Mistähän muualta saa tankkisuojatarroja kun allright ja stormin valikoimat on niin suppeet![]()
yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
Esim. Motovelhot tai Snellman Racingilla on erilaisia suojia (ei Allrightin tuotteita)
Käytännössä melkein kaikilla liikkeillä on erilaisia valikoimia...
<br />
Käy osta paikallisesta mainostoimistosta joka tekee mainos teippauksia.Yleensä 3M:n paksua teippiä metritavarana 60 cm
leveää eikä maksa maltaita.
Olis ylimääräinenkin, ihan kähee...läpinäkyvä, jossa hopeinen dragon...
Ei mitään, jos haet...kaffet?
Tulossa käymään kyllä just hesaan,autolla tosin.kyl maar pullakaffet voisin tarjota siinä eläintarhan nesteellä kun siihen viereen ollaan tulossa kyläilemään![]()
Hieno oli tarra juu. Mitenhän lähtee vanha tankinsuoja irti, kellään kokemuksia?
Pitäis hommaa itellekin uusi kun vanha irvistää vähän reunasta ja sinne on päässy väliin hiekkaa...
R1 -08
Lämmittää vaikka hiustenkuivaajalla ja rullaa sen irti. Ohje suoraan Yamahan suojan paketin takakannesta.....
itse hommasin yamahan oman suojan saloselta ottaa tankin värin siihen tarraan ! ihan siisti mut maksaa semmosen 40 euroa!
Kertoisitteko mistä toi läpinäkyvä tankinsuojatarra on hankittu,näyttää hienolta.Sopis varmaan mun mustaa FZ6N:ään..
Ostin sellaisen kromin värisen tankkitarran ja se meni heti karseen näköseks,reunat repsotti vaikka laitoin sen kiinni ihan kunnolla,eli uutta hyvännäköistä tarraa kaipaisi.
Jos viittaat tuohon linkkaamaani, niin Louisiltahan tuo...niitä on saatavana eri väreissä (siis tuota kuviota, itse suoja muuten läpinäkyvä).
Tilaamassa sieltä muuta kamaa tällä viikolla, jos joku tarvii noita, niin tulishan samoilla postikuluilla...
Edit. Maksaa Louisilla 12,95 € ja löytyy väreissä hopea, keltainen, punainen, sininen ja "kawan-vihreä"
Eli kuten mainittu niin hiustenkuivaajalla saa liiaman pehmeeksi, ja sitten vahalla saa liiman jäänteet pois... myöskin vahaus auttaa että seuraava tarra lähtee helpommin (se kuitenkin liimautuu ihan hyvin)(Tonanza @ Huhti. 29 2006,19:50) kirjoitti
<br />
Yamahan omassa tarvikeluettelossa on Fazer-logolla läpinäkyvä tankinsuoja, hinta (rapeat?) 37 e. Tarvikkeet tai suoraan PDFään
Köy.
Olis hieno juttu jos tilaat muutakin niin samassahan se tarra tulisi.Sen pitäisi olla hopean värisellä kuvioinnilla.(Köpi @ Touko. 02 2006,09:35) kirjoitti
Ilmottelehan miten toimitaan jatkossa rahojen,noudon yms asioiden suhteen.
Laita mulle infoa tänne tai sähköpostiin,kiitos jo etukäteen.
Kuinka monta siis tilaan, yamaristi(?), tonanza(?), theodor(?) ?
Huomenna iltapäivällä lähtee tilaus...
Kuinka monta siis tilaan, yamaristi(?), tonanza(?), theodor(?) ?(Köpi @ Touko. 02 2006,14:19) kirjoitti
Huomenna iltapäivällä lähtee tilaus...
Tere Köpi täältä pohjanmaalta.Jos olet tilaamassa noita niin voisin ottaa kaksi kappaletta.Toisen hopeisella ja toisen punaisella kuviolla.Voit sitten laittaa mulle mailia kun tulevat niin sovitaan kuluista ja postimaksuista tänne päin.Jos vain passaa niin olis parempi kuin sata jänistä![]()
Se voittaa kenellä on eniten leluja kuollessa...
Moro?Perkules kun ois mustana,taitaa olla toi hopeinen aika näkymätön hopeisessa tankissa!
Hopeassa mopottimessa sininen näkyis aika hyvin:(yamaristi @ Touko. 02 2006,17:12) kirjoitti
![]()
Hei humut.
Mulle kelpais tollanen hopeinen jos ei muuten mee tai jos tilaa niin ota mulle yks.
Noitten hinta näyttäs olevan 12,95 styke.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Theodor, juhatai, Jussi M...homma ok.
Mulle yksi hopeinen!! *(Köpi @ Touko. 02 2006,14:19) kirjoitti
Jos vaan kerkesin mukaan..?
Kiitos.
R1 -08
Tonanza ok.
Terve,
kerkeekö mukaan?? Mulle hopeinen...
T:Antti
Jalkapatikassa toistaiseksi...
Tänks - heitä vaikka YV kun saaa noutaa
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
JussiM, Tonanza, Nappula, Theodor, Juhatai...
Laitelkaa privana osoitetta, tänä aamuna lähtenyt paketti Saksasta...
Kiitoksia Köpi tankinsuojista.Hienoja ovat.Maksoin ne sun tilille.Pitää lähteä laittamaan ne heti paikoilleen![]()
![]()
Se voittaa kenellä on eniten leluja kuollessa...
Jeps, paljon kiitoksia Köpille vaivannäöstä ja luottamuksesta.
Maksu suoritettu.
-Tonanza-
R1 -08
Kiitoksia Köpille!!!!!!!!!Tankinsuoja tuli perille ja on hieno,vaihdoin vaan pyörän FZ6sta MT01 seen ja siihen tulee MTn oma tankinsuoja joten joku tutuistani saa tyylikkään suojan tankkiaan koristamaan.
Suoritin maksun viikonloppuna,toivottavasti tuli perille.