Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 107:een 107:sta
  1. #91
    Lainaa Kelis13 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä..
    Ei ollut meikäläisen 1200 Lt listoilla..
    Mulla oli aikanaan imukuppitelineellä. LT:ssä sen verran noheva tuulensuojaus, ettei paljoa pelottanut lentääkö tuulen mukana

    RAMin imukuppihärpäke on ainakin tukeva.
  2. #92
    Ja jos ei imukuppiin luota niin joku tuollainen:https://www.rammount.com/part/RAP-B-202U-GOP2
  3. #93
    Kesä reissu reilu 5000km 6ajopäivää takana LT:llä-JA tarviaisin jälleen kokeneempien apua..
    Kahvatupit pitäisi uusia eli lämmitettävähtän nämä kahvat on..
    Bike teamille soittelin ja hinta olikin vaan himpun alle 250 euroa?
    Eikös se riitä jos vaihtaa pelkät kumit vai onko tosiaan pakko vaihtaa myös lämmittimet?
    Jos kumien vaihto on mahdollinen niin mistäkös semmoset pystys tilaamaan kun Bike team ei voi tilata.
    Eli lämmittimet toimii ninku pitää ja näyttää ihan jees kuntoisille tuppien alta mitä paljastui.
    Jos jollain on hyvä neuvo mistä tilaan oikeanlaiset perus kumit ni saisi vielä tälle kesälle ajella..nyt on väliaikaiset minkä lie mopottimen vanhat tupit ja ei grippi liima eikä lakka auta ei..

    Kiitos vastauksista kaikille ja mukavia ajokilometrejä..
    PS:taitaa olla mualiman paras matkapyörä tuo LT.ei voi valittaa ei..
  4. #94
    Lainaa keesto kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli aikanaan imukuppitelineellä. LT:ssä sen verran noheva tuulensuojaus, ettei paljoa pelottanut lentääkö tuulen mukana

    RAMin imukuppihärpäke on ainakin tukeva.

    Ram teline kiinni ja kiekkamittariin napottamaan ja siinä kesti koko euroopan turneen..
  5. #95
    Tietääkö joku, miten tämän ajonesto laitteen saa poistettua käytöstä. Joka kerta kun virta on laitettu päälle pitää tätä käyttää siinä katteessa olevassa punaisessa pisteessä, jotta valo sammuu. Alkaa olemaan aika työlästä. Onnistuuukohan tämän käytöstä poisto esim. 911-laitteella?
    http://www.moottoripyora.org/keskustelu/attachment.php?attachmentid=16905&stc=1&d=15320193 32[/URL]
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  6. #96
    Vastausta ei valitettavasti ole, mutta tuollaiseen olen törmännyt yhden ainoa kerran Italiassa vuokra-autossa. Onks sun motskari sieltä peräisin?
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  7. #97
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Vastausta ei valitettavasti ole, mutta tuollaiseen olen törmännyt yhden ainoa kerran Italiassa vuokra-autossa. Onks sun motskari sieltä peräisin?
    Ei taida liittyä mitenkään Italiaan. Itse olen nähnyt näitä useammassakin K1200LT bemarissa, mutta tämä oli eka kerta kun kyseinen mokkula on käytössä. Aiemmin oon ihmetelly, että mihin käyttöön mokkula on tarkoitettu.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  8. #98
    Näyttää samalta kuin vuosia sitten markkinoilla ollut jälkiasentainen ajonesto. Muistaakseni työkaverilla oli tuollainen omassa autossa. Käyttöliittymä on just samannäköinen. En perehtynyt aiheeseen enempää, joten ei mitään tietoa mihin väliin tuo kytkettiin.
  9. #99
    Lainaa Kelis13 kirjoitti Katso viesti
    Kesä reissu reilu 5000km 6ajopäivää takana LT:llä-JA tarviaisin jälleen kokeneempien apua..
    Kahvatupit pitäisi uusia eli lämmitettävähtän nämä kahvat on..
    Bike teamille soittelin ja hinta olikin vaan himpun alle 250 euroa?
    Eikös se riitä jos vaihtaa pelkät kumit vai onko tosiaan pakko vaihtaa myös lämmittimet?
    Jos kumien vaihto on mahdollinen niin mistäkös semmoset pystys tilaamaan kun Bike team ei voi tilata.
    Eli lämmittimet toimii ninku pitää ja näyttää ihan jees kuntoisille tuppien alta mitä paljastui.
    Jos jollain on hyvä neuvo mistä tilaan oikeanlaiset perus kumit ni saisi vielä tälle kesälle ajella..nyt on väliaikaiset minkä lie mopottimen vanhat tupit ja ei grippi liima eikä lakka auta ei..

    Kiitos vastauksista kaikille ja mukavia ajokilometrejä..
    PS:taitaa olla mualiman paras matkapyörä tuo LT.ei voi valittaa ei..
    Pistä Ebay hakukenttään "K1200LT grips" niin saa vinkkejä millä halvemmalla kuntoon. Siis jos lämppäri tosiaan vielä toimii.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  10. #100
    Kertokaa ummikolle miten pyörään saa (vm. 1999- 2000 jotain, eli siihen jossa kasettisoitin) helpoiten kypäräkuulokkeisiin kuulumaan musiikin radiosta ja muista lähteistä ?

    Olen nähynyt joissain ihan manuaalisen johtoliittimen kusklle ja matkustajalle.. Onko stereoissa valmiina paikat kyseisille liittimille? .. niitä näytti saavan m. eBaysta edullisesti. Vai vaatiiko jotain muutakin hankittavaa?

    Onko niissä vanhemmissa 1200LT pyörissä valmiina AUX-liitin johon voi mm. kännykän liittää ?

    Toimiiko kyseiset manuaaliliittimet kuten esim. Goldwingissä että voi keskustella matkustajan kanssa ja myös kuunnella musiikkia eri läheistä ?

    Olen kyseisen pyörän hankkimassa ja siksi kyselen, kun siinä joka kiinnostaa ei ole valmiina liittimiä. Saa myös kertoa jos on jokin muu järkevä tapa nauttia musiikkia Bemari radiosta kypäräkuulokkeiden kautta.

    Tietty jos löytyy tiedot jo jostain, niin saa autta hönöä laittamalla linkkejä.
  11. #101
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  12. #102
    Huolia ja murheita LT rintamalla..
    2001 vm LT ja kaasuvaijeri sanoi naps. Uudetkin jo tuli kotiin ja pyörä on purettuna korjaamolla vaan vaijerit ei käykkään minun pyörään vaikka on varmuudella oikeat tilattu liikkeen kautta.

    Eli minun vaijerien yläpää kahvaan siis on suorat vaijerin päät 2 kpl, postissa tuli vaijerit jossa on yläpäässä noin.90 asteen rautamutka päässä? Eipä se käykkään kahvaan enää kahvan sisällä on joku liuku ohjain muovinen irto osa ja siinä on tasan vaijerin paksuinen ura? Millähän tavalla tämmöisen ongelman saisi ratkottua?
    Ilmeisesti vaijerit on päivittynyt mutta pyörän kahvan alaosa ei? Oletteko törmännyt moiseen ongelmaan? Kiitän nopeista vastauksista...saisi bemun vielä ajoonkin tälle loppu kesälle..

    T:hukassa oleva Savolais ukko.
  13. #103
    Lainaa Tulevabemaristi kirjoitti Katso viesti
    Kertokaa ummikolle miten pyörään saa (vm. 1999- 2000 jotain, eli siihen jossa kasettisoitin) helpoiten kypäräkuulokkeisiin kuulumaan musiikin radiosta ja muista lähteistä ?

    Olen nähynyt joissain ihan manuaalisen johtoliittimen kusklle ja matkustajalle.. Onko stereoissa valmiina paikat kyseisille liittimille? .. niitä näytti saavan m. eBaysta edullisesti. Vai vaatiiko jotain muutakin hankittavaa?

    Onko niissä vanhemmissa 1200LT pyörissä valmiina AUX-liitin johon voi mm. kännykän liittää ?

    Toimiiko kyseiset manuaaliliittimet kuten esim. Goldwingissä että voi keskustella matkustajan kanssa ja myös kuunnella musiikkia eri läheistä ?

    Olen kyseisen pyörän hankkimassa ja siksi kyselen, kun siinä joka kiinnostaa ei ole valmiina liittimiä. Saa myös kertoa jos on jokin muu järkevä tapa nauttia musiikkia Bemari radiosta kypäräkuulokkeiden kautta.

    Tietty jos löytyy tiedot jo jostain, niin saa autta hönöä laittamalla linkkejä.

    2001 vm LT itsellä ja ostin Motonetistä kasettipesään semmoisen kasetin josta lähtee johto ja johdon päässä on liitin joka käy puhelimen kuulokepaikkaan..ja luurilla tai mp3 soittimella kuuntelen musiikkia ajaessa. Maksoi vissii jotain 5e se kasetti. Ei toki auta sinun ongelmaa..mutta jos haluaa kuunnella muuta kun radiota ni toimiva ja erittäin halpa keksintö.
  14. #104
    Lainaa Kelis13 kirjoitti Katso viesti
    Huolia ja murheita LT rintamalla..
    2001 vm LT ja kaasuvaijeri sanoi naps. Uudetkin jo tuli kotiin ja pyörä on purettuna korjaamolla vaan vaijerit ei käykkään minun pyörään vaikka on varmuudella oikeat tilattu liikkeen kautta.

    Eli minun vaijerien yläpää kahvaan siis on suorat vaijerin päät 2 kpl, postissa tuli vaijerit jossa on yläpäässä noin.90 asteen rautamutka päässä? Eipä se käykkään kahvaan enää kahvan sisällä on joku liuku ohjain muovinen irto osa ja siinä on tasan vaijerin paksuinen ura? Millähän tavalla tämmöisen ongelman saisi ratkottua?
    Ilmeisesti vaijerit on päivittynyt mutta pyörän kahvan alaosa ei? Oletteko törmännyt moiseen ongelmaan? Kiitän nopeista vastauksista...saisi bemun vielä ajoonkin tälle loppu kesälle..

    T:hukassa oleva Savolais ukko.

    Lisää osia hankkimaan: http://largiader.com/articles/throttle_kit/
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  15. #105
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Kiitos.Sieltä löytyi apu ja uusi kahvan alaosa tilattu Vaasasta
  16. #106
    Pahoittelut jo nyt tyhmästä kysymyksestä..
    Bmw K1200 LT 01 kyseessä 80000 ajettu.
    Kun pyörän pysäyttää niin tuntuu tangossa väljyyttä eli se kevyesti lonksaa?
    Pyörä ei ajossa voblaa pätkääkään missään nopeuksissa?

    kiitos jos joku vastaapi tähän tietämättömyyteeni.

    Joskus kirjoittelin tuosta radiosta niin itse ostin sinne kasettisoittimeen ladattavan kasetin joka muodostaa Bluetooth yhteyden sitten vaikka puhelimeen niin jopas toimii musan soitot..maksaa alta kympin.
    mukavaa ajokautta vaikka nyt lunta sataakin..
  17.  
  18. #107
    Ainakin uudemmassa on tangon kiinnitys joustava - saattaa olla että sulla on kumit jo väljistyneet.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234