Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 141:een 141:sta
  1. #121
    Lainaa (kawasutra @ Touko. 04 2009,10:52) kirjoitti
    joutui oikein selvitteleen vähän ja joo, näin on 02 tuotu virallisen maahantuojan kautta 2 kpl suomeen juuri tällä värityksellä. hyvä niin tuo normaali värinen 02 on vähä raskas mun makuun, niin paljon mustaa
    Liekö tuo sinun pyöräsi tuotu joukoista? Mulla oli oma vuosimallia ´02 ja se oli pikkuisen erilainen ulkoasultaan.. Yhden tuollaisen muistan nähneeni edellisen rotaation aikana tallissa(vm.01),minä ja toinen heppu toimme tuollaiset Suomeen sitten keväällä ´03.

    Piru kun tekisi mieli ostaa vanha pyörä takaisin.. 7R *

    Edit: eipä eroja ole juuri mitään,otin silmän käteen ja muistelin menneitä..



    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  2. #122
    sieltähän se.
    zx-7r *-02 ex
    gsx-r 1000 k7 ex
    Busa k8 ex
  3. #123
    Piti käydä näppään kuva kun aurinko paisteli mukavasti:





    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  4. #124
    Sain värkättyä uudet ram-air torvetkin paikoilleen joskus kuun alussa:



    Mites muilla 7R:n omistajilla (rouhija,kawasutra?), onko pelit nipussa ja niin poispäin?
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  5. #125
    Jep, kawa nipussa ja pelaa. atk on kaatunu, enkä oo päässyt/ kerenny(viitsiny) viedä sitä huoltoon, siksi ei oo päässyt kirjoitteleen, mut onneks pääsee töistä käsin tänne ihmettelemään. Kawaan pieniä päivityksiä tullut sekä alla pyörii uudet pirellin angelit, on muuten hieno kuvio sädekehineen, siipineen ja ne kun kuluu pois jäljelle jää pirun silmät sekä viitta, on siinä renkas insinööriltä jäänyt aamunappi ottamatta kun kiekkoja on suunitellut. Voi kun sais aikaseks laittaa kikottimesta kuvia tänne joskus. Maannantaina alkais ansaittu loma ni vois vähän kierrellä suomenniemeä, toivottavasti? Sunnuntaina ois tarkoitus ajella ainakin kemoraan kisoja ihmettelemään.
  6. #126
    Lainaa (Rouhija @ Heinä. 01 2009,21:27) kirjoitti
    Jep, kawa nipussa ja pelaa. atk on kaatunu, enkä oo päässyt/ kerenny(viitsiny) viedä sitä huoltoon, siksi ei oo päässyt kirjoitteleen, mut onneks pääsee töistä käsin tänne ihmettelemään. Kawaan pieniä päivityksiä tullut sekä alla pyörii uudet pirellin angelit, on muuten hieno kuvio sädekehineen, siipineen ja ne kun kuluu pois jäljelle jää pirun silmät sekä viitta, on siinä renkas insinööriltä jäänyt aamunappi ottamatta kun kiekkoja on suunitellut. Voi kun sais aikaseks laittaa kikottimesta kuvia tänne joskus. Maannantaina alkais ansaittu loma ni vois vähän kierrellä suomenniemeä, toivottavasti? Sunnuntaina ois tarkoitus ajella ainakin kemoraan kisoja ihmettelemään.
    Joo ei muutakuin kuvia kehiin. Lomat alkoi itelläkin just, kilometrejä vaan alle.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  7. #127
    tottakai on vehkeet läjässä, mikäs näissä kasawikoissa olis=)? ajelut vain hiukka vähillä tällähetkellä ku pitää olla ton pikkulikan kaa ku eukko on töissä...
    zx-7r *-02 ex
    gsx-r 1000 k7 ex
    Busa k8 ex
  8. #128
    Lainaa (jukepoksi @ Kesä. 26 2009,20:20) kirjoitti
    Mites muilla 7R:n omistajilla (rouhija,kawasutra?), onko pelit nipussa ja niin poispäin?
    Kun kerran kyseltiin muiltakin 7R:n omistajilta niin vastataan nyt sitten. Nipussa on ja käy ja kukkuu *

    Kirjoittelen nyt tähän samantien asian joka tuli mieleen. Elikkäs omassani on akran koko putkisto. Nyt kuitenkin kun mittarissa on n.30 tkm ilmeni vika siihen liittyen. Öljypohjan viereiset putken kiinnitysjouset olivat hinkanneet öljypohjaan reijän. Kylkeen kulunut kuoppa oli juuri jousien muotoinen, mutta itse reikä oli hyvin hyvin pieni ja öljy pääsi vain vähän tihkumaan siitä ulos. Mitään grande katastrooffia asiasta ei tuulut vaan homma korjaantui näppärästi hitsaamalla reikä umpeen. Tarkkailkaahan siis muutkin tilannetta omien pyörienne kanssa *
    Kawa ZX-7R vm.02
  9. #129
    Lainaa (Söör Von Tohelo @ Heinä. 21 2009,14:49) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Kesä. 26 2009,20:20) kirjoitti
    Mites muilla 7R:n omistajilla (rouhija,kawasutra?), onko pelit nipussa ja niin poispäin?
    Kun kerran kyseltiin muiltakin 7R:n omistajilta niin vastataan nyt sitten. Nipussa on ja käy ja kukkuu *

    Kirjoittelen nyt tähän samantien asian joka tuli mieleen. Elikkäs omassani on akran koko putkisto. Nyt kuitenkin kun mittarissa on n.30 tkm ilmeni vika siihen liittyen. Öljypohjan viereiset putken kiinnitysjouset olivat hinkanneet öljypohjaan reijän. Kylkeen kulunut kuoppa oli juuri jousien muotoinen, mutta itse reikä oli hyvin hyvin pieni ja öljy pääsi vain vähän tihkumaan siitä ulos. Mitään grande katastrooffia asiasta ei tuulut vaan homma korjaantui näppärästi hitsaamalla reikä umpeen. Tarkkailkaahan siis muutkin tilannetta omien pyörienne kanssa *
    Oho, hyvä että huomasit ajoissa, olis voinut pian tulla kallis remppa. Mullakin on akra mutta ei kyllä pääse hinkkaamaan mistään kohti jos oikein muistan, pitääpä tarkistaa vielä varalta
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  10. #130
    Joudun luopumaan omastani, jos jotakuta kiinnostaa niin löytyy myös nettimotosta.

    kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=4129753.jpg
    zx-7r *-02 ex
    gsx-r 1000 k7 ex
    Busa k8 ex
  11. #131
    Uusi kumi on vanhan surma:

    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  12. #132
    Jaahas, tasan vuosi viime päivityksestä. Sen kunniaksi pari kuvaa kuluneelta kesältä, heinäkuinen ilta ja 29'c lämmintä...voi veljet.



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  13. #133
    Onko just vahattu? =) noi kultaset vanteet keventää kivasti. Ite oon meinannu et jos vetäis valkoseks....
  14. #134
    Lainaa (1ossi1 @ Syys. 12 2010,21:20) kirjoitti
    Onko just vahattu? =) noi kultaset vanteet keventää kivasti. Ite oon meinannu et jos vetäis valkoseks....
    Ainahan se on * Kultaiset keventää, ja sopii varsinkin tummempiin pyöriin mutta omaa silmää alkaa jo kyllästyttämään sen verran että väri saattaa talven aikana vaihtua, ehkä. Valkoinen+vihreä on myös ihan jees yhdistelmä mitä oon kuvia nähnyt, anna palaa vaan.



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  15. #135
    Jaahas, vuosittaisen kuvapäivityksen aika, oikeastaan jo pari päivää myöhässä Vaan eipä ole pyöräänkään tullut mitään ihmeempiä päivityksiä perushuoltojen ja pikku tingeltangelien lisäksi. Kemorasta palailemassa elokuun lopulla:

    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  16. #136
    Lainaa (jukepoksi @ Heinä. 22 2009,12:43) kirjoitti
    Lainaa (Söör Von Tohelo @ Heinä. 21 2009,14:49) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Kesä. 26 2009,20:20) kirjoitti
    Mites muilla 7R:n omistajilla (rouhija,kawasutra?), onko pelit nipussa ja niin poispäin?
    Kun kerran kyseltiin muiltakin 7R:n omistajilta niin vastataan nyt sitten. Nipussa on ja käy ja kukkuu *

    Kirjoittelen nyt tähän samantien asian joka tuli mieleen. Elikkäs omassani on akran koko putkisto. Nyt kuitenkin kun mittarissa on n.30 tkm ilmeni vika siihen liittyen. Öljypohjan viereiset putken kiinnitysjouset olivat hinkanneet öljypohjaan reijän. Kylkeen kulunut kuoppa oli juuri jousien muotoinen, mutta itse reikä oli hyvin hyvin pieni ja öljy pääsi vain vähän tihkumaan siitä ulos. Mitään grande katastrooffia asiasta ei tuulut vaan homma korjaantui näppärästi hitsaamalla reikä umpeen. Tarkkailkaahan siis muutkin tilannetta omien pyörienne kanssa *
    Oho, hyvä että huomasit ajoissa, olis voinut pian tulla kallis remppa. Mullakin on akra mutta ei kyllä pääse hinkkaamaan mistään kohti jos oikein muistan, pitääpä tarkistaa vielä varalta *
    nyt tarvitaan 7r katteet etu ja sivukatteet
  17. #137
    No niin, parin vuoden apaattisen hiljaiselon (=perushuollot talvella ja ajoa) mieli alkaa huutamaan jo muutoksia. Itse en ole ikinä tykännyt että kauniit alumiinirungot peitetään mustalla maalilla, tekee jotenkin raskaan näköiseksi ja tämä pätee varsinkin vanhan koulun pyöriin kuten seiskaan. No asiaan, kuvat kertokoot puolestaan.

    Lähtökohta:



    Puoli tuntia myöhemmin:



    Tunti kulunut:



    Viimeistelyä vaille:



    Hiomajäljet on tehtaan jäljiltä, itse käytin ainostaan maalinpoistoainetta ja rättejä maalin poistoon.
    Tarkoitus ei ole tosiaan alkaa tuota kiillottamaan vaan karhun kielellä hieroa "harjatuksi alumiiniksi" race-hengessä *
    Seuraavaksi takahaarukan kimppuun, suurin työ on vielä edessä mutta onneksi talveakin on vielä reilusti jäljellä. Updatea sitä mukaan kun jotakin tapahtuu.



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  18. #138
    Hienohan tuosta tulee!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  19. #139
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Hienohan tuosta tulee!
    Toivotaan parasta
    Hidasta mutta varmaa kehitystä:



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  20. #140
    Päivitykset jääny aika vähille mutta niin on ajelutkin tänä kesänä. Tuossa yksi räpsy viikontakaiselta päijänteen kierrolta.

    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  21.  
  22. #141
    Uutta lakkakerrosta pinnassa talven jäljiltä, muuten ei ole hirveesti tullut muutoksia. Tai no, parin viimevuoden sisään on tullut laitettua "kiinan pazzot", Harris alumiininen katteenkorvake, Attack rearsetit ja "uusi" Akran hiilikuitu/titaani vaimennin. Viime talvena/keväänä tsekkailin venttielien välykset, putsailin kaasarit, uusin akun ja tulpanjohdot & bensaletkut ja suodattimen. Vielä pitäisi hommata teräspunosletku takajarrulle, orkkis kun jäi vähän lyhyeksi rearsettien vaihdon jälkeen. Mutta jos välillä keskittyis ajopuoleenkin

    Viimeksi muokannut: jukepoksi; 01.07.2013 klo 19:06.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345