Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 102:sta
  1. #1
    Juups, eli pitäs ylinopeus sakkoja ruveta maksamaan ja on sen verran iso summa ettei oikee pystyu kerralla maksamaan. Onnistuuko osissa maksaminen?
  2. #2
    Kyllä sakon voi maksaa osissa, sovit asian poliisin kanssa paljonko vaikka maksat kuussa.
    Ahdettu 1216
  3. #3
    eikä tarvii ees sopia...senku maksat sopivan summan joka kuussa toimii ainaki omalla kohalla!

    ei oo tullu mitään lappuja eikä soittoja kotiin!
    KooTeeÄm
  4. #4
    Tai jos ei huvita vielä maksaa niin oottelet että ulosottomies lähettää paperit ja sitten sovit sen kanssa maksuaikataulun. Yleensä ovat melko joustavia asiassa, taitavat vain olla tyytyväisiä että joku meinaa maksaa edes joskus Kaiken lisäksi maksuaika on korotonta
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
  5. #5
    Lainaa (Teme FZS600 @ Tammi. 25 2006,22:20) kirjoitti
    Tai jos ei huvita vielä maksaa niin oottelet että ulosottomies lähettää paperit ja sitten sovit sen kanssa maksuaikataulun. Yleensä ovat melko joustavia asiassa, taitavat vain olla tyytyväisiä että joku meinaa maksaa edes joskus Kaiken lisäksi maksuaika on korotonta
    njoo! Mulla on noita lappuja viime vuoden kesäkuulta muistaakseni, eikä vieläkään muistutusta! Noh eipä pal haittaa

    10egee/kk on hyvä lyhennys! Sekin vituttaa kyllä maksaa

    Kohtahan se kyttääminen taas alkaa, kehä1 ainakin kuhisee posliineja keväisin!



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  6. #6
    Suosittelen ulosottoa. Saa mukavan maksuajan siihen, ensin menee n. puoli vuotta, niin tulee oikeusrekisterikeskuksesta lappu.. Ei kande maksaa.. Sitten taas vaihteleva määrä kuukausia, ja sen jälkeen paukahtaa ulosotosta lappu. Ulosottoon vaan soitto, ja sopii ittelleen sopivat kuukausierät!

    Helppoa. Saa pitkän korottoman maksuajan eikä mene luottotiedot. Näin olen menetellyt jo monta vuotta sakkojen kanssa!

    Saa nähä, joutuuko taas kohta kokeilemaan. Kokeilen ensin valittaa korkeimpaan oikeuteen, koska hovioikeus ei muuttanut käräjäoikeuden päätöstä. Pikkasen reilu 2000e sakko "piikissä"..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Ulosotto sen nimenomaan hoitaa, ei poliisi. Ulosottomieheen yhteyttä, ja hänen kanssaan sopii summista.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  8. #8
    Täälläpä on vastuntunto korkealla ! Sen ymmärrän jos rahat on todella finaalissa, mutta että annetaan oikein ohjeita olla maksamatta ja odottaa ulosottomiestä.

    Entäs jos teidän mopoja olisi kolhittu ja kolhija suhtautuisi samoin. Jo oltaisiin viemässä saunan taakse ja harrastettasiin vähän käsillä puhumista.

    Olkaa pojat johdonmukaisia. Kohdelkaa toisia, kuten toivotte itseänne kohdeltavan.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  9. #9
    Muutamat sakot olen ottanut. Kyllä itsekin tuli lyhenneltyä pienissä erissä. Useimmiten joku 5€/kk. Sitte ku tuli jostain rahaa niin makso aina enemmän. Käytännössä sitä voi maksaa vaikka euron kuukaudessa, kunhan joka kuukausi jotain tilittää niille.
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  10. #10
    Voi maksella osissa ilman mitään ilmoituksia siihen saakka, kunnes oikeusrekisterikeskuksesta tulee lasku jäljellä olevasta summasta eräpäivällä varustettuna. Tähän meni minulla puoli vuotta. Sitten pitänee sopia loppu summan maksamisesta, mikäli ei halua noudattaa eräpäivää.

    Itse makselin juuri em. tavalla pari kymppiä aina silloin tällöin. V*tutti sen verran se sakko, että en viitsinyt laittaa heti kesällä satasia tiskiin.
    Honda VTR 1000F
  11. #11
    Lainaa (IlDuce @ Tammi. 26 2006,07:15) kirjoitti
    Täälläpä on vastuntunto korkealla ! Sen ymmärrän jos rahat on todella finaalissa, mutta että annetaan oikein ohjeita olla maksamatta ja odottaa ulosottomiestä.

    Entäs jos teidän mopoja olisi kolhittu ja kolhija suhtautuisi samoin. Jo oltaisiin viemässä saunan taakse ja harrastettasiin vähän käsillä puhumista.

    Olkaa pojat johdonmukaisia. Kohdelkaa toisia, kuten toivotte itseänne kohdeltavan.
    Jos kolhisin toisen mopoa - maksaisin luonnollisesti heti. Miten sakot liittyvät tuohon ?

    Jos minulla olisi valta antaa naapurin sedälle vaikkapa 2k€sakkoa siitä, että käveli minun nurmikollani.. ja kun tänä vuonna oli kerran vienyt vahingossa aamulehteni ja yhtenä iltana kuunnellut musiikkia 22:00 jälkeen, niin samalla hoidettaisiin potkut työpaikalta.
    - Minua ei välttämättä yllättäisi jos maksu ei tulisi ihan ajallaan...

    Juu, ja olen myös törmännyt tapaukseen, joka mielivaltaisesti maksaa itse päätämissään erissä sakkoja. Hyvin on toiminut.
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
  12. #12
    Lainaa (IlDuce @ Tammi. 26 2006,07:15) kirjoitti
    Täälläpä on vastuntunto korkealla ! Sen ymmärrän jos rahat on todella finaalissa, mutta että annetaan oikein ohjeita olla maksamatta ja odottaa ulosottomiestä.

    Entäs jos teidän mopoja olisi kolhittu ja kolhija suhtautuisi samoin. Jo oltaisiin viemässä saunan taakse ja harrastettasiin vähän käsillä puhumista.

    Olkaa pojat johdonmukaisia. Kohdelkaa toisia, kuten toivotte itseänne kohdeltavan.
    Jos on saanut järjettömän suuret sakot, ja järjestelee maksunsa mahdollisimman helpoiksi, niin ei sillä ole mitään tekemistä vastuuntunnon kanssa.

    En toivoisi itseäni kohdeltavan niin, että saan moottoriteillä ohituksesta (148km/h 100km/h alueella, keula kävi ilmassa) yli 2000e sakot ja kortti 4kk hyllylle. Tuttuni sain pahoinpitelystä 1/5 tuosta summasta.. Johdonmukaistako?

    Täällä saa yksinkertaisesti niin suuria rangaistuksia liikenteestä, ettei niitä ole yksinkertaisesti VARAA maksaa tosta vaan!



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  13. #13
    Lainaa (domus @ Tammi. 26 2006,08:02) kirjoitti
    Voi maksella osissa ilman mitään ilmoituksia siihen saakka, kunnes oikeusrekisterikeskuksesta tulee lasku jäljellä olevasta summasta eräpäivällä varustettuna. Tähän meni minulla puoli vuotta. Sitten pitänee sopia loppu summan maksamisesta, mikäli ei halua noudattaa eräpäivää.

    Itse makselin juuri em. tavalla pari kymppiä aina silloin tällöin. V*tutti sen verran se sakko, että en viitsinyt laittaa heti kesällä satasia tiskiin.
    Siis ei tartte tehdä noin. Odottaa kylmästi siihen asti, kunnes ulosotosta napsahtaa kirje. Oikeusrekisterikeskuksen kirjeeseen ei tartte reagoida mitenkään..

    Joskus kun sai vielä pienempiä sakkoja, maksoin siinä kohtaa aina sen sakon pois, kun tuli sieltä oikeusrekisterikeskuksesta. Nykyisillä sakoilla ei onnistu, ei ole sellaista rahaa kaivaa aina taskusta. Mieluummin maksa osissa kun se kerran on mahdollista.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #14
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 26 2006,08:30) kirjoitti
    Lainaa (domus @ Tammi. 26 2006,08:02) kirjoitti
    Voi maksella osissa ilman mitään ilmoituksia siihen saakka, kunnes oikeusrekisterikeskuksesta tulee lasku jäljellä olevasta summasta eräpäivällä varustettuna. Tähän meni minulla puoli vuotta. Sitten pitänee sopia loppu summan maksamisesta, mikäli ei halua noudattaa eräpäivää.

    Itse makselin juuri em. tavalla pari kymppiä aina silloin tällöin. V*tutti sen verran se sakko, että en viitsinyt laittaa heti kesällä satasia tiskiin.
    Siis ei tartte tehdä noin. Odottaa kylmästi siihen asti, kunnes ulosotosta napsahtaa kirje. Oikeusrekisterikeskuksen kirjeeseen ei tartte reagoida mitenkään..

    Joskus kun sai vielä pienempiä sakkoja, maksoin siinä kohtaa aina sen sakon pois, kun tuli sieltä oikeusrekisterikeskuksesta. Nykyisillä sakoilla ei onnistu, ei ole sellaista rahaa kaivaa aina taskusta. Mieluummin maksa osissa kun se kerran on mahdollista.
    Lyödäänkö vetoa monelta eka kysyy "miksi sitten ajat ylinopeutta jos ei ole "varaa" siihen"



    ainahan ne vähän osuu
  15. #15
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 25 2006,22:30) kirjoitti
    Helppoa. Saa pitkän korottoman maksuajan eikä mene luottotiedot. Näin olen menetellyt jo monta vuotta sakkojen kanssa!

    Saa nähä, joutuuko taas kohta kokeilemaan. Kokeilen ensin valittaa korkeimpaan oikeuteen, koska hovioikeus ei muuttanut käräjäoikeuden päätöstä. Pikkasen reilu 2000e sakko "piikissä"..
    Mitä?! *

    Onko ne saanu sut kiinni joskus???

    edit: +hymiö



    ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
  16. #16
    Joskus jossain Essolla olen kuullut, että valtio pidättäisi maksamattomat sakot veronpalautuksista. Onko noin?
    Kaikki loppuu aikanaan vaan konsanaan ei milloinkaan.
  17. #17
    jos sakot on ulosotossa asti ni veronpalautuksista kyllä ottavat...mut siittä tulee ilmoitus kotiin kyll hyvissä ajoin että aikovat niistä ottaa...
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  18. #18
    Jos sakot on vallesmannilla ulosotossa niin,kyllä lähtee veron-
    palautuksista.
    rr
  19. #19
    Lainaa (Jepuli @ Tammi. 26 2006,09:59) kirjoitti
    Joskus jossain Essolla olen kuullut, että valtio pidättäisi maksamattomat sakot veronpalautuksista. Onko noin?
    riippuu vähän sakon luonteesta.mulla on käsitys että ne menee aikanaan muunto-oikeudenkäynnin kautta istunnoksi.



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  20. #20
    Joskus myös lentoasemilla ja muilla rajanylityspaikoillakin voi joutua selvittämään ja jopa maksamaan sakkoja. Muutama kaverini on risteilyn lopuksi joutunut vielä polliisiin käsiin, juuri maksamattomien sakkojen takia.Ei ole kivaa.
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  21. #21
    Lainaa (Salmon @ Tammi. 26 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (Jepuli @ Tammi. 26 2006,09:59) kirjoitti
    Joskus jossain Essolla olen kuullut, että valtio pidättäisi maksamattomat sakot veronpalautuksista. Onko noin?
    riippuu vähän sakon luonteesta.mulla on käsitys että ne menee aikanaan muunto-oikeudenkäynnin kautta istunnoksi.
    Paljonkos se sakko lyhenee yhdellä istuntopäivällä?
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  22. #22
    Mun käsittääkseni et voi mennä istumaan, jos sinulla on omaisuutta. Esim. kämppä, auto tjms. minkä vouti voi realisoida rahaksi. Mutta en oo kyllä varma, en ole uskaltanut kokeilla.
    CBR 1000 RR -07
    VW Kupla -66
    www.hc-kumi.com
  23. #23
    Lainaa (Miqa @ Tammi. 26 2006,15:47) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Tammi. 26 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (Jepuli @ Tammi. 26 2006,09:59) kirjoitti
    Joskus jossain Essolla olen kuullut, että valtio pidättäisi maksamattomat sakot veronpalautuksista. Onko noin?
    riippuu vähän sakon luonteesta.mulla on käsitys että ne menee aikanaan muunto-oikeudenkäynnin kautta istunnoksi.
    Paljonkos se sakko lyhenee yhdellä istuntopäivällä?
    En muista enää, mutta käsittämättömän paljon. Jos se vain olisi mahdollista niin minä ajaisin tästä lähtien aina ihan niin kuin huvittaa ja sovittaisin sitten koko vuoden liikennesynnit istumalla hiihtolomaviikon linnassa. Valitettavasti tämä ei vain ole mahdollista niin kauan kun on omaisuutta jäljellä...



  24. #24
    ihan mutua heitän,mutta jos on päiväsakkoja niin olisko 1/1
    siis istunnoksi muutettuna

    ja tosiaan omaisuudenhan voi vouti muuttaa rahaksi.eli kannattaa siinä tapauksessa,kun ollaan niin pitkällä, siirtää omaisuus jonkun toisen nimiin



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  25. #25
    Eiks tää juuri muuttunut 1/2 --> 1/3 eli istuttu päivä kuittaa nykyisin 3 päiväsakkoa (tämä säästää valtion kuluja)?
    2004 Musta Triumph Tiger
  26. #26
    Ja ennen kun joutuu istumaan, niin ulosotto kantaa telkkarin pihalle, vie autosta vanteet, tai koko paskan, prätkän, tai joku muu rakas omaisuus (vaimo/tyttöystävä ehkä jää...)...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  27. #27
    Lainaa (leca @ Tammi. 26 2006,16:25) kirjoitti
    Eiks tää juuri muuttunut 1/2 --> 1/3 eli istuttu päivä kuittaa nykyisin 3 päiväsakkoa (tämä säästää valtion kuluja)?
    Tylyttäjähän kandeis mennä istumaan 25 päiväks! Jos laskee fyrkassa, niin 25 päivää / 2000egee! Ihan ok palkka, saa suoritettua sakot ja tulee "talo" tutuksi! Ajattele positiivisesti!

    Sitkun se on tuttu mesta, niin voit vierailla usemminkin!



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  28. #28
    Lainaa (Salmon @ Tammi. 26 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (Jepuli @ Tammi. 26 2006,09:59) kirjoitti
    Joskus jossain Essolla olen kuullut, että valtio pidättäisi maksamattomat sakot veronpalautuksista. Onko noin?
    riippuu vähän sakon luonteesta.mulla on käsitys että ne menee aikanaan muunto-oikeudenkäynnin kautta istunnoksi.
    Näin tapahtuu jos ei maksa / ei ole rahaa.. = varmempaa tapaa ei ole päästä Suomessa vankilaan kuin ajaa ylinopeutta ja jättää sakot maksamatta.
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
  29. #29
    Lainaa (IlDuce @ Tammi. 26 2006,07:15) kirjoitti
    Täälläpä on vastuntunto korkealla ! Sen ymmärrän jos rahat on todella finaalissa, mutta että annetaan oikein ohjeita olla maksamatta ja odottaa ulosottomiestä.

    Entäs jos teidän mopoja olisi kolhittu ja kolhija suhtautuisi samoin. Jo oltaisiin viemässä saunan taakse ja harrastettasiin vähän käsillä puhumista.

    Olkaa pojat johdonmukaisia. Kohdelkaa toisia, kuten toivotte itseänne kohdeltavan.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  30.  
  31. #30
    Lainaa (IlDuce @ Tammi. 26 2006,07:15) kirjoitti
    Täälläpä on vastuntunto korkealla ! Sen ymmärrän jos rahat on todella finaalissa, mutta että annetaan oikein ohjeita olla maksamatta ja odottaa ulosottomiestä.

    Entäs jos teidän mopoja olisi kolhittu ja kolhija suhtautuisi samoin. Jo oltaisiin viemässä saunan taakse ja harrastettasiin vähän käsillä puhumista.

    Olkaa pojat johdonmukaisia. Kohdelkaa toisia, kuten toivotte itseänne kohdeltavan.
    Onko "täällä" kolhittu valtiota vai mistä sä ton vertauksen keksit..?

    Sakot on ylimäärääräistä tuloa valtiolle,jos oisi esimerkiksi rikottu valtion omaisuutta siitä tulisi sakkojen lisäksi korvausvelvollisuus,josta joutuu maksamaan korkoja..

    Tosiaan johdon mukainen toi sun ideasi

Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen