Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 141:sta
  1. #1
    Noniin, laitetaas tää nyt tännekin kun kawa-foorumilla ehdin jo hehkuttamaan. Eli tammikuun alussa vaihtui vanha zxr750L1 -01 vuosimallin zx7r:ään. Pyörä on spagettimaasta kotoisin ja toistaiseksi täysin orkkis kunnossa, talven aikana tuohon epäkohtaan olisi tarkoitus puuttua * *Laitanpa oikein listaa tähän suunnitelmissa olevista muutoksista (en välttämättä ehdi kaikkea tekeen vielä tänä talvena):

    - kokoputkisto (Akrapovic, asennettu )
    - suutinsarja (asennettu, Factory pro)
    - syttypyörä (asennettu, factory)
    - vapaammin virtaava suodatin (asennettu, BMC)
    - teräspunosletkut (asennettu)
    - undertail (asennettu)
    - pienemmät vilkut (asennettu)
    - SBK tarrasetti (asennettu)
    - RR takakate (yksipaikkainen, asennettu)
    Niin ja kuvia löytyy pari kappaletta tuolta: http://www.bikepics.com/members/juke/01zx7r/



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  2. #2
    Siellä Webzxr foorumissa oli viilattuja tollasia muistaakseni jonkun verran! Niistä lähti kyllä aika mukavasti paukkua.

    prkl olen kateellinen.. pitikin sotkeutua näihin suzukeihin. Muistan kuinka hauskaa oli ruuvata omaa kwakaa talvella, nykyään rakentaminen on mennyt kiroiluksi ja pinnan poltoksi.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  3. #3
    Mä olen vakavissani ajatellut tehdä seuraavaa omalle 7r:lleni(mikäli kerkeän.. ) :

    -Kirkkaat minivilkut eteen ja taakse
    -Kirkas takavalo
    -Kilpiteline rekisterikilven valolla,tänään aloin jo töissä suunnittelemaan moista häkkyrää..
    -Vanneteipit tai vanteiden kiillotus..

    Noh,pari kuukautta on vielä aikaa suunnitella ja tehdä
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  4. #4
    Lainaa (kwak750 @ Helmi. 05 2006,10:36) kirjoitti
    Siellä Webzxr foorumissa oli viilattuja tollasia muistaakseni jonkun verran! Niistä lähti kyllä aika mukavasti paukkua.

    prkl olen kateellinen.. pitikin sotkeutua näihin suzukeihin. Muistan kuinka hauskaa oli ruuvata omaa kwakaa talvella, nykyään rakentaminen on mennyt kiroiluksi ja pinnan poltoksi.
    Joo, nuo tuntuu olevan erittäin suosittuja virityskohteita ulkomailla. Kuuleman mukaan kestävät hyvin viritystä ja melko pienellä tuunauksella saa 130-140 hp takanakilta Älä suotta oo kateellinen, kyllä toi sun projektis on sen verran hieno ettei oo mitään syytä! Ja laitat sit seuraavaksi pyöräksi taas Kawan, ok?
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  5. #5
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Helmi. 07 2006,00:00) kirjoitti
    Mä olen vakavissani ajatellut tehdä seuraavaa omalle 7r:lleni(mikäli kerkeän.. ) :

    -Kirkkaat minivilkut eteen ja taakse
    -Kirkas takavalo
    -Kilpiteline rekisterikilven valolla,tänään aloin jo töissä suunnittelemaan moista häkkyrää..
    -Vanneteipit tai vanteiden kiillotus..

    Noh,pari kuukautta on vielä aikaa suunnitella ja tehdä
    Itekki oon miettinyt tuota kirkasta takavaloa, ehkä sitte jos jää vielä rahaa. 60 e tais olla Duellin kuvastossa muistaakseni.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  6. #6
    Doddih, akra asennettu paikoilleen! Koko päivä meni yksin taistellessa, mutta kyllä oli sen arvoista kun löi pyörän tulille! Upea murina tyhjäkäynnillä ja ja karjahtelee hienosti kierroksilla.

    *kuva kliks*



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  7. #7
    Pudotin keulaputkia 7mm kolmion läpi, suositus on kerralla 5mm ja maksimissaan 10mm. Enempää ei viitsi pudottaa ennen koeajoa. Rear ride height:iä on tarkoitus nostaa vielä 10mm. Ei muuten kannata keulaa pudottaessa löysätä etukolmion pultteja liikaa, hikinen urakka nostaa keulaa takaisin nimim. kokemusta on Tuossa vielä kuva: http://www.bikepics.com/pictures/523386/
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  8. #8
    Minkälainen ajoasento tuossa on vanhaan zxr:ään verrattuna?
  9. #9
    Lainaa (jukepoksi @ Helmi. 17 2006,17:13) kirjoitti
    Ei muuten kannata keulaa pudottaessa löysätä etukolmion pultteja liikaa, hikinen urakka nostaa keulaa takaisin nimim. kokemusta on
    Ei sitten tullut mieleen nostaa yhtä pamppua kerrallaan...
  10. #10
    Lainaa (gikseri @ Maalis. 29 2006,18:09) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Helmi. 17 2006,17:13) kirjoitti
    Ei muuten kannata keulaa pudottaessa löysätä etukolmion pultteja liikaa, hikinen urakka nostaa keulaa takaisin nimim. kokemusta on
    Ei sitten tullut mieleen nostaa yhtä pamppua kerrallaan...
    Nimenomaan pudotin pamppu kerrallaan, toista puolta pudottaessa sitten löysäsin ruuveja vähän liikaa...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  11. #11
    Lainaa (Jartsi @ Maalis. 29 2006,11:54) kirjoitti
    Minkälainen ajoasento tuossa on vanhaan zxr:ään verrattuna?
    Paikollaan ollessa tuntuu aikas samalta, tosin nyt voi olla hiukan kyykympi vielä noiden jousitusten säätöjen jälkeen.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  12. #12
    Performance Bike magazinessa on ollut kiinnostava sarja, jossa 750 vähän tuunataan ja parannellaan.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  13. #13
    Lainaa (jaket @ Maalis. 31 2006,22:09) kirjoitti
    Performance Bike magazinessa on ollut kiinnostava sarja, jossa 750 vähän tuunataan ja parannellaan.
    Kukahan ystävällinen skannailis ne jutut ja laittais nettiin?
  14. #14
    Lainaa (Jartsi @ Maalis. 31 2006,22:20) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Maalis. 31 2006,22:09) kirjoitti
    Performance Bike magazinessa on ollut kiinnostava sarja, jossa 750 vähän tuunataan ja parannellaan.
    Kukahan ystävällinen skannailis ne jutut ja laittais nettiin?
    Mulla olis ne mutta skanneri ei pelitä...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  15. #15
    Kausi korkattu tänään! Kyllä oli hyväntuntuinen peli ajella, vääntöä oli ainakin reippaasti enemmän kuin zxr:ssä. Kuva
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  16. #16
    Undertailit sun muut turhuudet saa vielä odottaa, ensin täytyy saada pahimmat ajohalut taltutettua
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  17. #17
    Ekat 400 km takana. En tiedä vaikuttiko keulan pudotus paljon mutta taittuu mutkiin huomattavasti herkemmin kuin zxr eikä muutenkaan tunnu todellakaan kömpelöltä niinkuin testeissä on sanottu. Jousitus on todella hyvän tuntuinen etenkin edessä. Tehoakin on selkeästi enemmän kuin zxr:ssä. I'm in love Lisäsin jälleen pari kuvaa: http://www.bikepics.com/members/juke/01zx7r/
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  18. #18

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Hieno pyörä. Ja vähän nostalginenkin. Onnea vielä kerran, että olet tyytyväinen käytännön kokemuksesisikin perusteella.
  19. #19
    Kiitoksia kava10. Nyt kun sattuneesta syystä aikaa on niin sain ton RR:n takakatteen sovitettua paikoilleen. Kuva

    Edit. Onko kellään tietoa mitä matskua esim. superbaikeissa on tuo "selkänojan" pehmuste ja mistä sitä vois hommata? Näyttää vähän paljaalta ilman...



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  20. #20
    Lainaa (jukepoksi @ Huhti. 15 2006,23:23) kirjoitti
    Undertailit sun muut turhuudet saa vielä odottaa, ensin täytyy saada pahimmat ajohalut taltutettua
    Asenna vaan se undertaili kiinni,kevenee kummasti perän ulkonäkö ja sit vielä ne kirkkaat vilkut ja takavalo..
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  21. #21
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Huhti. 30 2006,21:30) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Huhti. 15 2006,23:23) kirjoitti
    Undertailit sun muut turhuudet saa vielä odottaa, ensin täytyy saada pahimmat ajohalut taltutettua
    Asenna vaan se undertaili kiinni,kevenee kummasti perän ulkonäkö ja sit vielä ne kirkkaat vilkut ja takavalo..
    Kyllä kyllä, undertail on seuraavana asennusvuorossa Pitäis vaan löytää ensin sopivan näköiset/kokoiset vilkut taakse...Laitoitkos omaasi sitä kirkasta takavaloa? Onko sun pyörästä kuvia missään?
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  22. #22
    Lainaa (jukepoksi @ Huhti. 30 2006,23:06) kirjoitti
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Huhti. 30 2006,21:30) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Huhti. 15 2006,23:23) kirjoitti
    Undertailit sun muut turhuudet saa vielä odottaa, ensin täytyy saada pahimmat ajohalut taltutettua
    Asenna vaan se undertaili kiinni,kevenee kummasti perän ulkonäkö ja sit vielä ne kirkkaat vilkut ja takavalo..
    Kyllä kyllä, undertail on seuraavana asennusvuorossa Pitäis vaan löytää ensin sopivan näköiset/kokoiset vilkut taakse...Laitoitkos omaasi sitä kirkasta takavaloa? Onko sun pyörästä kuvia missään?
    Mä laitan niitä näkyviin kyllä tässä kun joudan.. Laitoin juu sen kirkaan valon kiinni,me likes
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  23. #23


    Tossa olisi kuva sivultapäin,paremman näköinen ton undertrayn kanssa..



    Ja tässä takapäästä



    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  24. #24
    Hyvältähän tuo näyttää! Itekkin tänään asensin huggerin paikoilleen. Undertailia ei saa laitettua kovin siististi näköjään tohon tupla R takakatteeseen kun se on vakiokatetta leveämpi alapuolelta (siis se aukko pohjassa).
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  25. #25
    Vielä kun eteen saan nuo vilkut asennettua ja tuota änkkäriä kun kehtaisi lyhentää niin näyttäisi vielä paremmalta..
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  26. #26
  27. #27
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    On se hieno peli vaan.

    Tossa jollekin ehkä ideaa muhimaan talven varalle, mun mielestä kun tuohon sopis se 9r:n perä kuin nenä päähän:



    Vähän on tökerö fotoshoppaus mutta idea kuitenkin selvinnee.
  28. #28
    Miksei, kyllä tuokin vois olla asiallisen näköinen patentti...mut ite tykkään tosta RR:n perästä enemmän, kun tuota sbk luukkia haen muutenkin.





    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  29. #29
    Päivitystä tännekin...Sain viimeinki asennettua Factoryn suutinsarjan (syttypyörän laitoin jo pari viikkoa sitten). Nyt käy huomattavasti puhtaammin kaikilla kierroksilla ja etenkin yläkierroksilla tehoero aiempaan on todella huomattava! Myös kaasuun vastaavuus parantui selkeästi. Samalla tein "float bowl vent mod":in eli pakokaasunkierrätys venttiilit lähti mäkeen. 29.5 Venttiilien tarkistus/säätöaika varattuna ja samalla pyörä käy penkissä seosten tarkistuksessa. Mielenkiintoista nähdä onko seokset pielessä, ei ole ainakaan minkäänlaista rykimistä tms. millään kierrosalueella havaittavissa. Rear ride height:iä tuli säädettyä myös pari viikkoa sitten 12mm ylöspäin, sen verran tuosta voi sanoa että jos täällä on vielä 7R kuskeja jotka ei oo kyseistä modia tehneet niin tehkää välittömästi! Eroa on vaikea uskoa ennenkuin kokee, niin paljon parempiajoinen pyörästä tulee. Ja tietysti paremman näköinen
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  30.  
  31. #30
    Päivitystä...Pyörä kävi tosiaan säädössä toukokuun lopussa, 110.8 heppaa takapyörältä mikä oli hienoinen pettymys. No paljon suurempi pettymys seurasi kaksi päivää säädätyksen jälkeen (kirjoitinkin kawa-palstalle) kun kone leikkasi kiinni! Pyörä takaisin pajalle, missä mittasivat että 1.pytyn mäntä pääsee tulemaan korkeamalle kuin muut-> ilmeisesti kiertokangen alapää petti... No sitä en ala tutkimaan nyt kesällä sen kummemmin kun Englannista löytyi ratkaisu pulmaan: purkupyörästä vähän ajettu ja suht. halpa kone tulossa postissa. Todella outo tapaus tuo koneen rikkoutuminen kun ei ollut mitään ennakko oireita tms. Mut sitä täytyy puida tarkemmin kunhan selviää varmasti että mikä on mennyt rikki, nyt odottelen vain konetta saapuvaksi...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen