti voisi itse miettiä kannattaako mennä sellaisille poluille jossa on vaan muiden tiellä?
    Hohhoijaa, tätä se avohoitojärjestelmä teettää. Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta.



    Same shit, different day.
  14. #74
    Kiitos kaikille vastanneille

    Tänään lähdetään sitten hakemaan namu kotiin. Ja viikon päästä alkaa tie polttamaan alla kun loma pääsee käyntiin.

    Kaikille turvallista loppukesää, joka päättyy jouluna . Kuten kaverini sanoi, kun kysyin tuleeko hän tänä vuonna jouluaattoajelulle jos on keliä, niin tämä siihen ettei tule kun täytyy nurmikkoa leikata.

  15. #75
    Itellä nyt 2001 1150 RT 54000 tontoo kärrättynä. Mut nyt täysin hurahtanut LT:hen *. Kaveri "pakotti" kojikselle...en meinannu enää antaa sitä takasin. Aivan upee mopo. Onkos noissa -99 malleissa jo ABS ja integroidut pysäyttäjät?
    Kaikki paitsi mopoilu on turhaa!!
    R 1150 Rt -01
  16. #76
    JOVVAIN...



    .............Naaaaaaaa, no ABS:it on kaikis K1200LT malleis ja integraalit vasta -02 tai ainakin noin.....siitä alkaen !

    Mut ostaha sie sit multa toi -99 malline poies et mie saan auton talaveks tallii !



  17. #77
    Lainaa (makivper @ Elo. 28 2007,21:59) kirjoitti
    Itellä nyt 2001 1150 RT 54000 tontoo kärrättynä. Mut nyt täysin hurahtanut LT:hen *. Kaveri "pakotti" kojikselle...en meinannu enää antaa sitä takasin. Aivan upee mopo. Onkos noissa -99 malleissa jo ABS ja integroidut pysäyttäjät?
    No elähän nyt liikaa innostu...luithan tuolta ohjeet miten saatat päätyä tientulpaksi oikeille moottoripyöräilijöille. Ja kaiken lisäksi aineenvaihduntasikin muuttuu siinä määrin, että olet hiestä läpimärkä aina taukopaikoilla kun kunnon motskarikuskit on aina ihan pirteitä ja freesejä...

    Niin ja tsekkaa vielä se hiacevaihtoehtokin, josko se kumminkin tulisi edullisemmaksi..

    Jos nyt kaikista varoitteluista huolimatta sekaannut näihin "hollantilaisiin asuntoautoihin" niin -99 - 01 (meniköhän tää nyt oikein...)-malleissa on ns ekan sukupolven ABS II ja uudemmissa vasta ABS Integral -jarrut. Eli -99:ssä ei ole integraalijarruja, joista taas löytyy monia mielipiteitä puolesta ja vastaan.

    Jäitä hattuun vaan....

