Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Mitkä olisivat hyvät renkaat matkapyörään.

    Kun tulee normaalisti ajeltua vesisateessa ja erilaisilla tietyypeillä.

    Tärkeimpinä ominaisuuksina lienee juuri tuo vesikelin pito ja renkailla ajettava kilometrimäärä.

    Sain vinkin, että H rengas olisi hyvä juttu ja V tyyppinen alkaa olla jo rajoille useiden kilometrien ajossa.

    Joten mikä rengas olisi sovelias?

    Jaa, piti vielä mainita, etten löytänyt yhtäkkiä katsellen parempaa paikkaa tälle viestille joten tänne sen heitin.



    * * * * * * * * * * *

    Tää on allekirjoitus!

    * * * * * * * * * * *
    Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
    Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
    Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
    Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
    Ei tiedä vielä
  2. #2
    Itellä XX:ssä bridgestone bt20:set.Todella tyytyväinen kestoon ja ajomukavuuteen yksi ja kaksi päällä.Ennen metzelerin m-1:en ja se suli alle täydellä painolla.
  3. #3
    bt020:sen pitoa voi märällä kyllä miettiä... siis mitä pitoa?
    Kestävyydestä että kyllähän se kestää, mutta kantiikkaaksi menee nopeasti - ainakin etunen on aalloilla jos ei muuta.

    Z6:sia on kehuttu, ja itse ainakin kesämatkan ajattelin niillä testata.
    M1:set joo kulu kantikkaiksi kohtuu nopeasti ja pitoonkaan en olllut tyytyväinen...
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  4. #4
    Jos pyöräsi on GS1100G, ei kannata harkita edes Z6:tta alle. Kovempaa kumia vaan, ajo-ominaisuudet eivät siitä kärsi kun ei niitä kauheasti olekaan vakiona. Itselläni oli joskus sen edeltäjä GS1000G, ostinkohan sen jotain -83 tai -84, uutena.Oliskohan joku Marathon sopiva Suikan alle, ainakin kestää...
  5. #5
    Kun nyt kerran matkapyörän renkaita kysytään niin ME 880 renkaan saa ainakin eteen ja kestää reissata. Taaksehan koko on kai 130/90-17. Omaan S:ään samalla koolla olen tilannut ME 880 140/80-17 -gummin joka mahtunee... Kaikki tuon kokoiset ei mahdu mutta esim. Michelin M50 mahtuu. Mainittu M50 on myös erittäin suositeltava malli. Hyvä, halpa ja kestävä. Vanhassa pyörässä on myös huomioitava vanteen leveydet jos leventää gummeja , ovat aikas kapiat tuohon aikaan.
    Z6 yms. renkaat voi jo unohtaa kokojen puutteen vuoksi.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  6. #6
    Joo, pistä se ME 880 taakse ja ME 33(?) Laser eteen, kestää ihmeen pitkään ja ajo-ominaisuudet asialliset.
    FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone
  7. #7
    JOVVAIN...


    ....Naaaaa, kuten nämä kaksi edellistä hemmoa tässä (r1150r ja AnteroP) toteaa, äläkä ejes mieti mithään muuta merkkiä jos oot matkamiäs !

    Nytki on alla ME880 ees ja takana ja vasta 20 tkm ajua noilla....vielä meinasin jokuset 5 tkm päästellä..



  8. #8
    Pirellin Diablo Strada oli pyörinyt Fjärän alla lähes 8tkm ja oli reilusti vielä pintaa, kun joku löi siihen naulan kesken ajon. Yleensä ovat takaset olleet kymppitonnissa sileitä, mutta tällä olisi mennyt vielä pitkään. Otin samanlaisen tilalle ja eteen tulee seuraavaksi myös sama, sen verta tuntui hyvältä ajaa.

    5%
  9. #9
    Kerran vuodessa vaihdan 1200:seen Bemariin alle uudet Z6:set ei vielä loppu silloinkaan mutta keväisin teen pitkän matkan eikä viitsi lähteä vanhoilla välimeren rannalle. Ajan vuodessa noin 15000 km
  10. #10
    Marathonit 880 ja 88 (?, erikoiskoko) mullakin K100LT:ssä. Rautaperseajoja ja kaksi päällä matkailua ovat viimeiset kestäneet yli 20 tkm, eikä ole edes lähellä loppua. Edellinen satsi meni nopeammin?
    No, sateella pitää olla vähän varovainen, ei kuvion vaan kumin kovuuden takia. Nopeutena pidän -120, Saksassa -160 km/h.
  11.  
  12. #11
    JOVVAIN ON..!


    ....Naaaaa, ihan kuten arikorho tossa mainostikin HYVÄ on tuo ME88:kin, lumella kans. Pysyy kuvio mukavasti puhtaana eikä yllätä. Jäällä tietenkään ei jarruta mitenkään erityisen hyvin..

    Naulojakaan ei kovin keränny. Kerrankin ihan keskeltä läpi semmonen 3":nen ja ei muuta kun kovaa ajua vaan. Olihan se Reinforced-malli jossa oliko 3 kertaset kankaat siinä keskel (vai oliko jo ihan steel:iä ?)

    Harmittaa vaan ku lopettivat noiden RT:n kokojen valmistamisen jostain syystä, luulisihan noita germaanias olevan asiakkaita