Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Hakusessa siis Triplelle (05->) etukolmion alta nostava pukki, sekä yksipuoleiselle takaswingille passaava takapukki (joka olisi hyvä olla käytettävissä kummalta puolelta vaan).

    Onko jollakulla kokemuksia hyväksi havaituista vehkeistä, joita jopa saisi ostaa kohtuullisen läheltä ja nopeilla toimitusajoilla? Ameriikan maalta kyllä näkyy löytyvän kaikenlaista, mutta pukin tilaus jenkeistä ei vaikuta kaikkein halvimmalta hommalta.
  2. #2
    Eikös Duell kauppaa Bike-Lift pukkeja? Niillä muistaakseni on monenlaisia pukkeja yksi -ja kaksipuolisille swingeille. Myös koko etupään nostavia pukkeja olen nähnyt. Nehän on säädettäviä, eli pitäis käydä pyörään kuin pyörään. Katsele MP-messuilla miten Speed Triple on esille laitettu ja minkälaisen pukin varassa se on.
  3. #3
    Saksasta näkyisi saavan Louisilta tai suoraan valmistajalta TeleFix hiissaimia, mutta keula- ja peränostimen yhteishinta Trumppa-adaptereineen on ~300eur + postit eli kalliimmanpuoleista.

    Duellin BikeLift näkyy keikkuvan suht' samoissa hinnoissa, mutta ei näytä ihan yhtä järeältä (=hyvältä) viritykseltä kuin Saksan versio.



  4. #4
    Mulla jäi BikeLiftin takapukki tarpeettomaksi, kun vakuutusyhtiö lunasti Triplen. Voisin edullisesti kaupata. Soittele jos kiinnostaa.

    -Tomppa

    Pukille löytyi jo uusi omistaja.



  5. #5
    Lainaa (ToK @ Helmi. 07 2006,01:05) kirjoitti
    Mulla jäi BikeLiftin takapukki tarpeettomaksi, kun vakuutusyhtiö lunasti Triplen. Voisin edullisesti kaupata. Soittele jos kiinnostaa.

    040-5280236
    -Tomppa
    No voi paska. Juuri tänään ostin nimenomaan BikeLiftin uuden takapukin kaupasta.
  6. #6
    Tein itse ja säästin.. Vanhan tamppaustelineen uusiokäyttöä
    Ei tosin nosta kuin yhdeltä puolelta.





    Ducati Diavel Dark
  7. #7
    Hommasin viimein BikeLiftin FS-11 etupukin. Sen mukana ei kuitenkaan tullut sopivaa adapteritappia, joka sopisi ilman huomattavaa välystä ohjausakselin sisälle. Mahtaako joku tietää mikä on sisähalkaisija tuossa Daytonan ohjausakselissa? Täytyy sorvata sopiva tappi jostain.
    Ducati Diavel Dark
  8. #8
    23mm tappi on sopivin noista kaupan vakio kokoisista.

    Sinne saattaa vielä joku 23.5 mennä mut 23 toimii hyvin. Seuraava koko 24.5 ei edes yritä.

    Ei ehkä kannata tehdä kovin tiukkaa, siitä tulee hankala ottaa pois ja laittaa kun pitää olla tasan oikeessa asennossa.

    Lisäksi kannattaa viistää takareuna, siis se reuna/kulma joka osoittaa ylimmäs, kun työntää pukkia kohdalleen lokasuojan ja katteen väliin. (tai siis pyöreässä tapissa tietenkään ei oo etu- ja takareunaa vaan pitää laittaa se viiste pyörän keulaa kohti.)

    Vaikka n 45 astetta ja suunnilleen tapin keskiakselille asti, ei vaikuta kestoon tms.

    Helpottaa paikalleen laittoa kun antaa n 10 mm lisää tilaa pystysuuntaan.



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  9. #9
    Lainaa (specka @ Tammi. 26 2007,10:04) kirjoitti
    23mm tappi on sopivin noista kaupan vakio kokoisista.
    Mistähän kaupasta tuollaisen saisi valmiina? Duell ei ainakaan myy..
    Ducati Diavel Dark
  10. #10
    Lainaa (NewmanRS @ Tammi. 25 2007,22:01) kirjoitti
    Hommasin viimein BikeLiftin FS-11 etupukin. Sen mukana ei kuitenkaan tullut sopivaa adapteritappia, joka sopisi ilman huomattavaa välystä ohjausakselin sisälle. Mahtaako joku tietää mikä on sisähalkaisija tuossa Daytonan ohjausakselissa? Täytyy sorvata sopiva tappi jostain.
    Mulla on muistaakseni sama pukki ja alussa ihmettelin sopivan tapin puuttumista. Faija nakersi väljän tapin ympärille alumiinista sopivan sovitteen. No sen kanssa puljatessa huomasin, että hommasta ei tule mitään, jos tappissa ei ole kunnolla väljyyttä.
    Uskoisin että tulet toimeen pukin mukana tulleilla tapeilla. Homma vaatii miettimistä ja pukin säätämistä, niin hyvä tulee. Se laitos kannattaa työntää mahdollisimman taakse ja sitten alkaa kampeamaan keulaa ylös.
    Ennen kuin aloitat operaation, niin laita ilmastointiteippiä lokarin päälle ja etukatteen alle. Jostain syystä pukki yrittää syödä maalit pois noista kohdista, kun ei silmiä riitä joka paikkaan.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  11. #11
    Pitbull! Jos omaat yhtään hitsitaitoja tee itse! Oikeasti ei tarvi latoa kun kolme putkea yhteen..Mutta jos päädyt ostamaan suosittelen pitbullia! Saa helposti pyörän yksin ylös!
    kuvalinkki
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  12. #12
    Lainaa (wama @ Tammi. 26 2007,13:51) kirjoitti
    Uskoisin että tulet toimeen pukin mukana tulleilla tapeilla. Homma vaatii miettimistä ja pukin säätämistä, niin hyvä tulee.
    Mä en halua miettiä, sen pitää toimia ilman pelkoa että etukate pamahtaa. Pieni välys on OK, mutta ei sellainen että tappi pääsee heilumaan niin paljon että ständi ottaa etukatteen alareunaan kiinni nostettaessa.
    Ducati Diavel Dark
  13. #13
    Lainaa (NewmanRS @ Tammi. 26 2007,15:08) kirjoitti
    Lainaa (wama @ Tammi. 26 2007,13:51) kirjoitti
    Uskoisin että tulet toimeen pukin mukana tulleilla tapeilla. Homma vaatii miettimistä ja pukin säätämistä, niin hyvä tulee.
    Mä en halua miettiä, sen pitää toimia ilman pelkoa että etukate pamahtaa. Pieni välys on OK, mutta ei sellainen että tappi pääsee heilumaan niin paljon että ständi ottaa etukatteen alareunaan kiinni nostettaessa.
    Mainitsin, että se systeemi pitää tunkea sinne taakse! Ei se etukate helpolla räjähdä, kokemusta on sen venyttämistä. Jos se venyy, niin silloin pukin säädöt on pielessä. Muistaakseni tappi pitää kiristää siten, että sitä ei ole työnnetty kiinni siihen putkeen vaan se on ruuvilla kiristetty kauemmas.

    Kun saat omasta mielestäsi sopivan tapin, niin toteat että sillä ei tee mitään, kuten kävi minulle
    Sitä näet on mahdoton saada paikalleen, koska se pitää pujottaa suoraan ylöspäin, eikä moinen ole mahdollista pukin kanssa. Voit ehkä onnistua laittamaan tapin paikalleen ja sitten ujuttaa pukin siihen kiinni. Tässä vaiheessa olet jo leikannut paljon muovia lokarista ja katteista pukin kanssa heiluessa.

    Toivottavasti en ilmaissut itseäni kovin epäselvästi, kun olo on kaikkea muuta, kuin selvä
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  14.  
  15. #14
    Tuli älynväläys (aika harvinaista). Tempaise eristysnauhaa siihen väljän tapin ympärille. Saat tiiviimmän paketin, jolla voit pilotoida, että taipuuko pukki paikalleen, jos siinä on muutaman millin paksumpi tappi. Epäilen että ei taivu
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.