    t. pozo
    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  18. #78
    Kiitos vaan tarjouksesta huurre . Pitää laittaa mietintään. Pitäis vaan myyvä tuo oma RT ensin poies. Ei RT: kään mitään vikaa ole vaan kun näläkä kasvaa syöjessä . On muuten tuo -99 LT suunnilleen samalla värityksellä kuin RT:ni. Nykyinenkin on ihan loistava peli, mut ei näitä asijoita järjellä....ei...vaansyvällä tunteella
    Kaikki paitsi mopoilu on turhaa!!
    R 1150 Rt -01
  19. #79
    Lainaa (makivper @ Elo. 30 2007,19:48) kirjoitti
    Pitäis vaan myyvä tuo oma RT ensin poies. Ei RT: kään mitään vikaa ole vaan kun näläkä kasvaa syöjessä. Nykyinenkin on ihan loistava peli, mut ei näitä asijoita järjellä....ei...vaansyvällä tunteella
    Jaa täällä on muitakin kääntämässä sylinterit yhdelle puolelle mopoa. Ja taas yksi joka ei osaa selittää syytä miksi vaihtaisi RT pois! Tikkakoskella tuli juteltua ainakin kahden RT=>LT vaihdon tehneen kanssa eikä kumpikaan osannut sanoa mitään "oikeeta" syytä. Itseltä lähti LT-poikuus Ränssissä ja olihan se aikamoinen kokemus. Mutta silti kotimatkalla tuli äimisteltyä kuinka hyvä tuollainen liki 10 vuotta / 90 tkm vanha puksutin voi olla! Satulan ja katteen pleksin kun saa kohdalleen ja oppii käyttämään vaihdelootaa oikein, niin onhan se ihan oikeesti hyvä pyörä. Tekisi melkein mieli puhua järkipyörästä. Mutta kuten jo monasti on todettu, ei järki sovi tähän hommaan. Ei se kaukana ole mullakaan sylinterien tuplaus....
  20. #80
    Löytyykö täältä ketään joka olisi vaihtanut RT-> LT? Mitä ootte jäänyt kaipaamaan RT:stä? Mikä yllättänyt LT:ssä? Hirveä kuume vaihtaa RT - >LT.
  21. #81
    Lainaa kaahonen kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö täältä ketään joka olisi vaihtanut RT-> LT? Mitä ootte jäänyt kaipaamaan RT:stä? Mikä yllättänyt LT:ssä? Hirveä kuume vaihtaa RT - >LT.
    Ei RT-> LT, mutta K 12 S vaihtui aikoinaan K 16 GT Bemuun. Typerin tekoni kautta aikojen.. Se vaan on niin, että ylipaino alkaa ketuttamaan - niin oma, kuin pyöränkin.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  22. #82
    Ootteko muistanut tarkistaa neulalaakereiden kunnon......mie muistin, vaan ko meinas tulla isompiki homma!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  23. #83
    Lainaa kaahonen kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö täältä ketään joka olisi vaihtanut RT-> LT? Mitä ootte jäänyt kaipaamaan RT:stä? Mikä yllättänyt LT:ssä? Hirveä kuume vaihtaa RT - >LT.
    Miten kuumeen kanssa kävi? Asia riippuu melkoisesti siitä RT:n vuosimallista. Itse vaihdoin aikanaan R1100RT:n LT:hen. RT:llä pystyi ajelemaan varsin surutta sorateillä, mutta LT ei sinne taipunut. Ei ainakaan minun komennossani. Huollettavuudeltaan LT on jonkin verran heikompi, mutta muutaman kerran jälkeen venttiilien tarkastukset ja säädötkin sujuvat suhteellisen jouhevasti. Matka-ajossa LT on parhaimmillaan, mutta eipä sitä nurkissa pyörimiseen ole tehtykään. LT:n katteiden ja lämmittimien ansiosta ajokautta voi venyttää molemmista päistä. Nämä ovat paljolti maku- ja mieltymyskysymyksiä. Kokeilemalla molempia pyöriä selviää paljon... Uudemmassa RT:ssa on jo vastaava varustelutaso, kuin LT:ssa ja paljon kevyemmin käsiteltävässä paketissa. Itse ajelen tosin Gessulla...
    Honda CB 350F, Suzuki GS 500 E, BMW K100RS, Suzuki DR 800S, BMW R1100RT, BMW K1200LT, BMW R1200GS, BMW R1200RT
  24. #84
    Lainaa Lemmy kirjoitti Katso viesti
    Miten kuumeen kanssa kävi? Asia riippuu melkoisesti siitä RT:n vuosimallista. Itse vaihdoin aikanaan R1100RT:n LT:hen. RT:llä pystyi ajelemaan varsin surutta sorateillä, mutta LT ei sinne taipunut. Ei ainakaan minun komennossani. Huollettavuudeltaan LT on jonkin verran heikompi, mutta muutaman kerran jälkeen venttiilien tarkastukset ja säädötkin sujuvat suhteellisen jouhevasti. Matka-ajossa LT on parhaimmillaan, mutta eipä sitä nurkissa pyörimiseen ole tehtykään. LT:n katteiden ja lämmittimien ansiosta ajokautta voi venyttää molemmista päistä. Nämä ovat paljolti maku- ja mieltymyskysymyksiä. Kokeilemalla molempia pyöriä selviää paljon... Uudemmassa RT:ssa on jo vastaava varustelutaso, kuin LT:ssa ja paljon kevyemmin käsiteltävässä paketissa. Itse ajelen tosin Gessulla...
    RT1100 ajoin vielä kesän 2017. Nyt taas mietinnässä tuo LT tai GT.
  25. #85
    Bemari K1200 LT motoristiksi viime kesän lopulla päätynyt useiden kyykkyjen jälkeen vuodesta 94 alkaen, vaihtoa en ole katunut pätkääkään.

    Kysymyksia on tietenkin heti esitettävä teille kokeneemmille..

    Navigointi?miten olette hoitaneet sen viisaiten..Tom Tom navi on harkinnassa itsellä mutta miten olette kiinnittäneet niitä?

    Sekä Radion kuuluvuus?ei meinaa kuulua usein muuta kuin särinää eli onko lie antenissa vikaa?
    Ja jos joku vinkkaa mistä saisi takalaukkun päälle sen raudan mihin voi kevyen matkatavaran kiinnittää?

    Pyörähän on täydellinen matkantekoon nyt sen tiedän minäkin
    PS.tällä pyörällä toteutuu vuosien haave tulevana kesänä ja Balaton Unkarissa kutsuu..
  26. #86
    R1250RT -20
    aiemmat
    R1200RT -14
    r1200rt -12
    1200 bandit
    650 aprilia pegaso
    yamaha rd 350
    yamaha rd 125
  27. #87
    Lainaa Kelis13 kirjoitti Katso viesti
    ... Radion kuuluvuus?ei meinaa kuulua usein muuta kuin särinää eli onko lie antenissa vikaa?.
    Onnittelut LOISTAVASTA valinnasta!

    Ration antennin liitin epäilyttäisi, elikkäs hapettumaa sielä antennin juuressa? Helppo purkaa ja tsekata, kun vain ottaa aiheeksi selvittää.

    Itse "radiorauskun" puoli on hyvin suojassa, eli oletan, (kuten omissanikin ollut!), ettei se hapettuma siellä ole!

    ...."Long Term - ajokampe!"

    (sit siihen ration näyttöön, hieman öljyä sormella, ja KAS, kun näkyy ch:t yms!)
  28. #88
    Lainaa Kelis13 kirjoitti Katso viesti
    Bemari K1200 LT motoristiksi viime kesän lopulla päätynyt useiden kyykkyjen jälkeen vuodesta 94 alkaen, vaihtoa en ole katunut pätkääkään.

    Kysymyksia on tietenkin heti esitettävä teille kokeneemmille..

    Navigointi?miten olette hoitaneet sen viisaiten..Tom Tom navi on harkinnassa itsellä mutta miten olette kiinnittäneet niitä?

    Sekä Radion kuuluvuus?ei meinaa kuulua usein muuta kuin särinää eli onko lie antenissa vikaa?
    Ja jos joku vinkkaa mistä saisi takalaukkun päälle sen raudan mihin voi kevyen matkatavaran kiinnittää?

    Pyörähän on täydellinen matkantekoon nyt sen tiedän minäkin
    PS.tällä pyörällä toteutuu vuosien haave tulevana kesänä ja Balaton Unkarissa kutsuu..
    Uudemmassa mallissa (missä se radion näyttö on mittaristossa) saa siihen "tankin" päälle sopivaa palaa johon saa navin oikein hyvin kiinni. kai sen vanhempaankin saa samaan kohtaan, en ole varma.
  29. #89
    Ekat pitemmät vedot tehty.Baltiassa reilu 2000km.Hieno peli on ajella kyllä.
    Ongelmaksi meinaa nyt koitua ennen pidempää kesäreissua tuo navigointi.

    Navigaattoriksi olen hommaamassa TomTom 550 mallin.
    Sen kiinnitys nyt ei tunnu olevan ihan helppoa tuohon pyörään.

    On tässä soiteltu eri liikkeitä ja kyselty paikallisilta korjaamoilta vinkkejä niin ei osata neuvoa on ollut neuvo..

    Rm heino joka myy niitä Ram kiinnitys paketteja niin vastaus oli öö eipäs suoraan löydykkään tuohon pyörään kiinnityskeinoa.
    Eli tämä minun LT on vm.2001 minulla.

    Tiedän että tällä palstalla on asian tietämys aika huikeata..
    Vieläkö joku jos ei muuten niin kuvan jakamalla vaikka laittaa apuja niin saan sen Tompan kiinnikin.
    Kiitos avusta ja jo aiemmista vastauksistanne.
  30.  
  31. #90
    Lainaa mh jkl kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä..
    Ei ollut meikäläisen 1200 Lt listoilla..
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen